(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Voi ei, toivottavasti tuosta mun edellisestä kirjoituksesta ei saanu sellaista kuvaa, että olisin ketään "potkimassa" muualle!! :x Tarkoitin pelkästään hyvällä, että jos oikein masentaa ja kaikki toivo on mennyttä, niin lapsettomien puolelle voi käydä avautumassa. Mä silloin häiden jälkeen (kun tajusin, että on jo yli vuosi vierähtänyt) liityin yhteen pinoon, missä oli paljon täältäkin takavasemmalle poistuneita, mutta hetken päästä tajusin, että vaikka tässä on tosiaan mennyt aikalailla epätoivon siivittäminä näitä kuukausia useampikin, en silti itseäni lapsettomaksi miellä, ollaan vaan toistaiseksi odotuksen odottajia B)

Halusin vain vähän ehkä luoda tilaa myös toivolle ja positiivisille viesteille, kun meitä tosiaan on täällä joka lähtöön, eri tilanteissa olevia. Kaikkia kuitenkin yhdistää haave siitä esikoisesta ja tukemassa toisiamme täällä ollaan, sekä tietenkin hakemassa tukea.

On tämä meidän pino vaan paras pino! :heart:
 
Mun mielestä tämän pinon yksi parhaista piirteistä on se, että täällä on meitä kuumeilijoita, jotka ovat kaikki hyvin eri vaiheessa oman "projektinsa" kanssa. Toivonkin, että niin jatkuu. Ymmärrän kyllä, että kaikilta ei saa samalla tavalla tukea omaan tilanteeseensa, tai että toiset ahdistuvat toisten positiivisuudesta ja päinvastoin. Itseäni ei ainakaan ahdista kumpikaan. Tämä on mielestäni paikka, jossa saa tuulettaa omia tunteitaan suuntaan ja toiseen, toisia loukkaamatta tietenkin! Tämä kuumeilu kun on melkoista tunteiden vuoristorataa...

Harmi vain on, jos täällä joutuu jatkossa varomaan sitä, mitä voi kenellekin kommentoida, vai saako joillekin kommentoida ollenkaan. En ainakaan itse halua pelätä sitä, ketä loukkaan positiivisuudellani tai negatiivisuudellani. (Ja tämä ei nyt siis ole herneen vetämistä nenään, haluan vain sanoa miltä tämä minusta tuntuu) :D

Toivon, että me mahdutaan tänne kaikki, kaikilla kun kuitenkin on loppujen lopuksi sama tavoite, päästä siirtymään plussanneiden puolelle! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Agaetis:
Harmi vain on, jos täällä joutuu jatkossa varomaan sitä, mitä voi kenellekin kommentoida, vai saako joillekin kommentoida ollenkaan. En ainakaan itse halua pelätä sitä, ketä loukkaan positiivisuudellani tai negatiivisuudellani.
Ei minulle ole ainakaan tullut täällä koskaan sellaista oloa, ettei uskaltaisi omia hyvä/huonoja tuntojaan tilittää ihan täysillä. Minä ainakin uskallan. Toivottavasti kukaan ei ahdistu minun ajoittaisista negatiivisuuden puuskista. Kyllä minä niistä aina nousen toiveikkaiseen optimismiin! :LOL: Ja jos minua itseäni joskus alkaa ahdistaa toisten juttujen lukeminen (esim. sen kystan kanssa minulla oli yhdessä välissä sellainen fiilis etten halua lukea tätä keskustelua koska ahdistaa kun muut vaan ovuloi ym. ja mulla on kaikki pielessä ) niin sitten pidän pari päivää taukoa tämän lukemisesta ja palaan takaisin kun siltä tuntuu. Ei minusta kenenkään pitäisi joutua täällä varomaan omien fiilistensä puhumista lainkaan, ja jokaisen pitäisi osata ottaa pientä paussia välillä tästä keskustelusta jos se syystä tai toisesta hetkellisesti muuttuukin ahdistavaksi.
 
