(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Voi, voimia! :hug:

Katinka, uskomatonta sähläystä, koeta kestää ilman harmaita hiuksia! :hug:

Mun greippimehukuuri auttoi melkoisella tavalla, ei meinaan lopu ovislimat ollenkaan! Niitä tuli siis silloin viikko sitten parina päivänä paljon. Limat tulivat takaisin sunnuntaina, ja jatkuvat edelleen! Ja ovat sitä kuuluisaa sitkeää hedelmällistä limaa. Mitä hittoa?? :eek: En ymmärrä...

Ihan hyvä, ettei se ukko ole paikalla, mä häiritsisin sitä jatkuvasti pupuilulla ja tuskailulla! :D
 
Torstai 25.3.2010

[/url]

Katinka-82.........27........kp 3/35-42........................yk 9
Hlemmur............27........kp 11/??............................yk 8
amelie29............29........kp 12/25-28......................yk 5
Agaetis..............29........kp 17/27-31......................yk 5
Kaapo80............29........kp 19/25-37......................yk 11
Sharona.............29........kp 23/28-33.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 23/30-38......................yk 13
Lioness..............27........kp 23/27-28......................yk 3
Manuliina.......................kp 24/25-31......................yk 7
Nosen................30........kp 25/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 26/28............................yk 3




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010




 
Onpas täällä näköjään muillakin hiljaista... Jotenkin lienee ilmassa yleistä hektisyyttä ja toisaalta kyllästymistä kuumeiluun. :LOL: Ei silti luovuteta hyvät naiset! Oli lähellä, ettei meidän pino tipahtanut jo kakkossivulle...

Luulen, että tämä kierto voi ollakin yhtäkkiä kokonaan ovuloimaton. Lämmöt heiluilee nimittäin 36,5:ssä, vaikka yleensä on nimenomaan loppukierrossa yli tai alkukierrossa alle sen. Myöskään rinnat/nännit ei ole yhtään arat (vaikka kuinka puristelis :LOL: ) hmpf.

Saas nähdä koska arvon tätiläinen sitten tulee. Eipä oo tällaistakaan muistaakseni käynyt, että ois jäänyt ovis kokonaan pois. Ja nyt sitten kävi näin, kun ovulaation induktiolla eli clomifenilla yritettiin nimenomaan varmistaa ovulaatio... :kieh:

Noh, onneksi on kevät tuloillaan :heart:
 
No on tosiaan aika hiljaista täällä, mulla on ollut tosi kiire töissä, ja kotona on vaan vessanetti, ei viitsi sielläkään viettää aikaansa :D Ja mikä ihaninta, täällä on ollut ihanan keväiset ilmat, eilen läksin töistä klo.17:30 jälkeen ja lämpötila heilui 18'c!!! Uuuuuh.
Tänäänkin paistaa aurinko ja nyt taitaa olla jo aika lämmintä, jengi heiluu tuolla ilman takkia kaduilla :)

Tosin säätiedotuksen mukaan palaamme normaaliin Hollantilaiseen ilmastoon viikonloppuun mennessä, kun sateet taas palaavat. (Täällä siis sataa varmaan 350pvää vuodessa).

Clado Mulla on myös vähän sama meininki, en kyllä ole mittaillut lämpöjä kun aniharvoin, ja kyllä ne silloin on aina koholla olleet reilusti (yli 37'c) mutta muuten onkin sitten aika outo meininki. Arvioisin, että ovis olis ollut siis lauantain aikana, kun vasta sunnuntaina mittasin yli normin. Pupuiltiin edellisen kerran silloin pe-aamuna tosi aikaisin, eli varmaan aika pöhköt mahikset eniweis. No kuitenkin, menkkajuilimiset alkoivatkin sitten ennätys-aikaisin, jo dpo 2!!! Eilen oli dpo 4 ja oli oikein kunnon bileet kohdussa, juili ja möyri siihen tahtiin, että ei varmaan oo limiksestä paljon jäljellä.. :|

Ja siis tässä kierrosahan en mieti ollenkaan näitä juttuja :LOL:

Ai niin, myöskään mulla ei ole mitään tissituntemuksia, mitä on viime kierroissa ollut.

