(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Clado joo! en mainaa pöksyissäni pysyä pelkästä ajatuksesta! Miehen kanssa ollaan siis samassa työpaikassa, samoissa tehtävissä :D siellä siis tavattiinkin, 5pvää sen jälkeen kun muutin tänne, ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Jopa mun muuttaminen tänne, siis motiivit oli hukassa jopa itseltäni, en oikein jälkeenpäin osaa sanoa yhtään "syytä" miksi tänne päätin noin vaan muuttaa, taisi olla kohtalo :heart:

Mies siis on Roomasta kotoisin, ja perheensä asuu siellä. Meillä olis suhteellisen helppo aloittaa siellä elämä, miehen kaikki parhaat ystävät, perhe, ym asuu siellä, ja se on aina ollut mun lempikaupunki maailmassa, ja olen jo vuosia (ennen kuin tapasin mieheni) haaveillut asuvani siellä jonain kaunis päivä. Miehen on siis "natiivina" helppo löytää töitä, varsinkin perheensä avulla. Ainoa ongelma tässä onkin ollut se, että englanninkielisiä työpaikkoja ei juurikaan ole tarjolla, ainakaan siis vakavia sellaisia, ilman sopimusta sais varmaan jotain kuutamokeikkoja, mutta ei tässä vaiheessa elämää, asuntovelallisena sellainen houkuta yhtään. Nyt meinasikin taju lähteä, kun huomasin tuon paikan meidän rekryjärjestelmässä ja tajusin, ettei tarvitse italiaa puhua! Jeee, jippii! =)

Laitoin sille paikalliselle esimiehelle sähköpostia eilen, ja sain tänään tosi mukavan vastauksen, nyt siis vaan sormet ja varpaat pystyyn, että ne huolii mut siihen tehtävään, ilman kokemusta! :eek:

Olisin kyllä maailman onnellisin nainen! Mietin sitäkin, että jos me nyt onnistuttaisiin saamaan se plussa, kuinka ihanaa olis, kun olis lapsen isovanhemmat lähellä, auttamassa, ja muutenkin. Sitä oon tässä eniten stressannutkin, että en halua sen lapsen kasvavan kaukana kaikista perheenjäsenistä. Ja miehen äiti sai jo sellaisen onnellisuushalvauksen, kun tuo sille meni paljastamaan mun hakemuksen, että oksat pois :heart:

Ihanan kuuloinen viikonloppu teillä edessä, nauttikaa!!! :hug:

Voi Danuli älä nyt stressaa siellä niistä oireista, nauti siitä ihanuudesta joka sisälläsi kasvaa ja sano pessimisti-penalle, että painuu hiiteen. :D

Amelie Kiitos toivotuksista! Mulla on kanssa vähän hankalaa tuon olemattoman itsekurin kanssa.. Jos olis testejä kotona, tekisin varmaan joka päivä! :LOL:
Pitäisköhän muuten tilatakin netistä perhepakkaus, kun täällä ne on niin kalliita, paitsi siis ne kasettitestit, joita viimeksi käytin, enkä toiste käytä sattuneista syistä. :kieh:

Agaetis Jeeeee! Onnea oviksen hyödyntämiseen, kuulostaa kyllä oikein hyvältä varmistelulta! =) Toivottavasti tämä oliskin todellinen plussakierto meille piinailijoille!
 
uijui Sharona, miten kuulostaakaan kohtalon paikalta, miten mehevää nyt oliskaan hänen puuttua jälleen peliin? :heart: Sen kyllä muistin, että miehesi on Roomasta, mutta en tiennyt, että ootte samassa työpaikassa. :) Pidetään taas sormet ja varpaat ja tukkakin tiukasti pystyssä kohtalon puolesta! :D

Mä oon kans salaa mennyt asioiden edelle ja pohdiskellut sitä, että millaista olisi elää täällä hevon kuusessa pienen vauvan kanssa ilman minkäänlaisia sukulaisten tai ystävien apuvoimia. Haaveilen siitä, että viimeistään silloin uskallettaisi ottaa se ratkaiseva askel ja lähteä täältä yhdessä jatkamaan matkaa.

