Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Alkuperäinen kirjoittaja maikkis123:
meillä löytyi uusi ehkäisykeino: futis :kieh: :LOL: :kieh:
Ja sitten tulee olympialaiset! =)

Ma oon kylla urheiluhullu enemman kuin mies.

Yrita kavella siina tv:n edessa kayda vilauttelemassa saarta, ym. Sori en yrita mitaan rivoja kirjotella. Onnea yritykseen!
 
JoJo :hug:
Greippimehun idea on tietääkseni vahvistaa limakalvoja ja nähdä ovislimat selkeästi. Ja oon jostain ketjusta lukenut, että pitäs juoda kp1 ovulaatioon asti, määrästä en tiedä.

Kvart över, kiitos tsempityksestä :) Lisääjännitystä tässä piinailussa tuo, että mulla on nyt mahaoireita, jota ei aiemmissa kierroissa ole ollut... Niin tietenkin kuvittelen niiden johtuvan raskaudesta.... Jo kahtena iltana maha ollut tosi turpea ja kipeähkö illalla, mutta tämähän voi olla vaan merkki tulevista menkoista tai ruuansulatusvaivoja....
 
Heh, mietin pitkään että mitä ihmeen saarta pitäisi käydä miehelle vilauttamassa, ai niinkun sitä "saarta" vai niinku mitä? Vasta sitten syttyi lamput ja tajusin ettei JoJolla ole ääkkösiä. :LOL:

Menen saaristolaistunnelmissa kahveelle, jospa se tästä.
 
Tähtisäde
Nyt tulee vain omaa napaa, sillä mieli on maassa:

Tänään oli ultra: kp11, suurin folli 9mm (limakalvo 4mm). . Ei siis auttaneet tupla-Clomitkaan. Ja mikä pahinta,nyt kuulemma herätellään omaa kehoa toimimaan, joten odotellaan luomusti menkkoja (tuskin tulevat) ja sitten seuraavaan kiertoon 28pv Femoston ja sitten vasta elokuulla Clomeja suuremmalla annoksella. Me ei päästä ikinä edes yrittämään raskautumista. Tätä odottelua ja pettymykisä on nyt kestänyt jo 7kk. Tekisin mitä vaan, että saisi sen oviksen ja pääsisi edes jännäämään.

Vetäydyn taka-alalle parantelemaan haavojani.

Ihanaa kesää ja plussauutisia!
 
Tähtisäde :hug: ! Tulin tänne kirjoittaakseni ihan samoja ajatuksia kuin sinäkin: me ei IKINÄ taideta päästä edes yrittämään raskautumista. Ovulaation induktioon ryhdytään vasta kesän jälkeen ja jotenkin nyt on senkin suhteen tosi pessimistinen fiilis. Mun PCO on ilmeisesti paha ja muutenkin on vaan alkanut tuntua siltä, että minusta ei vain ole äidiksi. Olen jo alkanut tutustua adoptioasioihin, koska kovin rankkoihin hedelmöityshoitoihin en halua ryhtyä. Haluaisin silti kuitenkin niin kovasti joskus kokea raskauden...

Tällä erää vetäydyn tältä palstalta pois, en jaksa vauvakuumeilua ja pettymystä. Yritän nyt keskittyä kesään ja aurinkoon ja omaan elämääni, sillän onhan oltava niin, että elämä voi olla ihanaa ja täyttä elämää ilman vauvaakin (vaikka vauvakuumeillessa se välillä unohtuu ja tuntuu, että elämän ainoa tarkoitus ja päämäärä on saada lapsia). Listaa seuraavaksi päivittävä voi poistaa minut kokonaan (kiitos). Palaan sitten, jos joskus paremmalta tuntuu. Nieleskelen surkeita ja hiukan katkeria kyyneleitä, kun muistelen, miten toiveikkaana alunperin lähdin tähän pinoon mukaan... On ollut kuitenkin ihana seurata muiden onnistumisia ja saada tukea muilta samassa tilanteessa olevilta.

Toivon teille kaikille paljon vahvoja plussia ja mahtavaa kesää. Pieni toivonmurunen minussa yhä elää, että palaan joskus vielä tänne kertomaan iloisia plussauutisia. Tai adoptiouutisia, mistäs sen tietää, mihin tämä polku vielä vie...
 
Onnittelut teille plussanneille! :heart: :heart:

Olisipa mukava ensi kierrossa liittyá joukkoonne... Edellisessá kierrossa se ei onnistunut, ja menkat ovat jo tulleet ja menneet. Eli támán hetkinen kiertopaívani on 7/29-31 ja menossa on 14. yrityskerta. En oo vaan táállá reissussa oikein páássyt koneelle.

