Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Ai saasta, täällä kärvistellään menkkakivuissa vaikka menkat meni jo pari päivää sitten, nyt on jo kp 8? Mitäköhän tämäkin taas on. Pohdituttaa josko tämä mun nerokas helokkiöljykokeilu nyt aiheuttaisi jotain hämminkiä, kun nyt aloitin toista kiertoa peräkkäin. Ei huvittaisi lopettakaan, kun se kuitenkin pitää kierron normaalipituisena. Onko teillä koskaan menkkakipuja selkeästi menkkojen jälkeen?
 
Voi Gilmore! Mulla jatkuu kanssa joskus ihmeelliset kipuilut tosi pitkään. En tiedä sitten, onko keholla jotekin "käynnistymisvaikeuksia" eli että menkat loppuu, mutta hormonitoimintakoneisto yskähtelee, että pääsee taas uudelle kierrokselle. En mä tidä, tää oli tätä mun kotidiagnosointia. Ja nyt omaa tilannetta taas: mulla nyt kp 23/25-26. Alavatsaa juilii hieman, mut oikeastaan se loppu sillai kun sain launtaina sen ihme krampin oikealle puolella alavatsaan. Odottelin, että aamulla ois ollut taas tuhrua, kun eilen tuli sitä limaa ja sen mukana pienen pieni ruskea läiskä, mutta ei mitään. Nyt olo sillai jännä, että vatsaan koskee, mutta enemmän ehkä koko vatsaa kuin alas...? Ja on sellaista pistelevää kipua. Ihan kuin ois enemminkin virtsatulehdusta tulossa. Niin ja närästää aivan vietävästi...Hyvästi kahvi! Toivo elää, koska tuhrua ei tule...Tosin pessimisti-minä epäilee silti veristä juhannusta kohtalokseen. :(
 
Uh, nyt alkoi hirvittää omasta puolesta ja jännittää Vadelmaunelman puolesta! Jännät paikat sulla, varsinkin tuo kramppi kuulostaa poikkeukselliselta. Ootko lämpöjä mittaillu ollenkaan?

Mulla on ihan samanlaisia menkkakipuja kun menkkojen ekana päivänä. Menkat loppui kuitenkin jo perjantaina, sillonkin oli oikeestaan vaan enää pientä tuhrua. Hassuinta on se ettei nämä ole edes jatkuneet menkoista lähtien, vaan alkaneet nyt. Tuleeko mulle toiset menkat juhannusta ilostuttamaan, vai onkohan mulla nyt joku kysta tai muuta kamaluuksia. Apua :eek: .
 
Täällä tänään menkkamaista jomotusta selässä ja vatsassa, sekä kirkasta limaa. Jomotukset saattavat kyllä johtua lauantaisesta juhlimisesta, nykyään kun sitä tekee niin harvoin, niin tuntuu että vaikutukset jatkuu vielä vaikka kuinka pitkälle :LOL: Tänään on mun arvelujen mukaan dpo 6, joten toivottavasti ei nyt täti ihan vielä kurvaa kylään. Viimeksikin luteaalivaihe jäi 10 päivään, saisi nyt vähän pidempi olla... :headwall:

Peukut pystyyn Vadelmaunelmalle, toivottavasti on tärppikipuiluja. Ja Gilmore tsemppiä sinnekin, ehkä kroppa vain valmistautuu ovikseen...? Musta tuntuu, että mulla nykyään on koko kierron ajan erilaisia tuntemuksia ja kipuiluja, ja gyne lohdutteli että ainkain mulla vaikuttaa kivut oleva toiminnallisia, joten pitää vain ajatella siten, että tietää että kroppa toimii, kun näitä tuntemuksia tulee...
 
Ada
Maanantai 16.6.2008

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 54/27-34............aloitus syksy 2008


Piglet..................30...........kp 4/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 8/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 10/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 10/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 12/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 12/29-31....................yk 14
Hammy................28...........kp 15/27-29....................yk 7
Maikkis123..........28..........kp 20/24-29..................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 24/25-26..................yk 8
Citrus..................28...........kp 31/28-33...................yk 4
Piip......................29..........kp 37/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 40/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 62/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
 
Hazel asun Englannissa.
Maikkis123 toivottavasti paranet pian vatsataudista. Mitas ne siella haissa tarjos...? ;)
Citrus taalla tulee paljon vauvaohjelmia. Makin suunnilleen aina kyynel silmassa katson niita. Niista aina oppii kaikenlaista. =) Taalla on jopa oma vauvakanava!

