(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Heräsin ekan kerran klo2, 'joko pääsee testaamaan'. Maltoin kuitenkin odottaa puol kuuteen... Tein sellaisen biocard-testin, tuli hiukan punertava hailakka viiva... Niin haalee, ettei mieskään nähnyt sitä. Mutta, mulla oli viime elokuulta predictor jäljellä ja siihen tuli jo aika selkeä viiva!! Ei musta ollut epäilystäkään, mut mies ihmetteli, miks se ei oo yhtä vahva kuin kontrolliviiva... Joten testausta ois huomisaamunakin ohjelmassa. Iik. Tämänhän piti olla ei-yrityskierto.
 
Perjantai 5.3.2010

[/url]

Sharona............29........kp 3/28-33........................1v6kk
Cladoceran........30........kp 3/33-38........................yk 13
Manuliina.......................kp 4/25-31........................yk 7
Nosen................30........kp 5/28-35........................yk 3
Iitukka80...........30........kp 6/28.............................yk 3
Hlemmur............27........kp 14/??............................yk 7
amelie29...........29........kp 17/25-28.......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 23/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 25/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 26/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 28/27-31.......dpo 14....yk 4
Ritu82................27........kp 35/28-32......................yk 2
Joyan.................29........kp 37/28-33......................yk 7




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Joyan Ihan mieletöntä!! Paljon tsemppiä uusintatestaukseen!!! :heart:

Ritu Nyt perässä heti toinen plussa! :hug:

Tiedän tunteen kun mieskin on mukana jännittämässä.. Meilläkin tuo joka kuukausi odottaa ehkä jopa jännittyneempänä kun minä, ja aina se suru silmissä, kun täti tulee. :( :'(

Heräsin tänään jo klo.5 aamulla, kun tuo karvainen lapsi vähän vaatii huomiota. Aaaargh.
Ruokakippo sai kyytiä, ja sitten se rummutti vierashuoneen liukuovea, ihanaa.
Klo.9 eli 3h päästä on se aika sinne sairaalan lapsettomuusklinikalle, ja vähän meinaa jännittää! :x Pelkään, että alan vollottaa, jos ne ei nyt ala tarjoamaan jotain ratkaisuja pikkuhiljaa.

En kuullut vielä eilen siitä testistäkään mitään, että päästäiskö nyt muuttaa sinne Italiaan vai nou ja sekin pännii! Pelkään, että munasin sen testin totaalisesti, ja mitäs sitten. Ollaan molemmat oltu jo pelkästä ajatuksesta niin iloisia, että nyt jos se menee puihin, niin... huh!
 
Joyan! Voi luoja! Ihanaa :heart: :flower: Just tuskailin, kun ei ole sataan vuoteen tullut plussia miedän pinoon... Pitäisköhän ottaa kans tollanen ei-yrityskierto? Mites se onnistuu?? (nimim. pakkasin clomit laukkuun)

ON: tänään pitäis siis clomit alottaa, jos meinaa, enkä oo vielä päättänyt aloitanko.
Jotenkin ei kestäis taas noita korkeita odotuksia ja sitten totaaliromahdusta, mitä turhat toiveet tuo tullessaan (-).
Toisaalta taas, miksi hyljätä yksi kierto, jos ne clomit sittenkin lisäisi onnistumismahdollisuuksia (+)?
Toisaalta mies toivoisi alkuvuoden vauvaa, joten ei haittaisi vaikka tämä kierto menisi "ohi" (-).
Toisaalta jo 13 kiertoa on mennyt "ohi", että ei oo paljoa varaa valitella lapsen syntymäajasta... (+)
EI OO HELPPOO! (plussat ja miinukset kumoaa toisensa) :eek:

Sharona, kovasti voimia sinne klinikalle! Kyllä te olette jo kauan joutuneet "tuomiota" odottelemaan ja jos jonkinlaista on tehty. Toivotaan, että mitään vakavaa ei ole löytynyt ja että toisaalta saatte jotain lupauksia tulevaan... Tarkoitan, että jatkossa tekevät jotain.

Meinaatko vielä töihin klinikan jälkeen? Toivotaan, että Rooman töistä kuuluisi heti perään hyviä uutisia. Pidän kovasti peukkuja!!

Ritu joko testasit?? :saint:
 
Peukkuja Sharonalle tapaamiseen ja Rooman uutisiin!

