(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Plussauutisia täällä on odoteltu, mutta aina ei voittaa. voi manuliisa :hug: pahoittelut tädistä.

minä olen tässä muutaman päivän tehnyt ovistestejä, mutta täysin negaahan sieltä on tullut. Voi olla, että ovis meni sairaalassa olon aikana, mutta en usko siihen, sillä mitään limoja ei ole ilmaantanut. Taitaa taas olla ovuloimaton kierto.

Eli täällä ei taaskaan mitään uutisia mihinkään suuntaan. pöh.
 
Clado Joo, tänään päivällä on se testi, mutta en valitettavasti päässyt Roomaan sitä tekemään, kun on kerran sama firma niin kutsuivat vain toiseen kerrokseen :p
Jänskättää kyllä, mutta yritän ottaa rauhallisesti!

En edes testiä oo menny tekemään, ja muutaman kiukkupäivän jälkeen, tänään olin jopa iloisella tuulella heti aamusta, vaikka en kunnolla nukkunutkaan, joten en viitsis pilata sitä negailemalla. :D Tosin se kummallinen maku on vieläkin vieraana mun suussa, ei yleensä kyllä kielen käräyttäminen aiheuta näin pitkäkestoisia ärsytyksiä.

Katinka Mä oon ymmrätänyt, että jos alkaa teroja vetelämään jo ennen ovista, saattaa ovis jäädä kokonaan tulemati. Sinuna soittaisin sille gynelle ja pyytäisin vähän lisäohjeistusta! Ei se voi vaan jotain random-päivää heittää sulle, jos se ei ollenkaan mätsää kierron kanssa. Ihme meininkiä!

Clado Ehkä se luomukierto tekee ihan hyvää välissä, ja olen kyllä useasti lukenut, että "clomeilla on jälkihöyryt", eli ettei niiden vaikutus välttämättä seinään loppuis.
Laskiko sulla kokonaan lämmöt? Ootko varma? :eek: Mä jo liputin sun puolesta... :hug:

Halit myös kaikille tädin yllättämille :hug:
 
No joo, minä tätä aloituspäivää ja ovulaatiojuttua yritin kysellä silloin kun siellä olin ja gyne höpisi vaan jotain kaivoon kannetusta vedestä. Ja varmaan kahdesti kysyin, kolmatta kertaa en ilennyt. En tiedä oliko ajatus nyt vaan saada etenkin tämä kierros päätökseen vai mitä, kun ne suurimmat follit oli tosiaan maanantaina sen 1 cm. Onhan miulla näitä myöhäisiä oviksia ollut muutama ennenkin kp 27 ja silleen, et en nyt tiedä odottelisinko vielä pari päivää ilmaantuuko mitää siihen viittaavia oireita (ne yleensä ilmaantuu n. 4-5 päivää ennen h-hetkeä). En sitten tiedä onko ees mitään mahiksia et noista 1 senttisistä joku kasvaisi vielä tarpeeksi suureksi tässä kierrossa. Mut lekuria tosiaan tuskin saa kiinni, kun hän on täällä seuraavan kerran ensi keskiviikkona eikä siellä ole muitakaan tällä viikolla, kun on hiihtolomat. Ei voinu sitten tämäkään mennä putkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Clado Joo, tänään päivällä on se testi, mutta en valitettavasti päässyt Roomaan sitä tekemään, kun on kerran sama firma niin kutsuivat vain toiseen kerrokseen :p
Jänskättää kyllä, mutta yritän ottaa rauhallisesti!
Kovasti tsemppiä b:Dd Hyvin se menee!! Kerrot sitten jälkikäteen, mitä siellä oli! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
CladoLaskiko sulla kokonaan lämmöt? Ootko varma? :eek: Mä jo liputin sun puolesta... :hug:
Kiitos, kyllä ne oli tippuneet 36,5:een... Mutta hmmm... toisaalta... nukuin kyllä ihan älyttömän huonosti... :LOL: :saint: Mutta siis joo, kyllä täti on varmaan kurvailemassa kohdusta alaspäin. Sillai jomottelee jo alaselkää...
 
Ja kauhee tuska on muuten kun suunnittelin jo tulevaa. Nimittäin olen viikon 16 kokonaan poissa ja työmatkalla. Olis kauheeta jos se sitäseuraavan kierron ovispäivät osuisi just siihen??? Ja jos kierrot on tällasia mitä nyt clomeilla (eli 32 d) tai aiemmin luomuna n. 35 d, niin menee just sille viikolle... :(

Ai miten niin meen asioiden edelle?? :eek: :whistle:
 
Clado: tuttu tunne tuo asioden edelle meneminen. Koko viikon olen nytkin yrittänyt laskea (ja miettiä niiden terojen aloitusta), ettei vain seuraava ovis sattuisi viikon kestävän työmatkani kohdalle. Tosi kova usko siis vissiin onnistumiseen... :LOL:
 
Clado sähän pidit sun 30-vuotiskemut jossain baarissa? miten se homma meni? olitko varannut tilan jostain ravintolasta? tarjositko vieraille jotain (ruokaa, juomaa?). oliko muuten onnistuneet kemut? Tampereellahan ne oli, missä?

mä tässä mietin, että pitäiskö itekin synttärikemut, mutta en haluis välttämättä mitään juhlatilaa vuokrata, enkä pitää niitä kotosalla...
 
Hellou ihanimmat palstalaiset :) Ja myöhäiset onnittelut Cladoceranille :flower:

Ja kyl mustkin tääl saa avautua ihan kaikenlaisessa tilanteessa olijat :) Täällä ollaan vähän muuttokuormia lastailtu, ja ei oo ollut kuin kännykkä käytössä, en osaa sillä tänne kirjoittaa. Olo on ollut kuin lasin takaa, kovasti oisin halunnut osallistua keskusteluihin!

Täällä on juuri tuon muuttamisen ja stressailun vuoksi vähän kp:t venyneet... En kyllä usko hetkeäkään, että olisi tärpännyt. Mutta silti toivon... Olen jotenkin nyt päätynyt taikauskoisuuden puolelle, en ois uskaltanutkaan ehkä käydä täällä vaahtoomassa, kun olen varma, et sit heti se täti tulee. En oo uskaltanut vielä edes miehelle kertoa, koska aina on viimeistään siinä vaiheessa menkat alkanut :ashamed: Mut nyt päätin tulla kuitenkin tänne kertoo, parempi et tulis täti nyt heti, ettei tarttis kauempaa jännäillä! Mulla on yks testi jemmassa, olen suunnitellut sitä perjantaiaamuna tekeväni ja toivottavasti pääsen kans tekemään..! Tissit ei oo ollu yhtään kipeet, jotain muljahteluita mahassa, ja siks tulee rampattua vessassa alvariinsa pelkäämässä punaista pikkuhousunsuojaa. Ja nyt taas muljahti, toivottavasti ei ois nyt alkanut......
 
Clado ja Katinka Taitaa meissä kaikissa olla samaa vikaa, mäkin jo mietin sitä perjantaista klinikka-käyntiä...

Meinasin, että kävisin sitten kuitenkin hakemassa töiden jälkeen testin, rahaahan siihen vaan menee muutama euro ja saapa taas mielenrauhan. Ainoa oire on tällä hetkellä päänsärky, joka onkin siis piinannu enemmän ja vähemmän joka päivä oviksen jälkeen. Taitaa olla kyllä ihan viattomasti niskajumin syytä.


Kaapo Soittele vaan kivoihin baareihin ja kysele mahdollisuutta "vallata" tila, mä järjestin Suomessa(kin) ahkerasti pippaloita baareissa, ja mielellään ne ottaa isommankin jengin kylään, kun myyntitulot ovat taatut. Laita vaikka sähköpostilla sama viesti useampaan paikkaan, ja sitten vaan valitsemaan! :)
 
Hei
Mä testasin eilen ovisplussan :) Tuli muuttostressistä huolimatta. Oletteko muuten kuulleet että mahdollisen kiinnittymisen aikoihin (noin 7 päivää oviksen jälkeen) pitäisi välttää fyysistä rasitusta jotta kiinnittyminen ei menisi pieleen? Käypähoitosuosituksissa luki että asiasta on ristiriitaista tutkimustietoa, eli saattaa olla riski. Harrastan sellaista lajia, jonka treenejä en mielelläni jättäisi väliin sosiaalista syistä (jään muista jälkeen), ennen kun olen varma raskaudesta mutta toisaalta en halua ottaa mitään turhia riskejä. Kysyisessä lajissa on paljon hyppimistä. Vaikea valinta kun liikunnalla on niin paljon myönteisiä vaikutuksia ja jos lopetan nykyisen lajin jo tässä vaiheessa niin saattaa olla että jään vaan sohvalle makamaan.

