(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Heippa kaikille!!

Onnea Danulille plussasta oikein kovasti. :heart: Varmasti ihanaa aikaa. Kunpa me muutkin joskus....

ON: Harvakseltaan kirjoittelen tänne, viimeksi oviksen aikoihin vissiin jotain kävin raapustelemassa.....Noh, ne testit jäi ostamatta, eli en tikutellut. Kai kropassa jotain on tapahtunut, koska kellontarkat menkkani on nyt myöhässä?

Elikkä tänään KP 31/28. Kummaa. Ei mitään varsinaisia oireita, mutta eilen ja toissapäivänä menkkajomotusta ja kamala väsymys. Noh, yövuoro alla, selittynee sillä. Nytkin vatsaa juilii. Vasemmalta, alhaalta. Ja koko ajan on semmonen olo, että kohta lorahtaa....

Tissit normaalit ruppanat, ei mitään kummallista niissä. Jännittää niin pirusti. Koitan olla ajattelematta koko asiaa, mutta monta vuotta lapsettomana olleena, ja sen tuomion saaneena, voitte kuvitella, että ei oikein onnistu.... :D

Jos se nyt on totta, niin.....olen maailman onnellisin ihminen. Mutta jos ei, niin sittenkin olen onnellinen- voihan sitä jälleen yrittää uudelleen! :heart: :heart:

Ja olen niin rakastunus tuohon mieheen, jonka kanssa olen naimisissa. Kesällä meillä oli vaikea jakso, jolloin jo melkein tavaroita jaettiin...mutta nyt meillä on ihanaa yhdessä. Pitää nyt nauttia tästä ajasta kaikin rinnoin.

Plussatuulia jokaiselle tulevalle mammalle. Testailla ajattelin ehkä tiistaina tai keskiviikkona. JOS olis raskaana, niin kaippa se silloin jo näkyisi. Ja käyn kyllä infoamassa, jos TÄTI-perkule hiihtää takavasemmalta kylään.......Palaan asiaan. T: Iitu Ihmeissään??!!
 
Sunnuntai 28.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 9/??..............................yk 7
amelie29...........29........kp 12/25-28.......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 18/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 20/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 21/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 23/27-31.........dpo 9....yk 4
Manuliina.......................kp 25/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 25/28-34.......dpo 11...1v6kk
Cladoceran........30........kp 29/33-38........dpo 15...yk 12
Ritu82................27........kp 30/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 31/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 32/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 36/28-35......................yk 2




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Iitukka Voi miten jännää!!! :heart: Aika rautaiset hermot sulla on, että pystyt olla testaamatta, vaikka jo 3pvää on täti eksyksissä! Toivotaan, että siellä olisi maailman ihanin syy! =)

Clado Onks tukka kipee? :D Toivottavasti oli muikeet juhlat, eikä punaisia uutisia ollenkaan. :flower:

ON: mulla on ihan järkyttävä päänsärky.. Heräsin tänään kun tuo koiravauva leikki lenkkitossulla, heitteli sitä ympäri seiniä ja makkarin ovea päin..... Kun minä nousin ylös, se meni jatkamaan uniaan, tietenkin.

Nenä on muuten tukossa, ja eilen tuli pariin otteeseen kuumia aaltoja, vaikka lämmöt on yli 37'c... B)
 
Kiitos kaikille ihanista sanoista ja kannustuksista! :heart:

Clado toivottavasti sulla oli onnistuneet 30-kymppiset! Sinuna en vielä kirvestä kaivoon heittäs, varsinkin kun testasit just sillä liuskalla, millä mä en meinannu plussaa saada, nyt mars hankkimaan joku parempi testi, jos ei oo vielä täti paikalle kurvannu, ja toivon kovasti ettei ois!

Sharona sä oot kyl niin tiedätkylläminä! ;)

Plussatuulia tänne kaikille++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Mä käyn aina välillä kurkkii teidän kuulumisia, ja oottelen kaikkia tuonne odotuspuolelle. Nyt täytyy lopettaa tää netissä surffailu, ku tästä tulee etova olo :)
 
Voi Iitukka, toivottavasti tämä olisi juuri sitä! On sulla kyllä melkoiset hermot, itse olisin testannut jo moneen kertaan! :whistle: Ehkäpä se sun painonpudotus on auttanut, ja tällä kertaa teillä nappaa nopeasti! :heart:

Ja Sharona, kohta sielläkin selvästi plussataan!! :flower:

Plussapuhuri meille kaikille!!