Cladoceran olin aivan 100% varma, et jos jossain kierrossa tärppää niin ei todella tässä, kun ne päivät oli pupuilulakko.

Se predictor oli kyllä niin vahva viiva kuitenkin ja vaaleanpunainen, kyllä olen melko varma... Täytyy ostaa huomiseksi digitaalinen niin ei tarvii miehen viivoja ihmetellä.
 
Varovaiset onnittelut Joyan!!! Jotain positiiivista tähänkin pinoon. :D Ihanaa.

Täällä pidetään peukkuja Sharonan puolesta sekä sen suhteen, että lääkäriltä tulisi vihdoinkin jotain tulosta, syytä tai hoitoa, ihan mitä vaan myös sen suhteen, että työtestin tulos tulisi ja pääsisitte Roomaan!

Olen nyt tämän viikon tehnyt ovistestejä, mutta niissä ei ole edes näkynyt haamuviivaa. Eipä sillä väliä, kun ei päästäis enää edes peittoja heiluttelee vaikka se ovisplussa tulis, mutta mulla ei oo mitään hajua omasta kierrosta. Tapahtuuko ovis vai ei ja jos tapahtuu niin milloin. On niin turhauttavaa, kun ei ole mitään käsitystä omasta kierrosta. Mieskin sanoi, että ensi kierrossa maksetaan vaikka itsemme kipeäksi, että päästään hyödyntämään ovis. Mutta eipä sitä tällä menolla voi edes tietää milloin se on... ehkä jälkikäteen voi arvailla.

Lapsettomuuden myöntämisen jälkeen on olo ollut paljon parempi asian suhteen. En saanut mitään loputonta itkupotkuraivareita vaikka vauvauutisia kuulinkin. Kivahan se on, että muille tulee vauvoja. Tuntuu vaan, että koko ajan ajautuu kauemmas ja kauemmas omista kavereista, kun kaikilla muilla on lapsi tai lapsia. Eipä monilla lapsellisilla tunnu olevan aikaa meille lapsettomille.

Suositelkaa jotain raflaa, jossa voisi ne 30-vuotisjuhlat pitää Helsingissä? En kyllä tiedä tulisiko kovin moni mun kavereista niihin, joten en viitsi mitään tilaa vuokrata ja mun minikämppään ei mahdu...

Olipa negatiivinen kirjoitus, mutta nämä on fiilikset. UGH.
 
Kaapo, mä oli belgessä. Se oli aika hyvä, skumppakin oli S-etutarjouksessa parikymppiä pullo ja sieltä oli helppo vallata tilaa, kun kuudelta aloiteltiin ja pilkkuun asti jatkettiin! Samalle illalle näkyi olevan myös pöytävaraus, joten sekin onnistuu.

Toi on kyllä niin tuttua, että ajautuu väkisinkin hiukan erilleen lapsellisista ja raskaana olevista ystävistä... Toisaalta se tuntuu tosi väärältä, mutta minkäs teet. Jutut vaan ON erilaiset. :hug: voimia sinne!
 
Joyan, onnea paljon :flower: :flower: :flower:

:hug: :hug: :hug: ja jaksuja kaikille!

Plussa tuulia!!!

Tuli mieleen tosta kun kirjoititte et pitää miehen olla mukana testaamassa. Niin mä en jaksanut odottaa (ylläri) molemmat oltu viikonloppu eri reissuissa ja olihan tuo väsy kun tuli kotiin ja mä ihan pistoksissa kun olin lähteissäni ihan varma et menkat alko mut ei alkanutkaan niin piti päästä testille ;) No kun tulos tuli niin mitä tekee hän menee pomppimaan toisen päälle ja herättämään et meille tulee vauva. Ei ollu ihan paras tapa ehkäpä ja mua ei meinattu uskoa kun olin kertonut jo kun lähettiin et huono mäihä kävi jälleen. Että täälläkin tuli plussa pessimistikierrosta, jossa sanottiin et menkat alkaa minäpäivänä hyvänsä siis reilua viikkoa ennen kun piti alkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaapo80:
Lapsettomuuden myöntämisen jälkeen on olo ollut paljon parempi asian suhteen.
Tuli tästä muuten mieleen (oikeastaan sinuun kaapo80 mitenkään kummemmin liittymättä ) että miten oikeastaan määritellään käsite "lapsettomuus"? Täytyykö olla joku tietty ajanjakso yritystä takana että voi sanoa kärsivänsä vaivasta nimeltä lapsettomuus? Vai täytyykö olla joku tietty diagnosoitu vika joka haittaa/estää lapsen saantia? Vai täytyykö olla sellainen tilanne, ettei vikaa tiedetä, mutta lasta ei vaan kuulu? Olen monesti pohdiskellut tätä asiaa. Vaikka kyse onkin vain pelkästä termistä. Eihän tällä käytännön merkitystä ole.

