(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Alkuperäinen kirjoittaja Hlemmur:
VOI EI VOI EI VOI EIIIIIIIIII!!!!!!!!! ...
EI NÄIN!!! :kieh:
Voi ei Hlemmur... :hug: ei todellakaan näin. :( Toivotaan,että ajansiirto onnistuu tai että voisit mennä ultraan pari päivää "myöhässä". Mitä haittaa siitä voisi olla?

Kiitos Siirisja Amelie :heart: taas oli iltalenkkikakkaodotukset liian korkeella. Ei tulosta. :( Noh, on tässä vielä pari päivää aikaa. Tämä piinailu on hiukan nopeammalla syklillä kun vauvapiinailu, kerran vuorokaudessa pettyy. :/ :kieh:

Siiris Sulla on kyllä aikamoista piinailua ollut jo tosi kauan! Tsemppiä! :D Mullakin oli alkuun kierrot todella pitkiä 37-42 päivää ja kerran peräti 51 päivää... Sittemmin ehti tasoittua 35-37 päivään ja nyt clomeilla taas sitten se yksi kierto 32 d. Eli voi kyllä heitellä aika tavalla, mikä on piinailun kannalta älyttömän raskasta... b:)d pidetään peukut pystyssä, että hyvin käy!



 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Toivotaan,että ajansiirto onnistuu tai että voisit mennä ultraan pari päivää "myöhässä". Mitä haittaa siitä voisi olla?
Sitä haittaa kun sitten ovulaatio saattaa ehtiä mennä ohi ennen kontrolliultraa ja sitten se menee ihan haaskuuseen. Seksiä ei saa ennen kontrollia harrastaa koska jos sieltä irtoaakin monta munasolua niin... Mutta soittelenpa huomenna sinne lääkäriin ja katson miten käy ajan siirtämisen kanssa.

 
Hlemmur Niin no joo... :/ totta... jotenkin oon vaan ollut tosi skeptinen sen suhteen, että 50 mg annoksella oikeesti tulis hyperhypermonta munaa... Mutta kai sitäkin sattuu! Parempi on ottaa varman päälle ja luottaa lääkäreiden sanaan. Voih... sulta kysytään kyllä nyt pitkää pinnaa. huoh. Toivotaan, että saisit ajan siirrettyä!
 
No voi ny helv... :kieh: :kieh:
Tätä mun asiaa ei helpota yhtään se, että nyt ne kiertopäivät, jolloin ultraan pitäisi päästä, osuu viikonlopulle! Ja silloin se paikka on kiinni! Tai no yksi niistä kolmesta mahdollisesta päivästä osuis perjantaille, mutta varmasti vaikea saada aikaa kun on pakko täsmälleen tuolle päivälle se ottaa.

No ehkä vaan odottelen huomisaamuun ja soittelen sinne. Ja KUN ne sanoo ajanvarauksessa ettei aikaa saa, niin laitan lääkärille sähköpostia ja toivon että se vastaa pian. Se on sanonut minulle että näissä tilanteissa hänelle saa laittaa sähköpostia niin hän koettaa sumplia asioita. Viimeksikin kävin hänen pakeillaan tämmöisellä sähköpostitse "sumplitulla" ajalla kun ei ajanvarauksesta aikaa herunut. Se on kyllä mukava lääkäri, koittaa kovasti saada aina hommat onnistumaan.
 
Tiistai 16.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 2/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 3/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 8/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 10/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 14/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 14/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 15/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 15/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 16/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 17/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 34/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 37/32-34......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010





 
Huh huh, sain ajan. Ajanvarauksesta sanottiin että täyttä on. Mutta kun pääsin puhumaan suoraan lääkärin kanssa puhelimessa, niin se sumpli mut johonkin väliin TAAS. Ihana lääkäri.

Tää alottaa clomit perjantaina!! :wave:
 
Vau, Hlemmur! Hienoa, että asia kuitenki järjesty.

Jos luet tän vielä tänään Clado, niin Lioness ei oo vielä mukana listassa, hänet vois lisätä.

Mä en tienny, et Sharona asuu Hollannissa. Ei ne työkaverit sit ollukaan synkkiä suomalaisia vaan hulluja hollantilaisia :D ..ja kohta ihania italialaisia.. ;)

ON: Ostin lisää greippimehua kaupasta. Kippis! B)
 
Lioness on lisätty listalle. Anteeksi... elämäni kolmas päivitys meni vain hiukan persiilleen... :ashamed: Ei ollut tarkoitus! :flower: Kiitos Nosenille kun huomasit! :heart:

Ja kippistä vaan! mäkin ostin pitkästä aikaa greippimehua greippien kaveriksi :p B) :D
 
Hlemmur: Ihanaa että sait uuden ajan :heart:


Toivotaan että greippimehusta on jeesiä..onko se muuten hyvä makusta? vissiin aika karvasta. Pitää ehkä itsekin kokeilla :LOL:

ON: testasin taas aamulla negan :ashamed: Muhun on iskenyt joku testausmania..tänään tipahti postiluukusta 10 uutta testitikkua et voi vaikka joka aamu testata....heh..noh jos nyt vähän hillitsisi itseensä. Taitaa käydä niin että tästä tuli taas joku p..keleen megakierto himputti sentään. :ashamed:
Oireisto on vielä seuraavanlainen:
-lämpöö
-väsyttää
-rinnat on turvonneet ja kipeet
-tänään ollut etova olo heti aamukahvin jälkeen -varmaan verensokeri jotenkin heitteli ja nyt töiden jälkeen uudestaan tuli huono olo johon auttoi syöminen -varmaan taas verensokeri alhaalla
-nenä edelleen tukkoinen

Pitäis jaksaa tää vko kärvistellä..nyt en kyl muutamaan päivään testaa..
 
