(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Huh helle helpotti...Eli ovis ohitse, sain eilen mammaksi testellä ovis plussan(kp 15). =) Menossa siis 16kp, oli tuossa pinossa virheellisesti, kun laskin väärin.. :ashamed:

Siiris80:Tsemppiä irrotukseen, pitäisi uskaltaa itsekkin...Rohkea likka.=) Panadol on turvallinen kipulääke, mutta yleinen kipulääkkeiden käyttö naisilla saattaa vaikeuttaa raskautumista. Ja niin yllättävää kuin antihistamiinit saattavat myös vaikeuttaa, itsekkin allergikko ja keuhokolääkäri oli sitä mieltä, että voi käyttää antihistamiineja/astamalääkettä/nenäsuihkeita, mutta ollaan nyt ilman kunnes saa plussan ja 12viikkoa kulunut. Tuo koirankarva vaan tahtoo dedää kuditella...+++ onnea.!!

Clado:Toivotaan, että ressun suolistossa ei ole kuoliota yms. ja se toipuu nopeasti entiselleen...Eläimen sairastuminenkin aina sydäntä riipivää. :(

Ihanaa loppuviikkoa kaikillle naisille ihanaisille...Nautitaan vielä tämän päivän auringon paisteesta.

 


Lioness: onnea ovisplussasta :) Peitot heilumaan. Itsekin yritän välttää särkylääkkeiden ottamista, jota ennen tuli popsittua vähän liikaakin.
Siiris: muista levätä kunnolla viisaudenhampaan poiston jälkeen :hug: Olen itsekin ollut viisaudenhampaan poistossa, ja kylläpäs oli kivulias operaatio . Toivottavasti se nega kehittyisi vielä plussaksi. Ja vaikka plussaaminen ei tapahtuisikaan tässä kierrossa on tärkeintä että jaksaa toivoa että kyllä se oma vauva tulee sieltä ennen tai myöhemmin :heart:
 
Lioness onnea ovisplussasta täältäkin suunnalta!
Siiris varmasti jännät paikat! Huih :heart: Ja itseltäni myös poistettiin hiljakkoin viisurit molemmilta puolilta ylhäältä ja täytyy sanoa että ensimmäisen vihlonnasta en varmaan olis ilman buranaa selvinny! Siis auts! :eek: Mutta toinen oli jo huomattavasti kivuttomampi =)

ON: päivissä elellään dpo 3, eli siis maanantaina mulla oli ovis. Kaikenmoisia, jo niin tutuksi tulleita, nipistyksiä tuntuu alamahalla. Eipä juuri muuta. Eli siis tässä nyt vaan ootellaan semmonen viikko eteenpäin ja sit taas aletaan keksimään sitä oireistoa :LOL: Tai jos hyvin käy ni ei tarttis keksiä ku olis ihan OIKEITA oireita =) Oih, se olis niiiin ihanaa :heart:

Plussatuulia puhaltelen taas :whistle:
 
Torstai 18.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 4/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 5/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 10/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 12/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 16/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 16/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 17/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 16/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 18/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 19/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 36/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 39/32-34......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010







[/quote]

 
Jepjep. Pikainen omanapainen päivitys:
koiran kanssa kotiuduttiin leikkauksesta. Selvittiin tähystyksellä, niin kuin vähän toivoinkin. :) Kuppi saatiin ulos. Se oli kolmessa osassa ja onneksi mahalaukussa. Lääkäri joutui taistelemaan pitkään, että sai sen kaivettua sieltä ulos. Onneksi sai. Nukutus kesti 3 tuntia.

Nyt koira on vielä ihan tiutau. Nukkuu ja yhtäkkiä pomppaa pystyyn ja menee katsomaan jotain (tyyliin seinää)... Sitten kannan sen takas nukkumaan. Nielu on selvästi arka, sillä se rohisee kun koira hengittää tai koittaa vinkua. Toivottavasti pian tokenee parhain päin.