ON: Oireet loppuneet kuin seinään... Vieläkään ei kahvi maistu, just otin kupin, mutta jäi yhteen pieneen hörppyyn, etoo pahasti! Mutta se on hyvä vaan, olenkin pyrkinyt eroon tuosta viheliäästä tuotteesta! Ja yksi outo juttu, nyt pari päivää on hengästyttänyt koko ajan... Mutta se tuskin on raskausoire!

Muuten kaikki tissikivut ja muut puuttuu, vatsakin on taas ihan normaali, muutamia vihlaisuja on silloin tällöin, mutta niitä on aina! Eli eiköhän tämä ole taas täysin mun päässä... :ashamed:

Ihanaa danuli, kun kaikki on siellä hyvin ja onnellisesti! Nauti raskaana olemisen tunteesta! :heart:

Cladooooo, missä oot?? Oliko kivaa? Onko krappe käymässä? Teitkö testin? =)

 
Agaetis piti tulla sanomaan, että jälkikäteen aateltuna hengästyminen oli mulle raskausoire. Ihmettelin kun kotipihasta kadulle on sellanen pikkunen ylämäki ja mä hengästyin siinä, en ennen ollut hengästynyt. Ja mulla nännit meni hetkellisesti kipeeks vasta lähes rv6. Et ihan hyvin voit olla raskaana, älä vielä luovuta! ;)

Iitukka rautaset hermot omaava nainen ;) Toivotaan että plussan saisit!
 
kiitos ihanat kun muistatte kannustaa. :) Eiliset juhlat oli todellakin onnistuneet. Paljon ystäviä, sopivasti kuohuviiniä ja ajoissa kotiin. :saint: Liian monta kertaa on käynyt niin, että lähtee jatkoille johonkin jonottamaan ja sitten ilta/aamu loppuu huonoihin fiiliksiin. Juhlat pidettiin baarissa joka meni kahdelta kiinni, oltiin tappiin asti siellä ja tultiin sitten kotiin. Kokonaisuutena jäi ihana olo! Muistin jopa juoda riittävästi vettäkin, niin että ei ole tänään ollut edes kohmeloa. :D

Sharona joko päänsärky helpottaa?

Siirrän nyt plussauspaineita Sharonan ja Agaetiksen suuntaan. Kotiin päästyäni tein nimittäin apteekin raskaustestin ja negaa näytti :/ Koko päivän on ollut vuoroin luottavainen olo ja vuoroin taas sellainen olo, että täti tulee. kotimatkalle laitoin kupin paikoilleen, mutta kun se oli tyhjä, niin päätin testata, turhaan kuitenkin. Nyt sitten odottelen tätiä saapuvaksi. Tissit on kyllä ihan järkyn kipeet, mutta se ei taida auttaa... :'(
 
Clado voi perskulettos! Mutta outoa kuitenkin, että menet jo dpo 15 eikä tätiä näy, ehkä sä oot vaan tosi hidas hormonin keittäjä =) Hienoa, että juhlat meni putkeen, mäkin oon nykyään sitä mieltä, että parhaat bileet on sellaiset, joista tullaan "ajoissa" kotiin, siis ei eksytä jatkoille, yms. Alkaa ikä painaa, ei edes jaksais enää ja se krapula on nykyään meikäläisellä ainakin niin tappava, että menee seuraavat 3 päivää kankkulan kaivoon. :D

Vähän helpotti päänsärky, kun nukuin taas 1,5h päikkärit, mutta oon ihan kohmelossa, voisin nukkua vaan. Mies on töissä vielä tunnin verran, pitäis käydä ostamassa illallistarvikkeet, mutta tuli sitten katsottua yltiösurullinen elokuva ja vollotin n. puolet siitä, on sen näköiset silmätkin..... :D
Hävettää hiipiä lähikauppaan, mutta kaipa se on pakko!

Menkkajuilimisia ei ole tänään ollut yhtä paljon kuin eilen, mutta kohdunsuuta ihmeellisesti särkee ja jomottelee. Toivottavasti ei ole mitään tulehdusta pukkaamassa!! :eek:

Naapurissa tehdään remonttia, olen koko päivän kuunnellut pauketta ja alkaa mennä pikkuhiljaa hermot. Miksi pitää sunnuntaina riehua?
 
Avaudun taas kerran omista fiiliksistäni.