Taas heti alkuun: oikein isot voimahalitukset tädin yllättämille :hug:

Pakko oli tulla omaa kuumettaan vähän purkamaan...Siis yleensä mulla alkaa pari päivää ennen varsinaisten menkkojen alkua ihan pieni tuhruilu, joka siis on kestoltaan sen max.2 päivää jonka jälkeen alkaa varsinainen vuoto. Nyt tuli kp:nä 23-25(dpo 10-12) ihan pieni veripisara pyyhkiessä paperiin, vain kerran siis kunakin päivänä. Ja tänään ei mitään. Lisäksi vasenta alavatsaa on nipistellyt välillä voimakkaastikin samaisina päivinä, tänään lähinnä vaan kun olen jonkin oudomman liikkeen tehnyt.
Edelleen olen varautunut täysillä siihen että se tätsykkä sieltä taas tupsahtaa mutta noi oireet on nyt sallinu toivonkin hiukan nostaa päätään...Josko jo nyt?? :heart:

Toivotaan ainakin parasta, tasavertaisesti kaikille =)
 
Hlemmur, olen täysin samaa mieltä! Yhdessä mennään, toiset päivät ovat parempia kuin toiset! Enkä usko, että kukaan täällä ahdistuu toisten huonoista hetkistä. Ennemminkin täällä halutaan edes yrittää piristää ja tukea vaikeissa paikoissa! :heart:

Olisipa ihanaa Manuliina, kun jatkaisit meidän plussalistaa, Sharona ja Cladokin on siihen aivan näinä päivinä liittymässä! ;)
 
Voi kun on jänniä tilanteita loppukiertolaisilla!! =) Lupaavia oireita Manuliinalla, Sharonalla ja Clodoceranilla...Plussapuhuria puhaltelen...puuh :whistle: Heti pitää sit tulla kertomaan, jos testailee!

Ja tsemppiä kaikille tädin yllättämille! :hug: Mua ei kyl haittaa vaikka kuinka välillä masiksen keskeltä kommenttia heittäis, onhan tää melkosta ylämäki-alamäki härdelliä!

ON: Jos tulkitsin donnan oikein, niin tänään ois dpo 15. Ja tuttuun tapaani tänäänkin tesutin taas donnalla ja tuttuun tapaan plussaa edelleen... :D On se vaan niin loistopeli tuo vekotin, niin pääsee toteuttamaan omaa pohjatonta testaushalua joka päivä. :LOL:

Ihan on tänään ollu menkkaolo, samalla tavalla jomottaa kohdunseutua ku ekana menkkapäivänä, mut ei oo tullu yhtään ees tuhrua. Ihan sama juttu mullakin ku Manuliinalla, että pari päivää ennen menkkoja tulee tuhrua ja sit täti hyökkää. Eipä pääse yllättämään... :kieh: Lisäks mun tissit on raskaana!! :D Vähän kipeet ja jopa mies sano, että on vähän suuremmat ku tavallisesti... Kääk, oispa tää sitä mitä toivon!!!!

Jänskättää siis kovin!! Mut eipä viel viitti testailla, kun viime kierrossakin menkat alko vasta kp 33....Mies kehtas ehdottaa,että testais vasta kahen viikon päästä, jos ei menkat oo saapunu! Kun se on ny tulevan vkonlopun reissussa, niin et sit seuraavana vkl!

Sorry oma napa!! :ashamed: Oon vaan niin innoissani....
 
Täällähän on jännittäviä aikoja!Tsemppiä kaikille!

Psst, tää kävi vaklimassa toisella puolella muissa pinoissa niin plussanneista saa poistaa Minna 77 kan hää oli saanu pojan :)

Jaksuja epätoivon partaalla häälyville :hug:

Hlemmur, tuo syö kyllä kun on ns kielto yrittää (tai sulla kun ei saa alkaa clomeja). Toi mieleen omat fiilikset kun lääkäreiden taholta heiteltiin kapuloita rattaisiin ettei saa yrittää. Jaksuja ja toivottavasti saat sen clomi luvan.

