(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Siiris: Olet kokenut rankkoja, perheenjäsenen menettäminen on pahimpia juttuja mitä ihminen voi kokea :hug: Menetystä ei voi korvata mikään. Mutta eikö ole ihana ajatella sitä että sun sisällä kasvaa mitä todennäköisemmin pieni elämä, joka tuo iloa monelle ihmiselle sun ympärillä :heart: Tsemmpiä aamuiseen testaukseen, kyllä sieltä ihan varmasti toinenkin plussa tulee :flower:
 
Siiris Onnittelut plussasta! :flower: Musta se oli ihan selkee plussa! Ite sain jollain testeil just tollasii aluks, ja siitä ne vaan sit vahvistu ;) Oireeskin kuulostavat just sopivilta, mul oli noit menkkakipui monta viikkoo plussan jälkeen. Ihanaa saada lisää plussia! :heart:

Myrtle Hyvä että oot saanut elämääsi järjestykseen, vaikka vähän ikävältä erot aina kuulostavatkin. Mut seuraavaksi toivon että löydät sen aikuisen miehen, joka haluaa samoja asioita sun kanssa, ja arvostaa sua! Ja tosiaan kevät tulossa ja mieli virkeenä, siitä sun on hyvä jatkaan, tsemppiä uuteen elämänvaiheeseen!

Danuli ja oireeton pikkunen rv 9+5
 
Siiris Onnea, olet raskaana... :hug: (labrantätinä tulkitsisin tuon postiiviseksi.=))

Unet loppuvat kesken kaiken, tänään ylös klo 6.15, tänne ei tällä stressi määrällä kyllä plussaa tule... :$ Aamuinen sauvakävelykin meni mummosteluksi, kun ei täällä osata hiekottaa jalkakäytäviä.Huoh...

Mutta jokatapauksessa kaikille ihanaa viikonloppua... :flower:
 
Huomenta!! Mä heräsin jo 6.45 ekan kerran ja mut..nousin sit 9 testaamaan ja kyllä siellä plussa oli...Näin jo painajaisia että nega tuli.....Tein sen digitaalisenkin testin joka näytää viikot hedelmöityksestä..eli luultavasti se on tapahtunut koko meidän 2 vkon maratonin ihan viimeisinä päivinä :LOL: Tätä on vieläkin tosi vaikea käsittää..mutta Plussaa sieltä tuli!!!!! :) :) :) Kiitos kaikille jo onnitteluista!!!..oon kyllä aivan tajuttoman onnellinen että meillekin vihdoin tapahtuu näin kaunis asia. En varmaan ihan heti osaa siirtyä täältä kokonaan pois jos ei haittaa. Laitan sen linkin vielä.
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=5934461.jpg

Tässä siis tämänaamuinen tikku

Ja tässä kaikki kolme eli alimmainen on eilinen, sitten tän aamuinen tikku ja ylin tän aamuinen digitaalinen. Noi viikot ei välttämättä pidä paikkaansa, laskee arvioin hedelmöittymisestä mutta pääasia että tulos on positiiivinen!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5934522.jpg

:heart: :heart:
 
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Perjantai 19.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 6/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 7/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 12/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 14/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 18/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 18/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 19/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 18/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 20/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 21/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 38/35-42......................yk 8




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010


 
Lioness Kiitos päivityksestä. Poistatko quotet sieltä, niin poistuu tuo sininen ja sitten tosiaan sen Myrtlen voi poistaa taustalta. :saint:

Ohhoh Myrtlehän pisti melkoisen pommin! Jopas jotakin... :eek: Pääasia, että elämä sujuu hyvillä mielin kohti tulevaa! b:)d kovasti tsemppiä! Aika rohkea ratkaisu! :)

Siiris o-ou :heart: onpas melkoinen pommi sielläkin! :flower: :D Mua kävi melkein itkettää, kun kirjoitit sekavista tuntemuksistasi ja veljesi menetyksestä. Pidetään peukut tanassa nyt koko jengi!

Amelie joopa joo... turhia kaikki käyttöohjeet :LOL: Onpa hyvä, ettei tullutkaan tuomiota.

terveisiä TYKY-päivältä! Oltiin laskettelemassa ja oli kyllä ihan huippuihanaa pään tyhjennystä! Mut on kiikutettu rinteeseen 4-vuotiaana ja parikymppiseksi saakka laskin säännöllisesti, ensin suksilla ja kolmetoistavuotiaasta alkaen laudalla. Nyt en ole kuitenkaan moneen vuoteen ollut mäessä, vuokrasin sukset ja oli ihan älyttömän hienoa!!

