Lääkäri käski varautua pahimpaan...

Merde
Voimia teidän perheelle! Miten tällaista pitääkin tapahtua! Aivan kamalaa! ;( EI voi olla totta miten kauheita asioita toiset joutuvatkin kokemaan! En osaa ollenkaan kuvitella miltä sinusta tuntuu! Ei tähän oikein sanoja löydy. Miten pahalta tuntuukaan kun pienokainen potkii masussa ja itse tietää, että pian ei olekaan enää sitä pientä rakasta! Ei voi käsittää tätä!!! Voimia!
 
vieras
Ei voi muuta kuin toivottaa jaksamista. Suuri on varmasti surunne ja voimia tarvitsette tulevaan. Joku tuossa jo kysyikin, että joko on päätetty että milloin vauva tulee maailmaan?
 
mielessä olette :'( :heart:

en voi ymmärtää miksi näin pitää käydä :'( :'(

olen pahoillani.

Pyydättehän apua kodin hoitoon ja isojen lasten hoitoon jos vähäänkään tuntuu siltä.

Kirjoitin paljon, mutta pyyhin pois, etten vaan kirjoita mitään mikä voi tuntua loukkaavalta,missään nimessä en halua loukata .

voimia paljon ja halauksia koko meidän perheeltä :heart:
 
:flower: :hug:
Kaikilla ihmisillä on elämäntehtävä.. sinunkin vauvallasi on jotain opetettavaa meille kaikille! Emme käsitä sitä vielä, ehkä joskus kuukausien..vuosien päästä!
"vain hetki me yhdessä kuljettiin, meni kappale kaunista matkaa, se tie oli kaunis ja lohdullinen vaan luoja ei sallinut jatkaa!"
Myös tämä virsi puhuttelee minua ainakin tosi paljon ja on tuonu lohtua monessa elämän tilanteessa
"Jää lähellemme, Jeesus
jää kaikkiin vaiheisiin,
myös luopumiseen, lähtöön,
suruihin suurinpii.
Vain sinä, Herra kannat
ja meidän kasvaa annat
armosi turvissa!" v:464:4

Toivottavasti et pahastu uskonnollisista pätkistä!!

Ei haihdu ne muistot mi sinusta jäi
niil tyyni sija mun sydämmessäin.
Ei kuihdu, ei kuole
ne kukkivat vaan
ja kukkana jään sua muistelemaan.

:hug: Eivät sanat riitä lohduttamaan.. eikä niiden tarvitsekkaan! Mutta muista että sinua eikä perhettäsi rangaista mistään.. tämä ei ole minkään seurausta.. uskon myös siihen ettei kenellekkään anneta raskaanpaa taakkaa mitä hän jaksaa kantaa!! Sinulla on ihana mies/perhe!!
 
Äiti minäkin
Vois Emilyn PYYTÄÄ ANTEEKSI yksityisviestillä, ku haukkuikin (oikein tappajaksi) yksityisviestilläkin Margea !!! :eek: :'(

Toivottavasti lukee nää Margen viime kirjoitukset moinen Emilyn !!!


VOIMIA MARGELLE JA HALAUS ! :hug:
 
Suuret murheet eivät puhu, vain pienillä murheilla on sanat.

En osaa lohduttaa, en taakkaa keventää, minä tuntematon. Mutta sydämestäni voin sanoa, että olette ajatuksissani. Toivon voimia, voimia epätietoisuuteen, voimia jaksaa eteenpäin.

:hug:
 
Ennenkin kirjoitellut
Kun ei ole mitään hänestä kuulunut ja tuossa edellisen kerran kun kirjoitti niin sanoi, että tulee nyt vielä pikaisesti täällä käväisemään. Ollaan nyt kaikki hengessä mukana, jos vaikka Marge onkin jo sairaalassa. Voi itku..
 
Iinukka harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Ennenkin kirjoitellut:
Kun ei ole mitään hänestä kuulunut ja tuossa edellisen kerran kun kirjoitti niin sanoi, että tulee nyt vielä pikaisesti täällä käväisemään. Ollaan nyt kaikki hengessä mukana, jos vaikka Marge onkin jo sairaalassa. Voi itku..


Ihan samaa olen itsekin miettinyt...
Kaikki voima ja energia nyt heille, että jaksavat.
Minä täällä edelleen toivon, että olisi edes se pieni valon pilkahdus nähtävissä.

Halauksia koko sydämestäni<3
 
Vilijonkka
Halauksia ja voimia koko perheelle! Elämä tuntuu nyt mustalta ja ylitsepääsemättömän raskaalta, minä tiedän. Suru, pelko ja ikävä jo etukäteen on valtava.
En voi muuta kuin myötäelää surussanne ja toivoa suojelusenkeleitä vierellenne.
Oman lapseni kuolemasta on kohta 5 kk, mielessä on edelleen tuoreena tunteet mitä silloin koin. Voimia!
 
vieras
Jos on esimerkiksi jo sairaalaan otettu,ehkä halusi keskittyä siihen ja perheeseen eikä sitten enää palstailla tällä.Jos näin on käynyt,toivon että perhe saisi vielä tuntea vauvan kosketuksen.
 
Velmina
Otan osaa. Minäkin olen vauvan menettänyt 2,5 vuotta sitten. Aika parantaa vaikka nyt tuntuukin synkältä.

antaa kyynelten virrata,
antaa itkun tulla.
antaa sydäntä pakottaa,
antaa ajatusten sattua.
kun suru on kohdannut,
lamaannuttanut,
mykistänyt.
kyyneleet pesevät,
itku hoitaa.
sydän aina tuntee
ja ajatukset tekevät surutyötä.
surutyö on hyvästi jättöä
ja luopumista.
luopumista siitä mitä
emme koskaan
omistaneetkaan,
vaan saimme pitää
määräajan lahjana.
 

Yhteistyössä