(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Huomenta naiset :flower:

Terveisiä vessasta! :D
Meidän pikkupuudeli pelkäsi äänekästä lintua ja herätti mut viideltä :kieh: No onpahan tullut värjättyä tukka ennen töihin menoa... :whistle:

Clado Mekään ei saatu noin tarkkoja tuloksia ollenkaan siellä käydessä vaikka ottivat kolmannen näytteen nimenomaan "tarkempiin tutkimuksiin". Ajattelin kanssa soittaa ja kysyä niitä.. Mutta ne sanoivat, että meillä paranisi mahdollisuus huomattavasti inssillä, sillä vain 30% on liikkuvia (nopeita ja liikkuvia) loput hitaita tai ei liikkuvia. Nyt siis jännittää se, että jos muutetaan Roomaan ennen kun saadaan kutsu sinne, niin voi perse. Italiassahan ei siis pestä spermaa, Paavin kiellon takia... :kieh: |O



Hlemmur Tsemppiä clomikiertoon, mahtavaa, että pääsitte aloittamaan ne vihdoin ja vähäisin sivuoirein!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaapo80:
Siis ymmärsinkö clado oikein että saitte siemenneste tulokset mutta ette mitään selvennystä mitä ne tarkoittaa?onpa tosi outoa tollanen tulosten kertominen on ettei ole lääkäriaikaa, ei edes soittoaikaa jossa käytäis läpi mitä se tarkoittaa.pöh sanon minä.
No tavallaan joo ja ei. Käytiin silloin aikoinaan VL:lla ja kuultiin samantien tulokset niistä mitä voitiin. Loput, kuten nimenomaan nuo siemennestenäytteen tarkennukset sovittiin, että soitetaan tulokset. Noh, ne miehen tulokset jäi silloin soittamatta kun se lääkäri sanoi, että määrä ja liikkuvuus on hyvät, eikä silloin muodolla ole niin väliä...

Nyt sitten pyydettiin meidän potilastiedot sillä ajatuksella, että kiikutetaan ne tohon tk:hon ja siirrytään julkisen puolen jonoon... Tuloksista sitten selvisi itseä mietityttäviä asioita. Noh... mies soittaa tänään sinne ja utelee vähän, että mites nyt sitten.

Hlemmur pidetään peukut, että clomit toimii! :heart: eikä oo pakko hössöttää, jos ei taho... :)

Agaetis höh nyt ton oviksen kans... :/

Sharona hiton paavi ja katoliset. |O Toivotaan nyt siitä huolimatta, että pääsisitte sinne Roomaan! :heart:

Aurinkoista maanantaita kaikille! B) :flower:
 
Cladoceran tuliko sulle clomeista tuntemuksia/kipuja munasarjaan kuurin aikana? Mulla tuntuu tänään (4. clomipäivä) oikean puolen munasarjan kohdalla jotain, sekä selän että mahan puolella kroppaa. En ole 100-varma onko se munasarjassa. Vähän pelottaa kyllä. Varsinkin kun tuo on se kystamunis.
 
Hlemmur Joo, kyllä niistä tuli sellaista paineista pakotusta alamahalle. Jotenkin sellainen olo, että olis pieru jonottamassa ulospääsyä. Ja välillä kivisteli munasarjojen kohdilta, eli niin kuin lonkkaluusta "sisään"päin.

Varsinkin ekakerralla huomasi hyvin, tää toka kierros on ollut ihan erilainen. Eli kai ne tuntemukset ihan normaaleja on. Ainakin jotain tapahtuu :D Toivotaan, ettei johdu kystasta vaan jättimunasta B)
 
Onko kaikilla kiirettä töissä. mä en osaa keskittyä mihinkään... :whistle:

Mulla harhailee taas koko ajan ajatukset. mietin vain, että jos nyt on tärppi käynyt, niin milloin on LA ja milloin alkais ä-loma yms. turhaa.

Tajusin muuten, että niinä muutamana kiertona kun olen ainakin luullut löytäneeni oviksen, niin luteaalivaihe on kestänyt 12 päivää. Nyt sii odottelen menkkoja alkavaksi 2.4 eli pääsiäisenä. EI JAKSA ODOTTAA!!!

-kaapo dpo 2 (?)
 
:LOL: :LOL: Kaapo toinen keskittymishäiriöinen ilmoittautuu. :wave:

Minä taasen laskeskelin menkkojen alkavan ehkä 3.4. Sikäli harmi, että 4.4. ollaan lähdössä "rakkauslomalle" Barcelonaan... :heart: Ei oo kiva, kun sais kaikessa rauhassa pelehtiä, niin sitten onkin tosi ängri ja masennusfiilis ja verta vaan vuotaa kun kerrankin pääsee matkalle... :/
 
Kyllä mä itse asiassa olen 95 % varma että tuo kivistävä/jomottava tuntemus on tasan tarkkaan munasarjan kohdalla. Sen verran tutuksi tuli tuon paikan sijainti kystakipujen aikaan. Eli ehkä voimme päätellä tästä että jotakin siellä tapahtuu! :heart: (toivottavasti jotakin hyvää ). Koko päivän on sitä kohtaa jomotellut, tosi tarkasti yhdessä kohden se kipu, eikä missään ympäri alavatsaa. Nyt alkaa ihan oikeesti jänskättää se perjantain ultra. Mulle pelkän ovulaation saaminen on jo todella huikea ja ihmeellinen asia. Olenkin asennoitunut tähän kiertoon niin, että ainoa tavoite on ovuloida. Raskaaksi tulo tuntuu aivan utopistiselta asialta joten sellaisesta en tähän kiertoon uskalla edes haaveilla.
 
Heippa rakkaat ladyt! Mä en osaa viel lähtee täältä teidän seurasta.. :D
Kiitos vielä kerran kaikille onnentoivotuksista :heart:

Kaapo: kyllä toi kuulostaa ihan ovikselle. Munhan oli tosi vaikea bongata sitä kun ei ollut mitään erityisiä tuntemuksia ja etenkin kun kierto yhtäkkiä hypähti edelliskuussa 44 päivään. Mullakin oli oviksen aikaan kirkasta limaa ja sitä oli paljon. Sit se loppu ja meni pari päivää et nännit kipeytyi. Mäkin tein ovistestejä jo paljon aiemmin ja hailuja viivoja vaan tuli ja sit pupuiltiinkin 2 vkoa putkeen..ja vaikuttais sille että tää on saanut alkunsa ihan viimeisenä pupuilupäivänä kun oltiin viel tultu reissusta ja ei oltu nukuttu kokoyönä ja molemmat kuolemanväsyneitä..mut multa tuli niin paljon limaa ja oli ns. pakko saada eli pupuiltiin.... :D Tuntuu kyllä et on niin uskomatonta miten se ajotus voikin olla niin tarkkaa ja sit joillekin käy vahinkoja..Nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä

Clado: Oot ihan oikeessa..kyllä niitä simppoja kuitenkin on aika iso määrä :D :D

Sharona: Toivotaa tosiaan parasta sen Rooman suhteen =)


Paljon plussa tuulia tänne!!!! Tuutte kaikki nyt vaan lujaa perässä..!!!!!

Isot halit kaikille :D
 
Tiistai 23.3.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 9/??..............................yk 8
amelie29............29........kp 10/25-28......................yk 5
Agaetis..............29........kp 15/27-31......................yk 5
Kaapo80............29........kp 17/25-37......................yk 11
Sharona.............29........kp 21/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 21/30-38......................yk 13
Lioness..............27........kp 21/27-28......................yk 3
Manuliina.......................kp 22/25-31......................yk 7
Nosen................30........kp 23/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 24/28............................yk 3
Katinka-82.........27........kp 41/35-42......................yk 8




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010


 
Kopsaan nyt tätä tekstiä suoraan tuolta toiselta palstalta ku ei jaksa kirjottaa kaikkea kahdesti.
Täällä ei edelleenkään mitään kummempia. Samat vasemmanpuoleiset alamahavihloilut jatkuu aina ajoittain. Lisäks parina aamuna ollu tukkonen olo, liekö ihan vaan flunssa tulossa. Ja tänään tosiaan alko jo nenäki vuotaa, että sitä se taitaa olla :snotty:
Mutta ei auta lannistua :D Tänään kuitenki vasta dpo 8 että ehtiihän niitä oireita tulla tai olla tulematta, tätiä ootan tosiaan ens ma kylään, sit olis se 14pv oviksesta. Vaikka viimeks täti tuli jo 13 pv oviksen jälkeen. Nooh, aikaa on kuitenki muutama päivä vielä. Hiukanki ku on pitempi aika syömisten välillä ni tulee myös hiukan huono olo, joka kyllä kohenee syömisestä. Mitäs mä vielä keksisin... :LOL:
Eiköhän ne siinä tällä erää, palailen taas, ja plussia paljon nyt sit kevään kunniaksi+++ :whistle: :D

Täällä alkaa jännät paikat olla taas kohta useammallaki. Siispä kauheesti kovia keväisiä plussatuulia tänne :whistle: :heart:
 
Mulla on nyt aika ikävästi kipuja ja veren vuotoa. Juttelin lääkärin kanssa puhelimessa äsken mielenrauhan saamiseksi ja hän totesi, että katsotaan sitten perjantaina kun on se ultra-aika. Kivut ja veri saattavat johtua sen vanhan kystan jämistä jotka siellä munasarjassa näkyivät vielä jokunen viikko sitten. Kipu voi myös liittyä follikkelin kehittymiseen. No, ehkä minun pitää nyt vaan odotella sitä perjantaita...
 
Voi itku Hlemmur. mä täällä jo aamulla tuulettelin, että vihdoinkin sinullakin on ovis. Toivotaan, että siellä se ovis kumminkin on vaikka kysta kipuileekin.

Manuliina aina voi keksiä oireita olemattomasta. Kyllä se huono olo tulee jos on pitkään syömättä ja juomatta. :LOL: On tää ihan sairasta, että kyttäilee itseään näin tarkkaan. Ei enää tiedä mikä on todellisuutta ja mikä oman pään tuotetta.
 
Pieni tauko, kiireisiin vedoten...Kyllpäs oli yhdelle päivälle töiden lomassa lukemista. Mutta yleiskäsityksenä sain, että kaikilla mukavasti kevättä rinnassa.=) Tässä onkin viikon sisällä monella jännät paikat eli tuleeko lissää lussia.=)

Kaapo80 Täällä ilmottautuu myös yksi häiriöinen, ei meinaa tulla mistään mitää kun täytyy mietiskellä, jos ja jos ja jos...Näin kait sen pitääkin mennä, mutta liekö
ihan "terveellä" pohjalla.Hih--- :LOL:

Clado Ihanaa "lemmenlomaa" kaikesta huolimatta...toivotaan, ettei tätsy tule kylään. Ei mennyt toi sunnuntainen päivitys ihan putkeen.=)

Kp 21 menossa, rinnat arat(=kipeät), kauhia väsytys ja piänkipu. Liekkö vaan pms oireita vaan. Toivoisin, kyllä vaan jotain muuta, kun bongasin sen oviksenkin. Jos yhtään geenit ovat periytyneet, niin ei ole kuulemma vaikeuksia ollut raskaaksi tulemisessa, tosin itsellä jo 7 vuotta enemmän ikää, kun omilla vanhemmillani "lastenteko-aikaan".

Täytynee taas jatkaa asiakkaiden palvelua! :kieh:
 
ON:
Sen verran vois tiedottaa, että oviksen bongasin lähes varmuudella - tosin ilman mittauksia - noin viime perjantaina. Siispä ainakin perjantai-illan ajoituksen pitäis täsmätä ekaa kertaa näiden kolmen yk:n aikana. Menossa pitäis tämän mukaan olla dpo 4, joten ihan lähiaikoina ei tarvitse vielä jännittää Nosenin puolesta :)

Plop plop plop vain joka iikalle!!! :heart:
 
Voihan räkä Hlemmur! Pidetään nyt peukkuja, että se olis ollu vaan kystan jämä, joka vuoti pois ja teki tilaa oikeelle ovikselle. :hug: :heart: Kaikki selviää kyllä sitten ultrassa. Muakin jo jänskättää sun puolesta. :)

Katinka pöö... :hug: Millä mielellä?

Nosen jee OVIS! =) ehkä siis mennään samoilla dpo:illa. Että plop plop vaan! :D

Tai no... enpä tiedä. Olin jo ihkavarma, että iso O oli nyt perjantaina tai lauantaina... Eilen kuitenkin lorahti tanssitunnilla valkkaria iso loro, illalla himotti ihan hulluna (ja pupuiltiin kyllä) :heart: :ashamed: ja tänä aamuna olikin lämmöt alhaalla :eek: emmä kyllä enää yhtään tiedä missä mennään... Sunnuntaina oli nimittäin 36,7, maanantaina 36,5 ja tänään 36,3. HÄH? Ei meitsi tajuu... Enkä mä tietenkään nyt enää oo mitään testannu... Ehkä tää menee nyt edes vähän sille hälläväliä-ei-onnistuta-kuitenkaan -puolelle.

Mutta joo, mukavaa tiistai-iltaa kaikille! :heart: ja plop plop :whistle: että päästään sinne Siiriksen peesiin.
 
