(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Hlemmur: :hug: :hug: :hug: Voi harmin paikka..no mut ei auta..onneksi sen saa pois..ja toivottavasti tulis itsellään pois ja mahdollisimman pian. On kyllä kurjaa että joudut odottelemaan..Tsemppiä paljon

Clado: vitsi mikä jättimuna :LOL: toivotaan että siitä poikii nyt positiivinen tulos :D

ON: Mä täs laskeskelen päiviä millon alkaisin testaan sitä ovista..varmaan ensi viikolla vasta..ehkä alkuviikosta. Jos mulla ei nyt oo normaalikiertoo ja noi tiputtelut jatkuu niin varaan kyl heti ajan sinne gynelle.
 
Hlemmur :hug: Voi ei.... Ikävä et tulee tuollasia vastoinkäymisiä! :( Toivottavasti häviäis itestään, niin ei tarviis leikkauspöydälle mennä... Tsemppiä! Harmittaa varmasti, kun olit jo niin valmis alottaan clomit ja nyt sit suunnitelmat meni mönkään.. :hug:
 
Torstai 18.2.2010

[/url]

amelie29............29........kp 2/25-28........................yk 2
Katinka-82.........27........kp 8/35-42........................yk 8
Kaapo80............29........kp 10/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 11/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 13/27-31......................yk 4
Manuliina.......................kp 15/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 15/28-34.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 19/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 20/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 21/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 22/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 26/28-35......................yk 2
Hlemmur............27........kp 35/?..............................yk 6




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Huomenta vaan kaikille,

Laitoin Sintin ja Opalin taustalle, kun ei ole kuulunut/näkynyt ja kp:t paukku jo aika pitkällä.

Laiskottaa heti aamutuimaan, pitäis mennä suihkuun, ja laittaa naama päälle, ym. mutta... Ihan kun joku olis taas pöllinyt mun motivaation.
Hyviäkin uutisia, eilen saatiin sittenkin vanhempien velvollisuudet tehtyä, toivottavasti tämä yritys nyt palkitaan!! :D Nyt vaan odottelemaan lämmön nousua, ja sitten päästäänkin jo kohta taas sekoilemaan oireiden kanssa! Jee.

Clado What's up? Onko sun jättimuna jo kiinnittymässä kohta? :D
 
Hei vaan kaikille
Täällä olisi yksi uusi kuumeilija. Ikää 29v ja yrityskertoja takana 4. Luulin jo että oli tärpännyt kun olin viime kierrossa bongannut ovulaation ja olin ainakin tuntevinaan kaikenlaisia raskausoireita (esim. repäisykipuja, turvotusta) . Tein Predictorin raskaustestin 15.2 ja se näytti ohutta epäselvää viivaa testausalueella. Toinen testi perään nega. Kolmas testi seuraavana päivänä nega Ja menkat alkoivatkin eilen. :( Kiertopäivä on siis 2/25-28.
 
Hei Amelie! :wave: Harmi, ettei tärpännyt tällä kertaa. Eihän se välttämättä natsaa vaikka ajoitus olis ihan kohdallaankin.. Onnea seuraavaan kiertoon!

Mä ajattelin alun perin tän pinon otsikon niin, että kunhan on suunnilleen kolmekymmentä... Tai sitten 30-kriisi on niin paha, että aina pitää tunkea nuorempiensa seuraan :D

Hyviä oviksia ja pupuiluintoa kaikille, kun suurin osa vaikuttais nyt olevan niissä vaiheissa kiertoa :p
 
Huomenta, päivää ja iltaa kaikille yhtäaikaa! Päivän työmatka häiritsi vakavasti vauvakanavailua, enkä oo päässyt koko päivänä tsekkaamaan meininkiä :eek: (mieskin kysyi eilen illalla, kun kännykällä vielä illalla tsekkasin sängystä, että onko uutta juttua tullut, että "onks ne kaikki muut siellä yhtä paljon kun sä??" :LOL:) :LOL: :LOL: Sanoin, että tietty on! )

Sharona, kiitos kysymyksestä: Mun rakas jättimuna :heart: varmaan tekee vielä matkaa ja takertuu kiinni ihanjusthetikohta. :D Oiskohan valkkarilorahdukset joku merkki jättimunan porautumisesta limakalvoon??? buhahaha :LOL: Mahtavaa, että saitte velvollisuudet hoidettua vielä ennen lämmönnousua! Lisävarmistelut ei ole koskaan pahitteeksi.

