Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Heippa! Mulle kuuluu vähän ikävää kun meidän (porukoiden) 15 v koiramuori meni tänään koirien taivaaseen. Eläinlääkäri katsoi parhaaksi päästää hänet ikuiseen uneen. Sain suruviestin töihin ja itkeä pillitin kesken työpäivän ja kotona lisää.
 
KESKIVIIKKO 25.6.08

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 7
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 8/27-55............aloitus syksy 2008

Citrus..................28...........kp 8/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 9/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 13/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 17/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 19/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 19/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 21/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 21/29-31....................yk 14
Maikkis123..........28..........kp 29/24-29..................yk 5
Piip......................29..........kp 46/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 49/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 71/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel
 
:hug: Toivo! Koiran poismeno on aina rankka juttu! Meilläkin on äidillä 14v. koira, joka siis on ollut jo silloin kun minäkin siellä asuin. Kauhulla odotan kun sitä viedään, eihän se enää kovin kauaa voi elää kun ikää on jo ihan kamalasti. Vaikka ihan hyvässä kunnossa onkin.

Täällä ollaan kotona, selkä on aivan jumissa jo neljättä viikkoa ja eilen sitten en päässyt sängystä ylös kun se jotenkin naksahti. Odottelen siis lääkäriin menoa. Tosi ikävää kun nyt olen vielä siellä uudessa kesätyössä, josta en todellakaan haluaisi olla sairaslomalla. Mutta en mä kyllä kykene tällä hetkellä edes kävelemään kunnolla, eli pakkohan se on lääkäriin mennä. Mietin myös että mitä lääkkeitä ne oikein voivat antaa rv8, jos mitään. Toivon kovasti, että saisin pikaisesti itseni kuntoon.

Mukavaa päivää kaikille, arvon naiset! B)
 
Kvartti ja kaikki muutkin. Mä poistin sen viestin missä vauhkosin siitä ovistestistä. Mitäs se auttaa huonosta kännykuvasta ihmisten tulkita mitään. Empä ois uskonu että vajoa noin alas, että alan kaikkia oljenkorsia kipuamaan, mutta nyt mä rauhotun. Ketuttaa vaan ku ei oikein jaksais niitä terojakaan alottaa ku niin toivosin että täti tulisi luonnostaa, mutta taitaa olla kroppa lopettanu toimintansa tyystin.

Toivo Olen pahoillani. :hug: Meillä on kans vähän sama tilanne edessä. Porukoilla on 14v koira, joka jo kerran tossa keväällä sai jonku pahan tulehduksen ja meinattiin jo lopettaa, itkuhan siinä tuli. Saatiin kuitenkin antibiooteilla kuntoon ja nyt se voi ihan hyvin, mutta ei se varmaan kovin montaa vuotta enää taaperra, ku on jo sydänlääkkeilläkin. Se on kans ollu meillä perheessä jo lapsuudesta.

Kvartille toipumisia selän kanssa :hug:
 
Pilvilinna :hug: Saa täällä vauhkota!! Sitähän varten tää palsta on! Ymmärrän oikein hyvin että alkaa tuskastuttaa jos ei ole yhtään hajuakaan että missä kierron suhteen mennään. Vähemmästäkin sitä alkaa vauhkota. Kovasti jaksamista sulle!! :)
 
lomalainen ilmoittautuu: nyt on kp 4 menossa, ja yk6 kierähtänyt käyntiin. edellinen kierto jäi taas lyhyehköksi 23 päivän mittaiseksi, ja tuhruilu alkoi 20:n päivän paikkeilla. Onneksi tällä kertaa kivut eivät olleet mitenkään sietämättömät. Vähän sellainen olo, että ei tästä tule lasta eikä p*skaa (kärsivällisyys ei todellakaan ole vahvoja puoliani...)
Vietettiin tuossa pari päivää mun sukulaisten mökillä, jossa oli myös mun 12 ja 9-v. serkut (poika ja tyttö ), jotka ovat enemmän tällaisia "vapaan kasvatuksen" saaneita. Kyllä tuossa kotimatkalla kävi molempien mielessä se, että haluaakohan niitä lapsia sittenkään :eek: Toisaalta juhannuksena kavereiden reilu 1,5-v. poika oli taas aivan ihana :)

