Clado joo! en mainaa pöksyissäni pysyä pelkästä ajatuksesta! Miehen kanssa ollaan siis samassa työpaikassa, samoissa tehtävissä
siellä siis tavattiinkin, 5pvää sen jälkeen kun muutin tänne, ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Jopa mun muuttaminen tänne, siis motiivit oli hukassa jopa itseltäni, en oikein jälkeenpäin osaa sanoa yhtään "syytä" miksi tänne päätin noin vaan muuttaa, taisi olla kohtalo :heart:
Mies siis on Roomasta kotoisin, ja perheensä asuu siellä. Meillä olis suhteellisen helppo aloittaa siellä elämä, miehen kaikki parhaat ystävät, perhe, ym asuu siellä, ja se on aina ollut mun lempikaupunki maailmassa, ja olen jo vuosia (ennen kuin tapasin mieheni) haaveillut asuvani siellä jonain kaunis päivä. Miehen on siis "natiivina" helppo löytää töitä, varsinkin perheensä avulla. Ainoa ongelma tässä onkin ollut se, että englanninkielisiä työpaikkoja ei juurikaan ole tarjolla, ainakaan siis vakavia sellaisia, ilman sopimusta sais varmaan jotain kuutamokeikkoja, mutta ei tässä vaiheessa elämää, asuntovelallisena sellainen houkuta yhtään. Nyt meinasikin taju lähteä, kun huomasin tuon paikan meidän rekryjärjestelmässä ja tajusin, ettei tarvitse italiaa puhua! Jeee, jippii! =)
Laitoin sille paikalliselle esimiehelle sähköpostia eilen, ja sain tänään tosi mukavan vastauksen, nyt siis vaan sormet ja varpaat pystyyn, että ne huolii mut siihen tehtävään, ilman kokemusta!
Olisin kyllä maailman onnellisin nainen! Mietin sitäkin, että jos me nyt onnistuttaisiin saamaan se plussa, kuinka ihanaa olis, kun olis lapsen isovanhemmat lähellä, auttamassa, ja muutenkin. Sitä oon tässä eniten stressannutkin, että en halua sen lapsen kasvavan kaukana kaikista perheenjäsenistä. Ja miehen äiti sai jo sellaisen onnellisuushalvauksen, kun tuo sille meni paljastamaan mun hakemuksen, että oksat pois :heart:
Ihanan kuuloinen viikonloppu teillä edessä, nauttikaa!!! :hug:
Voi
Danuli älä nyt stressaa siellä niistä oireista, nauti siitä ihanuudesta joka sisälläsi kasvaa ja sano pessimisti-penalle, että painuu hiiteen.
Amelie Kiitos toivotuksista! Mulla on kanssa vähän hankalaa tuon olemattoman itsekurin kanssa.. Jos olis testejä kotona, tekisin varmaan joka päivä!
Pitäisköhän muuten tilatakin netistä perhepakkaus, kun täällä ne on niin kalliita, paitsi siis ne kasettitestit, joita viimeksi käytin, enkä toiste käytä sattuneista syistä. :kieh:
Agaetis Jeeeee! Onnea oviksen hyödyntämiseen, kuulostaa kyllä oikein hyvältä varmistelulta! =) Toivottavasti tämä oliskin todellinen plussakierto meille piinailijoille!