Ja voi Hlemmur! :hug: saitko sä jotain tarkempia ohjeita siitä, että missä vaiheessa siihen kystaan puututaan veitsellä ja mitä kaikkea pitää sietää ja odottaa?

Tervetuloa Amelie :flower: :flower:

Ja P.S. Sharona nyt sen ikämittarin voi kääntää etiäpäin. 30 on nyt kaiketi mittarissa kun niin h...vetisti on tunkenut viestejä ja lahjoja joka tuutista... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
saitko sä jotain tarkempia ohjeita siitä, että missä vaiheessa siihen kystaan puututaan veitsellä ja mitä kaikkea pitää sietää ja odottaa?
Jos tulee tosi kovat kivut niin sitte päivystykseen. Muuta ohjetta en saanu. Jos alkaa menkat niin todennäköisesti se kysta tulee sillon pois. Ensi kierrossa kontrolliultrassa varmistetaan että on poistunu.

Eli nyt jos koskaan odotan tätiä hullun lailla.
 
Tervetuloa Amelie :flower:

Mulla kävi viime kierrossa samoin, (siitä testistä on täällä kuviakin) eli menkat oli myöhässä pari pvää, tein testin, sain ihmeellisen plussan heti testiajalla, mutta seuraavat olikin negoja, ja sitten alko menkat. Ja eikus seuraavaan kiertoon! :hug:

Hlemmur Tsemppiä odotteluun, toivottavasti pääset tilanteesta ilman leikkauksia pian.

Clado mulla on kaikki rahat kiinni sun munassa ja sen onnistuneessa kiinnittymisessä. :D Jeeeee! Paljon Onnea!! :heart:
Mullakin nousi lämmöt tänään, "kellontarkasti" n.12h ovishalvauksen jälkeen, nyt 37,2c' Jihuuu! :heart:
 
Heippa taas kaikille ihanaisille naisille :heart:

Olen nyt tämän alkukierron koittanut ottaa vähän etäisyyttä tähän palstailuun, ja siten rauhoittaa sitä ettei ainaka mitään stressiä tästä hommasta tulisi.
Siispä onnittelut kaikille plussanneille, niitäkin tässä taisi olla kun noita sivuja lueskelin :heart:

Itse lankesin tiistai-iltana tikuttamaan ovista, koska sunnuntaina huomasin selvästi sen ovulaatiota edeltävän "limatulpan". Tulos: kontrolliviivaa vahvempi testiviiva! Nyt siis hiukan ennen ja hiukan jälkeen on laitettu kaverit liikekannalle, että ei tässä taas muuta kun toivotaan parasta.
Koska en ollut koskaan ennen tikuttanut ovista ni oli ihan hieno huomata että mitä ilmeisimmin mä ovuloin ja kaiken lisäksi olen osannu suht hyvin kehoni muitten merkkien perusteella sen havaitakin =) Näitäkin ku on tässä viime kuukausien aikana ehtiny jo epäilemään :LOL:

Mut nyt sitte hei kohta alkavan kevään kunniaksi plussataas oikeen porukalla! :heart: Mitäs sanotte?+++ :whistle:
 
Tervetuoloa Amelie :flower:
Hlemmur..joo toivotaan nyt että se täti kerrankin kurvaisi pihaan..ja sit ei tarvis enää jatkossa tullakaan :hug:
Clado: Paljon onnea synnttärin johdosta :flower: Odotellaan innolla sun jättimunan puolesta..
Ihanaa kun täällä on vaikka mitä actionia..menee itselläkin aika nopeasti odotellessa kun jännittää muiden puolesta :D