Tää mun vauvaprojekti on ihan perseestä. Kaikki muut vauvakuumeiset sentään voi edes yrittää. Mä en voi. Ei voi yrittää jos ei ovuloi. Ei voi tehdä ovulaatiota clomeilla jos on jotain kystan perkelettä munasarjoissa. Mulla on toivo aika vähissä. Ja tuntuu siltä että luovutan. Ihan turha on yrittää, jos ei ole välineet kunnossa. Että silleen, eipä tähän osaa muutakaan sanoa.
 
Maanantai 1.3.2010

[/url]

Nosen................30........kp 1/28-35........................yk 3
Hlemmur............27........kp 10/??............................yk 7
amelie29...........29........kp 13/25-28.......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 19/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 21/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 22/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 24/27-31.......dpo 10....yk 4
Manuliina.......................kp 26/25-31......................yk 6
Cladoceran........30........kp 30/33-38........dpo 16...yk 12
Ritu82................27........kp 31/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 32/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 33/28-33......................yk 7




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Voi Hlemmur :hug: :hug: Toivotaan, että kaikki kääntyy pian parhain päin!

Ja huomenta ja mukavaa maaliskuuta vaan kaikille. :heart:

ON: Tänään on jo dpo 16, eikä tätiä näy ja lämmöt oli 36,9 aamulla edelleen... Oonkohan mä sekoomassa?? :p
 
Clado en halua nostaa turhia toiveita, mutta etkö ole tänään testannu? No huomenna sitten, eikö niin?? Oireet on niin mahtavat! :)

Hlemmur tajuan täysin mitä tunnet. Eihän sitä voi mitään toivoa tai jännittää jos kerran mitään ei tapahdu. Se on varmasti raskasta, mutta luulen, että olo helpottuu kun myönnät oikeasti itsellesi sen, että teillä on vaikeuksia. Eihän se asian myöntäminen tuo teille lasta tai muuta, mutta varmasti on omia tunteita helpompi hallita. Oletko käynyt lapsettomuuspuolella keskustelemassa? Siellä varmasti ymmärretään sinua paremmin kuin täällä. Kukaan ei saa nyt taas suuttua, mutta ymmärrän ettei välttämättä sinulle toimi kannustukset, joissa toivotaan ihmeitä. Oliko sulla jotain kontrollia sen kystän suhteen?

Täällä ei kuulu omaan napaan mitään.
 
eiku eilen testasin ku päästiin kotiin. Apteekin testillä neljän tunnin pidätyksen jälkeen... Tänään kyllä harkitsin, mutta jätin silti testaamatta... o-ou... en tiedä, koska uskallan seuraavan kerran. Kyllä tässä täytyy varmaan odotella vielä. :$

Tää on ihan mahdottoman jännittävää, pelottaa niin, että turpaan tulee. Jotenkin sellainen tunne, ettei tästä enää mitään tule. Olin jo niin luottavainen ja eilen taas täysin lyöty negan jälkeen, että enää en uskalla ajatella mitään. :|
 
Clado Mäkin jo päätin etten testaa ennen torstaita, mutta en kyllä tiedä kestääkö hermot, mieskin jo hillu eilen, että olis pitäny testata.. Onneks se oli helppo teilata, kun ei ole testejä! Nyt jos tosiaan sais pidäteltyä itseään sinne asti, en kyllä kestäis enää mitään haamuja jotka näyttäytyy kerran, nostaa haaveet potenssiin tuhat ja tiputtaa korkealta ja kovaa. Ja ymmärrän tuon tunteen, kun pelottaa. :hug:

Hlemmur ja Kaapo Tosiaan kannattaa varmaan lapsettomuuspuolelle kirjoitella, jos täysin toivon menee, tässä pinossa on kuitenkin monta yrityksen alussa olevaa, ja vielä periksi antamattomalla asenteella eteenpäin porskuttelevia. Ainakin itse yritän parhaani, että ainakin suurin osa kirjoituksista olis vielä positiivisen puolella, ja mikä tärkeintä, että jaksais kannustaa muita kanssasisaruksia myös omien juttelujen lomassa.
Lapsettomuuspuolella tosiaan on muitakin ongelmien kanssa painivia, joskus olen minäkin sinne kirjoitellut, kun on oikein ollut mieli maassa.. :hug:

Meillä on perjantaina se lapsettomuuslääkäri, jännittää kyllä kuulla mitä ne on keksineet, ja toivottavasti voisin lällätellä niille, ettei tarvita niiden "apua" sitten kuitenkaan... Toivossa on hyvä elää! :LOL:
 
Kp 1... :eek: tuntuu typerältä, kun olin niin varma negoista huolimatta :ashamed:
mutta ei tässä hätää, tulipahan opittua tästäkin jotain vastaisen varalle.. ovislaskelmatkin heitti taas viikolla.......

Sori, mut nyt ei jaksa enempää kommentoida. Palailen myöhemmin.
Sydämestäni toivon kaikille ihania uutisia! :heart:
 
Terveppä terve!!

Joo, se on meikällä sitten KP2. Menkat alkoi oikein rytinällä eilen, kamalalla vatsan repimisellä säestettynä. Että se siitä.

Lapseton mikä lapseton, joten poistun sitten vissiin sinne lapsettomien puolelle. Onnea kaikille yritykseen jatkossakin. Nyt niin v*tuttaa. Ymmärrän Hlemmur tilanteesi oikein hyvin, jaksamista teille. :heart:

Mutta, en masenna iloisia yrittäjiä enempää- palataan, ja hymyillään kun tavataan!! Plussaonnea kaikille teille!!
:flower:

T; Iitukka
 
kaapo80 kiitos lohduttavista ja kannustavista sanoista (ja muut myös). Olen käynyt lapsettomuuspuolen keskusteluja vilkuilemassa mutta kun minä tunnen oloni kotoisaksi tässä meidän pinossa, vaikka olenkin ehkä vähän eri tilanteessa kuin te. Minä tulin tähän pinoon jo viime kesänä, silloin kun luulin olevani ihan normaali ja samalla lähtöviivalla kuin muutkin täällä. Tilanne muuttui sitten matkan varrella kun saatiin tietää karu totuus, mutta aion silti pysyä tässä porukassa. Täällä on niin hyvä henki ja mukavia ihmisiä! :heart:

Minulla on kontrolliultra nyt perjantaina. Pelottaa hirveästi että sieltä se kysta vielä löytyy, ja lääkäri kieltää edelleenkin clomien aloittamisen. Kyllähän sieltä jotain ikävää löytyy, kivut todistavat sen. Mutta jotakin sille kystalle on kuitenkin selvästi tapahtunut, koska kivut ovat roimasti vähentyneet tätivierailun myötä.

Aika pessimistissä tunnelmissa siis ollaan siis tämän kystan ja PCO:n suhteen, mutta muuten minulla on nyt parempi fiilis kuin eilen illalla :)
 
Hlemmur ja Iitu :hug: :hug: :hug: Tehkää kuten minä ja vierailkaa kahdessa pinossa yhtä aikaa. :D Toisessa synkistellään ja toisessa fiilistellään. :) Mulle toiminut aika hyvin. Välillä pessimisti ottaa vallan ja välillä taas tekee mieli fiilistellä tai kirjoitella niitänäitä. Kaikkea oon tässä pinossa tehnyt ja aion vastakin tehdä.

Siirryin lapsettomuuspuolen clomiketjuun kuitenkin myös, koska ajattelin, ettei täällä niin paljoa sitten clomijuttuja selittäis, kun ne on monelle sitten ihan jostain ufoavaruudesta... En kyllä tainnut siinä ihan onnistua. :LOL:

Tämä pino on ihana ja kotoisa ja porukat tutuksi tulleet, joten toivon ettei muiden eikä minun tarvitsisi pinoa hyljätä.

Ihania naisia kaikki :heart:

P.S. Täti ei ole vieläkään tullut. :saint:
 
Mun mielestä tuolla lapsettomuuspuolella on masentava ja epätoivoinen tunnelma. Kyllähän tämä touhu välillä masentaa ja tuntuu toivottomalta mutta en halua lietsoa kyseisiä tunteita vielä entisestään lukemalla tuota aluetta. Tässä meidän ketjussa on sentään vähän positiivisempi fiilis kun porukka kuitenkin plussailee tasaiseen tahtiin ja näyttää toisille mallia.
 
Voi ei Hlemmur minkä ohjeen annoin :LOL: En ole itse uskaltanu siellä vielä käydä. Olen lukenut otsikoita, mutta mikään ei ollut ns. oma ryhmä. Meillä kun ei mitään hoitoja ole menossa, eikä ole tulossa. Ehkä meillä on vain tämä oma positiivinen ketju.

Silloin kun minäkin tänne tulin, niin ahdisti mielettömästi, kun joku muu (en muista enää kuka) oli niin masis lapsettomuudestaan...

Pysytään siis tässä ketjussa!! :saint: :saint: Jos se vain muille sopii?!?
 

Yhteistyössä