(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Kaapo eih... :hug: :( voimia taas jaloilleen kömpimiseen! Kyllä harrastaminen antaa ainakin mulle voimia tosi paljon! Koirat ottaa ja antaa omansa, tanssiminen omansa ja käsityöt omansa. Sopivaa vastapainoa työlle ja ihanasti voi kanavoida kaikenlaisia tunteita eri reittejä myöten.

Alkuperäinen kirjoittaja Hlemmur:
Kävin ostamassa clomit jo. Ne oli kalliita! Tuntuu hullulta kun pikku purkin pohjalla on muutama hassu pieni vaaleanpunainen nappi ja hinta melkein 60 euroa.
Mulla oli ihan precis sama reaktio. :eek: mutta minkäs teet... eikä edes KELA-korvausta herunut. :/ Koskas ois täti tuloillaan?

danulille on nyt kyllä thumbs up! d:Db Helmikuu on se plussakuuuuuuu tittidii! Testata ehdit kyllä, vaikka testit kiertelis ympäri Suomen maata ensin, kunhan häädät jollain luudalla sen tädin hittoon!

Sharona onpas teillä melkosta meininkiä! huhhuh! Mitä jos tulisit käymään täällä kotomaassa ja varaisit reissulle ajan klinikalle, tulisi kerralla kaikki hommat kuntoon :D (more brilliant ideas??? :saint:)

ON: täällä jänskäilen lauantaista seurantaultraa, että kasvaako munia vai ei. Vaihdevuodet on toistaiseksi takanpäin ja joku on kääntänyt valkkarihanankin kiinni. Oli meinaan muutaman päivän hana ehkä täysillä ja meni 2 phs:aa päivässä! :eek: eipä oo moista meikäläinen ennen kokenut, ilmankos on janottanut niin hitosti ;) Kai niillä kalliilla vaaleanpunaisilla pillereillä jotain vaikutusta on. Toivotaan.

P.S. OT. Trimmasin koiran ja kauhea rakko tuli sormeen, au! |O Täytyy varmaan herutella jotain sääliseksiä ja alkaa valmistautua ovikseen. :D
 
Keskiviikko 10.2.2010

[/url]

Kaapo80.............29.......kp 2/25-37........................yk 10
Siiris80...............29........kp 3/32-34........................yk 5
Agaetis...............29.......kp 5/27-31........................yk 4
Manuliina.......................kp 7/25-31........................yk 6
Sharona.............29........kp 7/28-34.......................1v6kk
Cladoceran........29........kp 11/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 12/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 13/28............................yk 2
Joyan.................29........kp 16/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 18/28-35......................yk 2
Hlemmur............27........kp 27/?..............................yk 6
Katinka-82.........27........kp 33/35-42......................yk 7
danuli79.............30.......kp 33/25-32.......................yk 11
Sintti -79............30........kp 35/26-30......................yk 5
Opal.................. 29........kp 41/29-41......................yk 6



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010


 
Ohoh, jopas täällä on hiljaista! Toivottavasti mun "ventilointi" ja kiukuttelu ei ajanut teitä evakkoon..! :D

Tänne ei kummempia, pomon kanssa ehtinyt tänään jo painia pariin otteeseen, ja odottelen vaan että pääsis jo kotiin. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Tänne ei kummempia, pomon kanssa ehtinyt tänään jo painia pariin otteeseen, ja odottelen vaan että pääsis jo kotiin. :|
Juu ei tännekään kummempia, odottelen vaan et mies pääsis jo kotiin ni ehtis tänään vielä painia sen kanssa ;) Varman päälle pitää ottaa.. jos ei tässä kierrossa natsaa ni saas nähdä, luultavasti palaa pinna ja pitää hankkia jo nyt ne ovistestit..

Onnea uudelle Ritu!

Voi Siiris, ei muuta kuin onnea seuraavaan yritykseen! :hug:

Ja hurjan suuret onnittelut Pinkladylle minunkin puolesta!! :flower:
 
Kävin tänään ostaa kauppareissun yhteydessä cittarista r-testejä, ku aattelin huvikseen testata varuiks, ku mies menee huomen antaa sen simppanäytteen. Testasin tos jo toisen pois kuleksimasta, ja en voinu uskoo silmiäni ku siihen alko piirtyy kaks viivaa, aattelin et sen on pakko olla viivanpaikka, halppistesti ku on, mut lopulta siin oli kaks lähes yhtävahvaa viivaa, en voi tajuu. Mut sit katoin et testi in pregcheckin, jost on ollu jossain keskusteluu et näyttää väärää plussaa, et en kyl viel liputtas plussan puolesta. Pitää jatkaa testailuu. Ja kun mul nää menkkajuilöinnat jatkuu, niin ei kaikki ainakaan hyvin voi olla. Et sillai, oon mä vähän sokissa, ja pelkään et se on väärä positiivinen.
 