Ovista ei vieläkään näköpiirissä. :(

Onnittelut o-bongauksesta Lioness :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hlemmur:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiris80:
voi vitsi mul hajois pää jos ois joku 50 pvän kierto..toivottavasti ei tuu sellasta :eek: toivottavasti ei kellekään meistä
Haha mun ennätys on 78 päivää ja olisi kestänyt pitempäänkin ellen olisi lopulta taltuttanut sitä teroilla.
:LOL:
Hlemmur voi ei...ja Kaapo kans..toivottavasti ette joudu enää kärvisteleen pitkien kiertojen kans...On teiltä kyllä kärsivällisyyttä kysytty. Mullakin on joskus nuorempana jääny 3 kk menkat välistä kun asuin ulkomailla (elämänmuutos) mut ei se sillon haitannut kun tiesit ettei voi olla raskaana heh eikä siis ollut yritystä että haluis raskaaks..olin siis jotain 17..Nyt kyllä tuntuu jo nyt et hypin seinillä kun nää päivät vaan matelee niin hitaasti
 
Lioness: onnee ovisplussasta :heart: Siitä se lähtee :D

Clado: IHANAA että sun koira selvisi hyvin :heart: :heart:

Olin tänään siel viisurinpoistossa. Se meni oikeesti hyvin. Puuduttivat 3 pistosta jonka jälkeen en tuntenut mitään. Olin vielä onnekas se pompsahti ulos yhtenä kappaleena. Nyt on tikki suussa ja on kyl ollu kipee. Oon popsinu paracetamolia ja yhes vaihees tuntu ettei auta mitään. Onneksi siis oli tänään saikkua pidin kylmäkallea poskessa koko päivän ja on ollu ihan sumee olo särkylääkkeistä. Nyt on jo vähän parempi olo, huomen pitäis töihinkin. Toista viisuria ei ehditä poistaan jos oisin nyt raskautunu. Varaan kyl heti ajan jos täti tulee vaik meneekin elokuuhun..kun ei täs tosiaan tiedä miten käy :ashamed:

ON:
-Aamul oli lämpöö 37,1
-rinnat kipeet sivuilta
Muuten ei nyt tunnu juuri muuta, täl hetkel tuntuu eniten toi hammaskipu :LOL:

Mä luulen että mulla oli ovis tosi myöhään kun sillon ku tultiin lomalta tuli tosipaljon limaa...heilutettiin peittoo just sinä päivänä..ja 2 viikkoa vähintään jokatoinenpäivä ennen sitä..kyllä harmittaa jos ajoitus olit taas päin jotain...no se on siinä ja siinä. Muistelen et pari päivää ton liman jälkeen tuli rinnat aroiksi. Limasta olisi siis huomenna 14 päivää....Hitsi mitä juttuja tilitän..heh. En oo nyt testannu pariin päivään ku ärsyttää jo niin lujaa. Su testaan jos ei tätiä kuulu ennen sitä

Plussapuhuri koko pinolle ja paljon haleja :hug: :hug:
 
Perjantai 19.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 5/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 6/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 11/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 13/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 17/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 17/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 18/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 17/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 19/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 20/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 37/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 40/32-34......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010




 
Hilmusta tää dedän kudina... :snotty:
[/b]Siiris80 Eli viisureiden poistosta selviää hengissä, täytyisi ottaa isoa mustaa härkää sarvista ja mennä itsekkin poistoon. :) Siiris, toivotaan sulle nyt sitä isoa ja mahtavaa lussaa.
Clado noi eläimet tahtoo olla aikasta vahvoja, joten kyllä se siitä... Itse en minkään esim. kohdun poiston jälkeen pystyis heti ylösnousemaan pissalle. :whistle:

Kaikille plussapuhureita ja ihanan mahtavaa viikonloppua itse kullekkin kuumeilijalle... :flower:


Saan vähän ajatukset muualle, kun lauantaipäivä kuluu hohtokeilauksessa ja stand uppia tiiraillessa... =)
 
Lioness joo, viisurien poisto voi olla tosi vaikee tai sitten tosi iisi homma. Multa on poistettu kaikki neljä viisuria ja meni ihan helposti. Ei kannata arkailla! :flower:

Miellä on tänään tyky-päivä, joten hiljenen noin vuorokaudeksi B) :wave:
 