Mäkeä laskiessa tyhjeni pää uutisesta, jonka ehdin saada juuri ennen reissulle lähtöä, kun kävin heittämässä auton kotiin... Pyydettiin nimittäin väestöliitolta meidän potilastiedot. Miehen spermanäytteen tuloksista silloin klinikalla saatiin odottaessa tieto liikkuvuudesta joka oli hyvä. Nyt kuitenkin tossa paperissa on myös ne tarkemmat tulokset, jotka jäi silloin soittamatta.

Nyt tulokset näyttää kuitenkin siltä, että hitaasti eteneviä on 60 % ja nopeasti suoraan eteneviä vain 11 %. Liikkumattomiakin 18 %. :( Kaiken lisäksi muodoltaan normaaleja on vain 5 %, epänormaaleja siis 95%!! Tästäkö kaikki onkin sitten kiinni??

Täytyy ruveta nyt googlettamaan, että mikä merkitys tuolla muodolla oikein on sitten... :( Vähän tuli leimit fiilikset, kun jotenkin olin tuudittautunut siihen, että kaikki onkin ok. Höh.

Ja ovistakaan ei oo kuulunut. tosin eilen en testannut ja tänä aamuna ei ollut lämpömittaria. Höh siitäkin.
 
Voi Clado! :hug: Soittakaa ihmeessä jollekin lääkärille ja kysykää, mitä toi merkkaa! Voihan olla, ettei se ole mitään kovin paljoa tavalliuudesta poikkeavaa. Mä en tiedä, mitöä ne luvut miehillä yleensä ovat??

Onko teillä greippimehun juomisen aloittamisella ollut vaikutusta kierron pituteen?? Mä täällä hämmästelen, kun oireiden mukaan ovis olisi ollu mulla jo torstaina tai perjantainan. Kirkasta, venyvää limaa tuli tosi runsaasti, kovia kivistyksiä oli oikeassa munasarjassa, ja nyt lämmöt huitelee 37-tienoilla, jossa se siis yleensä on oviksen jälkeen. Ja limaisuus on siis loppunut. :eek:

En kyllä usko, että se ovis olisi ollut jo nyt, kun maanantaiksi tai tiistaiksi odottelin. Se ei kyllä siis haittaisi, itse asiassa päin vastoin, kun peittoja heiluteltiin ihan rakkauden vuoksi tuossa loppuviikolla paljonkin, nythän tuo ukko siis lähti työmatkalle. Joten jos olisi käynyt hyvä säkä, tämä kierto ei olisikaan ihan turha! :saint:

No, mitä luultavimmin se ovis tulee vasta alkuviikolla ja mun kroppani nostelee lämpöjä ihan vaan turhien odotusten vuoksi. Ja niin kun tämä kierto alkoi hyvin ja ilman stressiä... Nyt hypin taas jo seinille ja kohta odottelen oireita... :headwall:
 
Kiitos paljon onnentoivotuksista =) =) Olen kyllä superonnellinen ja mietin juuri kertoisinko jo myös omille vanhemmilleni että heistä tulee isovanhempia. Aikastahan se on mutta kaiken p..kan jälkeen hyvien uutisien kertomista on vaikea pantata.

Clado: Ihanaa että sulla oli mukava tykypäivä. Tekee oikeesti niin hyvää saada jotain ihan muuta ajteltavaa. Tää kuumeilu oikeesti sekoittaa pään. Kannattaa oikeesti soittaa lääkäriin ennenkun liika spekuloi noita tutkimukstuloksia. Luulisi että ne olisivat soittaneet perään jos jotain hälyttävää. .ja kyllä on ympäripyöreet lauselmat eihän noista tajuu mitään ilman lisäselityksiä. Toivottavasti selvii pian ja että kaikki on hyvin. Paljon haleja teille :hug: :hug:

Agaetis: voi ihan hyvin olla että sulla oli ovis hieman aiemmin. Mulla se ovis oli esim. nyt tosi myöhään (viikolla 4 menkoista laskettuna..eli ihan törkeen myöhässä) ja mulla tuli sillon tosi paljon limaa ja teki mieli pupuilla aivan älyttömästi. Sit seuraavana päivänä se loppu ja rinnat kipeytyi. Lämpöjen kohoamisen tunsinkin sit tosi selkeesti vajaa viikko sen jälkeen ja siitä asti mittasin ainakin viikon lämpöjä plussaukseen asti. Toivotaan että oli ovis ja saitte sen hyvin hyödynnettyä.
Halit kaikille!!! Ja Plussapuhuri koko porukalle :whistle: :whistle: :whistle:
 
hurjasti onnea siiris!

