(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Maanantai 8.3.2010

[/url]

Kaapo80............29........kp 2/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 6/28-33.......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 6/33-38........................yk 13
Manuliina.......................kp 7/25-31........................yk 7
Nosen................30........kp 8/28-35........................yk 3
Iitukka80...........30........kp 9/28.............................yk 3
Hlemmur............27........kp 17/??............................yk 7
amelie29...........29........kp 20/25-28.......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 26/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 29/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 31/27-31.......dpo 17....yk 4



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010



 
Huomenta, Kivaa viikonalkua kaikille ja :hug: sitä tarvitseville.

Mä yritän taustailla nyt tämän kierron (ja ehkä seuraavankin), kun on vähän toivo kadoksissa, ja ei kerran edes apuja tarjolla, kuin sitten vasta joskus.. Yritän olla tyytyväinen, että saadaan edes se pestyillä siittöillä tehty inssi, vaikka mahdollisuudet siitä raskautua on kyllä varmaan minimaaliset, varsinkin näillä meikän hormonihäröillä. Sitä siis odotellessa...




 
Ritu: onnittelut plussasta :flower: Mahtavaa!. Sharona: ikävä tilanne kun joudut odottamaan noin kauan ennen kuin hoidot alkava kunnolla :( Tsemppiä sulle kestää prosessi läpi :hug: Itselläni on sellainen tunne että tässä kierrossa ei tule plussaa. Mulla iski lauantaina dpo 3-4 oudot menkkamaiset krampit jotka kestivät monta tuntia. Ne alkoivat kun mä jumppasin. Mulla kävi sekä marras- ja helmikuussa samoin, noin dpo 4-7. Eli olisikohan kyseessä siitä että kiinnittyminen epäonnistuu koska en ole aikaisemmista kerroista tullut raskaaaksi vaikka olo on ollut erilainen ? Tai ehkä tämä onkin ihan normaalia hormonaalista toimintaa? Pitäisi varmaan varata aika gynelle jos tää jatkuu vielä ensi kierrossa.
 
Sharona: Iso :hug: sulle ja paljon voimia. Toivotaan että saisit sen jobin siel italiassa niin pääsisitte sinne. On kyl harmin paikka että toi on noin pitkäveteistä toi asioiden eteenpäin saaminen. Toivotaan nyt että niistä hoidoista ois heti alkumetreillä apua.
 
Sharona, iso halaus! :hug: Ja jos muutat mielesi, niin kauhean kovin mielellämme me sinut täällä pitäisimme! Ymmärrän kyllä, jos haluat ottaa koko asiasta nyt pienen hengähdystauon, mutta olet tervetullut takaisin heti, kun siltä tuntuu! Ja tule tosiaan edes kertomaan, miten sen Rooman paikan kanssa käy!

Amelie
, mulla oli tässä kierrossa ihan sama juttu, noin dpo 2-3 oli hirveät menkkajuilinnat, jotka sitten meni ohi. Sitten dpo 3-4 oli vatsa aivan sekaisin. Noin dpo 5 kohtua viilteli, kuin olis puukolla pistelty. Ihme juttuja, tie mistä hormoniryöpystä johtui!

Ja siis täti on hylännyt mut kokonaan. Nyt dpo 17. Hirveät menkkajuilinnat jatkuneet monta päivää ja olen kymmenen kertaa päivässä varma, että nyt lorahti, mutta ei. Rupeaa epäilyttämään, etten ole ovuloinut ollenkaan! Mutta kun mulla oli niin selvä lämmön lasku ja seuraavana päivänä tosi selvä nousu ja vielä kivut päälle, olin ihan varma, että ovulaatio oli tapahtunut.

Mitä luultavimmin täti tulee vielä tänään, koska kävin ostamassa uuden raskaustestin aamuksi. Niinhän se aina menee, että suurin piirtein jo apteekista ulos lähtiessä lorahtaa... :headwall: Lauantai- ja sunnuntaiaamuina kaupan liuskatesti näytti puhdasta negaa, joten tuskin tässä raskaana ollaan. :ashamed:
 
Agaetis: Sä oot ihan varmasi tiedätkyllämitä..jännää sun puolesta testailuja..ei välttämättä tosiaan näytä heti...plussatuulia sulle niinkuin kaikille muillekin :whistle:

ON: mulla nännit on tullut kipeiks..tyypillinen pms-oire :ashamed: Muuten ei mitään uutta..piinavaa tää odottelu
 
Juu, ei tarvinnu testata ei... Meni siis kuten arvasin, hanat aukesivat yöllä. Nyt kp 1, yk 5. :'(

Uskon, että tällä kertaa joku yritti kiinnittymistä, koska mulla oli niin selvät kivut ja oireet luteaalivaiheen alussa, jotka loppuivat kuin seinään. Sellaisia ei ole koskaan aiemmin ollut.

Ja tämän tätin myöhästyminenhän johtaa siis siihen, että alkava yk on turha, ei olla samassa maassa oviksen aikaan. Nice.
 
Agaeatis. No mutta pöh. Ikävää kun tuo työmatka saattaa osua mahdollisesti oviksen kohdalle.
Luin jostakin että se että on saattanut olla hedelmöittymistä ja kiinnittymisyritystä, on merkki siitä että raskaus on mahdollinen ja todennäköinen tulevaisuudessa. Mulla itselläni kävi todennäköisesti niin viime kierrossa, oli oireita mutta sitten menkat alkoivatkin hieman myöhässä. :hug: :hug:
 
No Onpas täällä nyt synkeät meiningit... :( Tätiä ryykii :hug: Agaetis ja tyypit siirtyy taustalle.. :hug Sharona

Täällä työmatkan hässäkän lomassa pikaisesti kirjoittelen ja toivottelen kaikille vaikeuksista huolimatta positiivisia hetkiä kevätauringon parissa. :heart:
 
Hei naiset, kertokaapa, kumpaa suosittelisitte: monta kertaa käytettävää sylkiovistestiä vai kertakäyttöisiä "pissatikkuja"?

Aion nyt ruveta tikuttamaan. Jos alan käyttää noita tikkuja, ostan vasta seuraavaan kiertoon, koska tässä kierrossa ovista ei voida hyödyntää. Mutta jos ostan sen sylkitestin, voin ostaa sen jo nyt, kun sitä voi käyttää loputtomiin. Olishan se jo nyt kiva nähdä, että ovuloinko ja koska, vaikkei sitä hyödyntää voikaan...
 
No voihan harmi Agaetis :hug: No nyt vaan uutta yritystä kehiin.
Mä meinaan itse ostaa sen donna sylkitestin heti jos täs kierros natsaa. Mulle se ainakin kuulostaa järkevältä ja kivalta :D vaihtoehdolta kun en niin tunnista sitä ovista. Jos sulla on säännöllinen kierto ja selkeesti tunnistat oviksen ni ne tikutkin on varmaan ihan jees. Mulla itellä vaan meni hermo ku alotin hyvis ajoin testaan ja piti pissailla purkkiin ja odottaa et se jäähtyy ja sit tihrustaa jotain tikkuja. Eli vaik se sylkitesti maksaa vähän enemmän, on varamasti kivempi. Kotitestis tais olla se jossain tarjouskessakin.
 
Heippa kaikille! Tuun viel tänne, kun en oo rohjennu vielä siirtyä odotuspuolelle... Halit kaikille tädin yllättämille! :hug:

Agaetis ja Siiris Ite tietenkin suosittelen lämpimästi Donna-sylkitestiä, kun noin hyvin mulla toimi :D Tosin en siis koskaan liuskatestejä oo käyttäny, mut jo raskaustestejä tehdessä purkkiin (+ käsille) pissiessä tuntu ettei tästä tuu mitään... :LOL:

Sellanen pieni vinkki donnaan, että se kuivumisaika ohjeessa 10min ei mulla ainakaan läheskään aina riittäny, eli joskus annoin kuivua yli puolikin tuntia tai sit jättää sen linssin kuivumaan vaikka hyllynreunalle, eikä laita vielä kiinni siihen hylsyyn sitä, että pääsee paremmin sylki haihtumaan. Jos ei oo kuivunu, ni sit näyttää ihan mitä sattuu...

Eikös se Joyankin joskus valitellu ihan samaa ku sä nyt Agaetis, että reissu tms osuu just oviksen kohalle ja mahikset pilalla? Ja se nähtiin.... B) Että ei kannata vielä tuomita kiertoo epäonnistumaan...