HLemmur Onneks noi naisasianlääkärit on yleensä todella joustavia ja mukavia...Voisin suositella muutamaa kollegaa, jotka ovat aivan mahtavia gynekologeja. :hug:

Nosen:Ei kun kippistä vaan.... :wave:

Mieletömän kivulias ovis menossa, mutta tästä huolimatta toiveet laitettu taas itämään. Töissä punaposkisena hehkuin ja ihmettelin tätä kuumuutta...Hih.:D

Siirikselle plussatuulia!!

Ihana kuulla, että ei ole täällä yksin yrittämässä...En uskonut koskaan, että näin kova voi olla vauvakuume, kun siihen antanut itselleen luvan.
 
Oi Lioness! Ooksä lääkäri? :D Mehän voidaan sit kysellä sulta kaikenlaista faktaa... Toivotaan, että toiveista itää pieni ihminen :heart:

Siiris voihan pöö negasta, taas... monesko oli jo? ;) Toivotaan, että muuttuu pian plussaksi.
 
Siiris voi rähmä, miten sieltä nyt sitä plussaa ei tule?? Tsemppiä, hyvin olet jaksanut. Itselläni kun oli 50 päivän kierto, niin olin hyppiä seinille, kävin nöyrryyttämässä itseäni maailman kauheimmalla lääkärillä ja tein testejä vimmatusti.

Lioness kyllä se vauvakuume on aika kummallinen kun se valloilleen pääsee. Minulla on nyt pahin ohi. En enää ota kaikkea niin itseenä. Osaan ottaa jo rauhallisesti muiden vauvauutiset, enkä ärsyynny muiden vauvauteluista (joita on taas lähiaikoina tullut).

Nyt on kaksi ovistestiä tehty ja niin negoja kuin vain voi olla. Tämä on vielä tässä vaiheessa hyvä asia. Ovis saa tulla vasta ensi viilkolla kiitos!
 
Cladoceran En ole onneksi lääkäri...terveydenhuoltohenkilökuntaa yksityisellä.=)

Kaapo80 Mie olen, juuri tossa suuttumisvaiheessa.Suututtaa kun lapsia siunaantuu sellaisille ihmiselle, joille niitä ei pitäisi suoda...=/ Mutta ehkä se tästä menee ohitse...Ja plussaa odottelisin kovasti...Kuten me kaikki.

Taitaa flunssaa pukkailla, toivottavasti vaan oviskuumetta...Nenä kutisee ja tukkoinen. :whistle:

Ihana herätä aamulla tähän valoisuuteen ja linnunlauluun, jospa se lipidokin tästä keväästä riemastuisi ja antaisi jouluvauvan. :heart:
 
Keskiviikko 17.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 3/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 4/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 9/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 11/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 15/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 15/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 16/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 16/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 17/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 18/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 35/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 38/32-34......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010







 
Moikka kaikille, ja tervetuloa uusille!!

Ei tänne teidän mukavaan ketjuun osaa olla kirjoittamatta. :heart:

Mulla on nyt jotain pielessä. Toissapäivänä alkoi kamala vatsan turvotus, ja se vaan jatkuu. Ilmaa vatsassa, ja nukkuessa kun kääntyy, tuntuu että koko vatsa repeää. Joku hitto siellä nyt on.

Noh, ei nämä mitään repäisykipuja voi olla, koska kp vasta 18? Noh, viime menkat oli 3pv myöhässä, mitä ne ei ikinä ole....perskules. Muuten normi olo, mutta kun haukottelee, aivastaa tai kääntää kylkeä, niin KESKIvatsassa repii. :eek:

Ajattelin katsella tän päivän vielä, jos ei mene ohi, niin huomenna lääkäriin.

