Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

  • Viestiketjun aloittaja Ada
  • Ensimmäinen viesti
Pikaisesti piipahtamassa...

Nyt on muutamana päivänä ollut niin paljon tekemistä ja touhuamista, etten oo kerenny kirjoittamaan... Lukaisin kuulumisia ja ainakin Vadelmaunelmaa täytyy jo onnitella, ihania uutisia! :heart: :flower:

Yöt on alkanu olemaan melko tuskaisia, mikään asento ei ole hyvä ja heräilen vähän väliä. Huomenna on synnytystapa-arvio äippäpolilla, sitä oon vähän jännityksellä odottanut. Nyt on pakko poistua vaihteeksi syömään, kaura-omenapaistosta ja vaniljakastiketta :p . On kyllä pitänyt karsia herkuttelua, kun turvotus alkoi lisääntyä niin vauhdilla :/

Piki ja pikkuinen 36+4
 
Kertokaapa te pidemmällä olijat, että missä vaiheessa tehdään se tutkimus, että mahtuuko vauva tulemaan alakautta vai ei? Kaverini sanoi, että se tehtiin hänellä rakenneultran yhteydessä, eikä niin kiva toimenpide. Millä tavoin tuommoinen tehdään? Mä kun nykyään pelkään jo piikkejäkin niin voi kauhistus mitä on vielä edessä. No ken leikkiin ryhtyy, niin leikin kestäköön.

Täällä ei pahaa oloa, mahasta nipistää, väsyttää ja joskus nivusten kohtaa vähän vihlaisee. Ja turvottaaaa..
 
Päpsy: Satuinpahan täällä pyörimään, niin vastaan sulle. Mun mielestä mulle tehtiin lantiotutkimus joskus reilusti viikon 30 jälkeen. Lääkäri laittaa sormet sisään ja painelee vähän joka suuntaan ilmeisesti katsoakseen miten luut antaa periksi. Toimenpide on vähän ikävän tuntuinen, tai se siis sattuu jonkin verran, mutta mitään piikkejä ei tarvitse pelätä; niitä ei tuossa tarvita.:)

Täällä mietitään, onko pikkukakkonen tuloillaan, vai menkat muuten vain hirmusti myöhässä. Ehkä kohta pitää testata...

LillaMy ja Pikku-ukko 6 kk
 
Lilla My, siellä on sitten nopeaa, tuuhan kertomaan joko on toinen sit tulollaan

täällä meni metsä reissu hyvin, mitä nyt selkä väsyi mutta ei tehnyt ees hirveästi pahaa ja siihen autto puolukat, nyt kyllä palelee ja on väsy, ens yönä sit nukuttaa toivottavasti :)
 

Yhteistyössä