Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Voi apua!

Juuri kun päätin lähteä taustailemaan ja ottaa rauhallisesti projektin kanssa, niin kroppa päättää tehdä tenän! Ihmettelin jo aikaisemmin kierrossa, että rinnat eivät ole yhtään kipeät, nännit vain hetken. Vaikka yleensa rinnat kipeytyvät viimeistään viikkoa ennen tätiä. viime viikolla oli muutamana päivänä tätiolo, mutta nyt ei mitään. Välillä jotain tuntuu, mutta hyvin pientä. Täti yleensä ilmoittaa tulostaan mojovalla painon tunteella, kramppailulla ja säryllä. Alavatsa tuntuu jotenkin hassulta, viikonloppuna lähinnä siltä kuin se olisi sisältä kipeä, lähes niinkuin treenatut lihakset. Olo on muuten ihan täysin normaali, ei mitään pms oireita ja vielä vähemän mitään raskausoireita. Tänään kp 29 ja testasin negan. Pitikin mennä... Mikä minua vaivaa!!! Hermot menee!
 
Ada
Maanantai 30.6.08

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 7
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 13/27-55............aloitus syksy 2008

Maikkis123..........28..........kp 9/24-29..................yk 6
Citrus..................28...........kp 13/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 14/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 18/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 22/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 24/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 24/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 26/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 26/29-31....................yk 14
Piip......................29..........kp 51/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 54/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 76/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi)
 
Ada
:hug: Hammylle negasta, jospa se ei kerro vielä mitään. Pidän ihan täysiä peukkuja ja tätimuuria :attn: :attn: :attn: ! Menen itse saman muurin taakse piileskelemään.

Olen pysynyt rauhallisena tädin tulon suhteen. Mä tjottailen tädin kanssa :D . Tjottailin myös miehen ja lääkärikäynnin kanssa ja se onneksi toimi. Hän on tulossa eikä pitänyt edes kovistella. Hitaasti hyvä tulee.

Hyvää maanantaita kaikille!
 
Ada, hieno homma että sait sen miekkosesi mukaan. Ja ettei asiasta tullut mitään vääntöä. Toivon kovasti, että teidän ei kuitenkaan tarvitsisikaan mennä sinne vaan tätitjottailu osoittautuisi hedelmälliseksi.
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Me käytiin viime viikolla ultrassa ja yksönen siellä oli, kaikki kunnossa ja koko vastasi viikkoja. Oli päivän isompikin kun mä olin ajatellut. Isosta kaverista tosin ei ole kysymys, tyypillä oli pituutta 1cm, tosin huomenna kun alkaa yhdeksäs viikko, pitäisi kokoa olla tullut jo puolet lisää. :heart: Niin ja sen nyt vielä mainitsen, että tämä väsymys on ihan älytöntä, melkein alkaa naurattaa kun voisin oikeasti nukkua koko ajan.

Toivon kovasti että Hammylla tulos muutaman päivän aikana muuttuu ja kaikki muutkin pääsette pian voimaan pahoin ja olemaan hyvin väsyneitä!! Kaipaan teitä tonne!! B)
 
Adalle ja Hammylle peukkuja, toivottavasti täti pysyy poissa.

Täällä odotellaan ovista. Ovistikkuun en ole sen lauantain haamun jälkeen saanut mitään, ja tänään odottaa viimeinen tikku. Mutta hyvin on harjoiteltu, toivottavasti ovis olisi tänään, niin ei mene hyvät touhuilut hukkaan :) Taitaa kyllä vain jäädä haaveeksi, luultavimmin ovis on ke-pe sektorilla.

Mulla on jotenkin ihan järjettömän kipeä vasemman puoleinen rintalihas, niin että tissikin on kipeä. Mä jo ehdin eilen miettimään kaikkea mahdollista (mm. rintasyöpää ), mutta todennäköisesti lihas on vaan tulehtunut, ja sen jatkuva testailu ei auta asiaa. Lisäksi eilen touhuillessa tuli verta, ihan kunnolla, joten sekin säikäytti. Tänään ei ole kuitenkaan enää mitään merkkejä eilisestä vuodosta, ja rinnankin kipu tuntuu taas ihan selkeästi lihaksessa, joten luulotautinen voi taas vähän rauhoittua... :LOL:

Huomenna matkalle, kivaa :) Paitsi pakkaaminen on ihan syvältä, mua ahdistaa jo ajatuskin...
 
Ei mitään oireita, ei sitten niin mitään mihinkään suuntaan. Varmaan joku hermoromahduksen aiheuttama hormoonihäiriö...

Flunssan kourissa pyöritään ja töitä on vaikka muille jakaa! Mieli on ihmee tyyni, pystyn välillä jopa ajattelemaan jotain muutakin kuin tätä olotilaa. Koskas sitä testaisi uudestaan? Viikonloppuun mennessä olisi hyvä jotain slevitä, kun on kekkerit tiedossa!

Adalle
myös voimia jännäilyyn! Huh, on tämä stressaavaa...
Kiitos tsempityksestä ja anteeksi itsekeskeisyyteni!
 
Ada
Tiistai 1.7.08

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 7
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 14/27-55............aloitus syksy 2008

Maikkis123..........28..........kp10/24-29..................yk 6
Citrus..................28...........kp 14/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 15/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 19/28.........................yk 8
Gilmore...............29...........kp 23/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 25/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 25/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 27/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 27/29-31....................yk 14
Piip......................29..........kp 52/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 55/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 77/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi)
 
Tähtisäde
Moro kaikille!

Ajattelin taas välillä ilmoittaa itsestäni, etten pullahda listoilta pois. Täällä siis melkein joka päivä lueskelen teidän kuulumisia.

Voi että, mahtavalta kuullostaa Kvartin kuulumiset. Kunpa mekin saataisiin pian kokea sama tilanne! =) Toivottavasti Hammy olisi jo siinä ovella ja jalka oven välissä... kuullostaa ainakin niin oudoilta oireet, että voisi olla enne jostain toivotusta...

ON: Täällä kp31/?. Lääkäri neuvoi aloittamaan Femostonit periaatteessa jo eilen, mutta sitten tämä mun "oma" lääkäri, joka oli toiveikas siinä, että ovis voisikin tapahtua tässä nyt päättyvässä kierrossa (edellinen lekuri siis oli sitä mieltä ettei ole toivoa) sanoi, että 2.7 pitää tehdä r-testi ja jos (ja KUN) nega niin voi aloittaa Femostonit, ellei siis täti kurvaa sitä ennen paikalle. Hänen mukaansa ovis olisi säälittävän kp11: 9mm kasvuvauhdilla ollut 17.6, jolloin siis menkat alkaisi 2.7... Juhannustorstaina mulla olikin sellaiset oireet, että olisi ovis voinut olla: menkkakipua yms., mutta en jaksanut tikutella eikä ainakaan limat/lämmöt antaneet selkeää osviittaa asiasta. Olen aika noviisi noissa hommissa. Joka tapauksessa huomenna sitten varmaan aloitan Femostonit (koska uskon vain ja ainoastaan omaa huippulekuriani) ja sit olisi kai taas kp1, vaikkei täti (ylläri!) tullutkaan paikalle.

Aurinkoista viikkoa teille valioyksilöille!
 
Ada
Olin järkeillyt ja päättänyt olla lukematta juttujanne nyt pariin päivään, mutta ihan vahingossa taas täällä lukemassa ja kommentoimassa :D .

:flower: Oi voi, Kvartti, miten ihania uutisia neuvolasta! Nyt NAUTI ihan täysiä väsymyksestä. Olisinpa mäkin pian aivan rättiväsynyt ;) .

Maikkis, toivottavasti vaivat menevät ohi. Ne ei varmaan liity mitenkään toisiinsa.

Hammy ja Tähtisäde :attn: :attn: :attn: :attn: !!! Ei oikein osaa enää sanoa mitään kuin vaan toivotella hurjasti onnea ja lykkyä ja tärppejä! Tulethan Tähtisäde kertomaan huomenna suurin kirjaimin jos saat plussan? Onneksi sulla on huippulekuri!

