(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Jihuu!!! Meikän jättimuna saa kaverikseen Sharonan tuplamunat ja siinä sivussa piinailukaverin!!! B) :p :heart: Jeejeejee...

Ja tuo Hlemmurin tilanne kuulostaa kyllä pirskatin ikävältä... Toivottavasti saat jotain tolkkua asiaan mahdollisimman pian! :flower: :hug:

Ja Katinka, ei se gynekäynti pilalle/hukkaan mene, jos O ehtii mennä ohi ennen sitä. Silloin ultrassa pitäis näkyä ainakin keltarauhasen alku ja siitä sais varmistettua ovulaation tapahtuneen. :D

Samaisesta syystä en ihan usko siihen, että Hlemmurin ovis ois voinut tapahtua... Ainakin mulla silloin viime kesänä (dpo 3) ultrauksessa näkyi selvä keltarauhanen. Mutta mistäs sitä toisaalta tietää, että jos keltarauhanen muodostuukin vasta parin päivän kuluessa, että miltä ne paikat näyttää esim. muutama tunti oviksen jälkeen...
 
Nukuin 3 h "päikkärit" ja niiltä herättyäni en tunne oloani ainakaan paremmaksi. Kipu on nyt niin paha että en pysty kävelemäänkään kunnolla. Tasan yhdessä kohdassa alavatsassa tuntuu ja vastaavassa kohdassa selässä myös. Mutta en prkl lähde mihinkään sairaalaan kyllä enää tähän aikaan. Jos tässä pystyis reilut 11 tuntia vielä olemaan niin aukiais se lääkäriasema ja vois soittaa niitä tulehdusarvoja. Tästä tulee pitkä yö... :(

Kuumetta ei kuitenkaan ole joten tuskin kuitenkaan mikään kovin ärhäkkä tulehdus voi olla? Eli oiskohan kuitenkin munasarjassa... ja jos on, niin mitä?
 
Uuh, kuinka jännää!! Jättimunia ja tuplamunia!! Nyt Clado ja Sharona vielä tuplajättiplussat!! :heart:

Siiris, toivotaan, että ylimääräiset vuodot eivät ole mitään vakavaa ja tuskin ovatkaan! Kannattaa niistä kuitenkin kysäistä gyneltä!

Ja Hlemmur, tsemppiä, toivottavasti kivut menevät ohi, eikä kyseessä ole mitään vakavaa! Mulle ei umpisuolesta tullut koskaan kuumetta. Oli vaan kauhea kipu ja huono olo. Kipu lähti lopulta pois, mutta leikkasivat silti varmuuden vuoksi. Ja pahasti oli tulehtunut! Olisi kuulemma voinut puhjeta, jos sitä ei olisi leikattu silloin heti. Siispä suosittelen päivystyksessä käyntiä, jos kivut ovat voimakkaat.

ON: Täällä jo valmistaudutaan tulevaan ovikseen ahkeralla rakkauden harjoittamisella. Viikonlopulle ovista odottelen, mutta parasta on aloittaa ajoissa, ettei vahingossa lipsahda ohi! Ja kuten Sharona sanoi, samalla voi pitää hauskaakin! :D
 
Hlemmur Mun siskolla on leikattu umpisuoli ja kuulostaa kovin tutulta noi sun oireet! Sekään ei voinu kävellä suorassa lopulta, kun kivut yltyi niin koviksi. Ei myöskään ollu yhtään kuumetta. Noi on aika kiireellisiä juttuja noi umpparit, kunhan vaan ei kerkeis puhjeta, jos aamuun oottelet... :eek: :( Toivottavasti asia selviäis!

Sharonalle ja Cladolle onnea muniksista! :D Piinailua tiedossa siis urakalla =)

Agaetis Samalla kaavalla mentiin täälläkin! Ei vara venettä kaada ja ahkeraa pupuilua jo paaaljon ennen ovista. :LOL: Ainiin, luin eilen netistä itelleni uuden tiedonmurusen: liukkarin käyttö pahimmillaan tappaa simpat.... :eek: Viime kierrossa käytettiin sitä ahkerasti....kääk. Onneks tässä kierrossa ei, kun se ei ollu reissussa mukana. On kuulemma vaan yks merkki, jota on "sallittu" käyttää, jos raskautua meinaa, muut voi heikentää mahiksia. Väärä pH liukkareissa ja se on paha. Kaikki tietty tietää tän jo ennestään, mut mä noviisina en :ashamed: Onneks nyt tiiän...

Siiris Toivottavasti ylimääräset vuodot pysyis aisoissa! Kannattaahan sitä kysästä gyneltä, niin saapahan pois mieltä vaivaamasta.