 
Moikka!

Onnea Siiris80!! Upeaa. Toivon sydämestäni, että kaikki menee hienosti, ja saatte terveen vauvan.


Ommoo nappoo sitten. Elikkä sen kylkikipu olikin sitten munuaisaltaan tulehdus. Olen lääkekuurilla nyt vielä 5pvää. Antibioottia napostelen. Lauantaina alkoi nousemaan kuume, ja tuli sitten myös selkäkivut lisäksi.

Noh, onneksi hoituu pois. Pitkästä aikaa oli ilmeisesti sellainen kierto, että ovis todella tapahtui. :D Tissit on olleet jo reilun viikon niin kipeät, että muista tälläistä olleen piiiitkiin aikoihin. Sanoisin melkein pariin vuoteen. |O Ilman rinsikoita olo on hirveää, eilen illalla suihkussa tuntui että tissit painoi ainakin 10kg kappale. Huh. Ja kamalaa särkyä.

Noh, nyt sitten olis vissiin jotain toiveita, ainakin se 20% mahdollisuus olla raskaana. JEE!! Lämmöt on kokoajan 37.1-37.4. Joten sekin vissiin kertoo siitä, että ovis on ollut taannoin. HIPHEI!!

Kuumeillaan kuumeillaan me Clado täällä muutkin....me ei vaan aina kerrota sitä.

Jänskättää jonniinverran.
:LOL:

Tärppionnea!! :heart: :heart:
 
Iitukka Hienoa että nyt on ainaki varma syy jännäillä, toivotaan että olis tärpänny :heart: Pahoittelut toki siitä tulehduksesta, ei varmaan mikään kiva juttu :|

Täällä on kp24, ja dpo10. Aamulla tein testin kun ollaan lähdössä reissuun pariksi päiväksi jotta sitten tietää miten siellä käyttäytyy :LOL: Mutta kuten arvata saatto: tyylipuhdas nega tuli, ei pienintäkään epäilystä. Vaikka vielä on kovin aikasta ni silti vähän luulen että kyllä se pirun punanahka sieltä taas tupsahtaa parin päivän sisällä kylään. :ashamed: Murrr! Taas on niin usko koetuksella vaikka mahkut on vielä tässäki kierrossa. Mutta jälleen kerran ei auta ku toivoo parasta ja pelätä pahinta... :/

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
HLemmur Perin outoa, mutta toivotaan, että siellä olisi se toivottu ovi tuloillaan... :hug:

Iitukka80 Olen ihan samaa mieltä, me ollaan kaikki vielä ihan nuoria ja hetelmällisiä, eiks niin eli juhannus lussat kaikille viimestään. :flower: Ompas pahaksi päässyt vti, jos munuaisiin asti, auts...Tuskainen, toivottavasti selviät.=)


Täällä kp 23, rinnat erittäin kipeät, kuumetta suorastaan 37,2-37,4 ja mun sisäinen termostaattini on rikki, nukuin 3 peitolla eli jatkuvia vilunväristyksiä. Nyt saikulla 2päivää, liekö toivoa vai muuten vaan lunssajyrä ajamassa lomalaisen ylitse!
 
Perjantai 26.3.2010

[/url]

Katinka-82.........27........kp 4/35-42........................yk 9
Hlemmur............27........kp 12/??............................yk 8
amelie29............29........kp 13/25-28......................yk 5
Agaetis..............29........kp 18/27-31......................yk 5
Kaapo80............29........kp 20/25-37......................yk 11
Sharona.............29........kp 24/28-33.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 24/30-38......................yk 13
Lioness..............27........kp 24/27-28......................yk 3
Manuliina.......................kp 25/25-31......................yk 7
Nosen................30........kp 26/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 27/28............................yk 3




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010



 
Sharona onko Roomasta kuulunut uutisia? b:)d

Iitu tuo munuaisaltaan tulehdus kuulostaa kyllä pahalta. Auau... Onneksi kuitenkin selvisi ja sait kunnon tropit. :)

Iitu ja Lioness nyt on kyllä niin mojovat oireet, että peukutukset vaan sinne teille! db :heart:

Manuliina pahoittelut negasta :hug:, toivotaan, että kelkka vielä kääntyy... Onhan tuo dpo 10 aika aikainen vielä.