Voimia teille jonka työmatka osuu oviksen kohdalle :hug:

Clado voi ei, tosi harmi jos kyse on tädin tulosta :hug:
 
amelie Jee, peitot heilumaan vaan! Onnea oviksen bongauksesta! :D En oo kuullu tuosta fyysisen rasituksen välttämisestä kiinnittymisen aikaan,mut voihan se niinkin olla... Ite oon kyl jumpannu joka viikko yhtä aktiivisesti, että toivottavasti ei munis ois häiriintyny. :kieh: Nojoo, en kyl lopeta jatkossakaan urheiluu, kun tutkimustieto kerran ristiriitaista..eli lääkäritkin eri mieltä keskenään. On liikunnalla kuitenkin niin paljon positiivisia vaikutuksia... =)

Joyan On sulle kyl kiertopäivii kertyny jo kunnioitettava määrä... =) Jännää.
Toivottavasti pääset testaileen. :D

Cladoceran Älä ny viel heitä kirvestä kaivoon, toivoo on niin kauan, ku täti ei oo eksyny paikalle!

Sharona Kerro heti jos testailet! Jännäillään tääl sun puolesta! =)

ON: Tänne ei oo viel täti kurvannu eli kp 33....Jospa se täti ei tuliskaan... :D On mul kyl ollu joskus harvoin jopa 39 päivän kiertoja, joten ei nuo päivät ny aivan ennenkuulumattomia oo, voi kun oliskin... Joo, mut uskaltauduin sit kuitenkin tänään apteekkiin vierailulle ja ostin testin. Apteekin raskaustesti nimeltään. En kyl sit kuitenkaan tiiä, millon sitä uskaltautuis testaamaan. Mies estelee kovin, ettei viel huomenna, mut sit se lähtee reissuun ja en haluu olla yksin kotona testatessa, kun alan hyppiin seinille :LOL: Eikä sit voi iloita/surra tulosta yhessä. Yritän pitää miekkosen 'mukana' mahdollisessa raskaudessa heti ensimetreiltä asti, että pääsis sekin jännittämään testitulosta sen muutaman minuutin tekeytymisajan :D En tiiä, jaksaako sitä oottaa ens viikkoon kuitenkaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Meinasin, että kävisin sitten kuitenkin hakemassa töiden jälkeen testin, rahaahan siihen vaan menee muutama euro ja saapa taas mielenrauhan.
Hahaa, en käynyt ostamassa testiä vaan päätin odottaa vielä, sillä mullahan on aikaisemmissa kierroissa luteaalivaihe kestänyt 15pvää ja vasta 16. on tullut täti, joten sinne perjantaille odottelen. Viime kierrossa se täti tuli dpo17...

Se työpaikan testikin tais mennä kankulleen, olin jo aika koomassa aikaisen aamun jäljiltä, joten ei oikoluku, kirjoitusvirheiden korjaus, saati luova kirjoitus oikein ottanut sujuakseen.
Huh, saas nähdä. Tulis nyt edes yksi plussa tähän perheeseen!!!

Täällä on näköjään muitakin jännäilijöitä ja testi-pihtaajia :D
Joayn ja Ritu ainakin, ja onnea Amelie O-plussasta! :flower:

Mun sisko soitti just, että niiden pieni vauva on sairaalassa RS-Viruksen takia, voi ei. :'(
Tuli kauhea hätä, kun en ole koko pikkumiestä edes ehtinyt vielä näkemään, ja on niin rakas jo siitä huolimatta. :heart: :eek:
 
Hui, täällä alkaa olla monella tosi jännät paikat! d :) b kaikille!!