Joyan ja Ritu, onnea plussista!!! :heart:

Tsempit kaikille, ja PLUSSAtuulia!! T: Iitu. (joka lapsettomanakin kokee, että voi tänne kirjoittaa. Eikä ole kellekään möks. Kiitos teille, kun olette olemassa. )
 
Iitu pukkaisko sulle ovista?? Jospa siellä on kehittymässä sellainen jättimuna, että siksi kipuilee? :saint: :D

ON: Tänään taas on tuntunut siltä, ettei tästä toistaiseksi mitään tule. Ovista ei kuulu ei näy (tosin ei tässä nyt kauheaa paniikkia sen suhteen kai kannata ottaa)... clomit taisi tepsiä oppikirjamaisesti vain ekalla kierroksella tai sitten oon vaan missannut jotain, kun oon huolinut tosta koirasta... :/

Tilasin väestöliitolta meidän potilastiedot tänään ja aion kiikuttaa ne seuraavaksi tohon meidän terkkariin ja toivon, että tuuppaavat meidät jonkun jonon perään odottelemaan. Clomikiertoja on tämän jälkeen vielä 2 jäljellä, mutta sen jälkeisestä ajasta en tiedä sitten. Seuraava kierto menee työmatkan vuoksi harakoille, joten aikaisintaan vuoden päästä voisin olla äiti, jos hyvin kävisi. Tosin on se jo todettu liian monta kertaa, että tämä "koska saan vauvan käsivarsilleni" -ajattelu taitaa olla turhaa... Jos se ensimmäinen ajatus olisi kohdilleen osunut, niin kakara olisi tässä vaiheessa jo 5-kuinen.

Huomenna koira leikkauspöydälle :|
 
Hei ihanat naiset! Olen pitänyt hetken hieman hiljaiseloa vauvakuumeilusta (tai ainakin yrittänyt) ja keskittynyt muihin juttuihin. Tekee oikeastaan hyvää tällainen ei-yrityskierto, olen ollut paljon rentoutuneempi ja paremman tuulinen. Ovis on siis tulossa ensi viikolla, ukko työmatkalla lauantaista lähtien puolitoistaviikkoa. Eli ei siis minkäänlaista mahdollisuutta tässä kierrossa. Yllättäen kyllä, se ei ole haitannut mieltäni yhtään! Oikeastaan päin vastoin, tekee hyvää olla ajattelematta asiaa hetken!

Clado, tsemmpiä huomiseen haukun leikkaukseen! :hug: Hyvin se menee!

Siiris, voi pöh, mitä inhottavaa piinaulua!! Toivottavasti asia selviäisi pian!! :hug:

Lioness, tervetuloa kuumeilemaan! Toivottavasti kuumeilusi muuttuu pian ihanaksi odotukseksi! :heart:

Ja kaikille suuri plussapuuuuuuh!! Jouluvauvoja paljon pinoon, ja mulle sit se tammivauva! ;)
 
Cladoceran minä olen täällä, käyn välillä vilkaisemassa keskustelua mutta tuntuu että nyt ei vaan ole mitään sanottavaa. Kyllästyttää niin tämä koko vauvantekoprojekti ettei jaksa ajatella koko asiaa. Ja se tekee oikeastaan vain hyvää.
 
Moikka kaikki ihanat :heart: Ihana lukea muiden juttuja kun huomaa että hyvin samanlaisten tunteiden ja ajatuksien kanssa sitä itsekukin täällä painiskelee. Mä oon ainakin ollut niin piinatussa tilassa tän viikon..miten nää mun kiertopäivät voi kulua näin hitaasti... |O Sinänsä päivät menee kyl nopeesti mut nää mun kiertopäivät ei..varsinkin kun mitään ei tapahdu....

Oon tainnut testata jo 3 kertaa ja kaikilla hienon negan :LOL: Mä panikoin sitäkin ku mul on huomenna se viisurinpoisto et voinko mennä jos oon raskaana..noh nyt en ainakaan vielä oo ja soitin hammaslääkäriinkin ja sanoivat että voin tulla mutta en saa ottaa buranaa mut panadolia kyllä just in case. Tuli heti rennompi olo kun nyt tiedän et se on ok ja meen sinne kun oon sitä aikaakin jonottanut jo todella kauan. Ehkä se tätikin sit tulee kun tästä rentoutuu heh . Toivotaan et ei tuu

Kaapo: voi vitsi mul hajois pää jos ois joku 50 pvän kierto..toivottavasti ei tuu sellasta :eek: toivottavasti ei kellekään meistä

Iitu: toivotaan että olisi ovista..ja jos oikein häiritsee ja ei mee ohi niin käy tsekkaamas lekurissa niin saa ainakain varmuuden. Tsemppiä

Clado: Paljon haleja ja tsemppiä sulle koiran kanssa ja myöskin tässä vauvaprojektissa. Kyllä te saatte sen vauvan, enemmin tai myöhemmin niinkun kaikki me tässä pinossa eiköstä vaan. Toivotaan että siirrytään kaikki tonne toiselle puolelle mahd. pian!! :)

ON: taas kerran kuuluisat tuntemukset heh
-Palelee
-väsyttää ihan sairaasti
-Lämpöö oli viel eilen ainakin. Tänään en oo jaksanu mitata..täs on ollu lämmöt päällä jo viikon
-Mahassa nipistelee ja tuntuu oudolta..ehkä se täti nyt kuitenkin on tekemässä tuloaan
-Jotkut hajut ällöttää
-rinnat on sivuilta tosi arat. Sattuu kun ottaa rintsikat illalla pois. :eek:

No joo palaillan taas huomen asiaan..oon varmaan saikulla anyway kun pääsen aamulla sieltä viisurinpoistosta..jännittää se ihan sairaasti..toivottavasti ei satu kovin paljon

Plussatuulia kaikille :whistle: :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä