Hyvää ystävänpäivää kaikille ihanaisille!! :flower:
Sharona Hui minkä kuulosta oli sun aukiolotutkimus!
Mut onneks nyt tehty ja hyviä uutisia! =) Jospa toisen putken avautuminen ja putkien huuhtelu puhaltais kunnon plussapuhurin...
Clado Onnittelut jättimunisesta!!
Onpas kyl oikeesti valtavan kokosia noi munarakkulat kun aattelee... Kun itse munasarja on, mitä....5-10cm (?) en tarkkaan tiiä, ja sitten siihen pullistuu 3 cm pallero.
Oon ollu koko viikonlopun reissussa, niin en oo päässy kirjotteleen. Ja mun ovistesteri toimii!!! JIPII!!! Samalla iloitsen, että ilmeisesti oma kroppakin sit toimii, kun oon niin epäilly, etten ovuloi ollenkaan. Sain tänään plussan ja pe-la välisenä yönä oli plussaa enteilevä tulos, joka tarkottaa, että ovis on 1-3 päivän päästä.
Pupuiltu on torstai-iltana, lauantaiyönä, sunnuntaiaamuna ja nyt illalla. Höm, perjantai ois ollu hyvä ajoituksen kannalta, mut mahdoton reissun takia, kun majoitus kaveripariskunnan kanssa samas huoneessa!! Mitähän ne ois sanonu, jos ois todennu, että "voisitteko hetkeks poistuu, tilanne nyt vaatii pikaisen simppojen luovutuksen".
Ja ehkä hiukan liikaa pupuiltu, mut viikonloppusin tuo miekkonen, varsinkin jos on krapulan puolelle lipsahtanu, niin vaatii "hoivaa", kun se kuulemma auttaa....
Jospa siel kuiteski ois kehittyny tarpeeks simppoja muniksen kaveriks.
Heh, ällövaroitus seuraavaan: Tsekkasin tuossa äsken myös simppoja tuol donnatestillä... että näkyykö siel mitään :saint: Tippa vaan linssille ja tiirailemaan mikroskoopilla
Jotain pikkuruisia jyväsiä siel näky, ei kyl ihan tarpeeks oo suurennusta tarkempaan analyysiin, harmi. Mitään liikettä ei näkyny, mut ei siis tarkkuus ei varmaan riittäny. Lisäks kun pikkutippa jäähtyy niin nopeesti, niin oiskohan ne paleltunu kuoliaaks tms. Meil on töis mikroskooppeja vaik kuinka paljon, arvaa kiinnostaisko viedä näyte ja kattoo onko siel elämää!! Heh, oon hullu, tiedän! B) Saisin varmaan potkut jos kiinni jäisin....
Sorry oma napa...