Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

kiitos tsemppauksista. se vaan tilanteessa tosiaan harmitti, että kaikki oli ihan omaa syytä, ja että pienellä pano(stukse)lla :LOL: olisi tilanteen saanut muutettua :D Mutta nyt on jo parempi fiilis, ja taas mennään tjottaillessa. eli lääkärin määräyksestä ei stressiä asiasta B)

pilvilinnalle peukkoja ja plussatuulia :whistle: ja :hug: niitä tarvitseville.
 
Jaaha, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksia :/ Ekat tuhrut bongattu, joten kai se on uskottava, ettei onnaa taaskaan. Mutta en varmaan katoa vielä palstalta, joten kaipa voin siellä listoilla keikkua. Jotain hyväähän tässä on se, että kierto lyhenee, mutta en osaa olla siitä kovin iloinen. Mutta kuten sanottu, niin toivoa on!

Pilvilinna: onnea testaukseen, jospa se oiskin nyt tärpännyt salakavalasti clomikiertojen jälkeen :heart:
 
Ada
:attn: Hurjasti tsemppiä Pilvilinnalle uuteen testaukseen!!!

:hug: Hazel! Voi toivottavasti se täti pysyisi poissa! Toivoa on!

:hug: Myös Maikkikselle, ei varmaan yhtään naurata, mutta onhan tuo tärppiajan ohiammunta myös hiukan huvittavaa. Että juuri silloin sattui huti. Terveystiedon tunnilla tuo laskettaisiin varmaan todennäköiseksi raskautumiseksi. Toivotaan, että voit olla todiste siitä, ettei terveystiedontunnit olleet ajanhukkausta.
 
Ada
Torstai 12.6.2008

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 50/27-34............aloitus syksy 2008



Gilmore...............29...........kp 4/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 6/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 6/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 8/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 8/29-31....................yk 14
Hammy................28...........kp 11/27-29....................yk 7
Maikkis123..........28..........kp 16/24-29..................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 20/25-26..................yk 8
Piglet..................30...........kp 24/28.........................yk 7
Citrus..................28...........kp 27/28-33...................yk 4
Piip......................29..........kp 33/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 36/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 58/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008

 
Terveisiä luulotautiselta kaikille plussaa toivoville! Ikävä lukea, miten moni on nyt maassa, allapäin ja ahdistunut :( Halit kaikille niitä tarvitseville. :hug: Pilvilinnalle pitelen peukkuja pystyssä et jospa se vaikka olisikin ihka oikea plussa! No, viihdytänpä teitä taas kotigynekologisilla analyyseilla - herkkähermoitset älkää lukeko tai muutoinkaan, jos tunnet vastenmielisyyttä kotigynekologiaa kohtaan ;) Täällä siis on tapahtunut seuraavaa: on kylmä ihan koko ajan (nytkin villapaita päällä!!!), alavatsaa on koskenut lähes päivittäin, useampana päivänä pienoisia kramppejakin. Näin on ollut siis oviksesta lähtien. Et sitä täs nyt mietin, että ei kait täti oo tulossa etuajassa! Yleensä mulla masutuntemukset alkaa vasta 1-2 pv ennen, mutta nyt ollut jo kohta viikon ja menkkojen pitäisi tulle ensi viikon keskiviikkona. Pelkään yllätystätiä tai vaihdevuosia, mutta toivon plussaa. Sitten toisen munasarjan kohdalta on tuntuntu toisinaan kipua ja rinnat on ruvenneet "roikkumaan" - ihan oikeasti. Mulla on nimittäin normaalisti sellaiset timmit ja enemmän "rusinamaiset" kuin tällaiset pehmulat..Ja ne on siis pehmeämmät. Tähän pyysin objektiivista (?) mielipidettä mieheltä ja pyysin kattomaan, et miltä näyttää. Hänen mielestään ne ovat muuttuneet, mutta eivät ole sellaiset kuin ennen menkkoja ovat. Ja sitten alakerta: on valunut sellaista maitomaista vuotoa, ei paljon, mutta jonkun verran. Tänään on myös tullut vähän sen tyylistä kuin oviksen aikaan. Kn:n tilanteesta en osaa sanoa kun en ole säännöllisesti sen tilaa tutkaillut, mutta ihan kuin alakerta olisi jotenkin "kipeä" --- siis se tuntuu koko vagina jotenkin kovemmalta tavallaan tai ainakin joku seinämä tulee äkkiä ja kovana (mutta ei ole se kn, vaan ne reunat ylhäällä tai jotain...). Diagnooseja tarjolla - muutakin kuin luulotauti? Joo, toivon parasta, mutta pahaa pelkään, että mielikuvitukseni on tehnty tepposensa ja liika vapaa-aika kostautuu. Et jos jotain huonoja puolia pitää keksiä pitkästä kesälomasta niin se on sit tää harhaluuloisuuden lisääntyminen :LOL:
 
:hug: Hazel, vielä kuitenkin toivotaan!

