(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Nosen ja Clado pahoittelut negasta :hug: Toivoa on niin kauan ku tätiä ei näy ;)

Sharona onnea "Rooman-testikutsusta" :flower: Oiih, ja vieläpä noi oireet! Melko lupaavia :whistle:

Itellä on aika rauhaisaa odottelua täällä. Ainoat "oireet" on se samainen vihlonta/nipistely alamahalla joka vaivaa melkein joka kierrossa :/ sekä pari päivää vaivannu etova olo ja maha muutenki vähän sekasin. Johtunee täällä seudulla vaikuttavasta mahataudista? Tai ehkei sittenkään... :LOL: Tisseissä en oo huomannu mitään muutoksia ainakaan vielä, ja lämpöjä en ees tarkkaile. Että mulla nää potentiaaliset oireet jää aika tavalla suppeemmalle ku niillä jotka esim.lämpöjä tarkkailee :D
Mutta eiköhän munkin mieleni ala niitä kohta taas kehittelemään enemmältikin =) Nyt on kuitenki menossa kp22 ja ovis oli kp12, eli aika alkais olla kohta jo oirehtia :p

Plussatuulia puhallellen++++ :whistle:
 
Perjantai 26.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 7/??..............................yk 7
amelie29............29........kp 10/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 16/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 18/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 19/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 21/27-31.........dpo 7....yk 4
Manuliina.......................kp 23/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 23/28-34........dpo 9....1v6kk
Cladoceran........30........kp 27/33-38........dpo 13...yk 12
Ritu82................27........kp 28/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 29/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 30/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 34/28-35......................yk 2




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Kiitos kiitoksista ja kannustuksista :flower:

Oma napa on hiljainen nyt, aamulla taas kouristeli, ihan samaan vanhaan, tuttuun tapaan. Myös leukaan pukkaa ihan normi PMS pimpulaa. Täytyy sanoa, että verrattuna viikontakaiseen aikaan, toiveet on tipahtaneet jo lähes täysin alas, vielä kun jaksais ensiviikon puoleen väliin odottaa, sitten olis tädin aika. Perjantaina onkin sitten aika sinne klinikalle, mielenkiintoista kuulla mitä ne on keksineet nyt, kun kaikki testit on tehty.
 
Hei kaikille

Muistin just että olen unohtanut tilata netistä pree seed liukuvoidetta. Onko kellään tietoa siitä että sitä voisi ostaa esim tavallisesta apteekista? Kotitestin kautta sais tilattua, mutta siinä on se toimitusaika.
 
Onnea Sharonalle testikutsusta!! Ihanaa, kun tapahtuu jotain noin kivaa!! Täällä pidetään peukkuja sun puolesta!

Mulla on olo jo parempi ja kotiin pääsen kohta. Saikku vielä jatkuu. Täytyy vielä kysyä lääkäriltä onko tällä koko touhulla estettä yritykselle, joka voisi olla viikonloppuna jos kunto kestää :)
 
No onpahan taas hiljaista! Lorvin töissä, motivaatio on myyty halvalla Romaniaan ja nyt odottelen vielä 25min että pääsen ulos ovesta ja kotia kohti, väsyttääkin kun pientä apinaa.. |O Peruskiukkumeininki. :LOL:
 
Heippa kaikille! Olin näköjään ollu tänne kurkkaamatta pitempään ku kuvittelin, kun tekstiä oli tullu monta sivua! :) En oo kerinny nyt täl viikol juurikaan koneella olla, kun oon yrittäny jumppailla ahkerasti ja sit on tullu niin paljon ihania telkkuohjelmia... :LOL:

Kylläpäs on ollu ihanaa plussalietsontaa täällä Clado ja Nosen!! Jospa se vielä plussaksi kehittyisi! B) Ja eihän sulla Clado ees täti oo viel myöhässä,et ei mikään ihme vaikka ei plussa viel näkyiskään? Luin joku aika sitten ketjua 'myöhäiset plussat' ja joillakin vasta montaa viikkoo tädin myöhästymisen jälkeen hormonia erittyi tarpeeksi plussatestiin!! Kyl aika sissi sais olla, että niin kauan jaksais oottaa... :LOL:

Kyl lupaavia oireita usealla muullakin...huh, jännää!! :eek:

Sharona Kyl tuntuu niin epäreilulta koko vuosibonus, kun noin epäreilusti niitä jaellaan... :kieh: Tsemiä sinne Rooman testailuun!! Jänniä juttuja tiedossa, lisäksi viel se klinikkakäynti ja 'tuomion' kuuleminen...

ON: Tääl alkaa kans kohta tädin vierailuaika lähestyä.....Jännää!! Oireetonna tääl edelleen mennään eteenpäin, paitsi tänään hiukan vihloi alamahaa. Mut en siis laskis ees oireeksi, kun niin mitätöntä... Oon testannu edelleen joka päivä donnalla ja plussaa näyttää edelleen joka päivä... :eek: Donna näyttää muista ovistesteista poiketen estrogeenipitoisuutta, ei sitä LH:ta. Tai siis tietääkseni muut ovistestit mittaa LH?

Niin siis, vikalla viikolla ennen menkkoja estrogeenipitoisuuden pitäis romahtaa, kun keltarauhanen surkastuu, oliko dpo 9 tms? Eli jos ois raskautunut, niin estrogeenit säilyy korkeella tasolla....JOSPA TOI JOHTUIS SIITÄ?????? Heh, into nostaa hiukan päätään, mut sit toisaalta jospa ovis olikin epätavallisen myöhään, ja sen takia hormonit viel koholla.... :ashamed: Nooh, odotellaan.....
 
No jopas täällä nyt kiukutellaan! Sharona... vähän ees tsemppimieltä kehiin! :hug: Ihan mahtava juttu toi sun työhaastis! PIdetään tosiaan porukalla peukkuja! b:Dd

Tsemppiä kaikille muillekin piinaviikkolaisille! Näyttää olevan useita!

ON: Mä oon nauttinut täysillä kaupungin sykkeestä, sukkuloinut julkisilla paikasta toiseen ihan siitä ilosta, että sellaisia on tarjolla! :heart: Kaupungilla kortti vinkui ja löysin huomiseksi ihania pieniä juttuja täydentämään asukokonaisuutta, mm. uuden topin ja nätin tukkapannan. Kevääksi löytyi hienot vaalenapunaiset korkokengät (kuulostaa pahalta, mutta on ihanat!) :saint:.

Eilinen testaus toi sellaisen varmuuden, ettei tarvitse testata, ennen kuin täti on oikeasti myöhässä jos on. Tänään oli jo sellaisia vihlailuja ja jomotteluja ja sen perään tuntui "lorahdus", että ajattelin, että nytkö se täti jo ryykii kylään ja syöksyin kauppaan ostamaan tulppia. Mitäköhän mä niillä nytten teen, kun en todellakaan halua käyttää niitä kun on kuppi (ei vaan sattunut olemaan mukana...)? Huomiset juhlat aion juhlia joka tapauksessa. :) eli aika realistiset fiilikset.

Sori omanapainen vuodatus :ashamed:
 
Sharona, älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Muistathan, että esimerkiksi Danulilla ei ollut yhtään sellainen olo, että olisi raskaana ja plussa sieltä pärähti!! :hug:

Clado, ihania juhlia ihanissa uusissa asusteissa!! Ja juhlien jälkeen ihania plussia!! :flower:

Hlemmur, voi perhanan kysta! Toivottavasti se on jotakin muuta, vaikka lähestyvä ovis??? d :D b

Ja Ritu, toivotaan, että toi merkkaa juuritiedätvarmastimitä!

ON: Vatsaoireet lähteneet mäkeen, mutta kamala väsy jatkuu. Ja ihmeellistä on se, ettei mun tee mieli kahvia, se oikeastaan ällöttää! Yleensä en voi elää ilman kahvia! Ja, raudan maku kävi tänään suussa! Ou jee, aivan varmasti kyse on juuri siitä! ;)
 
amelie Ei kyl oo mitään tietoo tuosta pre seed -liukkarista... :/ Toivottavasti löytyis jostakin. Ite oon käyttäny joskus tarvittaessa liukkarin korvikkeena ihan vaan pientä määrää perusvoidetta, tyyliin Aqualan L. En tiiä, onko sekään ihanteellista, mut pieni määrä tuskin voi kaikkia simppoja blokata :D

Hlemmur Voi ei....kysta sais luvan pysyä poissa :kieh: :'( No älä vielä heitä kirvestä kaivoon, jospa se munasarja vaan follia siellä kasvattelee ja siksi kipuilee...
 