Minä täällä pikaisesti kännykällä kirjottelen...

Perjantaina ja tänään ovistestit on näyttäny haamua eli ei vielä ovista mutta jomotukset on ollu vasemmalla puolella tosi hurjat eilen illalla ja tänään aamupäivällä.limat alko heti menkkojen jälkeen ja ne on ollu myös tosi runsaat.nyt tänään loppu limat,samoin jomotukset rauhottu.tästä voisi todeta että mulla on ollu ovis tänään?mitä mieltä muut on?

Mielenkiinnollä odotan huomista ovistestausta...tänään vasta yöllä heiluteltu peittoja ku nyt vasta nähtiin.toivotaan että se riittää, luulen kumminkin että oli liian myöhäistä.hitto että voi olla tarkkaa tää ajotus.
 
Onnea Paljon Siiris plussasta!!! :heart: :flower:

Ja hellou kaikille tasapuolisesti :D

Meillä ei ole toiminut kotona netti yli viikkoon, ja olen ollut koulutuksessa (poissa työpaikalta) koko viikon, joten jäänyt surffailut vähiin. Nyt istun vessassa, kun löysin jonkun naapurin langattoman verkon ja se toimii vaan täällä :D :D
Roomasta ei vieläkään uutisia, kun olen siellä koulutuksessa ollut, vaikka olisivatkin soittaneet.. :( Yksi meidän pomoista oli kyllät kuulustellut miestä, että ollaanko tosiaan lähdössä, ja päättelisin, että ovat ottaneet häneen yhteyttä, kun ei se muuten vois tietää mun haastattelusta.... ? Tai sitten voi. :D

Mulla oli ovis vissiin vasta eilen, ollaan rakkaudesta pupuiltu todella kiitettävän paljon viime vlopusta perjantai-aamuun asti, ja sitten alkoi täällä sataa taas niin varmaan keväthormonitkin kaikkos :p Tänään mittasin vihdoin lämmöt, ei ole siis yhtään tuntunut että ne olis nousseet ja niin vaan oli +37c. En vaan tiedä koska se ovis on sitten ollut..
Noooooh, tässä kierrossahan en siis stressaa :LOL:

P.S pikkuveljen tyttöystävä on raskaana.
 
Sunnuntai 21.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 7/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 8/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 13/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 15/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 19/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 19/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 20/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 19/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 21/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 22/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 39/35-42......................yk 8




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010


 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Nyt istun vessassa, kun löysin jonkun naapurin langattoman verkon ja se toimii vaan täällä :D :D
Jee Sharona on hengissä!! B) B) :heart: Pidänpä kovastipaljon peukkuja Rooman suhteen :D Olis se kyllä vaan niin siistiä!

Agaetis mullakin kävi joskus aikoinaan niin, että greippimehukierrossa tulikin kaikkien aikojen lyhin kierto, joten voi kyllä olla, että oliskin ovisoireita olleet nuo sun. :D Ilman muuta kyllä luottaisin oireisiin, jos ne on noinkin selvät!

Kaapolla myös kyllä vaikuttaisi, että ovis olisi ollut. LH-piikkihän voi mennä ohitse vaikka testaisi säännöllisesti... Vai millä testillä oot testannu? Toivotaan, että ajoitus osuu! :flower:

ON: Tämän aamun kohonneet lämmöt osoittivat että eiliset mahatuntemukset taisivat olla ovis, tänään siis kaiketi dpo 1. TYKY-päivän vuoksi on toivottava, että perjantai-aamun peittohumpat toisivat toivotun tuloksen... Aamulla kävin koiranpoikien kanssa pihalla ja laskeskelin, että jos 5 % siittiöistä on kuitenkin kelpoyksilöitä, niin kyllä niitä sitten 500 miljoonan setissä on kuitenkin 25 miljoonaa kelpo yksilöä. :D Jos niistä yksi löytäisi kuitenkin munan luo parissa päivässä??

Selvittelen tässä, että kannattaisiko ruveta sitten inssiä miettimään. Jos sillai saataisi mällistä pestyä vain priimat ja tuutattua ne suoraan perille? hmm...

