Onnea plussasta
kevätesikko ja tsemppiä myös sinulle ultran odotteluun.
Vadelmaunelma minulla oli myös selkäkipuja alkuraskaudessa, verisen tuhruvuodon yhteydessä. Pääsin 2 kertaa varhaisultraankin, kun oikein taistelin neuvolatädin kanssa... täti vaihtuikin sitten toiseen, kun selvisi, että ne ultrat olisi kuuluneet tehdä ilman mitään muttia. Vuoto oli onneksi vaaratonta, samoin kivut jotka johtuivat kahdesta muutaman cm:n kokoisesta munasarjakystasta. Toivottavasti myös sinulla kaikki on hyvin ja vahvat oireet johtuisivat kahdesta ihanasta kyytiläisestä :heart: :heart:
Hyvää jatkoa
Pilvilinnalle ja perheelle, hienoa että olette toipunut ikävästä synnytyskokemuksesta ja vauvakin tuntuu jo rakkaalta :heart:
Hurjasti onnea
rosehip ja
Citrus, mahtaa olla tosi ihanaa kun tylleröt ovat jo kotona :flower: :heart: . Kiitos
rosehipille vielä synnytyskertomuksesta, kiva että meni kuin unelma ja että maitoakin ilmeisesti tulee hyvin
Pamina kerroin äidilleni heti plussasta seuraavana päivänä ja miehen vanhemmille nt-ultran jälkeen pääsiäisenä. Kavereille taidettiin kertoa jossain siinä välillä ja töihin kerroin heti, koska työtehtäviä piti muuttaa raskauden vuoksi.
Delfis, sinulla taitaa mennä vähän yläkäyrällä tuo sf-mitta, vai?
Siis meikäläisellä oli 34+5 sf 31cm... ja tasan keskikäyrällä. Oletko itse miten pitkä, mie oon 177cm ja silti tuntuu että vauvan jalat on kohta kurkussa... ja odota vaan, kohta ei tunnu enää kutittelulta vaan kunnon potkuilta kylkiluissa, oikein rutisee välillä
. Ja nuo liikkeet, ei sitten tarvii ainakaan huolehtia kun ei ole pitkiä hiljaisia jaksoja
Voimia pahoinvoinnin kanssa
Hapsiainen ja muut :hug: Kumma että lääkäri pimittää sairaslomia, minulla riitti kun soitin että vain paikallaan silmät kiinni ollessa pystyin olemaan oksentamatta, muuten kuvotus oli ihan jatkuvaa ja voimakasta. Jossain 15 viikon tietämillä alkoi helpottaa, ja ruoka maistui ehkä 19. viikolta eteenpäin.
Jaksuja
nannalle työ- ja kotiasioiden kanssa, oikein hävettää kun itse olen välillä ihan naatti vaikka saan periaatteessa levätä ihan niin paljon kuin vain tarvitsee, kun ei ole töitä eikä muita lapsia huolehdittavana.
Tervetuloa taas takaisin,
la mer
Kiva että
salomella on kivut rauhoittuneet =)
J
oJo tosi hyviä unia
mie näin yhtenä yönä, että vauva tarttui sormeen kiinni mahanahkan läpi
ja sitten me miehen kanssa leikattiin se vauva kyljen kautta ulos, kun haluttiin jo nähdä se... se oli
niin söpönen kunnes tajuttiin, että se on vielä liian pieni ja pitää laittaa vielä takaisin kasvamaan :kieh: Heräsin siihen, kun napanuoran ja muiden tarpeellisten osien liittäminen kävi liian hankalaksi
. Vauva oli tainnut vähän potkia tuohon kylkeen, josta se muka leikattiin ja se tuntui sitten unessakin.
Tänään alkoi vihdoin virallinen äitiysloma! Ihan oudolta tuntuu, että on jo näin pitkällä. Vaunun ompelujutut alkaa olla tehtyinä, tosin tajusin että voishan tuon kuomun vielä vuorata vaikka jollain tekoturkiksella. En vaan taida enää jaksaa... pinnasängyn pehmusteet on vähän edistyneet ja ainakin ne olis kiva saada valmiiksi. Ostin vaunuihin taljan ja turvakaukalo+jalusta tulivat pari päivää sitten. Aika keskeneräistä täällä vielä on, tietokonepöytä odottaa ompeluhommien loppumista ja siirtoa ompelupöydän paikalle, imetystä varten hommattu nojatuoli odottaa tietokoneen paikalle pääsyä yms. Jos nyt joka päivä saisi jotain pientä tehtyä, niin ehkä tässä vielä keretään, ellei tule yllärilähtöä
Piki ja pikkuinen 35+ POKS :heart: