(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Sunnuntai 14.3.2010

[/url]

Agaetis..............29........kp 6/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 8/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 12/28-33.......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 12/33-38........................yk 13
Manuliina.......................kp 13/25-31........................yk 7
Nosen................30........kp 14/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 15/28............................yk 3
Hlemmur............27........kp 23/??............................yk 7
amelie29............29........kp 26/25-28......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 32/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 35/32-34......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010



 
Aurinkoista sunnuntaita kaikille B)

Katinka oi kun kuulostaa hienolta toi luisteluhomma!! Mäkin haluun! Täällä lounaisessa suomessa on kerrankin ollut sellainen talvi, että järvetkin on jäässä. Nyt on vaan ollut sitten niin paljon luntakin, että jää ei ole kunnolla päässyt vahvistumaan ja jäälle on noussut myös vettä, mikä tekee jäällä liikkumisen käytännössä mahdottomaksi.

Noh onneksi tuossa vieressä on tuo aivan ihana suo. Eilen en sinne päässytkään, mutta nyt aamulenkillä kävin koiranpoikien kanssa testaamassa josko hanki kantaisi. Juu ei kantanut. :D Koiria kylläkin, mutta minua ei... Täytyy koittaa iltapäivällä uudestaan.

Onko teissä muissa yhdistysihmisiä? Mä olen yhdessä yhdistyksessä sihteerinä ja nyt täytyy käyttää aurinkoinen sunnuntaipäivä yhdistysasioiden hoitamiseen :$ kaikkeen sitä ihminen lupautuukin...

Ovista odotellen,

C
 
Cladoceran joo minä olen yhdistysihminen. Ja olen viimeiset kaksi päivää tehnyt kokopäiväisesti hommia (täysin vapaaehtoistyönä) kyseisen yhdistyksen eteen. Tämäkin päivä menee niiden hommien hoitamiseen. On tämä hullua... mutta mukava harrastus :)

Minä nappaan huomenna viimeisen teron ja yritän saada tädin tulemaan aikavälillä keskiviikko-perjantai, kuten aiemmin kerroinkin. Jos ei tule silloin niin hommat kusee (taas vaihteeksi). Hyvä juttu on se, että jostain syystä en ole viime aikoina pahemmin jaksanut märehtiä tällä vauvanteko-ongelmalla vaan keskittynyt muihin asioihin elämässä.
 
Pahoittelut Amelie! Tiedän ton tunteen, mutta eiköhän tuo liene lähes meille kaikille tuttua ainakin jossain määrin.. Mulla oli jopa parissa kierrossa "ihan selvät" raskausoireet, vaikka ehkäisyä oli tunnollisesti käytetty. Oppirahoja maksellaan, ja sit jossain vaiheessa saamme liputtaa positiivisen testin jälkeen! :) Tsemppiä ja jaksamista :hug:

Clado, joko kuppi on tulostunut? Toivottavasti koiruli pärjäilee.. jospa se ois saanu sen pureskeltua vähän pienemmäksi?? Minähän en koirista sitten tiedä mitään, mutta hengessä mukana :D

Ajattelin myös, että tuommonen 1,5 vrk vois olla aika sopiva harjoitusväli. Se on sit eri asia, että miten nuo muut menot sitten järjestetään. Ois helpompaa, jos vois vaan ilmottaa kavereille ja muille, että sori nyt ei päästä, kun pitää panna pullaa uuniin.. :LOL: Niin, ja lämmöistä ja stressistä en osaa sanoa, kun en oo vielä koskaan lämpöjä sen enempiä mittaillu. Stressiä kyllä löytyis ihan riittävästi.

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!
 
Voi ei Amelie :hug: :hug: :hug: Mutta älä yhtään tunne ittees typeräksi..eikös osa PMS oireista oo samanlaisia kun raskausoireet. Näin se menee varmaan mullakin. Oireisto on mitä mahtavin ja täti varmaan tulee taas kerran kyläileen. Viimekuussa kävi ainakin just niin.

Hlemmur: oon tosi iloinen puolestasi että olet saanut keskityttyä muihin(kin) asioihin :D Menee järki jos vaan näitä asioita miettii. Heh minä paraskin puhuja, näin just unta että tein plussatestin ja oikeen kaks vahvaa viivaa ja piti sit aamulla testata ja selkee negahan sieltä pärähti. Taas. Mulla alkaa olla jälleen kerran sellanen olo etten oo ovuloinut tässäkään kierrossa...kyllä harmittaa jos näin on :ashamed:

Mä jatkan edelleen tätä mun oireistolistaa :LOL: vaikka nega paukahtikin, mutta tätiä ei vieläkään kuulu, ja oireita kuitenkin on

ON:
-tänään aamulla lämmöt 37,2
-nenä on edelleen tukkoinen
-rinnat on nyt turvonneet ja painavat ja sivuita hieman arat. Muuten ei oo kipeet. Yleensä tulee tosta päältä kipeeksi
-alavatsassa nipistelee välillä enää ei vihlo niinkuin perjantaina
-huimaa kun nousee nopeasti

Saa nähdä onko täti tulossa kylään vai mitä nää oikein meinaa

Mulla ois muuten ens to viisaudenhampaan poisto :eek: apuva..tuli vaan mieleen että ehkä joudun siirtään sitä jos ois raskautunut....Damn tää epäselvyys ottaa kyllä päähän
 
...jälleen yksi kuumeilija liittyy joukkoonne. Ikää olisi 27 ja miehellä 34, pillerit heitimme metsään 5.1.2010 ja olis 3 yrityskk menossa.
Ihanaa, että muitakin kuumeilijoita ja plussan jännääjiä on näin paaaaaljon. :)
Esikoinen olisi toiveissa, yhdessäolo vuosia on 9 ja nyt tähän perheeseen toivottaisiin 2-jalkaisiakin pentuja. :D
Täytyy vaan todeta, että miten ihmiset ovat saaneet alkunsa, kun tämä tuntuu olevan niin vaikeaa...suorastaan tähtitiedettä. |O
Nyt olis menossa kp13/27-28 ja ovisoireita on (ainakin korvien välissä)...Saas vaan nähdä kun edelliset vuodot venähtivät 8pv pituisiksi. :ashamed:
 
:D Jee! Mä onnistuin taas sattumalta tikuttamaan oviksen =) Eli siis en sitä varsinaisesti tikuta mutta taas kävi kuten viime kierrossakin eli ihan vaan huvikseen ajattelin koittaa että josko sen aika olisi ja tulikin kontrolliviivaa vahvempi viiva. Jee! Ja kuinkas sattukaan ni tänään aamulla justiinsa laitettiin simpat matkalle :p Eli siellä niitten pitäs olla valmiina nyt... Oi kun jo onnistuis :heart:

Lioness tervetuloa joukkoon kuumeilevaan!

Siiris toivotaan sulle nyt sitä plussaa :heart:
 
...Manuliina kiits. ja onnea yritykseen... :heart:
Ovistikuissa vielä haaleaviiva, joten odotellaan vielä. Tikutatteko samaan aikaan päivästä vai..?Onko tämä niin tarkkaa tiedettä...on vielä tikut, terat ja gigat sekasin.:D

Mutta pupuiltu on ihan omaksi iloksi ja yrityksen kannalta. B) Toivoisin 2010 vaavia, mutta saahan nähdä onnistummeko. 5 pillerivuotta ja 15kg ylipainoa tekevät oman tehtävänsä... :ashamed:
 
Hei. Ja tervetuloa Lioness maailman parhaimpaan pinoon :) Siiris: tulisipa se plussa nyt sieltä esiin. :hug: ja Manuliinalle onnea ovisplussasta. Itse olen iloinen siitä että kiertopäivä 1 on kohta ohi. Ehkä huomenna on paremmat fiilikset.
 
Lioness: Tervetuloa :) Kuumeilu leviää täällä ihan taatusti :D Joo mun mielestä niis ovistesteis on lukenu et samaan aikaan päivästä..

Manu: Onneks olkoon ihan täydellisestä ajoituksesta =) :flower: Nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä

Nosen ja Manu: kiitos tsempistä..sais kyl tulla se plussa kun piinailee muutenkin näin pitkillä kierroilla..alavatsas nipistelee ja vähän tuntuu myöskin pahaenteisesti tätioireille mutta vielä on red lady pysynyt poissa..miten aika voikaan kuluu näin hitaasti. Onneksi alkaa viikko ja työt yleensä sillon ainakin aika lentää kun vähän muutakin ajateltavaa :snotty:
 
amelie... :hug: voihan pöh... Nuo pms-oireet tosiaan on samoja kun alkuraskauden oireet... ja oikeasti taitaa olla niin, että varsinaiset raskausoireet alkaa vasta kun raskaus voidaan jo todet, monilla vasta viikolla 5 tms. Mutta se ei kyllä tosiaan poista sitä, että joka kierto sitä tunnistaa itsessään vaan uusia ja uusia raskausoireita. :x

Nosen ei ole kuppia näkynyt... henkisesti alan varustautua jo leikkaukseen. :( Pelottaa vaan, että entä jos jotain menee pieleen anestesiassa tms. Koira on mun ensimmäinen ikioma koira... oma partasuu. Ei ole reilua, jos sen elämä päättyy jo ennen kuin se ehtii viittä vuotta täyttää.

Tervetuloa Lioness! :heart: Pidetään kuitenkin peukkuja, että visiittisi parhaassa pinossamme jää lyhyehköksi (että pääsisit pian odotuspuolelle). :)

Joo, ovista on hyvä tikuttaa suunnilleen samaan aikaan päivästä, sillä lh-piikki kestää vain noin vuorokauden ja jos testausväli on harvempi, niin sitten piikki saattaa mennä ohitse.

Manuliinalla näyttää olevan O-aavistukset kohdillaan, kun noin hyvin säästyy o-testejä! =) Kait vähän vielä varmistelitte?

ON: täällä viikonloppu teki tehtävänsä ja lämmöt laski normaalille alkukierron tasolle, eli 36,3. :) Tänään jälleen tikutus.
 
Maanantai 15.3.2010

[/url]

amelie29............29........kp 2/25-28........................yk 5
Agaetis..............29........kp 7/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 9/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 13/28-33......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 13/30-38.......................yk 13
Manuliina.......................kp 14/25-31.......................yk 7
Lioness..............27........kp 14/27-28.......................yk 3
Nosen................30........kp 15/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 16/28............................yk 3
Hlemmur............27........kp 24/??............................yk 7
Katinka-82.........27........kp 33/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 36/32-34......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010





 
Heipsis naiset ja tervetuloa Lioness :flower:

Täällä on palattu Roomasta ja haastattelusta ei ole hajuakaan miten se meni.. :D Toivottavasti kuulen pian vastauksen, sillä miehen perhe on jo järjestänyt meille asunnon valmiiksi, tai siis ei ne sitä järjestäneet, vaan isoäiti menehtyi viikko sitten, ja ovat antamassa meille jo avaimet siihen asuntoon, miehen perinnöksi. Mua vaivaa huono omatunto siitä, että olen iloinen kun ei tarvitsis maksaa vuokraa, ja mies yrittää lohduttaa, että niiden perheelle se on elämän jatkumo jos me muutetaan siihen asuntoon ja perustetaan siellä elämä. Se on siis niiden äidin lapsuudenkoti.

Soitin tänään töihinkin, etten voi mennä, kun mulla on niin kamala päänsärky. Sieltähän sitten soitti eräs noita-akka perään, että huomenna alkavaa koulutusta on turha jättää väliin, ellen makaa sairaalassa!!! :eek: Hullut. Oon niin stressaantunut tästä koko tilanteesta, töissä on helvettiä, muutossa moni asia askarruttaa mieltä, kuten esim. että mitä me tälle asunnolle tehdään, saadaanko vuokrattua luotettavalle ihmiselle, ym, ym..... Ja ennen kaikkea, mitäs sitten jos en nyt saa sitä työpaikkaa Roomasta, sitten se vasta onkin huolenaihetta kun olen jo puoliksi siellä (ajatuksissani).

Että varmaan turha kuvitella, että tämän stressin jälkiseuraamukseni ainakaan plussaa tulisi tässä kuussa. Ehkä sitten, jos päästään sinne Italiaan.. :heart:

 
Jos on pitkä kierto, niin tosiaan tarvii pitkään myös piinailla. Kyllä se varmuus kuitenkin nyt jo pian tulee Siiris..

Huhhuh, kylläpä sua Sharona koetellaan. Yritä olla miettimättä muuttoa etukäteen, ennen kuin se varmistuu. Helppohan se tietysti täältä on huudella.. Jos sitten sinne pääsette muuttamaan, niin eiköhän kaikki muukin järjesty, kun asuntokin olis jo valmiina odottamassa. Mun mielestä sun ei tarvii potea huonoa omatuntoa. Jokainen meistä tulee joskus tiensä päähän, sekin tavallaan elämään kuuluu. Isoäiti olis varmasti itsekin iloinen teidän puolesta. Pidetään nyt peukut sulle pystyssä työn puolesta!!

Edelleenkään en paljon tiedä eläinlääketieteestä, Clado, mutta semmoinen kutina kuitenkin on, että jos se kuppi ei sieltä luonnollista kautta ulos tule, niin eiköhän leikkaus aika turvallinen tapa ole se sieltä ruoansulatuskanavasta poistaa. Positiivista on myös se, ettei nyt tarvii ootella montaa kuukautta, koska huomasit sen heti.
 
Voi Sharona! :hug: =) B) :whistle: Onpas kyllä jännääkin jännempää! Sanoiko ne mitään aikatauluja, että koska kertoisivat lisätietoja? Voi miten oliskaan hienoa... ja toisaalta olis kyllä kurja tilanne jos se meniski persiilleen... Voin vaan kuvitella, miten täydelliseltä ja oikealta tuo Roomaan siirtyminen tuntuisikaan! Paljon voimia nyt! Onpahan muuta ajateltavaa kuin nämä vauvailut. Hah.

Ja Nosen kiitokset tsempityksestä! Kyllä tosiasia on niin, että yleensähän ne leikkaukset sujuu hyvin ja vailla komplikaatioita, mutta jotenkin on sellainen paha aavistus, että kun asiat lähtee menemään päin persettä, niin sitten ne voi mennä kerralla ja lujaa siihen suuntaan... :x

Ja joo, tosiaan viimeksi tyhmänä oletin, että se olis tullut itsekseen ulos, enkä voinut kuvitellakaan, että 4 kk kupin syömisen jälkeen alkaneet oireet olisi jotenkin siihen liittynyt. :/ on vaan niin järkyttävän huono omatunto, ettei oo tosikaan :ashamed:

Muistin kuitenkin vähän ajatella vauvaprojektiakin ja O-testi oli oikeen puhtoisen valkoinen nega :eek: Noh... jää nähtäväksi, että millaiseksi tämä toinen C-kierto muotoutuu... Viimeksihän O tuli jo kp 14 (ja o-plussa kp 13). Nyt ei mennyt samalla tavalla. |O Olisipa tuo ollut liian helppoa tietenkin, jos niin olisi mennyt. Pyh. :LOL:
 
Sharona:. Kuullosta törkeältä se meininki että ihmisen ei anneta sairaasta rauhassa vaan pakotetaan johonkin koulutukseen. Kumpa sä pääsisit sinne Italiaan. Ja tosi hyvä että teille olisi siellä valmiina asunto, ettei tarvitse sen etsimiseen käyttää aikaa ja energiaa. Itselläni on työnhakuprosessi alkamassa kun määräaikainen työsuhteeni päättyy kesällä.
 
VOI EI VOI EI VOI EIIIIIIIIII!!!!!!!!! :kieh:

Täti tuli kylään, kaksi päivää liian aikaisin! Miksi aina pitää kaiken mennä päin persausta? Voi *kirosanoja kirosanojen perään*!!! Ei auta ku koittaa soitella sinne ajanvaraukseen ja kysyä voiko sen keskikierron ultran sitteki siirtää. Voi olla vaikeaa, koska lääkäri sanoi että sillä on tosi täynnä kalenteri pitkälle eteenpäin. Sen takia me se aikakin varattiin niin ajoissa ja koitettiin toivoa että ajoitus toimii. No ei toiminut! Tänään nappasin viimeisen teron ja nyt jo vuotaa, mitä ihmettä? EI NÄIN!!! :kieh:

Jos en saa uutta aikaa varattua niin clomien aloitus siirtyy taas yhdellä kierrolla :headwall: :'(
 
Sharona: onpas sulla ihme nipoporukkaa duunissa..onneksi pääset pian vaihtamaan maisemia ja maata :D Kaikki peukut ja varpaat pystyssä että saatte sen paikan :D :D Jotenkin harkitsisin ehkä muuttamista vaikka ei saiskaan paikkaa kun kuitenkin siellä olisi asunto josta ei mee vuokraa / lainanlyhennystä ja saisitte vuokratuloja hollannin kämpästä. Lisäksi teillä ois miehen perhe lähellä ja Italia vs. Hollanti = Italia :D Ja siellä paikan päälläkin vois sit rauhas katsella uutta duunia jos ei nyt satu onnistaman.. mutta, toivotaan nyt kuitenkin että saat sen paikan.


Nosen: joo eiköhän tää johonkin suuntaan tästä käänny..viimeistään tän viikon jälkeen luulisi ainakin.

Clado: Kyllä sun koira varmasti selviää kun on vielä noin nuorikin. Sit sen jälkeen kupit kauas ja korkeelle :D Paljon haleja ja tsemppiä sulle ymmärrän kyllä hyvin huolen kun on rakas karvainen kaveri kyseessä. Kyllä se varmasti selviää ja toivotaan että jollain ilveellä tulis itekseen ulos ennen sitä leikkausta.

ON:
-rinnat edelleen turvonneet ja arat sivuilta ja nyt kyllä vähän jokapuolelta.
-edelleen myös lämpöö
-Väsyttää..töissäkin oli niiiiin löysä fiilis
-nenä on edelleen tukkoinen
-alavatsassa nipistelee välillä
-mulla on ollut ummetusta jo monta päivää mikä on tosi outoa ei yleensä ikinä oo.

Tilasin eilen kasan raskastestejä jos täs joutuu viel monta päivää kärvisteleen.

Halit kaikille
 
Siiris: nyt kyl jännittää kyl sun puolesta kun täti on noin paljon myöhässä :) Hlemmur: no pöh :( Toivottavasti saisit vaikka jonkun peruutusajan kun soitat sinne huomenna :hug: Ja Cladon koiralle pikaista paranemista :flower: ja plussatuulia kaikille.
 
Tervetuloa Lioness!! Tää on paras pino kuumeilla!

Hlemmur miten voi sulla on nyt noin paljon huonoa tuuria matkassa... toivotaan, että saat ajan vaihdettua. Mä olen monesti miettinyt, että jokaiselle on sama määrä ikäviä asioita, joille ne vain tulee kerralla. :hug: :hug:

Täällä taidan tehdä jo nyt tän kierron ekan ovistestin... muutamat kierrot on ollu nyt niin lyhkäsiä, joten pakko yrittää saada löydettyä se ovis. Sitä on oo ku kerran saanut esille, joten eiköhän olis korkee aika saada taas ovistikkuun plussa. olipa sekavaa...

Ai niin Sharonan puolesta on peukut pystyssä!!
 
Amelie: joo myöhäs on mutta mulla ei oo yhtään varma olo kun mulla oli viimekierrossa joku aivan hämärä ilmeisesti ovuloimaton kierto joka kesti 41 päivää..vitsi mitä piinaa se oli. Ajattelin että se oli vaan joku yhden kk häiriö mut nyttenkin tais ovis olla aika myöhään :ashamed:
Pitää päivittää noi mun kiertopäivät kuntoon ellen nyt sit ois raskautunut. Jänskättää kyl lujaa kun on ihan erilaiset tuntemukset kun viime kuussa..jälleen kerran :LOL:
Meinaan ke testaa uudestaan..
 

Yhteistyössä