Itse en miellä kärsiväni lapsettomuus-nimisestä ongelmasta. Minusta sitä sanaa voidaan käyttää (minun kohdallani) vasta sitten kun lasta ei ole yrityksistä huolimatta tullut. Minä olen tavallaan yrittänyt tässä jo 10 kk mutta tavallaan en ole yrittänyt vielä ollenkaan, koska minulla ei ovulaatioita tapahdu! Olen sitä mieltä, että vasta sitten, kun oikeasti voin aloittaa yrittämisen (eli käytössäni on clomit tms. joka aiheuttaa ovulaation) ja jos sittenkään ei tärppää pitkään aikaan, niin sitten voi puhua lapsettomuudesta.

Semmoista pohdiskelua tähän väliin.

Sitten tilannekatsausta: kävin gynellä ja vaihteeksi jotain iloisiakin uutisia: kysta on purkautumassa. Lievät kivut johtuvat siitä, että kysta on yhä tuolla, mutta se on se on pienentynyt, ja tyhjenee koko ajan pikkuhiljaa. Eli asiat ovat hyvin!

Follikkelia siellä ei näkynyt tähän kiertoon. Voi mikä yllätys... (tai siis ei). Minullahan on tämän 10 kk aikana ollut ovulaatio todistetusti vain yhden kerran, 5 kk sitten. Ja tänään, kun kerroin gynelle millainen se ovis oli ollut, niin hän oli sitä mieltä, että se ei ollut kunnollinen ovulaatio. Eli mikä on lopputulos? Se, että 10 kk yrityksen aikana minulla on ollut kunnollisia ovulaatioita nolla kappaletta!! :LOL: No ainakaan ei tartte ihmetellä miksen ole raskaana.

Päivän paras uutinen: sain luvan aloittaa clomit ensi kierrossa! =)

Alan huomenna popsimaan teroja. Tämä meneillään oleva kierto on taas kerran turhaakin turhempi. Mutta ensi kiertoa odotellessa!
 
=) Hymyilyttää juttusi Hlemmur. Sinä olet kyllä käynyt jo nyt rankan tien läpi. Ja hymyilyttää senkin takia että olen noita samoja juttuja miettinyt kovastikin tällä viikolla gynekäynnin jälkeen. En tiedä minäkään onko niitä kunnollisia ovulaatioita oikeesti ees ollu, muuta kuin se yksi silloin heinäkuussa, jonka onnistuin tikuttamaan. Silloin ovis oli jo kp 20 tai 21. Muutenhan nää kierrot on suurimmaksi osaksi ollut mitä on.

Tuota lapsettomuuttakin mietin. Turhahan sitä on määritellä, mutta itse koen että ehkä sitä jossain määrin on lapseton, jos joutuu ihan kunnon hoitoihin ja varsinkin jos sekään ei auta. Mutta mikäänhän ei ole kiveen kirjoitettu, kuten on monesta tarinasta kuultu, missä on tultu luomusti raskaksi sen jälkeen kun on jo luovutettu kaikkien hoitojen jälkeen. Ehkäpä osalla onkin siis vain väliaikaista lapsettomuutta. :)

Mutta tosi kiva että saat aloittaa ne clomit ensi kiertoon. Voi kun nuo omatkin hormoonitutkimukset saataisiin nopsaan päätökseen että saisin kans ne clomit. Ei ainakaan ensi kiertoon ehdi kun se yksi testi pitää ottaa vasta silloin. Eli aikaisintaan toukokuun kiertoon, lekuri kyllä puhui jotain vasta kesästä, mutta ei nuo terot kyllä sitä ovulaatiota saa aikaan. Toukokuussa olisi hääpäiväkin, niin olisihan se kiva päästä kunnolla sitten yrittämään.