Viikon päästä lähdetään kavereiden kanssa matkalle. Muuten ihan kiva, mutta tärppipäivät osuvat juuri kyseiselle ajankohtaan, ja vaikka kummallekin pariskunnalle on oma huone, mutta jos sängyt erottaa vain ohut seinä, niin voipi olla että kamalasti ei hyvita sänkyjen jousia muuten kuin kylkeä kääntämällä testata. Eli näinköhän hukkaan menee tämäkin kierto... Viime kierron perusteella vaikuttaisi siltä, että ihan kaikkea mistä terkkarit yläasteella pelottelivat ei kannata uskoa.... :LOL:
 
Ada
Torstai 26.6.08

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 7
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 9/27-55............aloitus syksy 2008

Maikkis123..........28..........kp 5/24-29..................yk 6
Citrus..................28...........kp 9/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 10/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 14/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 18/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 20/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 20/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 22/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 22/29-31....................yk 14
Piip......................29..........kp 47/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 50/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 72/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi)
 
Ada
:hug: Voi Toivo, osanottoni koirakaverin menetyksestä. Se on hirveän surullista!

:hug: Tätihali Maikkiselle! Toivottavasti matka on niin ihana, että ei kamalasti harmita vaikka menisi seuraavat tärppipäivät ohi. Tai oikeastaan pitäisi varmaan sanoa, tärppisekunnit :/ . Musta on alkanut tuntumaan terveystiedon tuntien jutuilta myös päiviä elävät siittiöt...

:D Pilvilinna, en nähnyt sun kamerakännykkäkuvaa enkä vauhkoamistekstiä, mutta kuulostaa perin ymmärrettävältä hurahdukselta :heart: .

Kiitos lääkäriin meno tsemppauksesta! Se siis on tosiaan "vain" terveyskeskuslääkäri, eli varmaan yleislääkäri luulisin. Siellä kuulemma lähinnä jutellaan, kun kysyin pitäisikö meidän valmistautua jotenkin ;) . En tiedä mitä valmisteluja oikeastaan ajattelin. Ja kyllä, ajanvaraaja sanoi että molempien täytyy tulla. En odota saavani mitään sen kummempia vastauksia, jotenkin tuntuu tärkeimmältä tehdä jotain asian hyväksi. Tai tuntuisi. Mieheni sen sijaan on aasi! Keskustelut eivät siis menneet ihan kovin hyvin. Tai oikeastaan se yksi minuutin keskustelu, jossa kysyttiin, että miten mä kuvittelen että kesken työpäivän voi mennä lääkäriin ja että hän tietää ihmisiä, jotka ovat odottaneet kymmenen vuotta lasta. Ja että miksi en ole jo perunut varaamaani aikaa. Vaikka ymmärränkin, että mieheni säikähti, niin silti en ole vielä niin tyyntynyt, että olisin pystynyt ottamaan asiaa uudelleen esille. En ole myöskään perunut aikaa. Olen miettinyt, olisiko musta yksin menemään lääkärin vastaanotolle sen jälkeen kun mulle selvästi sanottu, että molemmat tarvitaan. Vaikka Nannan kommentti valoikin uskoa siihen asiaan. Tietysti voin mennä sinne mun mielikuvituspoikaystävän kanssa ja pyytää hänelle spermatestiä ja jatkaa matkaa suoraan lataamoon.
;)
 
Ada: kyllä mäkin kävin yksin tk-lääkärissä tässä vauva-asiassa ja siellä se lääkäri vaan kirjoitti lähetteen verikokeisiin ja sanoi että voi kirjoittaa lähetteen tarkempiin tutkimuksiin sitten, kun ne verikokeet ja miehen kokeet on tehty. Aika jännä, että sanottiin, että molempien pitää tulla. Mä kyllä yritin kysellä paljonkin siltä lääkäriltä, miten tutkimukset etenee jne., mutta se vaan sanoi suoraan, ettei ole sen alaa. Eli kyllä sä voit munkin mielestä mennä yksin sinne, vaikka kivempihan se varmaan kahestaan olis mennä ja jos se lääkäri on asiantunteva, niin voi kysellä asioista jne.
 
Hello, mahtuisiko mukaan vielä yksi kuumeilija?
Tällä hetkellä olen 29v (Jaakon päivänä pyörähtää 30 lasiin..). Esikoista kovasti toivotaan, mutta sellaista onnea ei meille vaan ole vielä suotu :( Kolme enkeliä meillä kyllä on, eli keskenmenot rv12, 12/06, rv12, 05/07 ja viimeisin rv10, 10/07. Pillerit jätin muistaakseni pois heinäkuussa 2006.. Nuo raskaudet alkoivat nopeasti mutta nyt ei ole yrityksistä huolimatta tärpännyt :| Mielialat vaihtelee laidasta laitaan ja päähän ei tällä hetkellä kyllä mahdu juuri muuta kuin vauvakuume, niin suuri kaipuu on :/ .

