(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Huomenia :)

Kiitos tytöt, kun autatte taistelemaan nelliä vastaan, se aina välillä yrittää ottaa niskalenkkiä. :LOL:

Clado Jeeeeeeeeeee, enää 1 yö testaukseen!!!! :heart: Ja tuo ketju onkin aika vahingollinen kuumeilijoille, itsekin sen lukenut läpi muutamaan otteeseen. :D

Siiris No teillähän on täydellinen lomailuajoitus!!! :flower: Lomalla sitä jaksaa, ja jaksaa, ja jaksaa..... varmistella. :D

Täälläkin odotellaan innolla Cladon tuloksia, vaikka millään tavalla en halua luoda mitään paineta sen suhteen. Taitaa vain olla oma elämä tällä hetkellä niin tylsää...

Olen aloittanut oviksen tikuttamisen, mutta mitään ei ole vielä näkynyt tikuissa. Olen kipeänä tällä hetkellä, mutta nyt on jo olo menossa parempaan suuntaan. Eli tänne ei kuulu mitään.

.kaapo

Ei hyvänen aika siis. Tän on nyt pakko olla just sitä! Mutta kun en voi testata tänään, koska sit en voi enää aatella muuta ja tänään tarttis saada paljon kaikkea aikaseks. Johan on ongelmat :D

Oireet: Mahanippailut, painontunnetta mahalla, kutittelua ja jopa symfyysin kohdalla kivunomaisia tuntemuksia. Lämmöt koholla (ei nouse koskaan edes flunssassa ollessa). Pissittää ja janottaa. Eilen oli ihan ihme itkukohtaus. Ärsyynnyn ja loukkaannun herkästi, mutta yleensä ennen menkkoja sitä kestää tasan yhden päivän ja se on sitten kunnon ketutus. Tisseissä ei kylläkään mitään tuntemuksia. Yleensä ovat arat ennen menkkoja.

Sori vuodatus, mutta jännittää niin, että oli pakko tulla purkamaan tuntoja.. :/

Ja huomenaamuna testataan sit plussat Clado! + + + + + :whistle:

Kaapo ei paineita ei, ei itelle, eikä muille :whistle: Parane pian!!

Nosen mikä on symfyysi???? :saint:

Juu, huomenna testataan ja PLUSSAt tietenkin, :heart: vaikka onkin juurikin tuo tilanne, ettei oikeesti voisi, koska on pakko keskittyä oikeesti aamusta iltaan asti! :/ Ensin työpäivä ja sitten illalla kaupungissa sellaisen yhdistyksen vuosikokous, jossa oon ite sihteerinä, eli pakko keskittyä ja tsempata ihan hulluna.

Ihan järkyttävän jännitävää. |O

:wave: :wave:

Clado mitähän tuo olis suomeksi.. pipariluu? :LOL: Taitaapi olla häpyluun liitoskohta. Se on se kohta josta lähdetään mittaamaan kohdun kasvua, eli sf-mittaa. S=symfyysi ja F=fundus eli kohdun pohja. Tulee se sullekin kohta tutuksi sitten äitiysneuvolasta ;)

Voi kamala, kyllä se on pakko huomenna testata! Ei tää pois lähde mielestä testaamattomuudellakaan näköjään.. :p

Voi voi, hirveän jännät paikat!! Toivottavasti saadaan heti aamulla lukea ihania plussauutisia molemmilta!!

Mun papa-testin tulokset tuli. Lääkäri oli kirjoittanut, että papa ok, eli kaikki hyvin. Mutta, siellä tekstin seassa luki, että leukosyyttejä runsaasti... Mitä se tarkoittaa??? Googlasin, ja sain selville, että leukosyytit ovat valkosoluja. Jos niitä on runsaasti, se kertoo yleensä tulehduksesta (lisäksi oli kaikkea kamalaa klamydiasta syöpään, niikun aina kun googlaa mitä tahansa juttuja). Mutta siis jos olisi kyse jostakin isosta tulehduksesta (joka estäisi raskautumisen), niin ei kai siinä lukisi, että papa ok?! Olen hämmentynyt...