Hlemmur ultrauutisia?? :D

ON: joo ihan hullua on ollut töissä täälläkin ja mietin, että voisko se olla syynä siihen, etten ehkä ovuloi ollenkaan... Mikään ei edelleenkään viittaa siihen, että olisin ovuloinut saati siihen, että ovis olisi tuloillaan... :( Aika perseestä suoraan sanottuna. |O
 
Terveiset täältä lämpöpeitteiden maailmasta...Hrrr sentäs.

Clado :hug: Olen itsekkin ajatellut, että se toi työn hemmetti on kyllä monen naisen raskauden tiellä, nykytyömaailmassa hirmunen tahti ja stressi valtava. Rentoutumisentaito vapaa-ajalla olisi kultaa, mutta vaikeaa... :ashamed:

Jännäillään ens viikkoa ja HLemmurin ultrauutisia...Hmmm, miten sitä malttaiskaan vaan odottaa sitä tätiä ja tehdä sitten vasta testi, kun ei tule kylään, onneksi on lomaviikko niin saa rauhassa pettyä. :$

Ihanaa viikonloppua ihanaiset naiset! :flower:
 
Clado Laitoin niille viestiä maanantaina ja sain tiistaina vastauksen, että heillä on vielä haastattelut käynnissä ja kuulema ilmoittavat ensi viikon alussa viimeistään.... Mulla on vahva tunne, että en saa sitä paikkaa, sillä ensinnäkin, jos ne olis päättäneet palkata mut, ei ne haastattelis sen jälkeen kahta viikkoa muita tyyppejä ja jos yksikään niistä ihmisistä A. asuu Roomassa jo valmiiksi ja voi aloittaa heti tai B. omaa alan työkokemusta - mun mahdollisuudet on hyvin pienet. :(

Eiliseen kirjoitukseeni voisin lisätä, että mittasin aamulla lämmöt pitkästä aikaa, ja niin ne vaan oli lähes normaalin tasolla..Eli taidetaan Clado olal samassa veneessä. :headwall:

Hlemmur Hirmuisesti tsemppiä siihen ultraan tänään, vihdoinkin saat jotain uutisia mitä siellä tapahtuu!! :hug:

Iitukka Hui, hurjan kuuloinen tulehdus.. :eek: Onneksi voit paremmin ja mikäpäs olisikaan parempi uutinen, kuin plussa! Toivotaan parasta!

Lioness Jännäääää! Toivotavaan sinnekin plussaa! :flower:
 
Minäkin odotan Sharonan Rooman uutisia. :)

Clado miten mä luulin, että sulla ovis oli jo? Huomaa, etten ole taas kovin tarkkaan muiden kirjoituksia lukenut...

Voi Iitu, tuo tulehdus kuulostaa inhottavalta. :hug: itseäni vaivaa edelleen matkalta saatu tauti, joka vaan täytyy sairastaa pois...

Manu onhan tässä vielä aikaa testata se plussa, dpo10 on aikaista. Tsemppiä piinailuun!

ON: ei mitään raportoitavaa. Yllättävän rauhallisena olen jaksanut odotella, eikä suuria piinailun merkkejä ole (vielä ) ilmassa. Tänään huomasin rintojen hieman turvonneen... tai sitten vain toivon niin turvonneen. Mies ei varmaan huomaa mitään eroa, kuten ei muulloinkaan.

huoh. väsymys. |O saako mennä jo nukkuu...?