Tämä elo menkoista (oletettuun)ovikseen, oviksesta tätiin ja tädistä taas menkkoihin on tosi rankkaa... Eipäs tää olekkaan niin helppoa, kun mitä teininä peloteltiin, alan uskoa että vahonkoraskaudet ovat vain suurta legendaa =)

Vielä en ole ehtinyt kirjoituksianne selata, sen verran mahtava pino teillä on. Kirjoitellaanko tällä palstalla aina samaan pinoon vai oletteko harrastaneet viikkopinoja tms? Toivottavasti huollitte mukaan tällaisen varttia vaille kolmekymppisen (vai saako täältä heti 30 täytettyä potkut :p ?)

T: Zeria
 
Tervetuloa pinoilemaan Zeria! :flower: Ja osanotot kovista kokemuksista...

Minä oon nyt koittanu pysyä kaukana noista viikkopinoista, jotenkin on niin masentavaa aina tippua vähin äänin pois koko pinkasta kerta toisensa jälkeen. Niissä on vähän se huono puoli että kaikki ovat samaan aikaan piinailemassa ja omasta navasta tohkeissaan, ja sitten taas putoaminen tarkoittaa suunnileen katoamista maailman kartalta. Ja eihän siinä viikon aikana oikein ehdi sillä lailla nikkejä painaa mieleen, että olisi "tuttuja" joille jutella. Tämä "kestopinoilu" on siitä mukavaa, että on oman pinon porukkaan jo sen verran samaistunut, että jaksaa jännätä ja innostua muiden puolesta ihan yhtä paljon kun omastaan, joten voi alkukierron aikana itsensä surkuttelun sijaan seurailla muiden piinailua. Ja onhan se kiva että muu porukka on suunnilleen samassa veneessä, noissa viikkopinoissa kun kuumeilee ne kaksikymppiset ekaa kiertoa yrittävät samassa veneessä suurperheenäitien kanssa. Jotenkin sitä ei osaa kommentoida siihen kuinka paljon imettäminen häiritsee viidennen lapsen yritystä...

Mutta lyhyesti, tämä on ihan paras pino kuumeilla, ja sitä paitsi saavuit keskellä plussatulvaa. Hyvät ennusmerkit!
:D
 
Voi Ada, mulle tuli heti oikein harmitus sun puolesta, kun keskustelu miehen kanssa lääkäriin menosta ei sujunut toivotulla tavalla. Mulla taisi olla vähän samanlainen taktiikka tammikuussa aikaa varatessani. Olin kyllä varovasti puhunut tutkimusten aloittamisesta ja toivomastani ajankohdasta niiden suhteen. Sitten kuitenkin vaan sen enempiä puhumatta soitin ja varasin ajan alkukeskusteluun, ja vasta soiton jälkeen kerroin miehelle, mitä olin mennyt tekemään. No, täälläkin sinne kyllä sai mennä yksin, jopa sanoivat että tule vaan eka kerralla yksin. Ehkä ne ovat huomanneet, että miehiä on vähän hankalampi saada sinne lähtemään. Vaikka voi kai sitä varmasti jokainen joskus harvoin kesken työpäivän lääkärissä käydä. Onnistuin jotenkin esittämään asian hienovaraisesti niin, että mies ei kovasti hermostunut, vaikka omin päin ajan varasinkin. Ja suostuihan hän sitten simppanäytteenkin antamaan pari viikkoa myöhemmin. Jospa sinunkin miehesi asiaa vähän aikaa sulateltuaan ymmärtäisi huolesi asian suhteen. Kun se on niin kovin turhauttavaa kuukaudesta toiseen toivoa ja yrittää. Kyllä hänkin varmasti sen sinun näkökulman ymmärtää ennen pitkää. Ja eihän ne perustutkimiset, veri- ja pissakokeet ja simppanäytteet nyt niin pahoja juttuja kuitenkaan ole. Jospa sitten menet vaan ekalla kerralla yksin lääkärin kanssa juttelemaan. Saat varmaan lähetteitä jo samalla ja asia etenee. Miesten kanssa pitää välillä jaksaa vaan edetä niin kovin varovasti ja tunnustellen. Hienoa kuitenkin, kun uskalsit tarttua luuriin ja ryhtyä toimeen!
 