Alavatsaa polttelee edellen, nyt alkoi huolestuttaa, että kyse on tosiaan jostain tulehduksesta! |O

Agaetis Älä huolestu turhaan, kyllähän se lääkäri olisi kirjannut siihen, jos jotain tulehdukseen viittaavaa olisi. :hug:

Ja jeee, mullakin poltteli koko aamun ja aamupäivän oikeaa puolta, vähän niinku oviskivut uusintana (ei sentään halvausta kuitenkaan).

Ja taas pakko avautua työasioista sen verran, että meillä maksetaan kerran vuodessa iso bonus kaikille esimiehille. Viime vuonna kaikki muut sai sen, paitsi minä, kun en ollut ollut asemassa vielä täyttä vuotta.. Tänään lähes kaikki kollegat saivat puhelinsoiton ja iloisia uutisia, paitsi minä. Ei edes mitään syytä miksi ei... :'( |O :kieh:

Nosen vai että pipariluu... :LOL: Kai tuo olis sitten aikanaan selvinnyt. :) Huomenna on molemmilla testipäivä siis! Onpas jännää. :saint:

Agaetis älä huoli niistä leukosyyteistä, kyllä sulle olis tosiaan kerrottu, jos niistä olisi pitänyt huolia. Mahtavaa ja ensisijaista on se, että papa oli ok. :D :flower:

Sharona voihan räkä :hug:, ehkä sun bonarit on sitten tulossa yksityiselämän puolella. Noita poltteluja vaan kato meinaan... ;) duidui. :D

ON: jännää on, melkein liian jännää... ettei nää polttelut vaan johtuisi mahahaavasta? (jos maha vaikka vois tippua tohon kohdun korkeudelle?? :LOL: )

Agaetis, yritin lueskella kans tuosta aiheesta, mutta muuta en löytänyt kuin että solumuutokset luokitellaan asteikolla I-IV ja sulla siis ei oo niitä muutoksia ollut. Leukosyyttejä on kyllä normaalistikin esim. valkovuodossa, mutta mitään tämän tarkempaa arvausta täältä ei irtoa ;)

Sharona, kylläpä sulla on duunipaikka - jaksamisia! Ehkä ne soittelee sulle huomenna? Tai jos ei, niin toivottavasti sitten saat sen paikan Roomasta. Siellä luulis olevan vähän inhimillisempää porukkaa.. ilmastokin on suopeampi jne.. ;)

Clado, aamuyöstä varmaan jo tulee testailtua, kun täällä noustaan kuitenkin jääkiekkomatsia katsomaan jo kukonlaulun aikoihin.. |O

Cladoceran oispa ihanaa jos plussaisit! Tietysti ennen kaikkea itsesi takia, mutta myös sen takia, että sinun plussasi olisi minulle kannustava esimerkki clomien tehosta.

(niin... jos minä ylipäänsä pääsen näiden paskojen munasarjojeni kanssa niitä clomeja koskaan käyttämään)

Nega täällä... :/ Lisää odottelua siis. Tätiä ei näköpiirissä. Yks asia on varma, jos pääsen vielä testaamaan, niin seuraavan kerran jollain "kunnon" apteekkitestillä. Hiukan epäilyttää noi liuskat.. Tietty myönnän sit jos täti paikalle jostain kumman syystä tiensä löytääkin. :)

Plussatuulta Cladolle!!! :heart:

Torstai 25.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 6/??..............................yk 7
amelie29............29........kp 9/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 15/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 17/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 18/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 20/27-31.........dpo 6....yk 4
Manuliina.......................kp 22/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 22/28-34........dpo 8....1v6kk
Cladoceran........30........kp 26/33-38........dpo 12...yk 12
Ritu82................27........kp 27/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 28/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 29/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 33/28-35......................yk 2

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010

Nosen :hug: toivottavasti vielä plussaksi kääntyisi.

Heräisit joooooooo :whistle: Clado, plussaamaan! :whistle:

Rasittava yö takana, ensin heräsin kamalaan janoon keskellä yötä, kävin vessassa ja juomassa. Sitten heräsin taas vessahätään.. Kun olis saanu nukkua ainakin tunnin vielä :/
Nyt väsyttää taas. Ugh.