Noh, tulipahan nukuttua 12 h yöunet ja sen päälle vielä vapaapäivä. Ihanaista :heart:

 
hei sharon kiva kuulla susta!kuulostaa positiiviselta toi miehes pomon utelut!

Joo onhan tää taas ottanu päähän että voi ajotus mennä päivällä väärin.ottaa pannuun tosi paljon.tänään vielä laitettiin varmuudeksi uudet sotilaat matkaan. Toisaalta mä haaveilen jouluvauvasta.mietin jo että milloin on laskettu aika ja milloinhan se oikeasti syntyis ja milloin ristiäiset yms. Positiivisin mielin sanon kuitenkin että tänään on dpo 1 kuten cladollakin.

Taas huonolla puhelimella oon liikkeellä joten pidemmät kommentit huomenna.
 
no nyt jatkan vaikken vieläkään ole koneella vaan pienestä puhelimen ruudulta.

Siis ymmärsinkö clado oikein että saitte siemenneste tulokset mutta ette mitään selvennystä mitä ne tarkoittaa?onpa tosi outoa tollanen tulosten kertominen on ettei ole lääkäriaikaa, ei edes soittoaikaa jossa käytäis läpi mitä se tarkoittaa.pöh sanon minä.

On ollu ihana seurata siiriksen piinailua ja plussailua.koko tunne kirjo on käyty siinä läpi.en pystyny kommentoimaan kunnolla aiemmin ku on koko ajan ollu sellasta että on pelko et joku tulee olan yli kurkkii ku oon koneella.

Mä en osaa sanoa onko greippimehulla ollu kiertoa lyhentävä vaikutus mut ainakin tämä kierto taitaa olla lyhyt ku ovis oli jo nyt.tosin olihan mulla pari tosi lyhyttäkin kiertoa tässä. Greippimehu kierrossa huomasin ekaa kertaa kunnolla oviksen.oli kunnon limat ja selkeät jomotukset,tai ehkä jopa kivut alavatsassa.jos näin aina olis näin selkeät oireet niin ei tarvis ollenkaan tikkujen kaa pelleillä. Tikut ei kyllä toiminu yhtään.plussaa en saanut ollenkaan,vain kahtena päivänä haamun.tänään en ole vielä tikuttanu ja mielenkiinnollä odotan mitä tikkuun tänään piirtyy kunhan kotiin pääsen.

Nyt voikin unohtaa kuumeilun hetkeksi ja alkaa pääsiäisen jälkeen miettii jos ei oo täti tullut.tai jos on tullut niin sit voi alkaa arvailee milloin seuraava ovis on.ja onnistutaanko taas päivällä missaamaan se.

Mukavaa viikon alkua kaikille!
 
ai niin myrtlelle iso halaus.on varmasti iso helpotus että on asiat selvät miehen (pojan) kanssa.vauvakuumehan ei varmaan mihinkään katoa mutta nyt on varmaan hyvä aikalisä asiaan.sinkkuna kesää kohti on varmasti mukavampi kuin talvea kohti.nauti keväästä, auringosta ja vietä kaikkien aikojen kesä.minä ainakin aion tehdä niin ku oon liian monta vuotta vain odottanut ja samalla elämä on valunu ohi.
 
Siiris onnea!

Mulla vaan jatkuu kyllästyneisyys vauvakuumehössötystä kohtaan. Vauvakuume ei ole kadonnut minnekään, mutta en vaan jaksa ajatella koko asiaa. 3 kpl clomeja on uponnut jo kurkusta alas, pari jäljellä, ja ensi perjantain ultraa jännätään jo kovasti. Vähän meinasi toissayönä hikoiluttaa yhdessä vaiheessa, muttei pahasti. Muita sivuoireita ei ole clomeista vielä tullut.
 
No ei se ovis sitten vissiin tullutkaan ajoissa, vaikka sitä kovasti toivoin. Eilen illalla lämmöt meinaan laski alas, ja olivat siellä tänä aamunakin. Lisäksi valkkaria valuu huolella ja munista juilii, eli nyt se muna sieltä siis possahtaa, täysin normiaikaan. Pöh. No, eipähän tartte oireita odotella! Ensi kiertoa päin, aion tikuttaa ekaa kertaa!
 
Maanantai 22.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 8/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 9/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 14/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 16/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 20/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 20/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 21/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 20/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 22/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 23/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 40/35-42......................yk 8




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010


 

Yhteistyössä