Lääkäri käski varautua pahimpaan...

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ei tätä käsitä vieläkään... Siinä ultratessa mietin että miten ihmeessä tässä näin kävi, niin innolla on tätä lasta odotettu ja joudutaankin reppanasta luopumaan... :'( lääkäri sanoi että saan pitää vauvaa synnytyksen jälkeen niin pitkään kuin haluan... Itkin että niin varmaan saan, mutta en kuitenkaan :'( ei saada omaa rakasta kotiin, viereen tuhisemaan... :'(
Kovasti voimia tulevaan.. Ei löydy oikein sanoja, itkettää..



:hug: :hug:
 
tuija
tää on taas sellainen ketuju että ei voi muuta kuin itkeä.. ja olla kiitollisia et omat lapset nukkuvat sängyssä ja kaikki on ok....
eipä sitä koskaan tiedä että mitä tapahtuu ja sattuu, mutta toivon margelle voimia ja jaksamista... vaikka sekin tuntuu varmaan aikas turhalta tässä vaiheessa..:(
 
Tätä on aina niin kauhee lukee. :'( :'( En vaan saa itkua loppumaan. Kauheeta, miten joidenkin täytyy kestää kauheita asioita. Tämä jos mikä pistää miettimään ihan tosissaan, mikä elämässä oikeesti on tärkeetä. Ja mitä kaikkea hyvää on saanut. Mistä pitäisi muistaa olla aina kiitollinen. En keksi mitään lohduttavaa sanottavaa, ei sellaista taida edes olla... :'( :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
vieras
Tuskin kukaan tänne on loukatakseen kirjoittanut. Monesti ihmisillä ei ole sanoja, tai eivät saa itseään ymmärretyksi. Ja kun kuitenkin jotain haluaisi sanoa, mutta lopputulos voi olla aivan muuta.

Mullakaan ei ole sanoja. Kun suurin suru on sanaton.

Mutta voimia sinulle toivon.




 
kaipaus
Unen pehmoinen lämmin siipi,
se hiljaa sinun lähellesi hiipi.

Se otti sinut matkalle mukaan,
sanoi seurata ei saa nyt kukaan.

Se lohdutti hetken ja lupasi hiljaa,
he hoitavat taivaassa pientä viljaa.

Se lupasi laittaa lapselle vaatteen soman,
kun päivä se tulee silloin löydätte oman.

Se antoi vielä hyvästit sanoa pienelle,
sitten lapseni liiti enkeliksi taivaalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin kukaan tänne on loukatakseen kirjoittanut. Monesti ihmisillä ei ole sanoja, tai eivät saa itseään ymmärretyksi. Ja kun kuitenkin jotain haluaisi sanoa, mutta lopputulos voi olla aivan muuta.

Mullakaan ei ole sanoja. Kun suurin suru on sanaton.

Mutta voimia sinulle toivon.
Eräs tähän ketjuun kirjoittanut (ja toiseen lukittuun) kyllä halusi vain loukata. Yksityisviestiä laittoi mulle myös... Onneksi sellaisia on harvassa.

Tulin vielä pikaisesti täällä käväisemään... Kauniita ajatuksia olette laittaneet... Iinukka iso kiitos sinullekin, laitan varmasti myöhemmin viestiä... Nukuin aika huonosti kun oli niin paha olo... Itku alkoi heti kun sängystä piti nousta... Pelottaa, en halunnut että tässä näin käy :'(
 
voimia sulle ja koko perheelle

eikö sitä ole huomattu ultrassa miten se oliken huomattiin mun pojan munuais vika huomattiin jo ekassa ultrassa itekkin meni ihan sekasin kun kuulin että pojallani ei oo munuainen kunnossa mutta se oli multikystinen munuainen vaan
 
olitte eilen mun ajatuksissa kun kuuntelin dream theaterin - ministry of lost soulssia.
koska lohduttajana olen todella surkea, ja saatan sanoa jotain tyhmää toivon tämän kappaleen sanojen auttavan teitä vaikeiden aikojen ylitse.


The water's edge
Is where she waits
Lost soul still wandering
Meant to die
But she's stuck not crossing over

The other side
Is where he waits
His spirit reaching out
Meant to save
But she's too scared
To take his hand

Living in a world without you
Drowning in the past
Is living in no world at all
So now I call on you

Remember me
I gave you life
You would not take it
Your suffering
Was all in vain
It's almost over now
Don't turn your back on paradise

Feeling scared
She's prepared
To give up everything
She can't stand
To feel like half of her is fading

He will choose
The only way
To rid her of her pain
Take her soul now
The decision has been made

Living in a world without love
A burden to my soul
Is living in a worthless world
So I will call on you

Remember me
I gave you life
You would not take it
Your suffering
Was all in vain
It's almost over now
Remember me
You were so young
How could I tell you?
Remember me
I am the one
Who saved your life that night