Alkuperäinen kirjoittaja Nosen:
Nega täällä... :/ Lisää odottelua siis. Tätiä ei näköpiirissä. Yks asia on varma, jos pääsen vielä testaamaan, niin seuraavan kerran jollain "kunnon" apteekkitestillä. Hiukan epäilyttää noi liuskat.. Tietty myönnän sit jos täti paikalle jostain kumman syystä tiensä löytääkin. :)
Ihan samat fiilikset täällä. Jos tätiä ei näy, niin aion silti juhlistaa synttäreitä lauantaina ja testata sitten krapulapäivän kunniaksi. Nyt tuntuu sillai positiiviselta, että ainakin jännitys on poissa.

heh, thänks Sharona. :hug: niin mäkin vielä eilen. llalla ei meinannut uni tulla millään ja nukuinkin tosi levottomasti. Näin kyllä ainakin paria erilaista plussausunta, mm. sellaisen, jossa olin juhlissa ja työpaikan ensi viikon tyky-päivässä ja koitin kikkailla alkoholittomia drinkkejä itselleni, etten jäisi kiinni.

Oli miten oli, niin levottomasti nukutun yön jälkeen oli heti aamulla sellainen olo, ettei plussaa tule. Lämmöt oli parin 37,0:n päivän jälkeen jälleen 36,9. Testasin mammaksin liuskalla, koska ajattelin, että menee hyvä ja luotettava ja kallis apteekin testi vaan hukkaan. Negahan sieltä tuli, ei viivaa.

Clado Voi harmi :hug: :hug: täälläkin toivottiin plussaa, mutta voihan se olla että plussa tulee vasta myöhemmin. Pidä hauskaa synttäreillä on unohda hetkeksi tämä kuumeilu!

Nosen voi harmi ettei sinnekään plussaa saatu, toisaalta onhan tässä aikaa.

minä olen edelleen toipilaana. tässä on myös hyvätkin puolet, että ovis voi olla hyödynnettävissä jos se vaan tulee kun olen viikonlopunkin kotona. Tai toivottavasti nyt kotia viikonlopuksi täältä sairaalasta pääsen... täällä ei muuten pysty noita ovistestejä tekee :(

Onko muuten tietoa miten esim. kuume tai muut sairaudet ovikseen ja raskauden mahdollisuuteen vaikuttaa?

Kaapo Hui, oot siis ihan sairaalahoidossa? :hug: En kyllä tiedä miten ne vaikuttaa.. Luulisi, ettei pienoinen kuume ainakaan ovista estäis, saatika raskautumista, mutta en sitten tiedä jos on tosi korkea kuume, ehkä se jo vähän hidastais toimintaa.

Tänne ei kummia kuulu, ihan samalla tavalla, kuin edellisissäkin kierroissa, välillä juilii tädin vierailujen tyyliin, mutta hennommin. Äsken pisti nivuseen, mutta varmaan ihan vaan johtuu liian tiukista housuista :LOL:

Joo, eikä tullut bonuksia sitten tänäkään vuonna. Ihmeellistä toimintaa kyllä, eräs kollega sai 5000eur vaikka on koko viime vuoden kiukutella jokaikistä muutosta vastaan, ei ole osallistunut yhteenkään projektiin, eikä kertaakaan osoittanut kiinnostustaan mitään yhteistä asiaa kohtaan. Reilu meininki.

Laitoin taas Roomaan sähköpostia ja nyt vaan odottelen sydän pamppaillen, saanko vastausta.. Olisin niiiiin onnelinen jos täältä pois pääsisin.

Huhuuuuuu? :whistle: Missä kaikki olette?