Mukavaa kesáá kaikille! :)
 
Tähtisäde ja Drömma :hug: Voi kun ette häipyisi tästä pinosta! Olen kohta yksin pidempään yrittäneistä :eek: meillä on jo vuosi yritystä takana enkä minäkään tiedä, onko mulla mitään ovulaatioita tullut (testien mukaan olisi) ja jotain häikkäähän meissä on kummassakin, minussa ja miehessä. Ette nyt masentuisi tytöt. Kyllä se välillä kurjalta tuntuu, kun muut vaan plussaa. Tässäkin ketjussa tuntuu, että suurin osa on plussannut aivan ensimmäisillä kierroilla ja sitten on me tallustajat, joilla ei tapahdu listalla mitään :| Mutta kyllä me kaikki se pienokainen vielä saadaan :heart:
 
Kaa
Lämpöistä ja aurinkoista kesää listalta poistuville. Ehkäpä aurinko tekee temppunsa ja kesä kuluu hyvillä mielin. =)

Saako udella Hazelilta milloin aloititte yrittämisen? En itse asiassa ole katsonut muiltakaan tuota yritysten määrää, onhan jokaisella sama tilanne joka kuukausi. Itse olen omalla kohdallani lakannut laskemasta kertoja, ja ajatukset ovat aikalailla pois vauvatouhusta. Onneksi. Mitä nyt tänään olisi ollut laskettu aika marraskuun keskenmenneelle raskaudelle. Onneksi ei ole se suuremmin stressannut...

Muuta MieIte -asiaa; menkat ovat loppumassa, vihdoinkin. Päästään taas hieman muistelemaan ja treenaamaan tätä vauvatouhua. Oli jo aikakin...
 
Kaa
Tähtisäde...........29
Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28............................................kesästä 2006
Kevätesikko........29.....................................................2/07
Unico..................28.............................................tauolla (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008

Toivo79...............28...........kp 49/27-34............aloitus syksy 2008



Gilmore...............29...........kp 3/31-35....................yk 9
Ada.....................29...........kp 5/24-30.......toukokuusta 2007
JoJo79................28...........kp 5/37..............yk 2
Kaa.....................29............kp 7/36..........................08/2007
Lilla My................28..........kp 7/29-31....................yk 14
Hammy................28...........kp 10/27-29....................yk 7
Maikkis123..........28..........kp 15/24-29..................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 19/25-26..................yk 8
Piglet..................30...........kp 23/28.........................yk 7
Citrus..................28...........kp 26/28-33...................yk 4
Piip......................29..........kp 32/29-31............syksystä 2006
Pilvilinna..............29..........kp 35/?..................... ......yk 7

Kultukimallus.......27..........kp 57/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
 
Ada
:heart: :flower: Paljon, paljon, paljon onnea Kvartti!!!! Ihanaa!!! Olen ollut veneilemässä (kun on kerran ollut niin kiva sää ;) ), enkä ole ollut koneen ääressä.

Kiitos Kaa, kun jaksoit päivittää listan! Mulla ainakin ihan oikein. Valitettavasti. Täti tekee lähtöään, mutta harmittaa edelleen.

:hug: :hug: Tähtisäde ja Drömma! Ja :hug: Hazel ja Citrus myös! Ja moni muukin, joka ei nyt ole ottanut keskusteluun kantaa... En tiedä mitään oikeita sanoja kuvaamaan sitä myötätunnon määrää, joka tässä on herännyt kaikkia pidempää yrittäneitä kohtaan. Itselläkin tämä kaikki alkaa käydä raskaaksi. Voin vain arvailla, mitä tämä voisi olla, jos olisi säännöllisesti asian tiimoilta gynen pakeilla eikä saisi kokea edes hetkittäin loppukierron haaveksinta aikaa. Uskon, että vaikka siinä kopsahtaakin äkkiyllätten, ei maahansyöksy ole yhtään sen loivempi tapahtuupa se missä tahansa kierron vaiheessa. En osaa sanoa yhtä kauniisti kuin Hazel tuossa yllä sitä että kunpa jaksaisitte vielä Tähtisäde ja Drömma toivoa ja luottaa. Voimia ja ihmeitä toivon teille kummallekin!
 
Kiitos Ada onnitteluista! Voi kun sullekin nyt äkkiä se plussa saataisiin, oot niin kiva (ja valitettavasti pitkäaikainen;) ) palstakaveri!

Tähtisateelle ja Drömmalle paljon myötätuntoisia lohtuhalauksia!

Lilla My, nyt vaan nylkytätte sitten siellä reissussa minkä ehditte! Ja toivotaan parasta!

Mä en näköjään pääse irto tästä vauvakuume-palstasta. Tuun joka kerta ensin tänne katsomaan mitä on kirjoitettu ja sitten vasta tuonne toiselle puolelle. Toivottavasti saan kuitenkin roikkua täällä ainakin vielä hetken? En uskalla vielä tonne helmikuun pinoon ilmoittautua ja lähes kolmeymppisissä on tosi hiljaista välillä. Tai what the heck, kaipa mä nyt voin sinne ilmoittautua, mutta kun te täällä vaan ootte niin tuttuja ja ihania!! :heart: (joo oon kai vähän herkässä mielentilassa.. :D )
 
Ada
:heart: Kvartti! Älä nyt lähde mihinkään täältä meidän palstalta :D . Saako sanoa meidän, jos on hinannut täällä jo hyvän aikaa? Olisi kurjaa menettää sinut. Ja kyllähän ne muutkin plussalaiset taitaa käydä täällä vilkuilemassa. Tuossa oli ainakin Coce käynyt kirjoittelemassa poissa ollessani kauniita sanoja, kiitos vaan niistä.