Nyt siis tänään eka tero vedetty naamaan, viivytin kyllä aloitusta. Ja arvatkaapa vaan, heti kun olin sen vetäissyt napin naamaan niin tuli paperiin ekat limat. Mutta en tiedä olisiko sieltä oikesti kunnollista ovista tulossa kun ne follit oli tosiaan silloin ma vain se 1 cm ja niitä oli useampia. Ja mieskin on ollut kuin seipään niellyt viime aikoina stressin takia, joten tämä kierto on menetetty. Toivottavasti ensi kierrossa tulisi sitten ovis ajoissa.
 
Katinka-82 jos sulla sieltä ovislimat tipahti niin miksipä ette käyttäisi tilaisuutta hyväksi? Ei sen yhden teronapin napaaminen siinä mitään pitäisi haitata. Sekään ei haittaa mitään, jos sattuu tulemaan raskaaksi ja silti syö terokuurin (jo raskaana ollessaan, kun ei tiedä ). Lääkäri sitä minulle sanoi, että ei haittaa mitään tuollainen.
 
Joyan Onnea :flower:

Pyhästi vannoin taas ainakin alkukierron täältä pois pysyväni mutta muitten kuulumiset kiinnostaa sen verran että pakkohan täällä on käydä norkoomassa :LOL:
Mutta kaapo mä komppaan sua ihan täysillä, olen itsekin ajatellut tota asiaa...Siis että eihän meilläkään tässä vielä ole kun se puoli vuotta "yritystä" takana, ja olen luottavaisin mielin että se sieltä vielä tulee, niin tuo kun niin monella ystävällä on jo lapsi tai useampia niin sitä tuntee olonsa ajoittain todella ulkopuoliseksi...Muut juttelee siitä miten heidän lissunsa tai lassensa on nyt tehnyt sitä tai tätä ja niitä sitten vertaillaan ym.. Ja kun ei kaikille lähimmillekään viitsi mennä sanomaan että hei älä nyt juttele siitä lapsestas koko aikaa kun muhun sattuu...Siis vaikka itsekin tykkään lapsista tosi paljon ja en koe ystävieni lasten olevan itseltäni pois, niin silloin kun näitä ystäviä lapsineen näkee, tulee taas se oma "vajavaisuus" mieleen, siis se että itse en ole tuotakaan sitten onnistunut saamaan aikaan :ashamed:

Varsin sekavaa tekstiä taas :D Toivottavasti joku ymmärtää mitä tuolla hain takaa...

Itsellä alkaa siis taas elämä voittamaan. Täti on jo laukkunsa pakannut, odottelee tossa ovensuussa että pääsis lähtemään ;) Aurinko paistaa, mieli on korkeella B) Ja olen näinä parina viime päivänä miettinyt tätä koko hommaa aika lailla. Mieheni on aina sanonut että hän tahtoisi talvivauvan...Laskin että jos tästä tai parista seuraavasta kierrosta tärppäisi niin sittenhän meille tulis talvivauva =) Jospa siis kaikella onkin tarkotus? Hmm... Niin syvällistä taas :p

Halitukset kaikille ihanaisille :heart: Koitetaan jaksaa tätä touhua, josko kevätaurinko tosiaan kirvottais ne pienimmätkin solut aktiivisempaan toimintaan :D
 
Mäkin olen pohtinut paljon tuota lapsettomuus-käsitettä. Jos pilkkua viilataan, niin ne joilla ei ole lasta yrityksestä huolimatta, on lapsettomia. No tosiaan normaalia on ettei kuukausiin tärppää, jotan itse olen rajan vetänyt n. vuoden yritykseen (joka muuten meillä tulee seuraavassa kierrossa täyteen). Lisäksi minä määrittelisin myös ne lapsettomiksi, joilla ei esim. ovulaatiota ole, mutta nämä ovat vain minun ajatuksia. Asian myöntäminen itselle vain helpotti oloa tosi paljon.

Minäkin pidän lapsista ja tunnen ettei se ole meiltä pois vaikka muilla olisi sata lasta. Minuakin vain sattuu niin paljon muiden lapsi jutut ja lasten näkeminen. Sattuu niin paljon.

En ole heittänyt toivoa kaivoon vielä, etteikö meille joskus lapsi tulisi. Se vain on normaalia vaikeampaa. Ystävillämme kesti lapsen saamisessa vuosia. Mies on osannut henkisesti valmistautua pitkään yritykseen, minä en osannut.

Minua myös satuttaa ne jutut, että aloitettiin yrittäminen ajoissa, kun siinä kuitenkin menee, mutta tultiinkin sitten ekasta yrityksestä raskaaksi. Miksei meille voisi näin käydä... pah.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Heräsin tänään jo klo.5 aamulla, kun tuo karvainen lapsi vähän vaatii huomiota. Aaaargh.
Ruokakippo sai kyytiä, ja sitten se rummutti vierashuoneen liukuovea, ihanaa.
Phuuh, ei tee hyvä toi yöllä klo 2 heräily näköjään meikäläiselle... Onneks olit laittanut tohon tuon ruokakipon kyydityksen->vihdoin tajusin, olen tänään jo kahteen kertaan lukenut tuon ja luullut että puhut miehestäsi

:LOL: :LOL: :LOL:

Nyt vasta siis tosiaan muistui mieleen, että teillähän on se koiranpentu. Mites se, onko se vielä kovin pieni?
 
Joyan, ihanaa!! Onnea! :flower: :heart:

Hlemmur, hyviä uutisia, mahtavaa!!

Onpa kaikkinensa aurinkoinen päivä! :heart:

Voi kun täti ei tulisi sitä mun kohdallani pilaamaan.... Ainakin vielä äsken oli lämmöt 37 asteessa, mutta mä en oikein niihin luota... :/
 
Kiva lukea teidän positiivisia juttuja, tuli parempi mieli :)

Joyan No on se mieskin aika karvainen lapsi, mutta ei sentään herätä aamuyöllä kolistelemalla ruokakippoa :LOL: :LOL: :LOL:

Ja sitten klinikka-uutisia:
Niinhän se tosiaan meni, kun arvelinkin: Lapsettomuuteen ei ole selkeää syytä, röntgen-kuvien mukaan putket ja kohtu normaalit, verikokeiden mukaan ei tulehduksia, tauteja ja hormonit normaalit. Miehen simppanäytteet "lähes normaalit" määrä hyvä, mutta liikkuvia vaihtelevasti 25-30% joka voisi olla parempikin.

Seuraavaksi: Meinasivat ensin, että koska he ovat laskeneet meille onnistumisprosentiksi 35% seuraavan vuoden sisällä raskautua, ei tarvita apuja. Koska kuitenkin ollaan jo yli 1,5v. yritetty siinä onnistumatta, on seuraavaksi edessä inseminaatio luonnolliseen kiertoon.
Tämä siis tarkoittaa, että ovulaatiota ei edes yritetä auttaa.
joskus toukokuussa tulee kuulema soitto ja kutsu ensimmäiselle käynnille, jolloin aletaan määrittämään mahdollisen ovulaation ajankohtaa, ja sitten ultrataan pari kertaa, kunnes löydetään ajankohta. Sitten menen sinne ja tuikkaavat tavarat kohtuun.

Tämä toistetaan kolme kertaa.

Jos ei vieläkään tulosta siis loppuvuodesta (jolloin yritystä takana jo 2,5v.) jatketaan toiset kolme kertaa SAMAA hoitoa, mutta tällä kertaa hormoneiden kanssa.

Jos ei tämän jälkeen ole onnistanut, tehdään laparoskopia.

Jos ei löydy mitään syytä sieltäkään, päästään jonoon IVF-hoitoon, jonne jonotusaika on niin pitkä, että meikäläisellä varmaan alkaa vaihdevuodet ennen sitä ja sitten on sekin myöhäistä.

Voi *ittu mikä meininki.

P.S Olen palellu koko päivän, nyt kotiin tullessa mittasin lämmöt: 37'c. ?
 
Voi Sharona! :hug: :heart: Mitäs tohon voisi sanoa?? Tervetuloa syyttömien kerhoon. En oo itekään päättänyt vielä, että onko selittämätön lapsettomuus hyvä vai huono. :/

Hyvä kuitenkin, että inssit alkaa, mutta aika tuskaisen hitaalta tuntuu tuo aikataulu! Mikseivät voi ottaa jo heti seuraavasta kierrosta kiinni? Tympeää... :(

Onko tuhru jatkunut vai voisko toi lämpö olla??? ;) :saint:

Mua nauratti kans toi Joyanin ajatus karvaisesta miehestä kolistelemassa ruokakuppia ovea vasten keskellä yötä! :LOL: buhahaha.