Plussa tuulia kaikille!
 
Ohoh, onpas tänne kehittynyt vilkas keskustelu! =) Pikalukemalla kaikki kuitenkin lienee yhtä mieltä siitä, että meillä on paras pino ja täällä kukin kuumeilee fiiliksensä mukaan. Hyvä niin!

Manuliina ja Ritu, hyvältä kuulostaa sielläkin! :whistle: :heart: :whistle:

Tänään mietiskelin, että mistä tämä nyt sitten voi johtua, että testit näyttää negaa, mutta tätiä ei näy eikä kuulu... Tulin siihen tulokseen, että jättimuna on aikaansaanut myös sinnikkään ja jättimäisen keltarauhasen, joka on edelleen aiheuttanut komean oirekavalkadin ja elää sitten pari päivää pidempään, kun tavallinen keltarauhanen.

Juttelin yhden ystäväni kanssa ja hänellä oli clomien vaikutuksesta luteaalivaihe ollut pisimmillään 18 päivää... Ei siis ole juuri nyt paineita testailuun, sillä odotukset sen suhteen, että negat olis jostain syystä vääriä, niin hupeni pois. :|

En siis varmaan oo ainakaan vielä hylkäämässä parasta pinoa. :D
 
oho, mikä keskustelu täällä on alkanut... :eek: :eek: sori, että tälleen hämmensin soppaa... mulla oikeassa elämässä käy yleensä niin että suurin osa ei ymmärrä mitä jutuillani tarkoitan ja sitten joku vetää herneen nokkaan. Tämän vuoksi yritän aina vähän varoa sanojani, ettei näitä ikäviä tilanteita tulisi. :$

En halua, että kukaan lähteen pinosta pois (paitsi tietty odotus-puolelle). En vain halua, että joku muu ehdistuu siitä, jos minua ahdistaa tämä lapsettomuus. Samalla tapaa kun MINUA ahdisti silloin alussa.

Näillä siis mennään eli jokainen avautuu omista asioistaa ja kommentoi niitä mitä haluaa. Minä olen myös ehdottomasti sitä mieltä, että paras pino!!
 
Minusta tämä keskustelu on ollut hengeltään hyvä eikä mikään herneenveto.

kaapo80 Ainakaan minä en ole tosiaan hernettä vetänyt sinun kommentistasi. Enkä tulkinnut sinun tai kenenkään muunkaan kommentin tarkoittavan sitä, että esim. minua yritettäisiin häätää pinosta pois ja lapsettomuuspuolelle. Siinä oli ihan hyvä ajatus, että lapsettomuuspuolella saattaisi löytyä minulle paremmin kohtalotovereita jotka osaavat puhua juuri samoista ongelmista, eli ymmärsin pointin niin kuin se pitikin :). Mutta en tosiaan halua sinne puolelle mennä kun se tuntuu vähän masentavalta paikalta.

Peace and love! :heart:
 
Huomenta ihanat naiset! Tämä keskustelu oli munkin mielestä kaikkinensa hyvä, enkä usko kenenkään asiasta vetäneen hernareita! :heart:

Clado, onko sulla jotain luottogyneä, jolta voisit kysyä tuosta? Voisi helpottaa omaa fiilistä, kun tietäisi mistä johtuu tuo luteaalivaiheen pitkittyminen... Onko muuten oireet loppuneet?

Ja halauksia teille, joille täti tuli käymään... :hug: Ja Nosen, älä huoli, niinhän me muutkin aina tunnetaan olomme hölmöiksi, kun joka kuukausi on ihan varma raskausoireistaan! :D Se kuuluu asiaan!