Ja Kvartti, kyllä mä ainakin käyn täällä joka kertalukemassa viestit, kun ylipäätään olen koneella . Kirjoitettua tulee vähemmän, mutta aina pitää päästä kuitenkin lukemaan uutiset.

Ja tosiaan tämä on paras pino!! Oli onni, että satuin törmäämään tähän pinoon koko palstailun aloitettuani!

Vadelmaunelma, toivon kovasti että oireesi ovat ihan sitä itteään, eivätkä mitään luulotautia!!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja hyviä kesälomapäiviä niistä nyt nauttiville!
 
Ada
... Tulin kurkkaamaan Pilvilinnan kuulumisia... Testaisit nyt jo :p !

Toivottavasti Vadelmaunelman diagnoosit raskaudesta osuisi nappiin. Pidän peukkuja!

Hyvää perjantaipäivää kaikille!
 
Ada
Perjantai 13.6.2008

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 51/27-34............aloitus syksy 2008



Gilmore...............29...........kp 5/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 7/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 7/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 9/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 9/29-31....................yk 14
Hammy................28...........kp 12/27-29....................yk 7
Maikkis123..........28..........kp 17/24-29..................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 21/25-26..................yk 8
Piglet..................30...........kp 25/28.........................yk 7
Citrus..................28...........kp 28/28-33...................yk 4
Piip......................29..........kp 34/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 37/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 59/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
 
Ada, toivotaan tosiaan että teini-iän varoitukset siitä, ettei keskeytetty yhdyntä ole ehkäisykeino pitävät paikaansa! ;) Se tilanne oli ihan absurdi, ei siinä voinut kun nauraa, vaikka tilanne samalla harmittikin. Miehelle se taisi olla kovempi (?) paikka kuin mulle :LOL:

Mutta olen nyt päättänyt nauttia juhannuksesta, ja otan ne grillaus- ja saunaoluet hyvällä omallatunnolla. Täti saattaa alkaa just juhannuksena, mikä on aina vähän ikävää mökkiolosuhteissa, mutta sille ei sitten mahda mitään.

Pilvilinnalle peukkuja, ja :hug: Hazelille. Ja hyvää viikonloppua kaikille!
 
Hei vaan! Kiitos hurjasti kaikille tsempeistä!!! Ootte ihania ja mun on ikävä tuottaa teille pettymys. Nega :'( Ja samalla testillä testasin. Mut olispa se ollukki vähän liian hyvä tuuri tällä kierrolla. Joten etiäpäin sano mummo laitumella. Nyt vaan alkaa tädin metsästys, eli taidan alottaa terot, jotta täti tulis ennen kesälomaa. :heart: Jotain positiivista tässä viimeaikoina kuitenki on tapahtunut, eli miehen simpoissa ei ole suurta vikaa, hedelmällisyys on hyvä. Sitä puolta kun on jo vaikeampi hoitaa. Ja niistä täytyy muuten pitää huolta, eli säännöllinen siemensyöksy pitää simpat hyvänlaatuisina. Eli kannattaa suoda se miehelle vähintään joka kolmas päivä kierron jokaisena aikana :heart:

Hazelille megahalit! Kyllä me kaikki vielä plussataan.

Vadelmaunelman diagnoosit kuulostavat hyviltä!!! Jospa sielä pikkunen kölliäinen pyöris masussa. :heart:

Halit vielä kaikille :hug: Te ootte tosi ihania!!!
 
Niin joo, piti vielä kommentoida noita terveydenhoitaja juttuja. Mä olin teininä ihan paniikissa ku olin sillosen poikaystävän kanssa harrastanu ihan vaan käsikivaa ja menkat oli myöhässä. Ku terkkari oli sanonu et jos siemennestettä ajautuu käsien mukana emättimen alueelle, voi tulla raskaaksi. HOHHOIJAA!!! |O
 
:hug: pilvilinna... Mutta pientä toivon hiventähän saa pitää yllä niin pitkään kun se yks pysyy poissa...

Noille yläasteen valistuksille oon itekki naureskellu... Ja jos sattu pillereiden aikaan olemaan menkat myöhässä niin hirvee pelko että no nyt ollaan raskaana! Eipä siinä mennykkään ku pari vuotta pillereiden lopetuksesta, clomien avustuksella, että se toteutu lopulta. Tietty kyllähän nuo jotku ihmiset näyttää sikiävän pelkästä kalsareiden pesustaki, joten varmaan se valistus on niille ihan hyvä juttu =) ...
 
Voi harmi juttu Pilvilinna!! :hug: Onneksi et vaikuta kovinkaan murtuneelta.