Me siis ollaan tavattu täällä hevon kuusessa vajaa kolme vuotta sitten toukokuussa. Molemmat on muutettu työn perässä 9000 asukkaan pikkukuntaan toinen Helsingistä ja toinen Tampereelta. Tavattiin eräänä kertana, kun mä olin täällä ollessa ehkä ekaa kertaa ulkona oikein huolella. Kauheessa tuubassa poikettiin paikalliseen ja siellä sitten päädyin juttelemaan joskus puoli kolmelta sympaattisen oloisen herrasmiehen kanssa, jonka olin viikkoa aiemmin nähnyt työyhteyksissä ja ajatellut, että tuokin on jo varmaan naimisissa ja kolmen lapsen isä. Mutta eipä ollut. :)

Juteltiin ja muistan kun mietin, että ei herran jumala, miten lärvät voi ihminen olla just kun tapaa SEN ihmisen. (ja oikeesti en varmaan ikinä oo juonut niin paljoa yhtenä iltana kun silloin, en edes tajua, miten saatoin enää pysyä jaloillani :eek: ) sain pyöräkyydin kotiin ja siihenhän se jäi sitten. Ollaan kaks maahanmuuttajaa täällä, kaikki tuntee/tietää meidät, me taas ei tunneta ketään.

Onneksi aina ajoittain päästään täältä haistelemaan pakokaasuja kaupungin humuun. :D Niinku esim. huomenna.
 
Sharona, tuo kuulostaa niin ihanalta! Mikä tapa jatkaa teidän tarinaa olisikaan se, että muuttaisitte Roomaan ja saisitte ihanan pikku bambinon tai bambinan täydentämään rakkauttanne! :heart: Suoraan Tuija Lehtisen romaanista!

Clado, mä tiedän sun tunteen... Me ollaan kotoisin ihan jostain muualta, muutettu Tampereelle ja sitten Tampereelta hevin kuuseen. Eli perhe on kaukana, kaverit Tampereella ja me metsässä... Onneksi meiltä Tampereelle ei kestä kauaa, näen ystäviäni edelleen usein ja se onkin henkireikäni! Mutta jos ja kun vauva tulee, asuvat meidän molempien omaiset kaukana...

Täälläkin avaudutaan valkoviinin voimin! :LOL:
 
Moi! Wow Sharona..toivotaan että saisit sen duunin Roomasta..olisi niin täydellistä :D Asioilla on kyllä tapana järjestyä suuntaan ja toiseen :D

Täällä ollaan kans ihan puhki duuniviikosta ja muutaman punkkulasin jälkeen kohta tulee kyllä uni. Ilmotin just miehelle että huomenna alkaa jumppailut..eli siis hyvissä ajoin varautuminen :) Lähetään ens viikon puolivälissä sinne lomallekin..toivotaan että ovis ajottuu hyvin lomailun ajankohtaan =)

Halit kaikille ja mukavaa viikonloppua..
Juu toivotaan eetä se plussakuu jatkuu meille kaikille :heart:
 
Minusta tuntuu ettei minun kannata tänne ehkä kirjoittaa eikä lueskella näitä muiden juttuja nyt vähään aikaan. Oon henkisesti ihan maassa tämän yllättävän vastoinkäymisen kanssa joka nyt on tullut. Ahdistaa vaan lukea kun muut hehkuttavat ovulaatioillaan ym. ja mulla on asiat iha päin peetä. Palaan asiaan sitten kun jotain muutosta tapahtuu. Moro vähäksi aikaa :wave:
 
Heipähei kaikki pitkästä aikaa..! Olen aina välillä käynyt täällä lueskelemassa kännykällä, mut viime aikoina ei oo ehtinyt paljoo konetta availla iltaisin - kännykällä ei kirjoitus onnistu...

Voikun voisin kans jännäillä teidän kaa..! Ois ollut taas monta jännäilykaveria..! Mä olen kovin epäuskoinen tärppäämisestä, kun oltiin otollisimmat hetket just pupuilematta. Menkkaoireita odotellessa, tällä kertaa ei ainakaan erehdy luulemaan niitä niiksitiedättekyllämiksi oireiksi.