ON: Mulla on eilisillasta vihlonut kohdun kohdilta inhottavasti jatkuvasti. Kipu oli yöllä pysyvää ja kohdistui vähän oikealle puolelle. Ei kuitenkaan ainakaan mielestäni munasarjan kohdalle vaan keskemmälle. Nyt se tulee ja menee lyhyellä aikavälillä... Tosi inhottavaa! :x
 
Huomenta vaan täältäkin.

Hyvää keskustelua on täällä käyty viime päivinä. Olen kyllä ollut tekstien äärellä, mutta en ole jaksanut kommentoida mitään. Jännitti niin pirskatisti se eilinen gynekäynti. Pulssi oli varmaan yli 100 odotushuoneessa.

Vieläkään en tiedä oikein kuinka suhtautua käyntiin. Oliko se huojentavaa vai märkä rätti vasten kasvoja? Ehkä vähän molempia. Oli ihan mukava lääkäri, joskaan ei hirvittävän puhelias ja lähti kyllä kyselemään ja tutkimaan asiaa. Ultrasikin, kuten olin toivonut. Mutta se mitä ultralla näkyi, ei ollut hirvittävän lohduttavaa. Eilen oli siis kp 19 ja gynen mukaan vasemmassa munasarjassa suurimmat follit oli 1 cm luokkaa ja oikeaa puolta hän ei edes nähnyt (mitä sekin tarkoittaa, että ei nähnyt folleja vai ei nähnyt koko munasarjaa???). Niin ja limakalvo oli noin 5 mm eli ei hyvä. Epäili monirakkulaisuutta. Siis miksi näitä asioita ei ole tutkittu silloin teini-iässä, kun oli aknea joka korjaantui pillereillä tai kun meikäläisen menkat alkoi jo 9 vuotiaana. No anyways, alkuun määräsi ne terolutit 3 kierroksi tasoittamaan kiertoa ja joitakin verikokeita (ainakin prolaktiini ja testosteroni ja vielä joku muu). Kirjoitti lähetteen myös sperma-analyysiin mutta sanoi että sillä ei ole niin kiire, että tutkitaan nää miun jutut ensin. No se terokuuri olisi pitänyt aloittaa eilen, mutta ajattelin, että aloitan sen vasta niiden huomisten labrojen jälkeen.

Mutta kertokaapa minulle nyt sitten, että millaisella vaihdilla niiden munasolujen pitäisi kehittyä, voiko sieltä tässä kierrossa enää edes mitään kehittyä, jos eilen oli vain 1 cm kokoisia? Taitaa olla siis niin, että meikäläinen on valeovuloinut hyvin monta kiertoa, ainakin nämä pitkät ja jännittänyt ihan turhaan. :headwall:

Se keskustelu mitä täällä on teroista käyty on ollut sen suuntaista että niillä saadaan kuukautiset tulemaan, mutta voiko ne auttaa myös muuten kiertoa ja mahdollisesti edistää ovulaatiota hormonitoiminnan kautta (itse ovulaatiotahan ne ei saa aikaan)? Onkohan kukaan raskautunut pelkillä teroilla? Ja onko tää nyt niin, että kun minut on määrätty aloittamaan se terokuuri aina kierron 19 päivä, niin tarkoittaako se käytännössä sitä että yrityksen voi unohtaa seuraavan parin kierron ajan? No kyllä se lääkäri sanoi että muutaman kuukauden päästä hän voi kirjoittaa ne clomit.

Olipa taas pitkä tarina, mutta on kiva että tänne voi tulla hiukan avautumaan. Mutta jos jollakulla on kokemuksia noista teroista (hlemmurilla ainakin) niin kertokaa miullekin ja ehkä pitää jossain vaiheessa käydä kyselemässä vaikka tuolta apua tarvitsevien vauvakuumeistenkin puolelta.

Niin omanapaisuudessa meinaa unohtua muiden jännät paikat kokonaa. Peukut on kyllä edelleen pystyssä kaikille jännääjille! :flower:
 
Miks ihmisen pitää ees yrittää pitää toivoo yllä ku ei se mitään auta?! Kp 1/25-31 :'( . Masentaa taas niiin vitusti suoraan sanoen, vaikka vähän osas taas oottaakki. Ei vaan jaksa enää ees uskoa ja toivoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Agaetis:
Clado, onko sulla jotain luottogyneä, jolta voisit kysyä tuosta? Voisi helpottaa omaa fiilistä, kun tietäisi mistä johtuu tuo luteaalivaiheen pitkittyminen... Onko muuten oireet loppuneet?
No mietin kyllä, että soittaisinko väestöliittoon ja kysyisin, mutta ajattelin, että aika kuitenkin hoitaa saman homman. :) Tänä aamuna lämmöt olivat 36,7, eli hiukan alempana kuin eilen. Tissit on edelleen kipeät, mutta ne nyt kipeytyy keltarauhasen vaikutuksesta muutenkin.

Tavallaan on nyt helpottunut olo. Tämä ratkeaa jotenkin päin kuitenkin. Odottelen rauhassa tädin saapuvan ja jos ei meinaa tulla, niin sitten perjantaina testailen taas.

Onkos Sharona jo matkalla sinne työtestiin, eikös se ollut huomenna?? :flower: :flower: :heart: Isosti paljon tsemppiä!!

Katinka sanoisin, että tuo 1 cm folli kp 19 on kyllä aika pieni... Folli kehittyy kuulemma noin 1-2 mm vuorokaudessa. Ei se kyllä sano kuitenkaan sitä, ettetkö ovuloisi ikinä koskaan. Jos olet ovisplussia saanut, niin ne on voineet olla ovulaatiokiertoja... Mä en valitettavasti osaa sanoa noista teroista mitään. :/

Kannattaa kysellä lisää siltä lääkäriltä, kun soitat verikokeiden tuloksia. Tai sitten voit varata ihan puhelinajan, niin selviää. :hug: Tsemppiä kovasti! Hienoa, että ainakin jotain selkoa tuli!!

Manuliina :hug: :hug: :hug: voihan rähmä...
 
Manuliina Pahoittelut tädistä....perskule! Kyl sitä aina korkeelta tipahtaa... :'( :hug:

Katinka Toivottavasti teroista ois apua. Jospa et vaan tässä kierrossa ovuloinut, eikös se oo ihan jopa normaalia, että välillä niin ei vaan käy? Tsemppiä!

ON: Piinaavaa tää tädin oottelu....kp32 eikä mitään tuntemuksia, nada. Rinnat on edelleen isommat, ku mulla kuuluis olla :LOL:

Jeps, takas töihin, pikakatsaus vain... =)
 
Hei.
Muutimme viikonlopun aikana ihanaan uuteen kotiin, joka on tosin vieläkin kaaoksessa.
Musta tuntuu että mä välillä olen tosi toivekas sen suhteen että mä raskaudun pian, välillä taas pessimismi ottaa vallan. Kun mä sain kuulla että mun pikkusisko oli tullut vahingossa raskaaksi yhdestä kerrasta multa valtasi hetken ajan katkeruus. Ajattelin itsekkäästi että mä olin "ansainnut" vauvan ennen häntä, koska olen toivonut vauvaa pitkään, mutta lykännyt yrittämistä määräaikaisen työsuhteen ja omien häiden takia. Miehelläni on kova vauvakuume. Hän odottaa kärsimättömästi että tulisin raskaaksi mutta toisaalta hän ei aina tajua että yksi yrityskerta ei yleensä riitä, paitsi jos ei halua raskaaksi ;) . Nyt onneksi mun fiilikset on tasautuneet. Auttoi kun juttelin siskon kanssa ja huomasin että hän ei raskauden takia kulje nokka pystyssä koska sitä mä en kestäisi.
Ovistestaaminen jäi tänä aamuna välin kun onnistuin jotenkin hajottamaan clearblue digitaltestilaitteen kun työnsin puoliunessa testitikun väärinpäin laitteen sisään.

Täytyy vaan sanoa että mun mielestä tämä on tosi hyvä ketju, ja on terapeuttista lukea näitä juttuja sen sijaan että vaan kelailisi ominpäin näitä.

Manuliina tiedän tunteen, kiertopäivä 1 on helvetti :hug:
 
Moikka taas tuolta odotuspuolelta! Mun tekee mieli kommentoida jotain Katinkalle, vaikka en kyllä mikään asiantuntija olekaan. Sen verran vaan olen lukenut, että terot eivät sitä ovulaatiota oikeastaan auta, vaan auttavat vaan joillakin tasoittamaan sekaisin menneet kierrot. Esim. e-pillereiden lopetuksen jälkeen joillain auttaa, jos syö pari terokuuria, ja pikkuhiljaa oma hormonitoiminta palautuu ja sitten seuraavassa kierrossa, teroilla tai ilman, ovulaatio voi tulla ihan itsekseen ja terot kai parhaimmillaan tukevat sitten kehittyvää keltarauhasta.

Jos sulla on oikeasti kyse monirakkulaisuudesta, jatkuvasta terojen syömisestä ei mun mielestä ole apua (tosin, kuten sanoin, en ole mikään lääkäri). En ehkä sinuna söisi niitä kuin muutaman kierron, ja samalla olisi hyvä seurailla ultrilla muniksien tilannetta. Jos munasolut eivät kehity tarpeeksi, silloin kyllä pyytäisin clomeja, jotka auttava kypsyttämään niitä kuuluisia jättimunia. :heart:

Mulla oli/on tuota rakkulaisuutta, ja joissain pitkissä kierroissa tuntui silti tulevan ovulaatio. Suoraan sanottuna mun milestä terot olisivat haitanneet noita kiertoja, koska silloin luteaalivaihe olisi jäänyt tosi lyhyeksi.

Mutta piristävänä tietona sanon vielä, että vaikka monirakkulaisuutta epäiltäisiinkin joskus, ei se ole mikään lopullinen tuomio. Kierrot ovat erilaisia, ja tilanne saattaa jossain kohti parantuakin. Toivotaan, että sulla on kyse jostain ihan ohimenevästä vaiheesta.

Clado, tämä(kään) ei ole ihan satavarmaa tietoa, mutta muistan lukeneeni jostain, että jos menkat eivät ala viimeistään dpo19, raskaus on aika varmaa. Hermoja! Mulla clomit eivät pidentäneet lutlaalia, mutta ovulaatio tuli eri clomikierroissa eri aikaan.

Peukkuja kaikille! Pärjäilkäähän ja tuokaa pian taas plussauutisia meidän pinoon! Ja te, jotka rämmitte tutkimusten suossa: toivon tosi nopeaa edistymistä kaikille (etenkin Hlemmurin pijnnaa on todella koeteltu). Ja iloisia yllätyksiä matkan varrelle!

:heart: piip (joka odottelee nyt jo viikolla 41+0)
 
Onpas täällä hiljaista, mihin kaikki on hukkuneet?? Missä on Sharona?? Kattelin tossa eilisen päivitystä ja ihmisten kiertopäiviä, ja Sharona oli kadonnut sieltäkin! Missä oot muru??

Manuliina :hug:

Ritu, koska testaat??

Katinka, hyvä että saatte hommaa eteenpäin. Kannattaa kysyä kaikkia noita epäselviä asioita heti kun soitat tuloksista. Itsestä ainakin tuntui siltä, että vaikka kysyin gyneltä tyhmiäkin (omasta mielestäni) kysymyksiä, hän jaksoi ystävällisesti niistä kertoa. He tietävät varmasti, kuinka tärkeästä asiasta on kyse, joten rohkeasti vaan kaikki kysymykset esille! Kannattaa vaikka kirjottaa kaikki kyssärit itselle esiin muistilapulle, jotta muistaa ne kysyä.