Omaan napaan ei mitaan. Ootellaan vaan paivien kertymista.
 
Huomenta ja onnea kovasti loppukiertolaisille, jospa sieltä taas plussia tulis listan jatkoksi =) !
Tuosta alemmasta listasta Renee on saanut poikavauvan 9.6. Hiukan vakoilijan töitä taas tein tuolla pinoissa =) .

Nanna + poju 24+6
 
JoJo, vatsassa olo on jo parempi, onneksi, oli varmaan vielä juhlimisen jälkimaininkeja eilen.

ON: Täällä alkaa loppukierron oireilua jo olemaan ilmassa, oikeita oireita on ollut limaisuutta (mitä lie tarkoittaakaan) ja lämmöt tänään ihan reilusti ylhäällä, sellaisen 0,2-0,3 yksikköä korkeammalla kuin aiemmin. Lisäksi rinnat on kipeät, nännit ja sivuilta, mutta osin voi johtua myös liiasta tunnustelusta :LOL:

Muitakin oireita on, eli väsyttää (unet jääneet vähän vähäisiksi), päätä särkee (väsymys), nenä tukossa (allergia), välillä sekalaista pahoinvoinnin/nälän tunnetta (vatsa eilen sekaisin). Eli niistä ei vielä paljon mitään voi lukea. Tänä aamuna iski kauhea himo tehdä r-testi, vaikka on vasta dpo7. Mutta vakaasti olin päättänyt, että testaan vasta juhannuksen jälkeen, jos täti ei ole ehtinyt ennen, ja se nyt ainakin toistaiseksi piti... :D
 
Heips kaikki!

Täällä ei vielä tätiä näy, kunpa ei tulisikaan... Testailla en vielä aio, sunnuntaina testasin puhtaan negan.
Mitenkäs teillä jussi, aiotteko palstailla loppuviikosta?
Minä olen loppuviikon reissun päällä enkä välttämättä pääse palstailemaan. Mutta palaan sitten ensi viikolla viimeistään. Saatan kurkkia tänne vielä, mutta toivotan jo nyt kaikille
Lemmekästä keskikesän juhlaa! :heart:
 
Ada
Tiistai 17.6.2008

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 55/27-34............aloitus syksy 2008


Piglet..................30...........kp 5/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 9/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 11/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 11/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 13/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 13/29-31....................yk 14
Hammy................28...........kp 16/27-29....................yk 7
Maikkis123..........28..........kp 21/24-29..................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 25/25-26..................yk 8
Citrus..................28...........kp 32/28-33...................yk 4
Piip......................29..........kp 38/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 41/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 63/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
 
Citrukselle :hug:

Mulla on kanssa ihan menkkaolo, kunnon yöunet vei kaikki oireet. Lämmötkin oli alempana. Mutta ei se mitään. Huomenna mökille juhannuksen viettoon ja sieltä toiselle mökille loman viettoon, mikäs sen kivempaa B) Eli mun palstahäiriköinti vähän vähenee, ja nyt aluksi ainakaan viikkoon ei pääse koneelle ollenkaan. Mutta hauskaa ja plussa +++ rikasta kesää kaikille!!!! :wave:
 
Täällä kp2/25-26 eli kierto jäikin sitten vain 24 päivään... :headwall: Ja valuttaa aivan kamalasti....Ja hikoilen kuin pieni porsas! Kait se sitten alkaa jo 9.kierros :( . Eilen kun kärvistelin illalla kaameissa vatsakrampeissa niin olin tosi kiukkuinen kun ajattelin, et jos näitä pitää kestää vielä 100 vuotta enkä koskaan tulekaan raskaaksi! Ihan turhaa silloin kärvistely. Aiemmin on aatellut, että kestää kärvistellä kivuissa kun se on merkki siitä, että keho toimii oikein. Mut nyt tää onkin merkki siitä, että keho EI toimi oikein tässä tilanteessa...Menen takaisin särkylääkepurnukoiden pariin. Jospa tää tästä...
 
Vadelmaunelma :hug:
Ne kivut yhdistettynä siihen raskautumattomuuden epätoivoisuuteen on niin kamalat :kieh: Viimeksi ihan puolivakavissaan mietin, että jos jättäisi yrityksen, ja jatkaisi pillereitä, kun ei silloin kipuillut, ainakaan pahasti. No, kokeillaan nyt vielä, mitä lääkärin määräämät särkylääkkeet auttaa parin päivän kuluttua...
 