Kerroin miehelle plussasta maanantaina ja tehtiin yhdessä clearbluen testi =) Selkee plussa tuli siihenkin. :heart: Mut se on viel ihan puulla päähän lyöty, reaktiot oli aika sekalaisia. :D Soitin neuvolaan myös ja pääsen ens viikon perjantaina varhaisultraan ihan kunnalliselle puolelle, kun kierrot ei kovin säännölliset, jee. :D

Ainii, sit tuli paha dilemma: Tuli kutsu unelmien työhaastatteluun, ja se on ens viikolla! Kääk, en todellakaan osannu arvata olevani tässä tilanteessa, kun sinne hain! Nykynen työpaikka on siis vakituinen, mut ei kovin vakaa, voi tulla firman tilanteen takia potkut parin vuoden sisään... Että voi pärskele....En tietty sano haastattelussa olevani raskaana, mut jos tuun valituksi, niin pitäiskö sitten sanoo?? Jos koeaika ois 4kk, niin asia varmaan paljastuis ennen sen päättymistä...ja ottais päähän saada potkut uudesta paikasta, jos irtisanoo edellisen työpaikan.... Vaikee vaikee. Mut eihän mua välttämättä ees valita... :/
 
Mä en ole kauhesti jaksanut viime päivänä täällä käydä. On niin hiljaiseloa taas tällä omalla vauvantekorintamalla. Terokuuri puolessavälissä ja toiveissa saada menkat alkamaan 17.-19.3. aikavälillä. Lääkäri varasi nimittäin minulle jo ensi kiertoon ajan keskikierron ultraan (clomiultraan! :) ) mutta aika osuu väärään kohtaan ellei täti tule kylään noina kyseisinä päivinä. Täytyy siis pitää peukut ja varpaat pystyssä että tätillä olisi ajoitus kohdllaan. On kuulemma hurjan täynnä lääkärin aikataulu ja vaikea saada aikaa ellei varaa tosi ajoissa.
 
Enpä mäkään oo vielä uskaltanut odotuspuolelle... Eka joku terveystarkastus kai (jos tajusin oikein, on mennyt melko sumussa päivät) on varattu vajaan parin viikon päähän. Ehkä sit uskaltaa, kun tietää, et kaikki on oikeesti hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ritu82:
Eikös se Joyankin joskus valitellu ihan samaa ku sä nyt Agaetis, että reissu tms osuu just oviksen kohalle ja mahikset pilalla? Ja se nähtiin.... B) Että ei kannata vielä tuomita kiertoo epäonnistumaan...
No juuri näin! En ois kyllä ikinä uskonut, että näin käy. Onkohan se oikeesti niin, et olen vaan stressannut raskautumista niin paljon, ettei aiemmin oo onnistunut, ja nyt kun tää yks kierto meni rennosti menkkoja vaan odotellen... Ei voi tajuta.


 
Joyan Missään nimessä et saa tuntea, että ei olisi ollut sinun vuorosi saada plussa!! Se, että sinä olet raskaana ei ole meiltä muilta pois vaan luo sitä toivoa, että kaikilla on mahdollisuus raskautua. Tällaista toivoa tarvitaan aina, muuten tästä odotuksen odotusta ei pysty jaksamaan. Tämä on yksi syy miksi en ole mennyt kurkkaamaan lapsettomuuspuolelle, kun pelkään, että siellä fiilis on niin toivoton.

Ritu Täällä saat pyöriä niin kauan kun jaksat!
 
Moikka kaikile!
Osaisko joku päivittää ton taulukon? Mä en osaa (piiloblondi)..kun yritin kopioida niin kuvat ei tuu, vai pitääks käyttää tota lainaa nappulaa. Jos joku tietää miten tapahtuu niin ois hyvä päivittää kohta putoo kärryiltä missä mennään. Sharonaa kaipaillaan täällä ihan selkeesti
:ashamed:

Hlemmur: Peukkuja sulle että kerrankin täti tulisi sillon kun pitäis. Tsemppii

ON: mullahan ei oo ollu oikein mitään oireita mut jos nyt taas laitetaan vettä myllyyn heh. Tänä aamuna mulla oli töissä huono olo ja nenä tuntui tukkoselta mut ei oo nuhaa kuitenkaan. Join aamukahvin sijaan vihreetä teetä ja sen jälkeen oli vähän etova olo..mut ehkä oli vaan verensokeri alhaalla tai jotain. Mulla on nyt lämpöö 37,2 ja kurkku tuntuu vähän karheelta. Mut ei yhtään kyl kipeeltä tunnu olo muuten. Poskia punottaa sikana nyt illalla. Lopputulos: oon varmaan vaan stressaantunut ja väsynyt, siis ylirasittunut raskaan lomaltapaluuviikon jälkeen (heh, oon ollut kokonaiset 2 pvää duunissa). Nännit on vähän kipeet. Muuten ei mitään uutta...muutakun piinaavaa odottelua.