Mulla alavatsan kivistykset/viiltelyt vähentyneet, tulee enää harvoin. Nyt vähän oudon flunssainen olo ja lämmöt 37,1. Hmmmm.... :whistle: Ja jos viime viikolla vatsa oli sekaisin, niin nyt on sit päin vastoin... Sori yksityiskohtaiset oireluettelot! :snotty: Täytyy sanoa, että vähän rupee jänskättää (taas)!
 
Sharona tosiaan puuttui eilisestä listauksesta! Päivititkö ittes vahingossa ulos siitä vai miten? :eek:

amelie On varmaan rankanpuoleista joka tapauksessa, kun pikkusisko lisääntyy ennen itseä, varsinkin kun itellä on yritys päällä. :hug: Itellä ainakin se ois aika kova pala aluks, mut kaipa sitä ajatukseen pikkuhiljaa tottuis... Vaikee tietty sanoo varmaks, kun ei oo tilanne päällä...

Agaetis Pitää nyt ainakin huominen viel ootella, eli aikasintaan torstaina testaus, ku tosiaan edellisessä kierrossa täti tuli juurikin kp33....Se pyrähtää tietty paikalle heti, jos aattelinkaan liikahtaa apteekin suuntaan... :kieh: Tai heti kun on maksettu testi kädessä, tietenkin. :D
 
voivoi piip minkä tiedon pistit... :flower: Ei ole vuoto vieläkään alkanut ja nyt mennään dpo 17 iltaa jo. Mikään ei kuitenkaan viittaa siihen, että plussaa olisi tuloillaan, joten odottelenpa rauhassa, josko huomenna sitten.

Piip, mahtaa olla jo melko pullea olo?? ;)

Sharona on tosiaan kadonnut... TUU TAKAS! HETI!! Eihän me pysytä mitenkään hengissä ilman sua hei... :D

Ritu ja Agaetis ansaitsee lähtöpotkun persiille ja MARS odotuspuolelle! :saint:
 
Keskiviikko 3.3.2010

[/url]
Manuliina.......................kp 2/25-31........................yk 7
Nosen................30........kp 3/28-35........................yk 3
Hlemmur............27........kp 12/??............................yk 7
amelie29...........29........kp 15/25-28.......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 21/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 23/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 24/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 26/27-31.......dpo 12....yk 4
Sharona............29........kp 28/28-33........dpo 14...1v6kk
Cladoceran........30........kp 32/33-38........dpo 18...yk 12
Ritu82................27........kp 33/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 34/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 35/28-33......................yk 7




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Huomenta allihuuppa!

En mä mihinkään menny, "kopioin" ilmeisesti hyvin tehokkaasti omat kp:t blogiini, kun lähti tiedot mukana :LOL:

Eilen oli järkkypäivä taas töissä, ja olin ihan poikkipuhki kotiin päästessä joten nukuin päikät miestä odotellessa. :)

Oli myös jänniä hetkiä piinailun parissa, sillä maistoin yhtäkkiä suussa pahan maun, joka vain voimistui iltaa kohti, metallinen, ärsyttävä maku. Sitten tajusin, että poltin kieleni kiinalaista lounasta hotkiessani ja siitähän se johtuikin! :LOL:
Nukkumaan mennessä olin tuntevinani painontunnetta alavatsan kohdalla, mutta olen jo niin pitkälle kehittynyt kuumeilija, että osaan psyykata näitä juttuja itsellein. :D

 
Hui jui, on kyllä hurjat dpo:t Cladolla jo! Ja Sharona tulee kovaa vauhtia perässä. Toivottavasti teille molemmille se plussa suodaan nyt. Ja Ritukin vaan kohta testiä kehiin, sullahan on normit kiertopäivätkin jo paukkuneet ja toivottavasti tämäkään aamu ei siihen ole muutosta tuonut vaan jännäily jatkuu.

