Lääkäri käski varautua pahimpaan...

sivusta seurannut
Osanottoni.

Olen seurannut iltaisin kirjoittelua ja mielessä olette pitkät päivät pyörinyt. Kauheaa, että näin voi käydä. Ei toivoisi kenellekään tälläistä surua..

Syntyikö pieni poikanne elävänä? Saitteko pidellä hävtä viimehetket sylissänne?

Ei tällä mitään väliä ole, vaikka et haluaisi vastata, mutta minua itseäni ainakin lohduttaisi, jos olisin saanut vastaavassa tilanteessa näin tehdä..

toivon sinulle ja perheellesi voimia jaksaa eteenpäin, kun on sen aika.

 
sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Osanottoni.

Olen seurannut iltaisin kirjoittelua ja mielessä olette pitkät päivät pyörinyt. Kauheaa, että näin voi käydä. Ei toivoisi kenellekään tälläistä surua..

Syntyikö pieni poikanne elävänä? Saitteko pidellä hävtä viimehetket sylissänne?

Ei tällä mitään väliä ole, vaikka et haluaisi vastata, mutta minua itseäni ainakin lohduttaisi, jos olisin saanut vastaavassa tilanteessa näin tehdä..

toivon sinulle ja perheellesi voimia jaksaa eteenpäin, kun on sen aika.
Olitkin aloittanut uuden ketjun, jossa tästä kerrotkin. En huomannut sitä.

Hiljainen, surullinen on mieli.
Voi pieni enkelipoika...

 
vieras
Kirjoitan tähän ketjuun kun ei varmaankaan enää kauheesti kirjoituksia tule.

Osanottoni suruunne!!

Mitään ei ilmeisesti ollut tehtävissä vauvan suhteen?Oliko kaikki niin kuin ultrassa oltiin huomattu jateille sanottu?
Ei ole pakko tähän vastata jos et halua ja jaksa.Enkä tietenkään odota että heti vastaisitkaan,sitten kun jaksat ja jos haluat.


Enkelit valkoiset taivaalta tuolta
pitäkää poikavauvasta hyvää huolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitään ei ilmeisesti ollut tehtävissä vauvan suhteen?Oliko kaikki niin kuin ultrassa oltiin huomattu jateille sanottu?
Kaikki meni juuri niin, lastenlääkärin piti tulla toteamaan kuolema, hän sanoi että rintakehän alueesta huomaa että keuhkot on kehittymättömät ja kaikki viittaa siihen, mitä ultrissa löydettiinkin... Ruuminavaushan kaiken vahvistaa... Jotenkin kamala kirjoittaa tällaista... :'( näkihän sen itsekin päälle päin, että pikkuinen oli todella kipeä ja ei olisi missään vaiheessa jaksanut pidempään... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitään ei ilmeisesti ollut tehtävissä vauvan suhteen?Oliko kaikki niin kuin ultrassa oltiin huomattu jateille sanottu?
Kaikki meni juuri niin, lastenlääkärin piti tulla toteamaan kuolema, hän sanoi että rintakehän alueesta huomaa että keuhkot on kehittymättömät ja kaikki viittaa siihen, mitä ultrissa löydettiinkin... Ruuminavaushan kaiken vahvistaa... Jotenkin kamala kirjoittaa tällaista... :'( näkihän sen itsekin päälle päin, että pikkuinen oli todella kipeä ja ei olisi missään vaiheessa jaksanut pidempään... :'(


:hug: Jaksamisia!
 

Yhteistyössä