Oi Danuli!!!!! Mä olen kyllä testannut niillä cittarin testeillä aina ihan selvää miinusta, joten kyllä mä uskaltaisin jo tuulettaa!!!! Käy nyt ihmeessä vielä varuuksi apteekissa, onko teillä siellä joku päivystävä, joka ois nyt auki?? Mutta kyllä mä uskon, että sä raskaana olet!! :heart: :heart: :heart:
 
Kiitos Agaetis! :) En mä vaan usko tätä, en millään! Juu kyl muutama varmistustesti pitää tehdä ;) Luin vaan just jostain ketjust et joku oli saanu noil testeil ihan selkeen viivan, vaik ei ollutkaan raskaana. Jatketaan siis testailuja :) Pelkään vaan et tipun viel ja korkeelta, kun on tota menkkajomotustakin :ashamed: Et täällä pysyn ja tiiviisti :)
 
DANULI OMG!!!!! JEEEEEE! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Kyllä mä oon niin monelta noista menkkajomotuksista kuullut alkuraskauden oireina, että huolet pois! :hug: Menet hetihetiheti ostamaan jonkun apteekin testin ja raportoit! =)
 
danuli79 onnea! (Minä olen niin optimistinen toisten ihmisten testiviivojen suhteen että uskallan onnitella jo :) ) Meillä on tässä pinossa nyt selvästikin melkoiset plussapuhurit päällä! Kohta täällä ei ole enää ketään, kun me loputkin tästä plussaamme varmasti ihan kohta, eikös vaan tytöt? :p
 
+++++++++ IHANAA Danuli!!! ++++++++++
Äärimmäisen harvinaista on, että valeplussaa näyttäis noi testit. Mä laitan ainakin kaikki rahani masuasukin puolesta!
Lisää vain plussasadetta tähän pinoon.......
 
Kuvittelenko vaan, vai ootteko te huomanneet, että moni, jolle tehty aukiolotutkimus, plussaa hetikohta sen jälkeen...?

Sitä odotellessa....... :LOL: Paitsi, että siis mullehan tehdään perjantaina se "vanhanaikainen" versio siitä, joten ei se taida tehota. Aina sopii toivoa!!!
 
ONNEA DANULI!! :heart: :flower: :heart: Siis kylläpäs ny plussatuuli puhaltaa oikeen voimallisesti! Ku testaat uudelleen, niin tuu heti kertomaan.... Voi kun ihanaa, luulis että testit harvemmin näyttäis vääriä positiivisia.
 
danuli :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: hittolainen, minkä pommin tipautit! Usko nyt vaan, plussa on plussa. Jos plussan jälkeen ei olekaan raskaana, niin sitten se on mennyt kesken ja sen takia on joku voinut saada ns. väärää infoa. Nuo menkkajuilinnat voi hyvinkin olla se sellainen oikea oire, mitä me ollaan täällä haeskeltu kuumeisesti.

Jihuu! Helmikuu on plussakuu, tosiaan! :D :D
 
Kiitos kaikille! Ootte niin ihania! :heart: Kävin tos kattoo postin, ja ne testit olikin löytäneet tiensä perille. No hetihän se piti testata, tosin 2h virtsa rakos, ja tosi laimeeta, se oli mammaksin herkkätesti, eikä siihen kyl niin punasta viivaa tullu ku tohon cittarin testiin. Cittarin testinkin tein kyl illalla, mut sillo virtsa oli tummempaa. No aamulla jatkuu testailut ;) Sori ku mä kelaan tätä täällä, mut mä oon ikuinen pessimisti ja sellanen varmistelijoiden varmistelija :p Pitää huomen käydä apteekis ostaa joku "kunnon" testi.