Oma elämä tässä kierrossa on kyl tosi tylsää. Ei vieläkään mitään tuntemuksia oviksesta eli ehkä todellakin on ensimmäinen täysin ovuloimaton kierto tai sit on vaan tooooosi pitkä kierto. En siis vieläkään aloittanut niitä teroja, kun en oo vielä labroissa käynyt. Tänään menen ottamaan osan niistä. Mutta kylläpä meinasi suututtaa taas eilen kun labrasta soittivat, että olen varannut väärään aikaan niitä kokeita kun se yksi pitäisi tosiaan ottaa klo 10-14, niin ja tämä toinen kp 5-8. Ja vitsit kun siltä gyneltä tivaamalla tivasin että onko kierron ajankohdalla tai kellonajalla väliä siltä pohjalta mitä oon täältä lukenut ja hän vain että ei ole. PLÄÄH.

No mutta, kai minä ne terot tässä kierrossa popsin, jotta pääsisi seuraavaan kiertoon. Ja tiedän kyllä tosiaan, että ei ne varsinaisesti siihen ovulaatioon auta, aivan kuten Piip mainitsikin. Ehkä kuitenkin auttaa tasaamaan hiukan hormoonitoimintaa tai aktivoimaan sitä, jotta seuraavassa kierrossa jotain tapahtuisi. En usko, että se lekuri varsinaisesti määräsikään niitä sen ovulaation takia vaan ennemminkin paksuntamaan tosi ohutta limakalvoa sekä tukemaan loppukiertoa, jottei sitä ennenaikaista tiputtelua olisi, joka alkaa meikällä siis jo viikko ennen tädin tuloa. Ihmetyttää vaan se satunnainen päivä minkä se heitti hatusta että aloita kp 19, ei miulla oo ollu ovulaatio kuin kerran ennen kp 20. Eli sen suhteen en nyt tiedä kuinka toimia, myöhästytänkö hiukan aina aloitusta vai toiminko lääkärin ohjeiden mukaan. Mutta kyllä tosiaan minunkin järkeni sanoo, että ovulaation jälkeinen vaihe jää liian lyhyeksi jos kovasti ennen ovista alkaa teroja napsia. Ei siitä loppukierron tukemisesta ole silloin mitään hyötyä.




 
Jepjep, huomenta vaan munkin puolesta.

Huh Sharona, onneksi et kadonnutkaan :LOL: Onks sulla tänään sitä jotain testausta siihen Rooman duuniin? Jos muistan oikein, niin kovasti tsemppiä!! Ja hermoja piinailuun, onko hermo kestänyt edelleen testaamatta?

Katinka onpas kyllä perin outoa, ettei gyne tosta ajottamisesta mitään sanonut, jos kerran on oikeesti tarkkaa. Ihmeellistä soutamista ja huopaamista. :

ON: Täällä dpo 18 ja tänään oli lämmöt viimein laskeneet. Ajatukseni megakokoisesta keltarauhasmollukasta taisi siis pitää kutinsa ja kuppi on asennettu paikoilleen odottelemaan tätiä. Saa sitten kipsahtaa pehmeästi kupin pohjalle, eikä tarvii toisten pöksyjä tulla likaamaan.

Pohdiskelin tässä, että pitäisikö ottaa yksi luomukierto tähän väliin... Kova hässäkkä töissä jatkuu koko maaliskuun (tosin kyllä myös huhtikuun) ja nuo clomit tuntuu aiheuttavan aika kovia päänsisäisiä myllerryksiä. Jos sitten vaikka yhden luomukierron jälkeen taas uusin toivein?
 

Yhteistyössä