Harmistuksen harmistu Ada :hug: Miehet voi olla joskus aika pönttöjä, mutta kyllä se ehkä tuosta tasaantuu kun saa aikaa sulatella asiaa. Hyvä että kuitenkin uskalsit nostaa kissan pöydälle ja tehä asioille jotain. Pelkkä puhuminenkin ja asioiden eteenpäin saaminen helpottaa kummasti :hug:

Me lähetään tänään viikoks mökille, joten en ole palstan ääressä. Ihanaa, lomaa!!!! On sitä jo odotettukki. Minä taktikoin nyt niin, että alotan tänään ne terot, jotta täti ilmestyy sitten vasta mökkeilyn jälkeen. Johan toi kierto taas venyy ihan mahottomaks :headwall: Mutta nyt en ajattele vauvoja yhtään vaan rentoudun! Ens kierrossa sitten taas clomit kehiin ja täyttä höyryä syksyä kohden! Tänään on ohjelmassa työpöydän siivousta jne. Kaikille teille ihanille naisille toivon lämmintä ja plussantäyteistä viikkoa :heart: Haleja kaikille!!!!!
 
Ada
:flower: Tervetuloa joukkoon Zeria! Voin melkein taata, että löydät tästä pinosta paljon tukea ja ilojen jakajia. Toivottavasti. Ainakin mulle tämä pino on muodostunut tärkeäksi. Olen muutaman kerran itse ilmoittautunut viikkopinoon, mutta olen aina nolosti vaan kadonnut sieltä, juuri samoista syistä, joita Gilmore tuossa kertoi. Mutta itsestähän se on kiinni, miten monen pinon juttuja pystyy seuraamaan.

Gilmore, vieläkö sulla jatkuu ne menkkajuilinnat? Kysyin siksi, että ihmettelen vieläkin viime kierron särkyjä ja luulen että nejohtui helokeista. Nyt niitä ei ole ollut. Noloa myöntää, että syön niitä helokkeja nyt kolmatta kiertoa (ovikseen asti), mutta en oikeastaan tiedä niistä juuri mitään. Purkissa lukee, että tärkeiden rasvahappojen palautumiseen menee viikkoja. Mutta entäs sitten? Voiko näitä popsia huoletta vuosikausia, vai onko tämä kuuriluontoinen juttu, joka täytyy ymmärtää välillä lopettaa ettei elimistö ala pursuamaan helokinvartta?

Lääkäridraaman suhteen olen päättänyt rauhoittua. Sehän on arvauskeskus. Eihän se ole mikään synnytysvalmennus tai esikoisen ensimmäinen hammas. Ainakin minä menen sinne reippaasti. Olen edelleen käärmeissäni miehelleni. Kysymys ei todellakaan ole siitä, ettei hän pääsisi töistä lähtemään. Se käy shoppailemassakin kesken työpäivän. Ja vaikka säikähtikin, niin kyllä siitä täytyy myös päästä yli. Mua suututtaa kuulla tällaisessa asiassa tekosyitä. Mutta voisin väittää tuntevani häntä sen verran hyvin, että alkuämpyilyn jälkeen hän myös herää tajuamaan, että tässä asiassa ei kannata naista ärsyttää :kieh: .

Ihanaista lomaa Pilvilinnalle! Sääkin näyttää parantuneen :heart: .
 
Ada
Perjantai 27.6.08

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 7
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 10/27-55............aloitus syksy 2008

Maikkis123..........28..........kp 6/24-29..................yk 6
Citrus..................28...........kp 10/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 11/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 15/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 19/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 21/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 21/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 23/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 23/29-31....................yk 14
Piip......................29..........kp 48/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 51/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 73/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi)

Zeria, laitetaanko sut pinoon? Tiedätkö kiertopäiviä tms.?
 
Heips palstakamut

En ole osannut lähteä tältä palstalta.. en ainakaan vielä mene minnekään odotus-puolelle. Tuntuu tosi epätodelliselta, että olisin raskaana, kun oikein mitään tuntemuksia ei ole. Ehkä rinnat on vähän muuttuneet erilaisiksi, mutta senkin voin kai vaan kuvitella :whistle: Meinasin tilata ajan siihen varhaisultraan, mutta en uskaltanut! Kahden viikon päästä alkaa kesäloma ja silloinhan siihen voisi mennä, jännittää vaan, onko tämä todellista.

Joudun nettipimentoon useaksi viikoksi, joten pääsen vierailemaan tuskin kovin usein täällä. Olemme muuttamassa ja netin aukeaminen kestää...

Toivon teille kaikille ihanaa kesää ja kunpa tämä plussa-aalto jatkuisi meidän palstalla! :heart:

Ada:lle erityiset tsemppaukset. Ymmärrän kyllä että olet käärmeissäsi miehellesi. Toivottavasti hänkin pian ymmärtää, ettei se lääkärin luo meno nyt niin paha juttu ole!
 