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia :whistle: :whistle:
 
Perjantai 19.2.2010

[/url]

amelie29............29........kp 3/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 9/35-42........................yk 8
Kaapo80............29........kp 11/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 12/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 14/27-31......................yk 4
Manuliina.......................kp 16/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 16/28-34.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 20/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 21/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 22/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 23/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 27/28-35......................yk 2
Hlemmur............27........kp 36/?..............................yk 6




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Se on likat perjantai! :D :heart:

Manuliina Onnea O-plussasta! :flower:

Siiris jee, toivotaan, että sunkin eka tikuttelu on menestyksellinen! =)

Ihanaa, kun on viikonloppu vihdoin! Viime vkl meni töissä, eikä nuo vapaapäivät viikolla oikein korvaa sitä oikeaa viikonloppua.. Mies tahtoo mennä kavereiden asuntolaivaan, siellä olis joukko Italialaisia kokkaamassa ja juttelemassa. Mua taas väsyttää jo nyt pelkkä ajatuskin sosiaalisesta elämästä työpäivän jälkeen :LOL:

Oonkohan kertonu jo teille, että mullahan on uusi pomokin! Se edellinen (mulkero) on siis johtaja, ja palkkas nyt 2 uutta päällikköä, ettei sen tartte itse olla meidän esimies...
Tämä nainen nyt siis on jo kahtena viikkona peräkkäin "kutsunut" mut miitinkiin, viimeksi eilen, ja sen lempi kysymys näyttää olevan "pidätkö sinä työstäsi?"
- mulla siis määräaikainen työsopimus lähenee loppuaan, ja haistan ilmassa hiukan epäilyksiä siitä, haluanko uutta sopimusta.
Kaiken lisäksi meidän firmassa ollaan kovia "sisäisiä rekrytoijia" eli ihmisiä kannustetaan hakemaan uusiin tehtäviin, jne. ja minähän hain sitten tuossa pari vkoa sitten, kun HR manageri sanoi, että kannattaa osoittaa kiinnostuksensa, ym. ja että hakemukset on luottamuksellisia, blaaaa blaaaa. No ei kovin salaisesti mennyt, mun pomo kysy eilen, että hainko muihin tehtäviin, kun en enää pidä työstäni?!!!
Siis what. :eek:

No eniweis. Laitoin sitten toissapäivänä hakemuksen vetämään meidän Rooman toimistoon! Jeeeee. :heart:
 
Kiitos ihanaiset onnitteluista! :heart: :ashamed: tässähän ihan hämmentyy. Ja jättimunalle on nyt niin monesta suunnasta paineita, että olisi syytä tarrata kiinni. :heart: Tänään (dpo 6) oli lämmöt nousseet vielä entisestäänkin korkeammalle (36,7->36,9), mikä ei yhtään vähennä noita paineita. :D

Manuliina kävipä sulla hyvä mäihä O-plussan kanssa! :flower: Tai sitten olet tosiaan päässyt tutuiksi oman kroppasi kanssa ihan oikein! Hieno homma, nyt sitten vaan piinailemaan... :D Mun puolesta lähetään vaan tohon plussaushommaan, alkaa tää odotuksen odotus jo vähän kyrsiä.

Sharona onpa hyvä, että pääsit siitä pe**epomosta ainakin osittain eroon! Se kuulosti ihan tosi kauheelta. Hyvä, että teidän firmassa kannustetaan hakemaan sisäisesti uusiin tehtäviin, mutta aika kummallista, että tieto tekemistäsi sisäisistä hauista kääntyy sitten sua vastaan :/ Muutatteko Roomaan jos saat paikan? Mites miehes työ? Pääseekö hänkin muuttamaan töistään?