Mut joo miehen pitää kai nyt aamulla soittaa labraan, ettei viekkään testiä, perhana se säästy siltä ;) ainakin kai toistaseks. Mut joku ihmeen plussakuu tää on näköjään =) Nyt tytöt lisää plussia kehiin, kun jos mä joskus uskallan odotuspuolelle, niin haluun teidät kaikki mukaan!

Sharona ja Joyan en oo vielä käynyt aukiolotutkimuksessa, olin/olen vasta siihen menossa. Mut monilla vissiin on tärpänny sen jälkeen. Tsemppiä sharona sulle siihen, toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulokset ovat hyviä!

Nyt tää lähtee nukkuu, ja yrittää nukkuu, kun jännittää huominen. On tää niin piinaavaa kun pitää olla tällänen epäilijä, mut kun sitä aina varautuu pahimpaan ja pelkää putoavansa. No saa nähdä tuunko huomenna itkee tänne vai mitä...

Öitä ihanat naiset! :heart:
 
Torstai 11.2.2010

[/url]

Kaapo80.............29.......kp 3/25-37........................yk 10
Siiris80...............29........kp 4/32-34........................yk 5
Agaetis...............29.......kp 6/27-31........................yk 4
Manuliina.......................kp 8/25-31........................yk 6
Sharona.............29........kp 8/28-34.......................1v6kk
Cladoceran........29........kp 12/33-38......................yk 12
Ritu82................27........kp 13/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 14/28............................yk 2
Joyan.................29........kp 17/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 19/28-35......................yk 2
Hlemmur............27........kp 28/?..............................yk 6
Katinka-82.........27........kp 34/35-42......................yk 7
Sintti -79............30........kp 36/26-30......................yk 5
Opal.................. 29........kp 42/29-41......................yk 6



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Mä oon Danuli niin iloinen sinun puolestasi!! Nyt muut ei saa suuttua, mutta plussa meni oikeaan osoitteeseen. Toivon aina, että pinossa pisimpää yrittäneet plussaavat ensin, joten seuraavana vuorossa toivoisin olevan Sharonan ja Cladon. Sen jälkeen voin alkaa toivoa onnea omalle kohdalle, kun olisi minun "vuoro". No tottakai haluan, että kaikki plussaa ja tätä pinoa ei tarvita lainkaan.

Minullahan loppusyksystä testi näytti väärää plussaan. Ei mitään alkiota ollut ollutkaan. Mutta jos sinulla Danuli jo kaksi testiä näyttää plussaa niin ei kait siinä enää mitään pelkoa väärästä plussasta ole.
 
Onnea plussista! :heart: :heart: Mikä ihana plussakuu! Nyt kaikki vaan pidentyvien päivien, clomien tai vaikka aukiolotutkimusten voimin plussalistan jatkoksi!

Kaapoa on helppo kompata - vähän pidempään odotetut plussauutiset ovat muillekin ihania kuultavia. Mutta Kaapo, olisiko sulla kuitenkin ollut kemiallinen raskaus? Silloin ei jää oikein muuta merkkiä kuin se plussa tikkuun. Sehän ainakin tarkoittaisi, että teillä on ihan hyvät mahkut hedelmöittymiseen. Suhtaudun hyvin skeptisesti vääriin plussiin, jos viivassa on väriä ja se on tullut siihen testiajan sisällä. Mun mielestä myös Sharonalla oli tuossa aiemmin ihan oikea plussa. Harmi ettei raskaus päässyt alkuun. :hug:

:heart: piip 38+2

p.s. noin 39 viikkoa sitten olin juuri tullut aukiolotutkimuksesta. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Mun mielestä myös Sharonalla oli tuossa aiemmin ihan oikea plussa. Harmi ettei raskaus päässyt alkuun. :hug:

p.s. noin 39 viikkoa sitten olin juuri tullut aukiolotutkimuksesta. ;)
Mullakin vähän semmoinen fiilis on kyllä, että on tainnut "läheltä liipata" :) Ehkä ensi kerralla? =)

Ja jeeee! Huomenna aukee putket :D :heart:
 
Mun lääkäri ei pitänyt sitä aukiolotutkimusta tärkeänä. Minulle ei ole siis sitä tehty. Olisi kuulemma kannattanut, jos minulla olisi joskus ollut jotain tulehdusta tms. tuolla, mutta kun ei ole ollut. Eri lääkäreillä on kai melko erilainen mielipide tästä asiasta...
 

Yhteistyössä