Voi ei :'( Mies teki tänään kotona baby start hedelmällisyystestin ja testiviiva oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva. Ero viivojen välillä ei kuitenkaan ollut suuri. Ohjeissa luki että tämä tarkoittaa negatiivistä testitulosta :'( :'(. Uusi testaus myöhemmin ja varmistustesti lääkärillä. Kumpa tämä testitulos olisi virheellinen. Tai nega johtuisi tilapäisestä stressistä. Mut jouluvauva 2010 taitaa jäädä mun kohdalla pelkäksi haaveeksi :( ellei tapahtuisi joku ihme ja tärppäisi tässä kierrossa kaikesta huolimatta. Toisaalta olen 90 % varma että mulla oli kiinnittämisyritystä kaksi kiertoa sitten kun sain haalean plussan. Sen takia en luota 100% tähän testitulokseen Joka tapauksessa tämä tarkoittaa tutkimuksiin menoa jos mä saisin päättää. Täytyy keskustella miehen kanssa illalla onko hän valmis siihen.

Clado: hauskaa tykypäivää ja mahtavaa että leikkaus sujui kun pitikin :)

Siiris: toivottavasti täti pysyy kaukana ja että sunnuntainen testaaminen antaisi vihdoinkin sen plussan :hug:
 
Moikka ihanat tyttöset!

Mut voi oikeastaan poistaa myös tuolta taustalta, ei ole vauvahommat enää ajankohtaiset. Mies heitti pihalle, häät peruttu jne. Alkujärkytyksen jälkeen ja oman kodin löydyttyä on jo alkanut elämä hymyilemään. Pentuhan se olikin, kuten mun kertomuksista on voinut lukea. Palveluksen teki, seuraavaksi sitten AIKUINEN mies.

Onnea Danu ja Joyan plussasta! :heart: :heart: Kovasti plussatuulia kaikille, jotka tänne vielä jäätte kärvistelemään.

Huh, mulla on nyt vaan niin hyvä olla. Ei enää lapsettomuusstressiä, ei 25-vuotiasta kakaraa kaitsettavana. Ah, vapaus ja KEVÄT! :heart:
 
Myrtle, hienoa, että olet löytänyt onnellisuuden, vaikka tilanteesi kuulostaa inhottavalta! :hug: Toivottavasti löydät pian miehen, joka osaa olla aikuinen ja omaa samat arvot kanssasi!

Amelie, mä en ihan luottaisi tuohon tulokseen! En tiedä noiden kotitestien luotettavuudesta, itse uskoisin vain kunnon lääkärin testiä. Älä siis menetä toivoasi! :hug:

Clado, ihanaa että koirasi leikkaus meni hyvin!! :flower:

Ja Siiris, jospa se pian plussaa näyttäisi! Negathan voi olla vain sitä, ettei dpo ole ollut riittävä! d =) b

Voi kun me pian pääsisimme nauttimaan samasta ihanasta ajasta, jota Pinklady elää! Ihanaa, että raskautesi etenee hyvin!
 
Heippa rakkaat naiset.
Ette ikinä arvaa mitä tänä aamuna tapahtui...mähän vannoin etten testaa ennen sunnuntaita..mutta kun heräsin ni rintoihin sattui sen verran ja tuntuivat niin turvonneilta että päätin kuitenkin pissata purkkiin ja testata. Melkein heti kun olin nostanu testin kuivuun näkyi siinä toinen jokin....alkus aattelin että nään jo omiani ja en siis ollut uskoa silmiäni..ja sit parin min.sisään siihen tuli toinen haalea vaaleanpunainen viiva......Oh my god..no mä sit siinä hirvees kiirees herätin miehen ja se tihrusti tikkua ja näki kans vaalenpunaisen toisen viivan...ei ehditty ees enempää fiilisteleen kun jouduin lähteen kiireellä töihin.

On kyllä ihan epätodellinen olo. Teen huomenaamulla uuden testin ja yritän saada tännekin niitä kuvia. Vaikuttais nyt kuitenki siltä että oon plussannut. Oon kyllä niin epäuskonen että en usko ennekun teen toisenkin..mullakun nyt on sitten noita testejä tuolla sellaiset 10 kpl. heh. Palaan siis aamulla heti asiaan.

Lioness: joo rohkeesti vaan viisurinpoistoon. Puuduttavat niin hyvin ettei koko toimenpide tuntunut miltään. Mulla taitaa mennä seuraavan poisto vasta vuoden päähän. Olisi kyllä ollut hyvä saada poistettua molemmat nyt heti, mutta onneksi sentään toinen. Kannatta siis poistaa ennekun aiheuttavat ongelmia.