Peukut pystyssä Sharonan Rooman työn puolesta =)

Hlemmur :hug:
 
Lauantai 20.2.2010

[/url]

amelie29............29........kp 4/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 10/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 12/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 13/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 15/27-31......................yk 4
Manuliina.......................kp 17/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 17/28-34........dpo 3....1v6kk
Cladoceran........30........kp 21/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 22/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 23/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 24/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 28/28-35......................yk 2
Hlemmur............27........kp 37/?..............................yk 6




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Clado Toivottavasti pääsette takaisin ihmisten ilmoille sitten, kun notiedätvarsinhyvinmitä. B)

Agaetis Ootko kuitenkin viihtynyt siellä? hevin kuusessa? :D

Mulla on sellaiset vanhemmat, että niistä ei ole isovanhemmiksi lainkaan, joten senkin takia olisin huippu-onnellinen, jos lapsella olisi toiset isovanhemmat lähellä. Ja tiedän, että saa niiltä niin paljon rakkautta... :heart:

Siiris Onnea nyt harjoituksiin vaan! =)

Hlemmur :hug: :wave:

Joayn No höh! Ja tervetuloa taas pitkästä aikaa takaisin pinoilemaan :flower:
 
Oho en mä näköjään kauan joutunutkaan olemaan pois! :eek: Äsken kun kävin vessassa, niin erittäin iloinen punainen yllätys tuli vastaan, vaikka olin jo kerennyt luovuttaa sen suhteen! Näköjään pitää lakata odottamasta niin heti alkaa tapahtua!

Ainakin toivon että tuo veri on kuukautiset. Aika hyvä määrä sitä sieltä jo tuli, että ihan uskottavalta näytti. Olen niin iloinen!

Kysta kipuilee yhä mutta ehkä se ny tulis pois, lääkäri tosiaan sanoi että todennäköisesti poistuu menkkojen aikana.

=) =) =)

Eli mulla on nyt kp 1 yk 7! :flower:
 
Hlemmur Jee, kerrankin saa olla ilonen menkoista!! :flower: Hieno homma! :D

Sharona Onnea työhakemuksen kanssa! Kuulostaa kyllä kuin romaanilta, jos pääsisitte Roomaan asustelemaan... =) Ja italialaiset on ihanan perhekeskeisiä, niin varmasti tulevat mummot ja papat olis riemuissaan häärimässä ja auttamassa :D

Meil on kans vähän samantyylinen tilanne kuin Cladolla ja Sharonalla, että molempien porukat asuu aika kaukana. Alle 200 km kuitenkin, mut eipä sitä kuitenkaan ees joka kuukausi nähä... Muutettiin molemmat työn perässä toiselle paikkakunnalle ja tavattiin ja ollaan nyt oltu n. 4 vuotta yhes. Myös suurin osa kavereista hajallaan ympäri Suomee. Mut eiköhän sitä hyvin pärjättäis...:)

Niin, onpas muuten outoo, kun oli sillon viime vkl se ovis ja ma ja ti oli ovistesti nega. Noh, huvikseni sit testasin to ja pe, niin oli plussa molempina päivinä!!! whaaat...! :kieh: kellistin sit heti varuilta miehen, et sai simpat varmuuskäynnille.... Mut oon silti hiukan ihmeissäni, miten se noin myöhäsillä kp:llä enää ilmottelee, varsinkin kun oli jo negaks muuttunu?

Mut odotellaan ja ihmetellään.... :D Plussakuu jatkukoon meille kaikille :heart:
 
Ihanaa Hlemmur!! :flower:

Ritu, toivotaan, että hormonit olisivat sekaisin raskautumisen vuoksi! b :) d

Sharona, ihan hyvin viihdytään täällä hevin kuusessa :LOL: , mutta voisi sitä ihmisten ilmoillekin taas muuttaa! Onneksi meillä on paljon ystäviä, jotka käyvät luonamme usein!