I was the one who would not abandon you
Even in death
I was the one who would not leave you

I used my freedom to protect you
And all the while direct you
Do you remember me this time?
Even in death I gave you life
I gave you life

I wanted to deserve a place
A place beside you
This time when I reached out my hand
It reached all the way to heaven

Remember me
I gave you life
You would not take it
Your suffering
Was all in vain
It's almost over now
Goodbye
It's almost over now
Goodbye
It's time
I release you from this life
Don't turn your back on paradise
 
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
voimia sulle ja koko perheelle

eikö sitä ole huomattu ultrassa miten se oliken huomattiin mun pojan munuais vika huomattiin jo ekassa ultrassa itekkin meni ihan sekasin kun kuulin että pojallani ei oo munuainen kunnossa mutta se oli multikystinen munuainen vaan
Olen alussa käynyt vain yhdessä ultrassa rv 12, siinä ei vielä voi huomata tällaista kuulema... Rakenneultraa täällä ei ole.
Kysyin muuten eilen lääkäriltä, olisiko neuvolassa pitänyt huomata että vettä ei ole. Olisi kuulema pitänyt, vauva tuntuu niin selvästi päälle päin, ei mitään pehmusteena ympärillä... Siltä kyllä tuntuukin, varsinkin pikkuisen pään näkee ja tuntee selvästi... Mulla oli neuvolalääkärikin viikkoa ennen, kun saatiin tästä ultrassa tietää. Neuvolalääkärikään ei huomannut mitään erikoista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
voimia sulle ja koko perheelle

eikö sitä ole huomattu ultrassa miten se oliken huomattiin mun pojan munuais vika huomattiin jo ekassa ultrassa itekkin meni ihan sekasin kun kuulin että pojallani ei oo munuainen kunnossa mutta se oli multikystinen munuainen vaan
Olen alussa käynyt vain yhdessä ultrassa rv 12, siinä ei vielä voi huomata tällaista kuulema... Rakenneultraa täällä ei ole.
Kysyin muuten eilen lääkäriltä, olisiko neuvolassa pitänyt huomata että vettä ei ole. Olisi kuulema pitänyt, vauva tuntuu niin selvästi päälle päin, ei mitään pehmusteena ympärillä... Siltä kyllä tuntuukin, varsinkin pikkuisen pään näkee ja tuntee selvästi... Mulla oli neuvolalääkärikin viikkoa ennen, kun saatiin tästä ultrassa tietää. Neuvolalääkärikään ei huomannut mitään erikoista...
Tee ihmeessä valitus (sitten kun jaksat)... ei siksi, että sillä olisi enää teidän kohdalla merkitystä.. enkä tiedä olisiko sillä ollut merkitystä jos olisi aiemmin huomattu. Mutta kyllä tuo lapsiveden määrän arvioiminen kuuluu perustutkimuksiin ja ne täytyy hallita!

:'(

 
Joku tossa ylempänä mainitsi sektion vaihtoehtona. Se on kyllä lapsen kannalta "raaempi" tapa syntyä kun alateitse, kun joutuu yht´äkkiä vetämään keuhkot täyteen ilmaa. Tästä on omakohtaisia kokemuksia, kuopuksella ilmarinta.

Niin toivoisin että saisitte viettää pienokaisenne kans edes pienen hetken yhdessä.
 
vieras
Kyllä minullakin on kolmessa raskaudessa aina sanottu lapsivedestä.Ehkä olisi keuhkoihin auttanut jos olisi ajoissa huomattu,en tiedä.Mutta tämä on sitten taas tätä jos.Käytkö vielä muuten neuvolassa?Siellähän voisit sitten asiasta kysyä.
On tyhmää kun joillain on 2 perusultraa ja joillain vain 1.Mutta sitten taas se rakenneultrakin on siellä 19 viikon paikkeilla.
 
Voi että, niin surullista. Kyyneleet tulee aina silmään kun tätä ketjua lukee. Etenkin äidin puolesta. En haluisi sanoa ketään kohtaan ajattelettomasti, mutta hieman fanaattisia mielipiteitä tällä palstalla välillä. Teillä on jo kaksi pientä lasta, voimia myös heidän elämänsä ja ilonsa turvaamiseen toivon kovasti teille vanhemmille. Ja osaanottoni. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ei tätä käsitä vieläkään... Siinä ultratessa mietin että miten ihmeessä tässä näin kävi, niin innolla on tätä lasta odotettu ja joudutaankin reppanasta luopumaan... :'( lääkäri sanoi että saan pitää vauvaa synnytyksen jälkeen niin pitkään kuin haluan... Itkin että niin varmaan saan, mutta en kuitenkaan :'( ei saada omaa rakasta kotiin, viereen tuhisemaan... :'(


:'( :hug: :hug: :hug: :'(
Sanaton oon....
 

Yhteistyössä