Hlemmur harmi ... toivottavasti kyse olisikin vaikkapa oviksesta

Ritu kiitos vinkistä

Agaetis muuttuneet makumieltymykset & väsymys - todennäköinen raskausmerkki. toivotaan parasta ja plussatuulia teille kaikille muillekin jotka nyt jännittävät :)

Itselläni on todella yllättynyt olo. Sain tänään kuulla että mua 4 v nuorempi siskoni on tullut raskaaksi vahingossa ja aikoo pitää lapsen. Suhde lapsen isään on vielä aika tuore. Toivon että kaikki menee hyvin, olipa lapsen isä mukana kuvioissa tai ei. Itse ainakin odotan innokkaana että pääsen auttamaan vauvanhoidossa :)
 
Hlemmur voi ei... Onko vuoto ollutta vai mennyttä jo? Tuliko sulla ihan menkat vai tuhrua vaan? Sori, oot varmaan kertonut, mutta en jaksa kelata taaksepäin, kun tää mokkula on täällä vanhempien luona niin älyttömän hidas, että jokainen klikkaus tuntuu kestävän ainakin sata vuotta. :/

Ritun kanssa kirjoiteltiin vissiin viimeksi samaan aikaan, kun en huomannut sun viestiä. Pidetään peukut pydessä, että donnan tulokset olis tulkittavissa just siksi, mitä toivomme kaikki! Onpa kiva, että uskaltauduit hankkimaan moisen vehkeen, saadaan kollektiivisesti käyttökokemuksia. :D Ja joo, normaalisti ovistestit mittaa lh-pitoisuutta mikä nousee lyhyenä piikkinä ennen ovulaatiota. Tuo donna käsittääkseni tulkitsee estrogeenipitoisuudesta hedelmällistä aikaa. Sitä en kyllä muista, miten estrogeeni kierron ja/tai alkuraskauden aikana muuttuu... Mielenkiintoista kuitenkin!

Ja joo, mulla menkat on tosiaan myöhässä vasta jos ne ei ala huomenna tai sunnuntaina... Oli kuitenkin pakko jo testata torstaina kun en meinannut saada nukuttuakaan. Nega rauhoitti kummasti ja nyt ei tosiaan tee edes mieli testata. Mäkin oon Ritun tapaan joskus lukenut noita myöhäisen plussan tarinoita ja vaikea on kyllä uskoa, että noinkin voi käydä! Ja toisaalta niin, että tk:n veritesti ei välttämättä näytä raskautta vaikka oliskin raskaana... Eikös Sharonalla ollu joskus tällainen juttu kerrottavana?

Oho Amelie, osaatpa lunkisti vastaanottaa tuollaisen uutisen! Moni tuntisi olonsa vaikeaksi... Hienoa! :flower:

Agaetis ja Manuliina plussapuuh :whistle: hyvältä kuulostaa oireet!!! :D

Kaapon tauti kuulostaa kyllä tosi hurjalta!! Mikä pöpö sulla on oikein ollut?? Toivotaan, että saatte luvan pikkujumppaan viikonlopuksi. Voima:hug:
 
Lauantai 27.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 8/??..............................yk 7
amelie29...........29........kp 11/25-28.......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 17/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 19/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 20/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 22/27-31.........dpo 8....yk 4
Manuliina.......................kp 24/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 24/28-34........dpo 10...1v6kk
Cladoceran........30........kp 28/33-38........dpo 14...yk 12
Ritu82................27........kp 29/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 30/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 31/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 35/28-35......................yk 2




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Ritu Ei kai se keltarauhanen vielä dpo 9 surkastu...? Sen tehtävähän on tukea kohdun limakalvoa jos/kun raskaus alkaa. Jos se surkastuisi tuolloin, ja kiinnittyminen olisi vasta dpo 10 niin eihän tässä olis mahkuja kellään? Vai olenko ihan pihalla? :whistle:

Tämä löysin googlella:
"juuri ennen ovulaatiota suolat (tai elektrolyytit) lisääntyvät huomattavasti kehon nesteissä (esimerkiksi syljessä ja emättimen limassa) samoin kuten estrogeeni. Näin ollen suola- ja elektrolyyttitasojen nousu on hyvä keino tunnistaa ovulaation alkamishetki. Kliiniset ja tieteelliset testit todistavat, että hedelmällisen jakson aikana tavallinen sylkinäyte mikroskoopilla tutkittuna sisältää saniaista muistuttavia muodostelmia.
Nämä muodostelmat ovat tosiasiassa kuivunutta suolaa tai elektrolyyttikiteitä joiden määrä lisääntyy syljessä ennen ovulaatiota ja sen aikana.. Muina kierron aikoina voidaan nähdä vain pilkkumaista rakennetta.
Donna on minikokoinen mikroskooppi, joka on suunniteltu erityisesti helpottamaan hedelmällisen ajanjakson määrittelyä.
Helpoiten käytettävissä ja saatavissa oleva kehon erite on sylki. Monimutkaiset veri- tai virtsatestit eivät ole tarpeen. Saniaismaisten muodostelmien ja kiteiden muodostuminen alkaa 3-4 päivää ennen ovulaatiota ja jatkuu 2-3 päivää ovulaation jälkeen."

P.S "-Naisten jotka saavat hedelmällisyyshoitoa, kuten esimerkiksi klomifeeni sitraatti, ei tulisi käyttää laitetta sillä nämä lääkkeet nostavat hormoniarvoja."


Clado ooooh, shoppailu on ihanaa! Munkin tekis mieli! :D
Hei jee, tänään sulla on ne ihanat synttärit-bileet!! Toivotan siis oikein mahtavaa iltaa! Toivottavasti ei tuu tukka kipeäksi :p

Agaetis Oho, aika mojovat oireet teikänaisella! Toivotaan parasta, vielä on plussakuutakin jäljellä! :flower:

Noista labran verikokeista, joo, mun sisko oli raskaana, ja sai pariin testiin plussan, mutta labran koe näytti negaa. Siellä se nega nyt tuhisee, herra 3kk. vanha. :heart:

Samoin oli siis sillä miehen lapsuudenystävän vaimolla nyt ihan äskettäin, labran verikoe näytti jopa 2 kertaa negaa, vaikka raskaana onkin.
 
ON-päivitys: kauhean aamupainin kävin itseni kanssa, että testaanko vai en. En sitten testannut, joten huomiseen sitä sitten kait jaksetaan odottaa. :)

Olin eilen kattomassa kaverin luona tuota surullisen kuuluisaa lätkäpeliä. Syötiin netistä tilattua pitsaa ja nyt on vähän epästabiili olo suolistossa... Voi persii, jos tästä oikeasti kehittyy joku ripulaari. Voihan se tietysti olla, että oksetus- ja närästysolo johtuukin jostain ihan muusta kun epämääräisestä pizzasta?? ;) Noh ainakin on hyvä syy tulla tänään ajoissa kotiin ja olla juomatta ihan pelkkiä teräviä :D

Onkos Sharonalla jo parempi mieli? :saint:
 
Agaetiksella tosiaan on aika vaikuttavat oireet!! Onneksi riittää jännättävää, kun alkaa olla tylsää. Netti on surffattu läpi ja telkkaakaan ei jaksa katsoa.

Mulla ei oo pöpöä löytyny, sitä vielä etsitään. Viikonlopun yli mennään nyt kotona tilaa tarkkaillessa.

Tein eilen ovistestin, mutta täysin negahan se oli. Mikä oli täysin arvattavaa. Kaipa oma kroppa osaa laittaa jarrut päälle, jos on sairaana, ettei liikaa rasiteta elimistöä. En muistanu kysyä lääkäriltä siitä yrityksestä, mutta eipä sitä ole nyt edes jaksanutkaan.

Jollain tavalla tämä kuumeilu ei ole nyt päälimmäinen ajatus elämässä. Se jäi jotenkin taka-alalle muutama viikko sitten, kun myönsin itselleni, että ollaan lapsettomia. Tämän myönnettyäni olo on jotenkin helpottunut ja rauhallinen. Täytyy nyt vain nauttia tulevasta kummilapsesta ja muista ystävien lapsista. Meillä on aikaa harrastaa ja matkustaa. :)

ja matkustamisella en tarkoita mitään pakettimatkoja. Matkaoppaita katsoessa tulee entistä enemmän fiilis, että ei ikinä tollaiseen paikkaan tai tollaisella matkalla.
 
Kaapo, tsemppiä! Ehkäpä se sieltä tärppää, kun sitä vähiten odottaa! :hug:

Juu, oireet on ihan hyvät, mutta täytyy pitää mielessä, että suurin osa on ihan normijuttuja, joita oma pää paisuttelee! Välillä mieleni on tosi toiveikas ja välillä olen taas varma, että oma pää tekee tepposia... On vaan ihana löytää noita oireita, vaikka tiedänkin putoavani korkealta ja kovaa jos / kun täti taas tulee.