Itse siunailen täällä sitä, että olen varannut sen arvauskeskusajan. Vaikka ymmärrän toki, että se on vaan arvauskeskus, mutta mun silmissä se on kuin kultainen portti kohti tietoa (saattaa olla "vähän" ylimitoitetut kuvitelmat). Ja tietoa tässä jo kaipaakin. Muutenkin näin menkkojen korvilla se lohduttaa ihmeesti, että ei tavallaan ole aivan kaksin raaputtelemassa suolaa pois haavoista. Koko kirves ei ole kaivossa, vähän näkyy varrenpäätä.
 
Tähtisäde
Ada: Se testin tekeminen on ihan vaan sellainen hätävarjelun liioittelu, sillä Femostonia ei saa syödä jos on raskaana. Jos olisin yhtäkkiä paksuna olisi se yksi maailman seitsemästä ihmeestä. :LOL: Laskeskelin tuossa äsken, että miten kierron pitäisi mennä, että olisin ihanteelliseen aikaan kierrosta ultrassa ja voipi olla että siirrän uutta kuuria vielä ylihuomiseen. Pitää nyt vielä huomenna tuumailla asiaa. Tätiä en kyllä jää odottelemaan, sillä saisin odottaa sitä lopun ikääni! :LOL:
 
Vadelmaunelmalle onnittelut ovisplussasta. Itse en vieläkään saanut ovisplussaa näkymään, ja nyt tikutkin loppui. Multa alkaa loppua myös usko noihin halpistikkuihin/tikkuihin yleensä... Olen joka päivä sen neljä tuntia pidätellyt ennen testin tekemistä, ja tehnyt ne testit puolenpäivän aikoihin, joten kerrankin siitä ei pitäisi olla kiinni. Mutta jos ovis on vasta torstaina-perjantaina, niin eihän sen vielä pitäisikään näkyä.

Rintalihas/rinnat on edelleen kipeät. Jos kiertopäivät ei olisi näin vähäiset, olisin ihan varma että olen raskaana. Nyt sitten on vain keksittävä muita syitä :LOL:
 
Tervehdys! Mies sitten otti ja hankki uuden tietokoneen (kasasi osista) joten enpä ole paljon koneelle päässyt (eikä töissä oikein viitsi hirveästi vauvakuumepalstalla notkua :whistle: )

Mutta siis kiitos tervetulotoivotuksista! Mukavaa kun huolitte mukaan. Miulta vaan vaatii vähän aikaa tottua tähän systeemiin... Viikkopinokyselyllä siis tarkoitin että aloitetaanko uusi viesti tietyin väliajoin, mutta ilmeisesti kirjoitellaan aina tähän samaan ketjuun (on ilmeisesti toiminut ihan hyvin niin). Olen ihan samaa mieltä että enemmän ollaan samassa tilanteessa me samanikäiset ja ensimmäistä toivovat. Hieman kyllä hämmensi, että mihinköhän ketjuun oikeesti kuuluisin kun täällä plussan sivuilla näyttää olevan aika tarkasti valikoitunutta porukkaa =) Mutta jos nyt kuitenkin kirjoittelisin tänne kun en osaa vielä lainkaan asennoitua tuohon kolmeenkymppiin (se on vissiin kriisin paikka edessä :p )

Kiertopäivä taitaa olla 23/29-34. Perjantaina tein ihan yksittäisen ovistestin ja se oli ainakin aika lähellä plussaa, lauantaina oltiin vähän viihteellä joten sen verran tuli juotua etten tehnyt toista testiä silloin ja sunnuntaina viiva oli jo tosi haalea, eli sanoisin oviksen olleen to-la joten nytpä ei auta kun odotella :whistle:

Mutta koetanpa nyt yrittää päästä lueskelemaan juttujanne tänne useammin (ja koetan ehtiä lukemaan aikaisempia juttuja, niitä on näköjään kertynyt ihan kiitettävästi)

:wave: Zeria
 
Heippaa!

Hammylla on jänskät paikat! Ja nyt näyttää olevan muitakin loppukierrossa, tsemppiä Adan tätitjottailuun ja Tähtisäteen testailuun!