Katinka :hug:

Clado, mä niin tiedän ton tunteen. Mäkin oon ihan hukassa kiertoni kanssa... Luulin tosiaan oviksen olleen viime viikolla, mutta nyt taas lämmöt poukkoilee ihan miten sattuu, valkkaria tulee jatkuvasti ja molempia muniksia juilii koko ajan. Ota näistä sitten selvää... :headwall: Nyt loppu tähän tämä pähkiminen, ensi kierrossa otan tikut käyttöön, se on varma! prkl.

Kaikille jännäilijöille peukut ja varpaat pystyyn!!
 
Mua ahdistaa tosi paljon. Ja suoraan sanoen vituttaa tämä koko homma. Kohtuun ja oikeaan munasarjaan sattuu ihan koko ajan. Verta on vuotanut taukoamatta vuorokauden putkeen. Ei ole mitään tuhrua vaan koko ajan valuu. En todellakaan usko että syynä voi olla pelkkä follikkelin kypsyminen. Niin kauan odotin clomien aloittamista ja nyt tämä onkin tällaista paskaa. :ashamed:
 
Clado ja Ageatis: Toivotaan nyt kuitenkin että ovikset oli..tiedän kyl tunteen,mä olin ainakin ihan totaalisen pihalla millon se oli.

Manu: Sun oireet kuulostaa tosi tutuilta..mullahan alkoi just vko oviksen jälkeen palelu ja lämpö nousi..olin jopa saikullakin ja melkein hermostuin että mikä mussa on vikana :LOL: Nenä oli tosi tukkoinen jne..Voii..nyt jännittää sun puolesta.

Plussatuulia puhallellen :whistle: :whistle:
 
Hlemmur :hug: :hug: :hug: Kyllä sinua nyt koetellaan oikein urakalla. Mutta toivottavasti ei ole mitään kummempaa kuin mitä lääkärisi epäili.

Clado: ei tässä ihmeitä. Odotettavissa oli ja vuodosta päätellen ei ne limakalvot loppukierrostakaan paksuuntuneet. Mut kyllä sai pitkään terojen lopettamisen jälkeen odotella vuotoa, 7 päivää. Eli ehkä miun kroppa teki jonkin minioviksen, jonka takia terotkaan ei sen vuodon aloittamiseen auttaneet vaan kierron pituus oli taas n. 40 päivää. No perjantaina otetaan viimeinen labra tällä erää, sitten ajattelin ottaa soittoajan lekurille paitsi tulosten vuoksi niin myös lähetteiden vuoksi. Vein nimittäin pari viikkoa sitten sen miehen simppalapun gynelle että tekee siitä lähetteen sairaalaan ja nyt se koko lappu oli kadonnut eikä lähetettäkään ole tehty. Niin ja kuulin, että tässä kaupungissa ei edes välttämättä tehdä koko simppa-analyysejä, ei ainakaan vuosi sitten tehty. Kiva kiva. Taidan unohtaa kohta koko lapsenteon, tai ainakin tällainen fiilis oli sen jälkeen kun kävin siellä terveystalolla maanantaina.

No mutta töissä on joka tapauksessa kauhea kiirus seuraavan kuukauden, joten ehkä tämä projekti ja ne clomit ainakin saa nyt odottaa alkavaa kesää. Testit tosin olisi kiva saada tehtyä, jotta tietäisi missä mennään.

Tsemppiä ja plussia jännäilijöille!
 
Voi Hlemmur :hug: :hug: :hug: Kyllä sua nyt tosiaan koetellaan. Henkisesti ja fyysisesti. Voi ei...

Ja Katinka kans, ei oo kyllä ollut sullakaan onni myötä... Miten ne voi tollasen lapun kadottaa??? |O Mekin jouduttiin matkustamaan 100 km simppa-analyysin perässä. Siitä saa kuitenkin KELAlta matkakorvausta, mikä oli musta yllättävää. :eek: Jotain hyvää siinäkin lafkassa.

Kesää odotellessa täälläkin. Onneksi on aurinko ja valo!! B)
 
Keskiviikko 24.3.2010

[/url]

Katinka-82.........27........kp 2/35-42........................yk 9
Hlemmur............27........kp 10/??............................yk 8
amelie29............29........kp 11/25-28......................yk 5
Agaetis..............29........kp 16/27-31......................yk 5
Kaapo80............29........kp 18/25-37......................yk 11
Sharona.............29........kp 22/28-33.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 22/30-38......................yk 13
Lioness..............27........kp 22/27-28......................yk 3
Manuliina.......................kp 23/25-31......................yk 7
Nosen................30........kp 24/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 25/28............................yk 3




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010


 

Yhteistyössä