Citrus ja Vadelmaunelma :hug:

Tuo alkukierron tunnelma on kyllä niin pohjalta ettei mitään määrää. Mullakin on jossain vaiheessa käynyt mielessä, että paljon helpommalla pääsis pillerien kanssa, jos tästä touhusta ei kerran mitään tulostakaan synny. Varsinkin nyt, kun menkkakipuja on ilmaantunut menkkojen jälkeenkin, niin ei paljon luomuilu houkuta. No, eipä se pillerienkään kanssa niin juhlaa ollut, mutta kuitenkin.

Menkkaoireet on vähän lieventyneet, mutta sain sentään päänsäryn tilalle ettei kävisi liian yksitoikkoiseksi. Mitkäköhän vaihdevuodet tässä nyt on taas kerran päällänsä, varmaan kuumia aaltoja seuraavaksi...
 
Voi harminpaikka Citrus ja Vadelmaunelma :hug:

( . ) täällä ei tätiä vielkään, eikä mitään oireita mihinkään suuntaan. Taitaa kierto taas venyä. Testailen viel ennen juhannusta että voi sitten rauhassa nautiskella viiniä.

Hyvää juhannusta kaikille ja muistakaa lemmiskellä :heart: :heart: :heart:
 
Onpa outoa sullakin Gilmore... Mulla taas menkat ei ole vieläkään alkaneet kunnolla, vaikka ekat veret oli viime viikolla :( tosi tylsää, mutta minkäs voit. Eli kierto ei sittenkään lyhentynyt. Toivo: hyvä, että pääsit megakierron loppuun!
 
Eilen alkoi tuhruilu, mutta sitä koko päivän odotinkin, oli ihan sellainen olo. Tänään on jo vähän kipuilua, toivottavasti ei tästä pahenisi. Nyt sitten vain odottamaan tädin saapumista. En kyllä oikein siihen plussaan uskonut, mutta toki sitä toivoin, ja nyt on vähän mieli maassa.

Juhannusseurassa on yksi kaveri raskaana, ja tällä hetkellä tuntuu tosi vaikealta ajatus siitä mahasta, mutta eiköhän se tästä...

Hauskaa juhannusta kaikille, ja toivottavasti pinoon ilmestyy montaa plussaa sinä aikana kun olen "katveessa" +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Ada
Torstai 19.6.2008

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 2/27-55............aloitus syksy 2008

Citrus..................28...........kp 2/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 3/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 8/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 11/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 13/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 13/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 15/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 15/29-31....................yk 14
Hammy................28...........kp 18/27-29....................yk 7
Maikkis123..........28..........kp 23/24-29..................yk 5
Piip......................29..........kp 40/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 43/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 65/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
 
Ada
hug: :hug: :hug: No voi harmien harmi Citrus ja Vadelmaunelma tädistä!!! Toivottavasti juhannus vie ajatukset pois pettymyksestä ja jaksatte pian katsoa kohti tärppipäivien riemuja :wave: . Todella lattea lohdutus... vaikeahan sitä mitään hyviä puolia keksiä tädin tulolle. Mun mummo sanoi mulle viimeisimmän tätipäivän aamuna mökillä, että "tee huolista hevoset". Mummo ei tietenkään tiennyt, mikä mua harmitti, mutta on yleensäkin tarkka huomaamaan ihmisten tunnelmia. Mä tein sitten kännikonin kotiin päästyäni. Mulla on luojan kiitos uraohjuskavereita, joiden kanssa voi lähteä tyylikkäästi viihteelle, eikä tarvitse todellakaan pelätä, että joku puhuisi vauvoista. Ja mua lohdutti se seura. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ajattelin, mikä etuoikeus on elää omalle hyvinvoinnille omistautuen. Eikä ihan niin päättömästi kuin teininä, vaan vähän seestyneempänä luottaen itseensä. Tämän selostuksen tarkoituksena oli edelleen lohduttaa Citrusta ja Vadelmaunelmaa, toivottavasti löydätte jotkut silmälasihevoset, joiden avulla onnistutte näkemään pms:n läpi raskaudettoman kesäkuun helmipuolia.

Gilmore oli ihmetellyt menkkakipuja kesken kierron. Mulla on ollut samaa sen jälkeen kun aloitin helokit. Ja itse täti oli oikea hirviö! Päätin kuitenkin jatkaa helokkilinjalla (Kvartin esimerkistä toiveikkaana), ja taas näyttää ainakin ovis olevan tuloillaan.

Hyvää juhannusta kaikille lähes kolmekymppisille!
 

Yhteistyössä