ON: Tääl ovis ohitettu, se oli mitä luultavimmin sunnuntaina. Koko la + su oikeella alavatsassa tuntu kipua, joka huipentui sunnuntai-iltana vihlaisuun, sitte kipu hävis yhtäkkiä. Sekä sunnuntaina että maanantaina ovistesti näytti plussaa, tänään muuttunut negaksi. Jepjep, sitten vaan ootellaan... :D
 
Hlemmur on nyt vaan hyvä ja kipittää sinne päivystykseen, jos toi pahenee yhtään! Umpparihommilla ei pidä leikkiä! :$

Ritu Jeee!! Lisää piinailijoita melkis samoille päiville. Mulla siis ovis oli la. :D Kohtahan sitä voi alkaa listailla taas "oireita". Aivan selvästi nyt jo on havaittavissa palelua, kiukuttelua ja väsymystä. Ja siis niiiiin varmasti tiedättekyllämitä :LOL:

Ja agaetikselle mukavia vaakaliikuntahetkiä :D
 
niin joo... mun lähes kolmekymppiskausi lähenee loppuaan. Huomenna on viimeinen päivä, kun ikä alkaa kakkosella :( Mutta tästä pinosta en luovu. Laitetaan vaikka tuo "lähes" sulkuihin, niin vanhatki saa jatkaa mukana heilumista. :saint:
 
Cladoceran Eiköhän täällä saa heilua vaikka se ikä 3:lla alkaisikin. Olisi hullua heittää uskolliset pinolaiset pois sen vuoksi että sattui tulemaan 30 lasiin :LOL:

ON: kipu on nyt vähän pienempi, eiköhän tässä aamuun pärjätä.
 
Keskiikko 17.2.2010

[/url]

Katinka-82.........27........kp 7/35-42........................yk 8
Kaapo80............29........kp 9/25-37.......................yk 10
Siiris80...............29........kp 10/32-34.....................yk 5
Agaetis..............29........kp 12/27-31......................yk 4
Manuliina.......................kp 14/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 14/28-34.....................1v6kk
Cladoceran........29........kp 18/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 19/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 20/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 21/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 25/28-35......................yk 2
Hlemmur............27........kp 34/?..............................yk 6
Sintti -79............30........kp 42/26-30......................yk 5
Opal.................. 29........kp 48/29-41......................yk 6



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Huomenta kaikille :heart:

Agaetis Oikea asenne! :D Eikus pupuilemaan!


Ritu Mäkin olen kuullut, että liukkarit on helvetistä, jos vauvaa yrittää tehdä, mekin jätettiin kokonaan pois jo edelliskesänä. Kaapo On niitä useita liukkareita, jotka ei sisällä siittiöitä tuhoavia aineita, kuten:

http://www.halpa-testi.fi/pre_seed_6_kpl_pakkaus-p-117.html

Ja Durex:

http://mammaksi.fi/product_info.php?products_id=90&pc=39


Hlemmur Toivottavasti sulla on jo parempi vointi?

ON: Mulla on taas se tuttu "alavatsan tulehdustila" käynnissä, eli taitaa muna(t) irrota. Toivottavasti se eilinen pupuilu nyt on riittävästi, kun väsyttää niin pimeän paljon, ja mahaan sattuu, ettei tee kyllä yhtään mieli harrastaa rakkautta nyt. Ja töihinkin taytyy mennä! Ugh.

Clado Joko sä olet huomannut kuinka se jättimuna hedelmöittyi? :D Oireet kehiin sisko!
 
OMG Lueskelin jotain ketjua vuodelta nakkisota:

"Ovulaation aiheuttamiin kipuihin kannattaa ottaa buranaa"

"Ei haittaa jos ei harrasta seksiä ennen ovulaatiota, sillä siittiöt elävät jopa 8 päivää, ja munasolukin ainakin 3 päivää"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
problem solved! :D
Kiits Sharona, kyllä mun ja muiden vanhojen nyt kelpaa. :D

JA jättimunan on täytynyt hedelmöittyä ja se on jo kasvanut tosi isoksi, koska alavatsa on ihan pinkeä. Eilisellä laskiaishernekeitolla EI ole asian kanssa mitään tekemistä. Mun oma jättimuna :heart:

Ja noista liukkarijutuista mulla ei oo kyllä mitään haisua... Oon kyllä kuullut, että niitä on sekä sellaisia jotka tappaa pikkusimpat ja sellaisia jotka ei. Mutta on hyvä, että meillä on nettietsivät, jotka löytää hetimmiten vastaukset.

Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille teille ihQuille. :saint: :heart:
 
Huh huh, onpa outoa! Mulla on ollut aamusta saakka siis tosi kovat kivut molemmissa munasarjoissa, välissä paheni jo niin, etten pystynyt kävelemään kunnolla. :eek:
Nytkin tässä istuessa juilii, polttelee, nippailee ja sattuu.

Viime kierrossakin oli jotain tällaista, mutta nyt meni kyllä tuska potenssiin sata. |O
Ei toivoakaan, että olis tänään kyennyt edes pupuiluhommiin, tekis mieli ottaa saikkua ja mennä kotiin panikoimaan lähinnä.

Yritin ( nettietsivänä ) löytää jotain tietoa, mutta kun alkoivat höpöttää lähinnä endon auheuttamista ovulaatiokivuista, lopetin etsimisen. Tai sitten mulla on joku harvinainen hormonihäiriö, joka aiheuttaa useamman muniksen irtoamisen ja saadaan seitsemän lasta 9kk:n päästä. :LOL:

Clado On tainnut sun clomikuuri tehota muhunkin!
 
