Lääkäri käski varautua pahimpaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä uskon että te löydätte oikean ratkaisun asiaan.tiedän että rakastat syntymätöntä vauvaasi oli se terve eli sairas.toivon että vauva selviää ja saa kasvaa niinkuin muutkin lapset.mutta jos ylempi taho haluaa hänet enkeliksi niin tiedäthän että hänellä on sielläkin hyvä olla,ainahan se parempi äidin rakastavassa sylissä olisi mutta aina ei niistä asioista voi päättää.toivon sinulle ja masuasukille paljon voimia ja pikkuselle vielä super annos suomalaista sisua!
Kauniisti sanottu, kiitos...

vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä uskon että te löydätte oikean ratkaisun asiaan.tiedän että rakastat syntymätöntä vauvaasi oli se terve eli sairas.toivon että vauva selviää ja saa kasvaa niinkuin muutkin lapset.mutta jos ylempi taho haluaa hänet enkeliksi niin tiedäthän että hänellä on sielläkin hyvä olla,ainahan se parempi äidin rakastavassa sylissä olisi mutta aina ei niistä asioista voi päättää.toivon sinulle ja masuasukille paljon voimia ja pikkuselle vielä super annos suomalaista sisua!
Peesi tähän!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja pihlanmamma:
Marge, olet raskaan päätöksen edessä ja se on sinun päätöksesi! Muut voivat neuvoa ja kertoa mielipiteitään. Sinuna vaatisin sen lähetteen TAYS:n äitipolille ja sitä kautta synnytyksen käynnitykseen Yliopistolliseen sairaalaan. Usko minua, siellä on hoidon taso ja laitteet ihan eri luokkaa kuin Lahdessa tai aluesairaaloissa yleensä. Ja erikoislääkäreihin verrattuna Lahden lääkärit ovat aikas avuttomia, anteeksi vaan! (vuosia sivusta olen seurannut heitä työkavereina) Nykypäivän sairaalamaailmassa selviää jos jaksaa VAATIA VAATIA VAATIA! KYse on sinun lapsestasi ja sinusta, lääkärit tuntuvat johdattelevan sinua vähimmän kustannuksia tuottavaan ratkaisuun.
En osaa uskoa, että kustannuksia ajattelisivat... Täytyy nyt vielä huomenna kysellä PHKS.n lääkäriltä että voiko se oikeasti olla mahdollista, vai onko hän tosiaan samoilla linjoilla Tampereen lääkärin kanssa. Tai no, tulihan se jo viimeksi selväksi, mutta tentataan vielä...
Kysyä saa ja pitää aina!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
No mitäs teille nyt sanottiin,auttoiko päätöksenteossa?Tarkoitan lähinnä synnytystä..
Juu... Ultrasi taas (vai joku huijausvehjekö se onkin, sori ei sulle...) ja tässä vaiheessa lapsivettä pitäis olla litran kieppeillä, vettä ei ole ollenkaan... Munuaiset on laajentuneet lisää ja painoarvio noussut taas, kun pikkuisen masu venyy... Sama lääkäri, tosi myötätuntoinen... Mutta suoraan sanoi, että kun ei ole munuaisia eikä keuhkoja (tai on, mutta ei toimivia...) niin eihän siinä mahdollisuuksia elämään ole... :'( missään vaiheessa eivät ole puhuneet täysistä viikoista ja lääkäri sanoi että vauvan masun ympärys on nyt sama kuin täysiaikaisen ja synnytys myöhemmässä vaiheessa ois huonompi juttu sekä mulle että vauvalle. Perätilassa kun on... Sanoi myös että ei ehkä selviä synnytyksestäkään... :'( eli ei ole edes varmaa että saatais edes niitä muutamia minuutteja vauvan kanssa... :'(

Ei löydy sanoja tallaiseen tilanteeseen... :hug: . Mieleeni tulee Petri Laaksosen laulun sanat"Taas valo siintää taivaan rantaan, se päivän yöstä erottaa, on tullut aika pois se antaa, jota niin paljon rakastaa. Sen järjellä vain ymmärrämme, kun toinen lähtee toinen jää, vain pieni lapsi sisällämme, ei sitä tahdo käsittää..." Enkelit olkoon sinun, pikkuisen ja koko perheesi turvana.

No mitäs teille nyt sanottiin,auttoiko päätöksenteossa?Tarkoitan lähinnä synnytystä..
Juu... Ultrasi taas (vai joku huijausvehjekö se onkin, sori ei sulle...) ja tässä vaiheessa lapsivettä pitäis olla litran kieppeillä, vettä ei ole ollenkaan... Munuaiset on laajentuneet lisää ja painoarvio noussut taas, kun pikkuisen masu venyy... Sama lääkäri, tosi myötätuntoinen... Mutta suoraan sanoi, että kun ei ole munuaisia eikä keuhkoja (tai on, mutta ei toimivia...) niin eihän siinä mahdollisuuksia elämään ole... :'( missään vaiheessa eivät ole puhuneet täysistä viikoista ja lääkäri sanoi että vauvan masun ympärys on nyt sama kuin täysiaikaisen ja synnytys myöhemmässä vaiheessa ois huonompi juttu sekä mulle että vauvalle. Perätilassa kun on... Sanoi myös että ei ehkä selviä synnytyksestäkään... :'( eli ei ole edes varmaa että saatais edes niitä muutamia minuutteja vauvan kanssa... :'(
*sanaton*
Paljon voimia. :hug: :hug: :hug:

Ei tätä käsitä vieläkään... Siinä ultratessa mietin että miten ihmeessä tässä näin kävi, niin innolla on tätä lasta odotettu ja joudutaankin reppanasta luopumaan... :'( lääkäri sanoi että saan pitää vauvaa synnytyksen jälkeen niin pitkään kuin haluan... Itkin että niin varmaan saan, mutta en kuitenkaan :'( ei saada omaa rakasta kotiin, viereen tuhisemaan... :'(

Ei tätä käsitä vieläkään... Siinä ultratessa mietin että miten ihmeessä tässä näin kävi, niin innolla on tätä lasta odotettu ja joudutaankin reppanasta luopumaan... :'( lääkäri sanoi että saan pitää vauvaa synnytyksen jälkeen niin pitkään kuin haluan... Itkin että niin varmaan saan, mutta en kuitenkaan :'( ei saada omaa rakasta kotiin, viereen tuhisemaan... :'(
tulee ihan itku kun lukee tätä ketjua.. en edes voi kuvitella miltä sinusta tuntuu.. kovasti jaksamisia koko teidän perheelle :hug:

voi hyvä luoja... :'( :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
tulee ihan itku kun lukee tätä ketjua.. en edes voi kuvitella miltä sinusta tuntuu.. kovasti jaksamisia koko teidän perheelle :hug:
Mä olen itkenyt itteni jo ihan väsyneeksi... Viime yönäkään en saanut kunnolla unta, välillä supisteli niin että hengästyin ja reisissä asti tuntui... Olin hereillä kun lehti tuli ja kun kello soi...
Pitäis tästä kohta lähteä ulos lasten kanssa...

:'( uskomatonta mitä kaikkea ihminen joutuu kestämään :'( aina sanotaan että kaikella on joku tarkoitus,kysyn vaan että mikä tarkoitus tämmöisellä jutulla on?? :eek: voimia sinulle erittäin paljon lähettelen täältä :hug: :hug: :'(

Yhteistyössä