Halit kaikille
 
Keskiviikko 10.3.2010

[/url]

Agaetis..............29........kp 2/27-31.........................yk 5
Kaapo80............29........kp 4/25-37........................yk 11
Sharona.............29........kp 8/28-33.......................1v6kk
Cladoceran........30........kp 8/33-38........................yk 13
Manuliina.......................kp 9/25-31........................yk 7
Nosen................30........kp 10/28-35......................yk 3
Iitukka80...........30........kp 11/28............................yk 3
Hlemmur............27........kp 19/??............................yk 7
amelie29............29........kp 22/25-28......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 28/35-42......................yk 8
Siiris80...............29........kp 31/32-34......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010
Ritu82 (yk 2) 3/2010



[/quote]

 
Kylläpä täällä on hiljaiseksi vetänyt. Sharona, sinä näytät olevan pinon sielu ja me kaikki lähes toimintakyvyttämiä kun sinua ei näy. Ymmärrän kyllä, että tarvitset aikalisän kuulemiesi uutisten jälkeen. Ihme kyllä, että eivät ala nopeammin mitään tehdä.

Missäs Cladokin muuten huitelee? Olenko missannut jotain.

Itsellä on ollut työreissua ja kaikenmoista kiirusta. Ensi viikolla olisi kuitenkin lomaviikko. Täällä ei hirvittävästi ole raportoitavaa, teroja olen napsinut viime perjantaista saakka ja viimeiset pitäisi ottaa tämän viikon sunnuntaina. Tuossa viikonvaihteessa ihan pieniä muutamia satunnaisia limoja yritti puskea, mutta tuskin sitä ovulaatiota on tapahtunut. Nännitkin oli kyllä kuitenkin ihan tuttuun tapaan kipeät, kuten muutenkin kuvitellun ovulaation aikaan. Jäin vain miettimään, että saakohan sen kipeytymisen aikaan lh vai keltarauhashormoni? No pitää ajatella niin että ovulaatiota ei tapahtunut, kun ei siellä silloin kp 19 mitään näkynyt.

Sain muuten ekat labratulokset eilen. FSH oli 6.6 ja prolaktiini taisi olla 114, molemmat olivat ihan normaaleja eli eivät selitä lapsen saannin vaikeutta. Ensi kierron alussa vielä testosteroni, mutta jotenkin en usko että siinäkään mitään hämärää on. Eli kohti selittämätöntä lapsettomuutta, no ehkä miulla joku ovulaatiohärö on kun se niin myöhään tapahtuu. Pitänee pyytää miehelle se simppalähete...

Onnea Ritulle jos en ole vielä onnitellut ja jaksuja jänskäämiseen Siirikselle, kohta sullakin päivät paukkuu! =)
 
Hei kaikille ja kiitos Siiris kun jaksat päivittää. Oviksen metsästykseen olen itse käyttänyt Apteekin ja Biocardin kertakäyttösiä pissatestejä ja näytteen olen ottanut mukiin. Suosittelen vaikka kalliiksi se tulee varmaan pidemmän päälle
 
Siiris mitkä on oireilut? milloin testaat?? täällä taas malttamattomana jännätään muita.

Clado taitaa olla työreisulla.

Mä olen testaillut Mammaksilta tilatuilla Davidin liuskatesteillä ovista. vaikeeta se on, mutta en jaksa alkaa muitakaan miettimään.

Katinka
hienoa, että tutkitaan! Toivotaan, että limat oli ovista...

ON: ei mitään raportoitavaa. Täti viihtyy edelleen ja kuppiin olen tosi tyytyväinen! Aloitin kierron alusta greippimehukuurin ja ostin multivita raskaana vitskuja. Ovista alan testailemaan ensi viikon loppupuolella. en ole vielä päivää päättänyt, ehkä ke tai to.
 

Yhteistyössä