Voi Sharona, toivottavasti siskosi lapsi on pian kunnossa! Tuo RS-virus on pienillä inhottava, mutta onneksi pikkuinen on sairaalassa, saa siellä parasta hoivaa ja pääsee luultavasti tiputukseen, ettei kuivu! :hug:

Amelie, mäkään en ole kuullut liikunnan vaikutuksista muuta kuin hyviä asioita. Onnea ovisplussasta! :flower:

ON: Täällä lämmöt myös laskussa (tai itse asiassa ne heittelee 36,5-37,1 välillä miten sattuu, alkukierrossa ovat n. 36,1, sinne eivät vielä ole laskeneet) ja menkkajuilinnat tuntuvat jo, joten eivätköhän ne oireet olleet taas odottavan mielen tepposia... Vähän flunssainen olo kyllä vaivaa vilutuksineen ja päänsärkyineen edelleen, mutta kyseessä taitaa olla joku pieni flunssanpoikanen. Kahviakin pystyn taas kupposen juomaan, mutta edelleenkään sitä ei tee mieli, outo juttu sinänsä. Eilen uskoin raskausmahdollisuuteen, nyt tuntuu siltä, että kyllä se täti taas tulee, katsotaan mikä on fiilis huomenna! :D Voi tätä tunteiden vuoristorataa... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaapo80:
Clado sähän pidit sun 30-vuotiskemut jossain baarissa? miten se homma meni? olitko varannut tilan jostain ravintolasta? tarjositko vieraille jotain (ruokaa, juomaa?). oliko muuten onnistuneet kemut? Tampereellahan ne oli, missä?
Itse asiassa nyt juhlittiin Helsingissä, viikko aiemmin oltiin Tampereella :D. Kutsuin vaan porukkaa istumaan iltaa ravintolaan. Yhteensä varmaan kolmisenkymmentä tyyppiä kävi paikalla olemassa. Osa pidempään ja osa lyhemmän aikaa. En ollut varannut mitään pöytää, luotin siihen, että kun ajoissa mennään (kuudelta), niin sitten vielä löytyy pöytä ja siitä voi sitten levittäytyä sitä mukaa kun porukkaa tulee. Niin siinä sitten kävikin.

Tarjosin kuohuviiniä, periaatteella lasillinen kaikille ja sitä meni illan aikana 180 euron edestä, eli ihan kohtuullisesti. Helposti sitä kotibileisiinkin tulee hankittua kaikenlaista syötävää ja juotavaa, ja rahaa menee helposti.

Tosta jäi kokonaisuutena niin hyvä fiilis, että taidan jatkossakin tyytyä tontapaiseen juhlintaan. :) Suosittelen muillekin, jos ette erityisemmin pidä kotibileiden järkkäämisestä. Mä ainakin inhoan sitä, että ennen juhlia pitää hulluna siivota ja laittaa ja jälkeenpäin sitten krapulassa puunata uudelleen ja harmitella hajonneita tavaroita ja suuttuneita naapureita ja roudata pulloja kauppaan... yök.

Joyan b:)d ihan salaa vähän vaan pidän peukkuja. ;)

Amelie pääsee heti testaamaan uutta kotia? ;) :flower:

Hyvä Sharona! Hienosti hillitty! :heart: Oot kyllä melkoinen akka! Toivotaan, että siskosi pikkuinen selviää parhain päin, eikös tuo RS oo aika vakava homma kuitenkin?

ON: kyllä tästä päivästä kehkeytyi kp 1, yk 13. Oikein komea lihava täti oli kertynyt kuppiin pyörimään. :headwall: Nyt sitten pitää pohtia ja pähkiä, että clomittaako vaiko ei... Pääasia, että joku ratkaisu tuli, onhan sentään jo dpo 18. :eek:

Agaetis ja Ritu on nyt vaan hyvät ja sinnittelee! Mä pidän lujasti tädistä kiinni, niin se ei pääse livahtamaan kenenkään muun luo! :LOL:
 
Voi Clado, harmin paikka, jättimunis ja kaikki... Mutta uutta jättisupermunista päin! :hug:

Muuten Sharona, toi outo maku suussa ja päänsärky... Juu juu... :whistle: Ja varmasti se testi meni hyvin, yleensä silloin just menee, kun itsellä on sellainen olo, että vähän sinne päin onnistui... Peukkuja kaikkiin testausjuttuihin! b :) d
 