Amelie: Oon kans samoilla linjoilla Agaetiksen kanssa että ei kannata vielä vetää johtopäätöksiä kotitestistä..jos sulla on ollut selkeetä kiinnittymistäkin. Kannattaa siis käydä lääkärillä tsekkauttamassa että saa varmuuden. Paljon haleja :hug: :hug:

Myrtle: oikeesti niin hienoa että oot saanu elämän järjestykseen vaikka varmasti alkuun oli vaikeaa. Oot tehnyt ihan varmasti oikean ratkaisun ja se on just parempi tehdä nyt kun sitten kun on niitä lapsia. Nyt vaan nautit siitä kaikesta mitä olet ja ystävistä ja kesä on tulossa ja sen myötä vaikka mitä ihanaa...ja maailmassa on niin paljon miehiä :heart: :heart: Nautihan!!

ON:
-vaalenpunainen haalea viiva
-rinnat on turvonneet ja kipeet
-vatsassa nipistelee ja välillä on tuntunut lieviä menkkakipuja

ÄÄÄÄK..mä en oikeesti uskalla viel uskoo tätä todeksi...palaan aamulla asiaan jos saan yhtään nukuttua..

Halit kaikille ja iso plussapuhuri koko porukalle :whistle: :whistle: :whistle:
 
Siiris mahtavaa :flower: ja onnea huomiseen testaukseen, ihan varmasti tulee plussa silloinkin :hug:
Ja nyt illalla kun keskustelin mieheni kanssa ilmeni että hän ei ollut lukenut ohjeita kunnolla läpi ja teki testin liian aikaisin (ennen testiä pitäisi olla 3 päivää "selibaatissa", hän ei ollut)
:LOL: joten tuo aamuinen testitulos ei kerro mistään mitään :) Eli mä panikoin ihan turhaan :ashamed: :)
 
Ei tossa testissä lue kun että pitää ilmestyä kaksi viivaa ja että viivojen värin voimakkuus voi olla erilainen riippuen siitä HCG määrästä ja että toinen juova voi olla heikompi mutta ei muuta tulosta...Mutta nää on siis jotain kotitestin tikkuja: Sofi one step..eli teen kyl aamul toisen kun jos nää on jotain susia..pitäis olla apteekin testi..mut ei nyt oo.. Mulla on viel clearbluen digitaalinen mut yritän kärvistellä sen kans pari päivää kun se ei oo niin tarkka. Sen pitäis näyttää sit viikotkin kun tää mun kierto on tosiaan ollut aika pitkä. Mutta siis aamulla jännittää ja lujaa. Kiitos Amelie, ihanaa kun on viel joku täällä hereillä :heart:
 
Mielessä vilistää kyllä tuhat ajatusta..jos tää on totta niin itken kyllä onnesta..meille on oikeesti tapahtunut niin kamalia asioita viimeisen parin vuoden aikana..pikkuveljeni kuoli ja se on traumatisoinut koko perhettä..ajattelin jopa alkuun että en edes halua lapsia koska en enää ikinä halua kokea sitä luopumisen tuskaa kun menettää jonkun niin rakkaan jonka edestä voisi vaikka kuolla..pelkäsin tosi paljon että kävisi uudestaan niin. Mutta on myös pakko uskaltaa jatkaa elämää. Ja kun lopetimme pillerit viime syksynä kaikki sanoivat että en varmaan voi edes tulla heti raskaaksi kun on niin kova stressi päällä..joten ajattelin että voi mennä tosi kauankin tässä. Meille teki kyllä niin hyvää päästä sinne lomalle ja unohtaa ihan kaikki. Vauva olisi niin toivottu ja suuri siunaus minulle ja miehelleni ja myös omille vanhemilleni, heille tulisi myös iloa kaiken surun keskelle mitä oman lapsen menetys on heille tuonut. Kamalaa kun tälläista vuodatan..mutta kaikki tunteet on jotenkin niin pinnassa..
Nyt meen kyllä nukkumaan. Toivotaan että siellä lymyää huomennakin kaksi viivaa.
 

Yhteistyössä