Ooo, rosehip ja Citrus! Onkohan edellinen jo laitoksella? :flower: Kovasti tsemppiä sinne, vaikka et pääsisi tätä nyt lukemaankaan. Ja Citrus, vau, nyt ei varmasti sullakaan kestä enää kauaa. Koita ottaa nyt kaikki lepo, mitä irtoaa!
Te puhuitte täällä siitä, miten raskauden näkee silmistä. Mä hätkähdin alkuraskaudesta yleensä vähän, kun näin itseni peilistä, mutta en osannut selittää, mikä oli outoa. Sitten myöhemmin luin jostain, että kyynelneste muuttuu raskaana ollessa tavallista kirkkaammaksi, ja tajusin, että sitä se varmasti mullakin oli. Kukaan muu ei kyllä huomannut muuttuneita silmiäni, tai ainakaan maininnut niistä.
Kiva, Ada, kun kommentoit teekeskusteluun! Tuolla lailla olen kyllä itsekin asiaa ajatellut, ja nyt rohkaisusi innottamana hörpin sitä minttuteetä. En ollut tullutkaan ajatelleeksi, miten hassua on, ettei mausteyrttejä ole kuitenkaan kehotettu varomaan.
Saatoin tuntea eilen illalla muutaman vauvan liikkeen. :heart: En ole kuitenkaan siitä varma. Illalla tuntui aika selvältä, mutta kun aamulla koitin tunnustella samaa kohtaa, tunsin oman pulssini. :headwall: No, jatkan tunnusteluja... Olen muuten koittanut tuntea liikkeitä selälläni maaten ja siten, että olen pitänyt kättä vatsan päällä. Onko siinä juuri sitten tuo riski, että luulen pulssiani vauvan liikkeiksi, jos en tunne sitä ihan säännöllisesti? Pitäisikö yrittää vaan herkistää itsensä tuntovaihteelle ja jättää se käsi pois mahalta?
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
:heart: piip 16+6