Noista terkkarin jutuista tosiaan, itsekin oon joskus pitänyt kaverin kanssa kriisikokousta rappukäytävässä ja itkua vääntänyt kun mulla oli menkat myöhässä ja olin vähän kosketellut silloisen kundikaverin sukukalleuksia ja se mua. Pelkäsin ihan tosisaan, että jos sitä spermaa onki mennyt kädestä käteen ja siitä eteenpäin... Huhhuijaa! Kaipa sitä joku tollasestakin OIKEESTI tulee raskaaksi, mutta aika pieni prosentti kyllä ihmisistä varmasti on!
 
Ada
Voi ei! Mä en ollenkaan katsonut, ketä kättelen tärppipäivien aikaan. Tästä lähtien olen varovaisempi! Voihan sitä sattua, että kättelee jotain oman käden kaveria ja menee kotiin lempimään ja miten sitä sitten voi ihan varma olla, kuka on isä... :eek: Hirveä riski! Onneksi en ole vielä raskautunut, vaikka kättelen päivittäin lukuisia ihmisiä, niin voin olla rauhallisin mielin. Käsienpesukaan ei varmaan tuhoa niin sinnikkäitä simppoja, jotka kämmenilläkin elää...

Tässä olisi uskottomille naisille loisto(?)selitys...

Pilvilinna, pidän edelleen peukkuja, ja samalla lähetän kaiken varalta lämpimät sympatiahalaukset!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ada:
Voi ei! Mä en ollenkaan katsonut, ketä kättelen tärppipäivien aikaan. Tästä lähtien olen varovaisempi! Voihan sitä sattua, että kättelee jotain oman käden kaveria ja menee kotiin lempimään ja miten sitä sitten voi ihan varma olla, kuka on isä... :eek: Hirveä riski! Onneksi en ole vielä raskautunut, vaikka kättelen päivittäin lukuisia ihmisiä, niin voin olla rauhallisin mielin. Käsienpesukaan ei varmaan tuhoa niin sinnikkäitä simppoja, jotka kämmenilläkin elää...
Voi herttilei että nauroin tälle :LOL: Pitääkin ruveta tärppipäivien aikoihin kohteliaasti kieltäytymään kättelemisestä. "Anteeksi, ovuloin juuri, en voi kätellä". Tai jos päin vastoin on isäehdokas vasta haussa, niin sitähän voisi vaikka jonkun SPR:n keräyslippaan tai muun tekosyyn varjolla juosta komeiden miesten perässä esittäytymässä. :LOL:

Hazel :hug: ja Pilvilinna :hug:.
 
:LOL: :LOL: Vitsi mä kuivun teidän jutuille!! :D

"Anteeksi, ovuloin juuri..." HAA HAA :p

Mistä tuli mieleen, että yhdellä tutulla miehellä on vähän ylikehittynyt hajuaisti (on sellaisessa työssä missä tästä on etua). Se oli sitten kertonut, että ei voinut jollain illallisilla syödä, koska vieressä istuvalla naisella oli kuukautiset! Että haisi niin pahalta, että ruokahalu meni. Kiva pyötäkaveri :LOL:
 
Piglet: saitko clomit ihan gyneltä vai oletteko jossain lapsettomuusklinikalla hoidoissa? Pitääkö sun nyt käydä seurannoissa tarkkailemassa niitä muniksia? Tsemppiä, että kasvaisivat hyvin :) Mulla varmaan clomit sitten syksymmällä. Mietityttää kyllä vähän vielä ne simppatestien tulokset, kun niitä täydellisiä yksilöitä oli hyvin vähän. Kuitenkin lääkärin kirjallisessa lausunnossa luki "hedelmöittämiskyky todennäköisesti normaali".
 
Adan juttu oli hiin hauska :LOL: :LOL: :LOL: Ja miten voi haistaa etta jollain on kuukautiset?!?!?

Halit Pilvilinnalle :hug: Viela on toivoa jos tati ei ole tullut kylaan. Ja tsemppia Vadelmaunelmalle. Ehka ne onkin oikeita oireita.

Tassa on nyt ollut kaks tyttojen iltaa pe ja la, nyt vasyttaa. Ei tammonen vanha enaa jaksa. Kaytiin katsomassa Sinkkuelamaa. Ootteko muut kayneet katsomassa? Se oli hyva, sai nauraa ja itkea. Ei nyt itkea ITKEA, mutta kumminkin tippa tuli linssiin. Eilen sit kaytiin joraamassa. Ei ole tullutkaan kaytya pitkaan aikaan ja nyt sit jalat paskana.

Taalla on tanaan Isanpaiva. Mutta ei viela meilla. Sanoinkin miehelle, etta ois niin kiva vuoden paasta viettaa Isanpaivaa meillakin. Ja sitten se halas.

Tulee aina niin koti-ikava, kun te kirjotatte etta olette mokilla ja alatte viettamaan juhannusta jne. Taalla kun ei ole kumpaakaan. Lomakin on vasta heinakuun lopussa ja sit paasee Suomeen.

Niin ääkkösten puuttuminen voi olla välillä hankalaa ja hauskaa Kuten huomattiin. Kyllä tässä saa ä:n aikaiseksi, mutta kestaa puolvuotta. On hiukan eri asia jos "näin" Jaakon tai "nain" Jaakon. :LOL:
 
Joo sain yksityisen gyneltä Clomit ja tää siis on kolmas paketti mitä alan syömään. Annostus on ollut ens 1tbl/pvä sit 2tbl/pvä ja nyt 3tbl/pvä. Ja seurannassa olen käynyt. Seuraava ultra 25.6. Jos ei tulosta siirtyy hoito sairaalaan.
 
Moiks kaikki!
Testasin tänään puhtaan negan. Tosin menkat eivät vielä ole edes myöhässä, ootan niitä maanantaille tai tiistaille, joten pieni toivonkipinä vielä on...
Eniten mua huolettaa se, että sen jälkeen kun lopetin pillerit, niin kertaakaan ei ole rinnat ole olleet kipeät/arat ja myöskään päänsärkyjä ei ole ollut. Ja menkatkin tosi helpot. Tietysti tästä oireettomuudesta voisi olla vain mielissäänkin, mutta kun gyne vielä varoitteli, että en ehkä ovuloi, niin tuntuu, että oireettomuus johtuu siitä, ettei mulla ole hormonitoimintaa ollenkaan...

Onko muuten kukaan katsonut Fakta-kanavalta tulevaa Synnytyssairaalaa tai Riskitapauksia? Jälkimmäisessäkin on synnytyksistä kyse. Minä olen pari kertaa katsonut, ja viimeksi kun katsoin, niin jokaisen syntymän kohdalla tuli liikutuksen kyyneleet. Tosin en tiedä pystynkö katsomaan näitä ohjelmia, jos ei tärppiä ala kuulumaan, voi nimittäin sitten liikutus vaihtua pettymykseksi oman tilanteen suhteen.
 
Luulotautinen täällä taas hei! Pitelen peukkuja sulle Citrus! Mä odottelen täällä menkkoja alkavaksi keskiviikkona. Jee, saa olla särkylääkepössössä juhannuksena...ei siinä sit enää muita mömmöjä ja litkuja tarvitakaan... :headwall: :headwall: Joo, toivo elää edelleen, vaikka pessimismi valtaa alaa. Alavatsassa on juilinu eilen aika paljonkin ja on jomotellut oikealta alhaalta. No, eilen sitten sain sellaisen ihme krampin oikealta alhaalta...Kesti hetken aikaa, mutta kun olin suihkussa, jouduin ihan oikeasti menemään kasaan, kun niin kovin kouraisi - ja ihan yllätteän. Rinnat oli eilen sillai oudon möhkyräiset ja sivulta kipeät. Olin jo hieman toiveikas, mutta tänään on tullut hieman limaa ja sen mukana noin nuppineulan pään verran ruskeaa - ei enempää. Pelkäänpä, että tuhruilu taas alkaa ja keskiviikkona hanat aukeaa. En jaksaisi taas...
 
Sunnuntai-iltaa kaikille! Vadelmaunelmalle tätimuuria tältäkin suunnalta: :attn: :attn: :attn:

Me oltiin eilen häissä, ja kuten JoJollakin jalat on tanssimisesta kipeät. Etenkin varpaat on älyttömän kipeät sandaaleista, joten kävely näyttää tosi hassulta! :D Ja nännit on arat, mistä lie johtuu... Tätiä voisi alkaa loppuviikosta odottelemaan, eli myös juhannukseksi... Toivottavasti tällä kertaa ei olisi niin kivuliaat kuin viimeksi, ja ettei tulisi mitään viikon mittaista tuhruttelua...

Enää 4 työpäivää ennen loman alkua, ja nyt rupeaa iskemään työstressi, kun hommia olisi vielä ihan älyttömästi tehtävänä, ja päivät on ihan täynnä kaikkea. Eli töissä istutaan yötä myöten ensi viikolla, toisaalta ihan hyvä saada muuta mietittävää kuin piinailu. Vaikka en usko tärppiin, niin kyllä sitä jossain vaiheessa kuitenkin rupeaa miettimään ja toivomaan, että jospa sittenkin...

Häissä joku oli kysellyt, että olenko raskaana, kun en kaasoiluiltani oikein ehtinyt booliakaan juomaan. Jospa siihen ensi kerralla voisi jotain muuta vastata! :heart:
 

Yhteistyössä