Torstai 4.3.2010

[/url]

Sharona............29........kp 2/28-33........................1v6kk
Cladoceran........30........kp 2/33-38........................yk 13
Manuliina.......................kp 3/25-31........................yk 7
Nosen................30........kp 4/28-35........................yk 3
Iitukka80...........30........kp 5/28.............................yk 3
Hlemmur............27........kp 13/??............................yk 7
amelie29...........29........kp 16/25-28.......................yk 4
Katinka-82.........27........kp 22/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 24/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 25/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 27/27-31.......dpo 13....yk 4
Ritu82................27........kp 34/28-32......................yk 2
Joyan.................29........kp 36/28-33......................yk 7




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010


 
Clado Miten se nyt molemmat samana päivänä löysi? Inha täti. :hug:
Mulla ei näköjään laske lämmöt ennen tätiä, sillä olin eilen illalla ihan umpijäässä ja lämmöt 37,2'c, mittasin n. tunti ennen kuin vuoto alkoi.

Huomenna sitten hoitosuunnitelmaa kuulemaan..
 
Sharona ja Clado voi höhlä sitä tätiä taas... :(

ON: huomenna ultrataan että onko kysta vielä tuolla. Mua pelottaa hirveesti että taas tulee lisää kylmää vettä niskaan tässä asiassa. Jotain tuolla kuitenkin tuntuu mutta vain lievästi. Eli jotain siellä varmaan on, mutta sille on myös tapahtunut jokin muutos, mutta mikä? Selviää huomenna. Jännää... :$
 
Voi Sharona, höh! Mä niin toivoin, että nyt olisi ollut sun ja/tai Cladon vuoro... No, nyt jännitetään Joyanin ja Ritun puolesta! b =) d

Hlemmur
, tsemppiä huomiseen! Varmasti helpottavaa, kun saa tietää, mikä siellä vielä kaivelee!

ON: Aivan hirveät menkkakivut ovat kiusanneet tämän päivän! Särkee aina selkään ja jalkoihin asti. En muista, koska olisi tällaiset olleet! Taitaa siis olla joku aivan hirveä jättitäti tulossa huomenna... |O

Tajusin tänään ekaa kertaa, että mieskin odottaa menkkoja jännityksellä. Oli kauhean pettynyt, kun kerroin uskovani menkkojen tulevan, kun kivut ovat niin kamalat. Ei toki sitä sanonut suoraan, mutta huomaan murun äänestä ja eleistä. Tuli ihan paha mieli toisen puolesta! Olisi niin ihanaa voida kertoa hänelle iloisia uutisia, mutta eiköhän se jossain kierrossa tapahdu!
 
Voi ei, pahoittelut tädistä Sharonalle ja Cladoceranille! :'(

Hlemmur Toivotaan, et kysta on kadonnu tai ainakin parempaan päin kehitys... Tsemppiä huomiselle! :hug:

ON: Tätiä ei vieläkään näy, ei edes tuhrua.... dpo 18, jos oikeen onnistuin oviksen bongaamaan. Ja mies lähti jo aiemmin tänään, eikä sen aamu-unia saanu häiritä testaamisella, kun olisin saattanu herran unia mennä häiriköimään testauksen jälkeen.... :kieh: aaargh, eli nyt siis seuraava mahdollinen testausaamu miehen kaa ois tiistaina. Mut en nyt sit tiiä, kassellaan jaksanko oottaa. Polttelee testi kaapissa hiukan. Vois sen mahdollisesti vaik vkonloppuna tuhlata, huomenna ei voi kun muuten oon ihan hömelö töissä, jos plussa tulis.
 
pakko tulla pikaisesti puhelimella selaamaan... Voi ei Clado ja Sharona... :,(

Eipä täälläkään kovin optimistinen olo ole, koko ajan pitää käydä vessassa katsomassa. Äsken täytin perhesuunnittelun kotisivuilla ovulaatiolaskuria, ja JOS ne menkat alkokin silloin viimeks oikeesti vasta lauantaina kun hanat todella aukes, eikä jo tiistaina jonka eka kuulin olevan kp1, pitäis menkkojen alkaa huomenna. Huomista kauhulla odotellessa...
 

Yhteistyössä