Mulla oli kamala päivä töissä, haastattelen näköjään päätoimisesti taas seuraavat viikot uusia työntekijöitä. Rasittavaa kun on joku kolmekin haastattelua putkeen ja omatkin hommat pitäisi siinä sivussa hoitaa. :|

Muniksia vihloo, ja huomasin tänään, että ne menkkajuilinnat onkin tällä kertaa kohdunsuulla enemmän kuin ympäriinsä mestoja...? Mitälie sekin on olevinaan. Välillä myös nänneihin sattunut kummasti "sisältäpäin", mutta välillä taas katoaa kaikki tuntemukset tyystin. Ai niin, ja päänsärky on ollut vieraana nyt parina päivänä, samalla lailla "tylpästi" särkien kuin oviksen aikaan oli.

Ja sitten se rakas, 10v kestänyt piriformis syndrooma on taas kiusannut muutaman päivän, kävely on melkoista tuskaa kun menee "sähköiskuja" alaselästä nilkkaan asti. Inhottavaa.

Ja nyt tytöt :attn: Hyviä Uutisia!!
Sain kutsun testiin liittyen siihen Rooman hakemukseen!!!! :D =) =) =)
Se on siis rekrytoinnin ensimmäinen vaihe, ensin testaavat onko kykyjä yhtään, ja sitten jos näyttää hyvältä, tulee kutsu haastatteluun! En malta odottaaaaa!
Ensi viikko onkin jännä, testi keskiviikkona, iltapäivällä ja perjantaina lapsettomuusklinikan "yhteenveto-tapaaminen" B)

Clado ja Nosen, pahoitteluni negoista... :hug: Mutta jospa ne muuttuisivat plussiksi, oireet ovat niin kovin lupaavia! d =) b

Sharona, ihania uutisia!! Sekä Rooma-juttu että ihanat uudet oireet! Jospa saisit hyviä tuloksia kahdesta eri testistä! ;) Mä pidän sulle niin peukkuja!!! :heart: Voi kun pääsisit pois siitä kakkapaikasta, joka ei edes osaa palkita oikeita työntekijöitään!!

Kaapo, hui, parane pian! Ja eiköhän se ovis tule kuumeesta huolimatta!

Soitin siitä papa-testiasiasta ja te ihanat naiset olitte oikeassa! Mitään tulehdukseen viittaavaa ei ole, valkosolut saattavat olla koholla monesta eri syystä. Ei tarvitse seurantaa eikä huolestumista, huoh! =)

Mun menkkajuilinnat ovat vihdoin ohi. Yöllä riipaisi alavatsasta oikein huolella, kun käänsin kylkeä. Tänään vatsa on ollut kunnossa, pari pientä vihlausta on alavatsalla käynyt, muuten normi meininki. Väsy on ollut tänään ihan kamala (tietenkään se ei johdu siitä, että taustalla on kaksi aamuvuoroa) ja älytön jano koko ajan. Lisäksi joudun ramppaamaan vessassa jatkuvasti (ja sehän ei johdu tietenkään siitä, että juon siihen janoon koko ajan)... :D Mä siis vaan olen niin tiedättekyllämitä (niin kuin lähes joka kierrossa)!! :saint:

Hieno juttu Sharona!!! :flower:
Tsemppiä (kaikkiin) tuleviin testeihin!! :D

Voi, niin toivoin että sulla ois Clado ollu parempi plussapuhuri! Kärsivällisyyttä ja hyviä synttäreitä! =)

ON: Tuntuu aika pöljältä kun melkein kaikki mahdolliset raskausoireet löytyy ja sen lisäks itsellä vahva fiilis raskaudesta, mutta negaa pukkaa. Ehkä sit vaan luulin oviksen olleen aiemmin kun mitä se on todellisuudessa ollu. Kaapo on ihan oikeessa, onhan tässä aikaa. Turhahan sitä tavallaan näin aikasin on testailla, mut perustelin sitä näillä vahvoilla oireilla.. Ei se mitään, lippu pysyy korkeella edelleen! :wave:

Vau Agaetis, mahtavat oireet!! Juurikylläkinniinsitä! :D

Niin ja Sharona, mun on pitkään sanoa, että on tosi kiva, kun pistit noi dpo:tkin tonne päivitykseen! Pysyy ihanasti perillä omasta ja varsinkin muiden tilanteesta!! Ihanaa, kun sä jaksat tehdä tota päivitystä!! :heart: :heart:

Yhteistyössä