Viikonloppuhan se on mielessä täälläkin. Lähdetään miehen kanssa Tampereelle keikalle ja hotelliin yöksi. Koirat menee mun kaverille hoitoon. Tää kruunaa ihan täydellisesti eilisen päivän! :heart: Pääsen KAUPUNKIIN, Hotelliin, ulos syömään ja kuuntelemaan live-musaa ja näkemään ihmisiä!! Ihanaa! :D
 
Cladolle paljon paljon onnea sekä synttäreistä, että jättimunasta!!! Vitsi kun itsekin tietäis mitä tuolla alakerrassa tapahtuu... Tarkoitus olis huomenna tehä eka ovistesti tähän kiertoon, mutta ei oo kyllä yhtään mitään toiveita, kun se ovis on todennäköisesti vasta viikon päästä eikä silloin olla samankaton alla... Uudet liukkarit ei vielä viikonlopuksi ehtineet :( täytyy vaan kokeilla, jos onnistus ilman liukkaria.
 
Heissan tytöt!

Cladoceran Synttärionnittelut ja jättimunaonnittelut! ;) Säkin oot siirtynyt tänne meidän "keski-ikäisten" joukkoon :LOL: Mähän en alunperinkään ois kuulun tähän pinoon, ku olin jo 30v, mut jotenkin oli sillo lukihäiriö, mut nythän tuo nimi on tosi hieno! ;)

Hlemmur kurja että sait hiukan ikäviä uutisia! Toivotaan että kysta häviis itestään. Mä kerroin jo aiemmin siit mun yhestä kaverista, joka on nyt raskaana ja vauvan lisäks siel köllöttelee monta kystaa, josta suurin on nyrkin kokonen, et sillai, voi vaan kuvitella et sillä on kans ollut vähän kipeetä tuol massus!

Onnittelut oviksesta ja sen hyödyntämisestä kaikille kellä se on ajankohtasta! :)

Mä käyn lueskelee täällä, mut kirjottelen ahkerammin tuolla odotuspuolella, saa kyl tosin nähdä kuulunko sinne enää ens tiistain jälkeen, sillo on se gyne joka kertoo tuomion, aiks :x Oireet mul on vähentyneet, ja sekös pelottaa, mut ei auta ku ootella ens viikkoon!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia+++++++++++++++++++++ :whistle:

Danuli rv 5+1 :)
 

Hei kaikille ja kiitos tervetulo-osoituksista


Sharona : Onnea työhakujen suhteen.
Negan testaaminen (heikonkin )plussan jälkeen tuntuu ikävältä. Yritän seuraavassa kierrossa olla testaamatta ennen kun menkat on ainakin yhden päivän myöhässä, mutta tiedän jo entuudestaan että mun itsekuri ei taida riittää siihen.

Hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Voih, miten ihanan jännää täällä taas on!

Clado, onnea sekä pyöreistä että jättimunasta! Sun viikonloppu kuulostaa ihanalta, pitäkää hauskaa!! :heart:

Sharona, onnea oviksesta ja oikein osuneesta vanhmepien velvollisuuden hoitamisesta! Onnea oviksesta myös Manuliinalle!

Hlemmur, pahoitteluni inhottavasta takapakista, toivottavasti se irtoaa sieltä itsestään ja pian! Kerrankin toivoo jollekin tätiä kylään! :hug:

Ja Amelie, tervetuloa parhaaseen pinoon ikinä! :flower: Mä tiedän ton tunteen testauksen kanssa, itsellänikään ei ikinä riitä itsekuri odotteluun... :whistle:

ON: Tänäaamuna lämmöt oli alhaalla, oiskohan ovis lähellä?? Ainakin toivon niin! Munasarjat myös juilii siihen malliin, että kohta poksuu! Simppoja ollaan laitettu tasaiseen joka toinen päivä -tahtiin liikkeelle, nyt nappaa, tunnen sen munaskuissani!! ;) Tämä koskee meitä kaikkia! Sovitaan, että plussakuu jatkuu vielä hetken maaliskuun puolellakin! :heart:
 

Yhteistyössä