Tuli hyvä mieli, kun ehdin vihdoinkin vähän siivota töissä työpöytää. kasa päin kuitenkin hommia ja mä vaan roikun kaikki kahvittauot yms. täällä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaapo80:
Clado miten mä luulin, että sulla ovis oli jo? Huomaa, etten ole taas kovin tarkkaan muiden kirjoituksia lukenut...
Jepjep... niinhän mäkin luulin... mutta ei tainnut sittenkään olla. Lämmöt ei pysy ylhäällä (eikä alhaalla) eikä muitakaan jälkioireita ole... :/

Sharona höh... voi miten oon niin toivonut sun puolesta! Jospa kuitenkin?? :saint:

Hiton stressi ja työelämä ja keskittymisvaikeudet ja raskautumisvaikeudet. Perskeles. Onneksi on viikonloppu sentään. Ja parasta ikinä; meen tänään SUKLAAvartalohoitoon :heart:
 
Mulla on nyt ollu jo tunnin kestohymy naamalla! B) Lääkäri meinas, ettei ne sivuoireet mitään haittaa. Veren vuotohan sitä paitsi loppui jo eilen. Oikeassa munasarjassa näkyi komea 18 mm johtofollikkeli ja sen vieressä pari muuta isoa rakkulaa, joista ei muotonsa vuoksi luultavasti ole follikkeleiksi. Munasarjakipu johtuu ilmeisesti siitä, että siellä on nyt vähän ruuhkaa noiden isojen rakkuloiden takia. Mutta siis, hyviä uutisia sieltä tuli! Kaikki hyvin: ovulaation pitäisi tapahtua parin päivän sisään ja vanha kystakin oli jo aivan surkastunut.

Lääkäri sanoi ettei kannata tikutella koska LH-huippu on saattanut olla jo tänään eli tikuttelu voi olla myöhäistä. Sen sijaan pitää ahkeroida sängyssä koko viikonloppu, ja mennä loppukierrosta verikokeisiin varmistamaan, että oliko tässä kierrossa ovulaatiota (progesteronin mittaaminen verestä ). Ensi kierrossa jatketaan clomittelua samalla annoksella, ja kontrolliultrassa pitää käydä myös silloin.

Olen niin iloinen! =)
 
Upeaa Hlemmur!! :heart: :heart:

Pääsiäisen allahan on sopivaa aikaa pupuilla. :LOL:

Muksaa viikonloppua kaikille! Mua jännittää kamalasti....vaikka melkein tiedän, että pettymään tulen, kun tätsy kaartaa punaisella avoautollaan pihaan. Mutta ovis on ollut, pupuiltu on, ja lämmöt koholla. :LOL: Jos ei tää riitä, niin sitten sitä Juhannusta kohti sata lasissa! B) Palataan asiaan.
 
Hlemmur: mahtavaa että kysta on väistynyt ja toivotaan että siellä olisi nyt ovis tulossa :hug:

Mulla on tämän viikon aikana ollut kiireitä töissä enkä ole ehtinyt tänne. Lisäksi sekä mulla ja miehellä on molemmilla ollut flunssaoireita sen jälkeen kun kävimme sikainfluessarokotuksessa keskiviikkona. Olen tehnyt ovistestejä tiistaista lähtien enkä ole vielä plussannut. Parempi vaan että ovis tulisi myöhässä tässä kuussa ettei ne rokotuksen jälkioireet pääsisi pilaamaan hedelmöitymisen mahdollisuuksia.
 
Ihania uutisia Hlemmur!! :flower:

Mun limailut sen kun jatkuu... Samanlaista ovislimaa tulee edelleen joka päivä, mutta lämmöt on silti olleet selvästi koholla jo yli viikon, ainoastaan su-ma kävivät alhaalla. Kuivaa kautta kesti tosiaan ainoastaan pe-la, sit alkoi taas limailut... Ja munasarjoja (etenkin oikaa) nipistelee välillä. Mistä himpusta tässä nyt on kyse?? Yleensä limailen ainoastaan yhden päivä, maks kaksi. Onko siellä jääny joku munis jumiin? Mutta miksi silti lämmöt ovat koholla? :headwall: Auttakee viisaammat!
 
Joo, mulla oli greippimehukuuri alkukierrosta, ja niin ajattelinkin sen johtuvan siitä. Mutta luulisin oviksen jo olleen ja menneen, miks tämä limaisuus vaan jatkuu?? Noh, ainakin on tosta greippimehusta ollut hyötyä ja ovislimat ovat lisääntyneet! Ensi kierrossa pääsen jopa hyödyntämään niitä!
 

Yhteistyössä