Heips tytöt!
Kiitos valtavasti Onnitteluista! :heart:
Sharona kai mut plussanneisiin jo uskaltaa laittaa, vaik ees vähäks aikaa
pessimisti luonne ei jätä rauhaan, eikä noi menkkajuilinnat. Viime yönä heräsin siihen kun mahaan sattu ihan hulluna, oli pakko lähtee kävelee ympäri kämppää, ja sit se lopulta hellitti, mä olin jo ihan varma et nyt aukes hanat, mut ei. Sitkeä sorttia
Aamul tein noil samoil testeil ja cittarin testi näytti selkeimmän positiivisen, niis mammaksin liuskois (herkäs ja tavallisis) oli hailakat viivat edelleen. Päivän piti töissä sinnitellä, ku jo 7 menin, niin en päässy sitä ennen mihinkään apteekkiin. Äsken kävin ostaa pari clearbluen testiä, luulin ostaneeni digitaalisia, mut ne oli tavallisia. No tekasin yhen äsken, ja siihen tuli selkee plussa ihan oikeestaan heti, ennen testiviivaa, et kai sitä ainakin vois just nyt kuvitella olevansa raskaana, huomisesta en tiedä, mut just nyt luulen että olen raskaana
Oon täs kierros ruvennu syömään perusvitskujen lisäks e-vitaminia ja juomaan aloeverajuomaa. En tiedä auttoks noi, ehkä paras neuvo oli et ku ovisplussan saa, niin jos siitä on edellisenä päivänä peittoja heilutellu, tai siis pari päivää ennen ovista, niin ois kaikista paras. Me ollaan viimeaikoina heiluteltu peittoja oikeestaan vaan kun ovisplussan oon saanu.
Kaapo se oli nätisti sanottu, mitä kirjotit! :heart: Toki sitä plussaa kaikille toivoo, mut oli se itestäkin jotenkin tosi ihanaa kun joku pitkään yrittänyt saa plussan. Toki niitä kaikille toivon tasapuolisesti! Mut ku tietää ite miten ikävää se on aina pettyy ku täti pyyhkäsee paikalle, tosin ei se vähennä sitä pettymistä oli niitä 1 tai 100.
Nyt kaikki joukolla plussaamaan, haluun seuraan
Mä roikun tääl viel jos sopii, ehkä kurkin vähän odottajien puolelle, kyselen kokemuksii noist kivuist, mut roikkusin täälläkin jos vaan sopii?
Katinka :hug: tädistä! Mä kans pähkäilin ton gynelle menemisen kanssa, mut ei siinä auta ku vaan mennä!
Ite aattlin kans et lähempänä ovista, et näkee sen, niin ei tarvii turhasta maksaa, mut ei se mun käynti ollu viel lähellä ovista. Mun valintakriteeri gynelle oli, et sillä oli 30min ajat, mut mulla meni siel 40min, oon kova tyttö höpöttää
Luulen et 20min kerkee ultraaja suunnittelee jatkoa. Jossain paikoissa on vaan 15 min ajat, ne on kyl musta liian vähän! Tiedän et toi on hankalaa päättää, toivon että löydät sopivan ratkaisun.
Sharona Tsemppiä huomisille!