Liukkareista sen verran että vaikka ne ei sisältäisikään siittiöitä tuhoavia aineita, niissä on mun ymmärtääkseni sellainen ongelma, että siittiöt eivät pääse uimaan kunnolla liukkarissa. Että se aine aiheuttaa "kalvon" tai "seinän" joka hankaloittaa siittiöiden kulkua. On tullut luettua netistä monestakin paikkaa, että jos lapsia haluaa tehdä, on syytä jättää liukkarit ihan kokonaan pois PAITSI jos seksi ei suju ilman liukkaria. Kun vaikeapa se raskaaksi on tulla jos ei voi sekstailla ollenkaan...

ON: minun isoin ongelmani on nyt yöunien nukkumisen jälkeen hirveä flunssa. Pää täynnä räkää ja aika paska olo sen takia. Mahakipu on poissa, mutta se on ollut tässä viime päivinä (alkoi lauantaina) muutenkin vähän on-off -tyyppistä. Soitin lääkäriin jossa ilmeni että tulehdusarvot on normaalit, eli ei umpparitulehdusta. Kysymyksenä on edelleen, että mistä se kipu sitten johtui, ja missä menkat viipyy yhä - nyt jo 6 vrk teroista mennyt. Gynen pitäisi soittaa minulle iltapäivällä... sitä odotellessa.
 
No jopas nyt on teidän kanssanne... Sharona ja Hlemmur. Ihme kipuiluja??

Ehkä Sharonalle on tosiaan tulossa seitsemiset mun clomien ansiosta ja Hlemmur ei ehkä sen takia pääse aloittamaan koko clomeja, ettei sitten seuraavallekin tuu kauheita kipuja. :D :LOL:

No leikki leikkinä... toivotaan, että Hlemmurin gyne soittaa sillon kun kuuluu ja asiat jotenkin ratkee. Eihän tollee voi jatkua! pidetään peukkuja, että jotain selviää! db Ja vielä parhain päin, kiitos... :)
 
http://www.kotitesti.fi/pre_seed_liukuvoide_pr_00900.html

Liukkareista: tossa linkki, jossa tietoa. Pre-seed ainakin mainostaa itseään, että ei estä siittiöiden kulkua. Ilmeisesti vaikka liukkari ei tappaisikaan siittiöitä, niin ne voi estää niiden pääsyn kohtuun... Eli oon lukenu varmaan saman ku Hlemmur. Taidan jättää kokonaan poies...
 
No niin, nyt on saatu taas jääkylmää vettä niskaan oikein saavitolkulla ja eipä kyllä hirveesti riemastuta tää touhu. Pääsin gynelle kiireellisesti ultrattavaksi ja sieltä löytyi oikeasta munasarjasta ISO (semmoset 5,6 cm halkaisijaltaan) ruma ällöttävä inhottava kysta. Selittää kivut ja tädin hukassa olemisen. En siis ole ollut luulosairas tuon alavatsakivun kanssa. Lääkäri ihmetteli että onpa nopeasti kasvanut kysta kun kuitenkin kävin alle 3 vko sitten ultrassa ja silloin ei näkynyt yhtään mitään.

Nyt sitten tehdään sitä vanhaa tuttua: odotellaan. Kysta voi tulla itsestään pois. Voi mennä vaikka parikin viikkoa ennen kuin menkat alkaa. Voi olla että jos se kysta ei tule pois niin joutuu leikkauspöydälle. Ja lisä "hauskuutena": en pääse clomeihin käsiksi vielä pitkään aikaan. Olin niin kuvitellut alottavani ne tällä viikolla, mutta paskat. En saa aloittaa niitä edes vielä ensi kierrossa, vaan aikaisintaan sitä seuraavassa, tuon ******een kystan takia.

Ahdistaa, itkettää, pelottaa. Tuntuu karmealta ajatella että mun munasarjassa on tuommoinen golfpalloa suurempi nestepallo. Mulla on niin paska fiilis etten voi sanoin kuvailla. Elämä tämän PCO:n kanssa on ollut aina vaan odottelua odottelun perään, eikä näköjään odottelu edes ole sen arvoista, koska tuloksena on näköjään vaan koko ajan lisää kaikkea ikävyyksiä. :'(
 
Hlemmur Mullakin se kysta tuli ihan yhtäkkiä, ja ilman ennakkovaroituksia, eräänä aamuna vaan heräsin niihin kipuihin, ja illalla oli pakko mennä sairaalaan.

Lohdutuksena voin kertoa, että se leikkaus on tosi pieni, ne tekee sen laserilla, ja siitä jää vaan pienen pieni arpi. Parantuminenkin on tosi nopeaa, muutamassa päivässä olin jo entiselläni.

:hug:

Lisäyksenä vielä: Useimmiten ne kystat tyhjenee/katoaa itsekseen, joten mitään leikkauksia ei tarvita. Varsinkin jos se kipu heikkenee/katoaa, on merkki siitä, että jotain siellä on laantumassa, eikös?
 

Yhteistyössä