Oikeastaan nyt en usko pettyväni edes hirveän paljoa, koska ensi kuukauteen on odotettavissa kivoja juttuja! Hotelliöitä Helsingissä kamujen kanssa ja niin edelleen. Ja suunnittelin tikuttavani ovista ekaa kertaa, jotta näen, ovuloinko ja koska. Muutenkin on rauhaisa olo, kun gyneltä tuli niin kovin vihreää valoa. Että jos ei nyt, niin varmasti kuitenkin joskus! Voi tietysti olla, että maailma silti mustenee kun ensi viikonloppuna hanat aukeaa...

Oletteko muuten kertoneet ihmisille raskaustoiveistanne? Mä olen muutamille ystävilleni. Parille läheisimmille kerroin heti, parille kun he kysyivät asiasta. Perheelle ja työkavereille en ole asiasta hiiskunut. Kaikille olen kuitenkin korostanut, että en halua kyselyitä että joko nyt, kerron sitten, jos ja kun kerrottavaa on. Mies ei ole halunnut asiasta muille puhua, itse pidän sitä luonnollisena osana minun elämääni, josta haluan ystävilleni kertoa.
 
Clado hihihih, mietinkin, että testaatkohan tänään aamulla, mutta hienosti sait niskaotteen testaushimoisesta itsestäsi. :D
Kyllä helpotti, kun pääsin töistä kotiin, menin aikasin nukkumaan (kun väsytti ihan pirusti, kröhöööm) ja heräsin taas ihan liian aikaisin. Kävinpä nyt sitten kaupassa ja teen (taas) porkkana-valkosuklaakakkua itselleni lounaaksi :LOL:

Siis jos joskus haluatte jotain ihan TAJUTTOMAN hyvää, niin tämä on:
http://plaza.fi/ellit/ideakeittio/ruokaohjeet/porkkana-valkosuklaakakku

Itse laitan aina vähän enemmän valkusuklaata taikinaan :heart:

Pientä flunssa-fiilistä pukkaa, ja nyt kyllä täytyy sanoa, että lämmöt on ehkä hitusen normaalia korkeammat, yleensä mulla on aamuisin max.36.8-36.9'c, nyt on ollut 37.1 ja iltapäivälläkin yli 37'c (eilen ,3). Tissit on omituiset, välillä kipeytyy hetkeksi mutta katoaa kaikki tuntemukset taas hetikohta.

Sitten masentaviin "oireiluihin": menkkakouristuksia on ollut nyt eilen illalla ja varsinkin tänä aamuna oikein kunnolla, siis vahvoja. Samaa rataa kuin ennenkin siis.

Toisin sanoen, yhteenvetona: En jaksa leijua. :LOL:

Kaapo etkai nyt vielä luovuta? teillä ei ole vuottakaan täynnä vielä, niin mahkut on todella hyvät. :hug: Mutta hyväähän se tekee vaan, jos voi olla miettimättä liikoja, eli sinänsä ihan hyvä asenne.

Agaetis Meillä taas on toisinpäin :D Mies on kertonut kaikille sukulaisille, perheelleen, ja ystävilleen. Minä olen kertonut siskolleni ja yhdelle rakkaalle ystävälle, jolla on jo omia lapsia. Meillä tuo misteri tykkää jakaa asioita. :LOL:
 
Heippa kaikille!

Harmi ettei täällä vielä ole paukahdellut plussia, olin niin varma että mm. Clado laittas plussan kehiin, toisaalta voi se ihan hyvin viel plussaks muuttuu. Jos muistan oikein (en jaksa nyt kelata taaksepäin sivuja ;) ) testasiks sä mammaksin testillä? oliks se liuska? Mä testasin ton cittarin testin rinnalla mammaksilla (tavallisella ja herkällä) ja kun cittari anto vahvan plussan, niin mammaksin testit vasta haamua ja sillo oli "jo" rv 4+3, ja vasta joskus rv5+ näyttivät kunnolla plussaa. Mä niin toivosin että te kaikki täältä plussaisitte!

Sharona mulla oikeestaan ensimmäinen raskausoire oli noi menkkamaiset kipukohtaukset, välil ne säteili alaselkään, siks en yhtään osannu ees epäillä että plussan saisin. Sulla on mahdollisesti tapahtumassa työrintamallakin ihania asioita, toivottavasti saisit sen paikan!