Toivottavasti sulla on vielä ne raskaushousut tallella ;) ?
 
Kvartti: Täällä minäki pyörin =) . Joka päivä oikeestaan ensin tulen tänne lukemaan vaikken niin välttämättä aina kommentoikkaan =) .

Pilvilinnan kuulumisia tulin katselemaan, ja näköjään jo Piip:llakin päivät lähes täynnä... Mikäs on vointi?
 
Omaa napaa ja valitusta: Tämä kierto on nyt tärppipäivien osalta tässä, ja sitä ei hyödynnetty juuri ollenkaan. Tässä on ollut kaikkea tyhmää: omaa pahaa tuulta, miehen futista ja ihan silkkaa epäonneakin. Olin eilen gynellä, ja alakerrassa kaikki on periaatteesssa ok. Ultrassa näkyi, että ovis on tapahtunut, tai ainakin ihan niillä main, joten kotiin päästessä oli vakaa aikomus kellistää mies viimeisiin varmisteluihin. Ja siinä onnistuinkin, vielä kesken futispelin (!), mutta hommat vähän "lipsahti" just kriittisellä hetkellä, ja kaikki ne simpat meni ihan hukkaan :headwall: Eli viimeksi varmisteltiin sunnuntaina, joten vähän heikolta näyttää tämän kierron suhteen :headwall: :headwall: :headwall:

Gyne vähän mietti keltarauhaskuurin antamista, kun kierto on ollut lyhyt, epäsäännöllinen ja tuhruinen, mutta sanoi, että katsellaan vielä, ja jos jatkuu vielä kolmen-neljän kierron ajan, niin kirjoittaa sitten reseptin. Menkkakipuihin sain vatsaystävällistä särkylääkettä, ja allergialääkkeistä ei ole haittaa yrityksen kannalta, joten nyt niitäkin voi käyttää hyvällä omallatunnolla... Yleinen ohje oli touhuilla paljon ja olla ajattelematta raskautumista :LOL:
 
Hehhe! En mä viel ole uskaltanu testailla. Elelen nyt vielä huomiseen sen haamujen haamujen haamun kanssa, jota käyn vähän väliä kattelemassa. Joo, säilytin sen tottakai. On vaan alkanu epäileen et oliko siinä mitään sittenkään ajan puitteissa. Ku en kattonu kelloa. Pesin hampaat siinä välissä ja katoin sitte... hmm... kauankohan mä pesen hampaita. :whistle: Mä oon tulossa ihan pöpiks...

Tää on kyllä ehdottomasti paras pino, tääl on niin hyvä henki. Käyn aina kattomassa ekaks tän pinon mitä tänne kuuluu ku avaan koneen aamulla.

Paljon tsemppia maikkis123, kyllähän ne simpat on voinu sunnuntaistakin selvitä, aivan hyvin, jos sulla kerta oli just ollu ovis.
 
Joo joo, kyllä täällä taustalla pyöritään koko ajan!! :) Pitää pysyä kärryillä. Ja olis tosiaan kiva saada aina vaan uusia lähes kolmekymppisiin odotuspuolelle, kun se pino on niin paljon tätä hiljasempi.

Halauksia Tähtisateelle ja Drömmalle. Tuntemukset varmasti paljon vaihtelee, tämä on niin vaikea asia. Älkäähän nyt ihan kokonaan masentuko kuitenkaan. Toivoa on!
 
Maikkis: :hug: , tosiaan jospa sielä olis sissejä joukossa jotka sunnuntailta sinnittelisivät.

Pilvilinna: Pidät sitte hullua jännityksessä :D . Eikös sulla ollu niitä kaupan tikkuja? Niissähän tais olla että jos puolen tunnin sisällä ilmestyy niin se pitäis paikkansa?

Nanna
 
Nanna Pregent stick (joka ei vissiin ole kovin luotettava) mut siinä oli et tulos on luettavissa 5 min sisällä, 10 min päästä ei saa enää katsoa. Mut ku niis on niitä viivanpaikkojaki ja kaikkea. Sitäpaitsi mul on TOSI minimaaliset mahkut, EHKÄ oli ovis, jolloin pupuiltiin vaan KERRAN. On ollu siis luomukierto, clomeista taukoa. Mut ihan turhaan mä tässä pähkäilen, sehän selviää vaan testaamalla. Huomenna on hyvä päivä testata ku on viikonloppu tulossa. Mull on tapana jättää testaaminen viikonlopun korville ni voi sitten lohdutella itseään jollain kivalla tekemisellä. :D

Meillä on muuten minä joka sitä jalitsua kattelen :LOL: Äijää ei vois vähempää kiinnostaa...
 

Yhteistyössä