Ada taisi kysellä niistä menkkakivuista. Eli mulla ne kesti suunnilleen kp 8- kp 11, ja sitten kaikkosi. Tuplasin kalaöljymäärän silloin, en tiedä vaikuttiko mutta samantien ne silloin katosi. Ne kivuthan aiheutuu prostaglandiinista, joka on samaa tavaraa joka aiheuttaa menkkakivut. Sitä muodustuu helokkien "ylijäämästä", kun helokit on keikauttaneet omega3/6 suhteen pepuilleen. Helpotusta saa joko vähentämällä annostusta tai vastaavasti lisäämällä omega3:sen saantia. Tai ainakin näin teoriassa pitäisi toimi noin, ja mulla toimiikin! Oon kyllä tosi ilonen siitä että helokeilla tää mun heittelevä kierto tuntuis pysyvän kurissa, nyt on tulossa jopa edellistäkin lyhyempi kierto (30-31 päivää). Aivan mahtavaa! Tai no ei siinä kierron lyhyydessä tietty sinällään ole mitään ihmeempää juhlittavaa....

Zeria kyllä me välillä on aloiteltu uutta pinoa, kun vanha käy raskassoutuiseksi, nyt on menossa vol. 3. Tämä käy saman ketjun kanssa ihan hyvin, kun pääsee suoraan viimeiselle sivulle. Ootko kirjotellu verkkiksellä tai jossain, nehän harrastaa viikopinoja?

Omassa navassa vietetään taas tylsiä aikoja, kattellaan ja odotellaan. Tänään on bauttiarallaa dpo 8.
 
Ada
Keskiviikko 2.7.08

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 7
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 15/27-55............aloitus syksy 2008

Maikkis123..........28..........kp11/24-29..................yk 6
Citrus..................28...........kp 15/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 16/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 20/28.........................yk 8
Zeria............29........kp 23/29-34.............yk
Gilmore...............29............kp 24/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 26/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 26/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 28/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 28/29-31....................yk 14
Piip......................29..........kp 54/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 56/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 78/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi)

 
Tähtisäde
Moro,

Mulle voi laittaa kp2/?. Ei tullut täti kylään enkä enää jaksanut odotella (laskelmoin seuraavaa ultran ajankohtaa hyvälle kp:lle) ja aloitin uuden Femoston- kuurin. Tein aamulla sen lääkärin määräämään r-testin hätävarjelun liioitteluksi ja negahan se. En edes odottanut mitään muuta, mutta eihän sitä kiva ollut kuitenkaan tehdä. No elämä jatkuu. Tervetuloa "ihanat" sivuoireet, kuten kuumat aallot ja sekopäisyys! :kieh: Tuleekohan tästä koskaan mitään...?

Hammy: :hug:
 
Ada
Torstai 3.7.08

Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 8
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 16/27-55............aloitus syksy 2008

Ada.....................29...........kp 1/24-30.......toukokuusta 2007
Maikkis123..........28..........kp12/24-29..................yk 6
Citrus..................28...........kp 16/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 17/25-26..................yk 9
Piglet..................30...........kp 21/28.........................yk 8
Zeria............29........kp 24/29-34.............yk
Gilmore...............29............kp 25/31-35....................yk 9
JoJo79................28...........kp 27/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 29/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 29/29-31....................yk 14
Piip......................29..........kp 55/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 57/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 79/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi)
 
Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 8
Sitrus79..............28............................................kes 28;stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
Toivo79...............28...........kp 19/27-55............aloitus syksy 2008

Ada.....................29...........kp 3/24-30.......toukokuusta 2007
Maikkis123..........28..........kp15/24-29.....................yk 6
Citrus..................28...........kp 19/28-33...................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 20/25-26...................yk 9
Piglet..................30...........kp 24/28.........................yk 8
Zeria............29........kp 27/29-34............yk
Gilmore...............29............kp 28/31-35....................yk 9
JoJo79................28...........kp 30/37..................yk 2
Kaa.....................29............kp 32/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 32/29-31.....................yk 14
Piip......................29..........kp 58/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 60/?..................... ......yk 7
Kultukimallus.......27..........kp 82/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi)
 

Yhteistyössä