ON:kävin tiistaina gynellä ultrassa, ku epäilin et ois kohdunulkonen/tuulimuna ym. mut siellä se pikkunen köllöttu onneks oikeessa osotteessa ja sydänkin sykki jo. Olin pari päivää pidemmällä ku olin laskenut ja mulla ovistestit näyttivät plussan pari päivää liian myöhään, joten ei oo ihme ettei oo aiemmin tärpänny,ku yleensä ollaan heiluteltu peittoja vasta ku oon saanu ovisplussan. Et vähän meni luotto noihin testeihin, tai ainakin niiden tarkkuuteen.
Kauheesti pelottaa edelleen että kaikki ei mee hyvin, jotenkin pelkään et jos se kuolee tonne kohtuun, ja sit saa vasta viikkojen päästä tietää sen. Et ei kai tässä auta kun vaan ootella ja toivoa parasta, vielä en kyl yhtään uskalla iloita tästä, vaikka gyne sano et keskenmenon riski on n.10% luokkaa nyt ku syke on näkyny.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia+++++++++++++++++++++ :whistle:

Danuli ja vielä nimetön rv 6+5 ;)
 
Danuli joo, oli se mammaksi ja nimenomaan liuska. :D Ajattelin, että ei mee rahaa paljoa hukkaan, ja kun kuitenkin näyttää negaa, niin menköön sitten p**ka testi hukkaan, eikä kallis. :LOL: Sillä sain kyllä kätevästi mielenrauhan pariksi päiväksi.

Tulpat on pakattu bilelaukkuun. Enää pitäis miehen saapua koirien kanssa, jotta pääsisin viemään pojat näytille mummolaan. Mun mummo kun ei oo vielä nähnyt miestä lainkaan... :ashamed: , sitten bileisiin!
 
Clado Ihanaa iltaa! Ja toivotaan, että mummo hyväksyy siipan :D :heart:

Danuli Mulla tuli ihan kyynel silmään, kun mietin sitä pientä sydäntä ja sen sykettä, wow. :heart: Tarrasukkia ja vauvaliimaa!!! :hug:
 
Sharona Ohops, mul oli tullu ajatushärö! dpo 9 on hormonieritys kiivaimmillaan ja sitten alkaa alamäki, jos ei hedelmöitystä.... heti piti guugettaa! ;) Eli ei viel tosiaan tuossa vaiheessa surkastu!

Mut tosiaan jos löysit, et vaan 2-3 päivää oviksen jälkeen ois plussaa ja sit muuttuis negaksi.. Toivottavasti mun ovis ei siis ollu ihan toooosi myöhään!! :kieh: Tossa netistä löyty keskustelu donnasta ja yks sanoi että loppukierrosta tuli koko ajan plussaa ja sai sit selville olleensa raskaana... Toivo siinä vaihtoehdossa :D

danuli Oih, oli varmaan ihanaa, että syke löytyi!! :heart: Hienoa kuulla, että kaikki menny hyvin :flower:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Ritu Mäkin löysin parikin ketjua, että on tuo Donna testi näyttänyt loppukierrossa positiivista ja on todellakin ollut positiivinen ;) B)

Listaanpas sitten taas uusia juttuja: Jatkuva jano, lihahimo (pakko oli tehdä lihapullia), tajuton väsymys, vaikka vetäsin 1,5-2h päikkäritkin jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Hlemmur voi ei... Onko vuoto ollutta vai mennyttä jo? Tuliko sulla ihan menkat vai tuhrua vaan?
Joo menkat oli ja meni jo, oli ihan normaalit, kunnolliset menkat, kesti 6 pv. Vaikea uskoa että nämä mitään ovulaatiokipuja olisi koska mulla on niin vähän kiertopäiviä kertynyt, ja tähän astisten kokemusten perusteella mun munikset kehittelee folleja (tai kystia...) vasta joskus kp 20 jälkeen. Nää kysta(?)kivut on kuitenkin hurjan paljon lievemmät kuin ennen menkkoja, jolloin olin välillä aika tuskastunut kipujen kanssa. Nyt tuntuu tosi harvoin joku pieni kipu. Aivan selkeä ero siis. Mutta kipu kuitenkin tuntuu, eli jotakin siellä on!

 

Yhteistyössä