Olen ovuloinut!! Tai ainakin lämmöt pomppasivat 0,7 astetta ylös eilisisaamuisista. Varmuuden vuoksi heiluteltiin vielä peittoa leijonien menestyksen kunniaksi! Nyt vaan odotellaan oireita... :D
 
Sunnuntai 21.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 2/??..............................yk 7
amelie29............29........kp 5/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 11/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 13/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 14/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 16/27-31......................yk 4
Manuliina.......................kp 18/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 18/28-34........dpo 4....1v6kk
Cladoceran........30........kp 22/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 23/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 24/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 25/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 29/28-35......................yk 2




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Huomenta vaan ja kivaa sunnuntaita kaikille!

Meillä oli eilen talo täytetty Italialaisilla, olivat katsomassa Italian suosituinta laulukilpailua. :LOL:
Onneksi pääsin kuitenkin nukkumaan jo yhden maissa, oon tosi huono valvomaan, vanhuus kun ei yksin tule.

Nyt voisin dpo 4'n kunniaksi kertoa yhden oireen :attn: : Olen jo kahtena aamuna aivastellut, ja nyt tuntuu, kun olisi flunssa tulossa. Tämähän EI voi olla oikeasti vain viaton flunssa, vaan tiedättekylläjustsitä. :D
 
Mukavaa sunnuntaita! Kyllähän sitä kelpaa kotiutua, kun on mukavia uutisia, mitä lukea, kuten Hlemmurin tätivierailu. :) Ajattelin jo, että hitto miten tylsää, jos sä meidät hylkäät...

Ritu teillä tosiaan taitaa olla samat kuviot siis kun meilläkin, kuulostaa aika tutulta.

Agaetis aika huikea lämmönnousu sulla! Ihan selvä ovis vissiin, tunsitko jotain ovulaatioon viittaavaa eilen?

huh, mikä meininki. taisi olla eilen aika hauska ilta, kun on tällainen olo :D :LOL: Kaupunkimatka meni mainiosti! Tappiin asti bailattiin ja hotelliaamiainen jäi kyllä nauttimatta ja huonekin luovutettiin vasta 5 minuuttia ennen määräaikaa. Kotimatka meni vähän puhallellessa ja palellessa. Onni on kotisohva.

psst: Niin joo, voihan tää palelu ja pahoinvointi olla myös dpo 8 aiheuttamaa. ;)
 
Clado, mahtavaa, että Tampereen reissunne oli onnistunut! Ja oireethan johtuvat täysin tiedätkyllämistä!! :) Samoin Sharonan!

Mulla siis ovis oli ilmeisesti perjantaina, kun eilen lämmöt nousi. Vähän silloin vasenta munasarjaa vihloi, mutta ei mitenkään erityisen voimakkaasti. Uskon kuitenkin, että ovis silloin oli... Yleensä mulla on aamulämmöt keskimäärin 36,1, perjantaina laski 35,8:n, ja lauantaina oli 36,5. Tänäaamuna en mitannut, koska heräsin myöhään ja vähän krapulaisena B) Uskon kuitenkin, että dpo 2 mennään nyt!
 
Hello, pakko äkkiä kertoa omaa napaa: tänään on jo tuntunut selkeitä, mutta hentoja menkkakourailuja, WTF? dpo 4.. :eek: Samoin oikea nänni on kosketusarka :D Siitä iloitsen, kun ei ennen oo tissijuttuja ollu. Ei ainakaan meikän lähimuistin mukaan. :LOL:
 
Mä olen kanssa täällä ihmetellyt nyt parin tunnin ajan menkkamaisia juilintoja... Mulla se ei vaan voi vielä kertoa hedelmöittymisestä, dpo2 vasta... Mutta sulla Sharona se voisi olla, ja tissikivutkin vielä! Se aukiolotutkimus rocks ja sä olet niiiin tiedätkyllämitä!

Mulla on joku hormoonihäiriö menossa muutenkin, hirveä määrä finnejä naamassa! Niitä on siis ollut jo kuukauden verran, ei ihan uusi ilmiö. Kauheen kiva... :(
 
Maanantai 22.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 3/??..............................yk 7
amelie29............29........kp 6/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 12/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 14/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 15/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 17/27-31......................yk 4
Manuliina.......................kp 19/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 19/28-34........dpo 5....1v6kk
Cladoceran........30........kp 23/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 24/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 25/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 26/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 30/28-35......................yk 2




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 

Yhteistyössä