Tohon lapsettomuus-termi keskusteluun oon ottanut sen kannan ite, että olen lapseton siihen saakka, kunnes meillä on lapsi. Lapsettomuuden myöntäminen tuli ajankohtaiseksi viime syksynä ja olikin tosi raskasta. Sitten kun sen itselleen myönsi, että meillä on ongelma tämän asian kanssa, niin heti helpotti, aivan kuin Kaapolla nyt.

ON: mä lähden työporukan kanssa tänään suoraan töistä Tampereelle teatteriin, josta mies tulee hakemaan mut ja mennään anoppilaan viikonlopuksi josta jatkan edelleen työmatkalle ma-ke. Varmaan siis olen hiukan hiljaisempi tässä tulevina päivinä, jossain vaiheessa yritän päästä "vapaa-aikakoneelle", jotta pysyn kärryillä, että missä mennään.

Pään sisällä käyn edelleen painia, clomit vai ei? Purkki polttelee tuolla kassissa...

Ihanaista viikonloppua kaikille! :flower: Ainakin aurinko paistaa ja ilma on aivan upea! :heart: olispa viikonloppu samanlainen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Onko tuhru jatkunut vai voisko toi lämpö olla??? ;) :saint:
Juu, ei todellakaan ole tuhruillut vaan tullut kyllä ihan saavista kaatamalla, ja komeiden "riekaleiden" kera, meinasin jo, että olis pitäny kysyä notta ultraa, ettei vaan kohtu itsessään olis lähtenyt käpälämäkeen! :LOL:

Että siis ei todellakaan ole mahdollisuutta epäillä mitään luonnonihmeitä tähän väliin.

Ihanaa teatteri-iltaa sinne Tampereelle!!
 
Joyan: onnea :flower: Mikä mahtava alku viikonlopulle!

Hlemmur hyvä juttu

ON: Ovulaatio tuli hyödynnettyä ja alan jo odottamaan että pääsisi testaamaan Olen luvannut itselleni että EN tee ennenaikaisia raskaustestejä tässä kierrossa. Viime kierrossa tuli tehtyä niitä noin 4 kpl ja sitten pettymys oli valtava. Ihana aurinkoinen sää tuolla ulkona, piristävää.



 
Clado ja Sharona:

Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
En oo itekään päättänyt vielä, että onko selittämätön lapsettomuus hyvä vai huono. :/
Tuohon liittyen haluaisin kommentoida että minusta tuntuu, että selittämätön lapsettomuus on varmasti pahempaa kuin tämä minun "lapsettomuus"! Sellainen epämääräinen epätietoisuus on tosi inhottava tunne. Kun täytyyhän jossakin olla vikaa, vaikkei vikaa mistään löydykään! Joku syyhän siihen täytyy olla, ettei tärppää! Ei kai sitä voi selittää pelkällä huonolla tuurilla? Minulla on silleen helppoa (tai en tiedä yritänkö vain lohdutella itseäni sanomalla tämän mutta kuitenkin) että tiedän tasan tarkkaan mikä minun kohdallani on vialla. Ja tiedän myös tarkasti mikä on kunnossa (esim. miehen simpat ovat erittäin hyvät). Ei tarvitse elää epävarmuudessa. Silloin kun vika tiedetään, silloin sitä voidaan ehkä jopa hoitaa.

Sharona tuo sinun hoitosuunnitelmasi kuulostaa kyllä todella hitaalta ja pitkältä puurtamiselta. Voin uskoa että tuollainen on tuskastuttavaa! :hug:
 
Joyan Ihania uutisia!! Onnea! :heart: :heart: :flower: Toivottavasti uusintatesti ois kans samaa mieltä! =) Mahtavaa, kun saadaan plussia tähän meijän parhaaseen ketjuun!

Sharona Kuulostaa kyl aika hitaalta toi hoitosuunnitelma... Mut jospa se plussa tulis jo heti ekasta yrtyksestä eikä tarvitsis ees ivf-puolelle hypätä. On tosiaan ristiriitaiset tunteet varmaankin, kun ei selvää syytä löydetä. :hug: Jaksuja paljon! :hug:

Cladoceran Mites päätit clomien kans? Mukavaa teatterireissua! =)

ON: Eipä näy tätiä vieläkään. Kotimatkalla tänään olin ihan varma, että vierailija oli saapunut, kun tuntu niin märältä pöksyissä, mut valkkariahan se vain.... Ja ei se täti mul kyl oo tähän mennessä koskaan saapunu ilman tuhrua.