Hazel, en olekaan muistanut vielä onnitella, eli onneksi olkoon plussasta, tosi upeaa! :heart:

Zeria tervetuloa minunkin puolestani. Adalle tsemppaukset, miehet osaa välillä olla pöllöjä. Täällä on kanssa tänään melkein koko päivä taisteltu... Osaako joku muuten sanoa, onko tulevalla oviksella ja fiilisten heittelyillä jotain yhteyttä? Olen taas tänään tuhertanut itkua aivan järjettömistä asioista, ja nyt kun muistelen taaksepäin ainakin pari edellistä kiertoa, niin tuntuu, että näinä samoina päivinä, muutama päivä ennen oletettua ovista, on ollut samoja fiiliksiä?

Aloitin eilen oviksen tikuttelun, vaikka onkin vähän varhaista. Mutta kaapissa oli 5 tikkua jäljellä jostain aiemmasta kierrosta, ja eilen oli 5 päivää reissuun, joten ajattelin käyttää tikut pois ennen matkaa, kun näin loma-aikana testit voi tehdä aamupäivällä, mikä ei töissä onnistu. Eilen ei oletetusti näkynyt mitään, tänään oli selkeä haamu havaittavissa, ja vähän munasarjojen paikkeilla nippailee... Olisi kiva tällä kertaa saada selkeä positiivinen viiva, se ei ole tähän asti onnistunut, mutta stressiä en tästä jaksa ottaa kun se ovis joka tapauksessa näyttää tulevan.
 
Heippa! Auvoisaa sunnuntaipäivää arvon kanssasisaret! Tänään kanssa tikuttelin huvikseen ovista ja plussa tuli joten kierto on taas normaali megakierron jälkeen. Ihanaa enää viikko töitä ja siten kaks viikkoa lomaa. Toiset kaks viikkoa pidän elokuussa. Viikon päästä tulee taas ikää lisää ja 29 v tulee täyteen.
 
Tervetuloa mukaan meidän huippuporukkaan Zeria! Toivottavasti pääset kuitenkin meistä pian eroon ja siirryt plussanneiden puolelle :) Tämä on aivan ihana pino, täällä ollaan niin ymmärtäväsiä ja kannustavia. Mietin, kun sulla on noita keskenmenoja ollut, että eikö ne jo ala tutkimaan ihan tuolla perusteella? Täällä huokaillaan ja odotellaan ovista. Nyt kp 13 eikä ovista näy eikä kuulu. Limatulppa tosin irtosi tänään ja sen perusteella uskaltaisin ennustaa saavani vahvan ovisplussan tiistaina. Se höyty tästä tikuttelusta on ainakin ollut, että tuon "logiigan" olen omasta kehostani löytänyt eli kun limatulppa irtooaa, niin plussa pärähtää 2pv päästä. No, niin tai näin, niin kiltisti puuhaillaan joka toinen päivä. Pessimistinen olen kuitenkin, en jaksa edes toivoa mitään tärppiä. Lähinnä velvollisuuden tunnosta tikuttelen - että osaan sitten heti syksyllä lapsettomuustutkimusten alkaessa kertoa tarvittavia taustatietoja. Niin, siis olen ajatellut, että syksyllä mennään hoitoon. Ekan kerranhan meillä jäi syyskuussa 2007 ehkäisyt pois...Nyt menen juomaan myöhäisiltapäivän kahvit terassille ja odottelemaan ukkosta - se on nimittäin tulossa tänne ihan just pilvistä päätellen...Kesämieltä kaikille!
 
Onnea Hazel! :heart:

Tervetuloa mukaan, Zeria! Pahoittelut keskenmenoistasi :hug: Toivottavasti tykkäät tästä palstasta, mutta minäkin toivon sinun pääsevän pian tästä pinosta eroon ja vauvapalstoille :)

:hug: Ada ja :hug: toivo koiran poismenosta ja :hug: kaikille muillekin!

Täällä lomailu on auttanut pahimpaan vauvakuumeeseen - on ollut paljon mukavaa puuhaa joka on vienyt ajatukset muualle. Huomenna alan tikuttamaan ovista ja ovis sattuu todennäköisesti juuri reissun kohdalle. Mutta reissussa ollaan kahdestaan miehen kanssa, joten pitää vaan muistaa olla ahkera ;) Jospa tämä lomafiilis nyt auttaisi tässä vauvaprojektissa!
 

Yhteistyössä