Eli jooh, kyl mä meinasin huomen aamulla testata! Apuva, jännittää jo nyt etukäteen! Sit kun testin vois ohjeen mukaan tehä suoraan virtsasuihkusta, niin ammun varmaan huti... :LOL: Joo, harkitsen vielä kuppia....

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! =)
 
Moikka kaikille rakkaat naiset ja terveisiä Afrikan auringon alta B) Ollaan tänään palattu lomalta ja täytyy sanoa että teki NIIN hyvää. En miettinyt raskautumisjuttuja, enkä duunijuttuja enkä mitään muutakaan vaan keskityin auringon ottoon, rentoutumiseen ja pina coladan siemailuun. :D

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä, luin koko viikon jutut läpi. Mun mielestä kanssa tää on ihana ketju ja täällä on ihania ihmisiä. Siirrytään siis vaan plussanneiden puolelle (toivottavasti kaikki mahd. pian)..voi harmi että monelle tuli kuitenkin se täti kylään..mä niin luin jännityksellä ja toivoin et nyt ois tullut hurja määrä plussanneita. Tsemppiä oikeesti ensi kiertoon.
Sharona...hyvä asia on että niillä oli suunnitelma miten edetään ja toivotaan että auttaa heti..mutta ikävää et joutuu odotteleen.

Joyan: ONNEA :flower: Niin ihanaa

Ritu ja Ageatis: Seuratkaa nyt kans Joyanin vanavedessä :whistle:

ON: Mullahan oli tässä kierrossa kanssa se ovistestailuprojekti ja aloin testaan ennenkun lähdettiin lomalle, kerkesin 4 kertaa testaan ja hailuja viivoja vaan tuli..eli ei ovisplussaa ainakaan ennen lomaa. Sit lähettiin viimeviikon to lomalle ja mä tietty unohdin testit himaan (tosin niitä ei ois ollutkaan kun 2 jälellä)..eli mä en osaa sanoa taaskaan millon mulla on ollut ovulaatio :ashamed: Mutta ollaan pupuiltu nyt 2 viikkoa jokatoinen päivä että jos se on ollut niin tavaraa olisi pitänyt olla saatavilla. :kieh:
Mullakin on pienoinen aavistus että saattaa taas olla pitkä kierto ja hormonit päin mäntyä..Mä oon lopettanu viime elo-syyskuus pillerit ja tää on nyt vasta 5 kierto kun eka kierto ja nyt viimekierto on olleet megapitkiä. Mutta moni sanoo et pillereiden lopettamisen jälkeen voi mennä vuosikin että elimistö tasoittuu. Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan eli piinaviikot alkakoon..Mukavaa viikonloppua kaikille
 
Siiris, tervetulos Suomeen!! Ihanaa että teillä oli onnistunut reissu! Toivottavasti rento meininki on edesauttanut ja olet tiedätkyllämitä! :heart:

Testasin juuri puhtaan negan... Olen siis tainnut tulkita oviksen ajankohdan väärin. Yleensä luteelivaihe on mulla aina tasan 14 vrk ja sehän täyttyi jo eilen. No, jospa se täti tulisi tänään. V*tuttaa.

Ritu, mä luotan suhun ja sun plussaan!! d :D b
 
Huomenta kaikille ihanaisille! =)

PLUSSA!!! Kyllä se totta on! :heart: :heart: :flower: :flower: :heart:

Tuli ihan heti minuutin sisään ja ei kyl haamusta tietoakaan!! Olin jotenkin kyl niin varma jo siitä, että ei ollu iso yllätys. (donna plussaa ja tissit turvonneet) Mut kuitenkin oot nyt vähän toisaalta kauhuissani ja toisaalta innoissani. Ei tää oo totta.... Kaipa tää jossain vaiheessa alkaa todelta tuntua, ei vielä. Ihanaa, toivottavasti meille tulis vauva :heart:

Yritän liittää kuvan, jos osaan.... Höh, en osaa. Laitan siis vain linkin.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5855197.jpg
 

Yhteistyössä