^^LA elokuussa 2012!^^

Tässä ois tämmönen ihan raakaversio listasta. On sitten helpompi kopsata uuteen pinoon! :)

Elokuun Epelit (nimi vielä hakusessa)


Laskettu aika

2.8.
Piukke

3.8.
Ansukka

4.8.
Kata 72

6.8.
-Pansku-
Maygory

7.8.
Nepo

10.8.
taaperotx5

22.8.
Jenny90

mirkku76?
 
Viimeksi muokattu:
taaperotx5 Juu kyllä se mulle passaa! Voit sinäkin toki tehä sen pinon jos haluat :)

Mutta! Voin sanoa jo etukäteen, että saatta jäähä päivittelyt monelta päivältä, kun aina ei kerkiä. Useimmiten kyllä, jos on töitä..
 
Viimeksi muokattu:
^^ OK. Teehän sinä se :) Toki sun pitäs sitten myös päivitellä sitä ;) Sekin passaa mulle oikein mainiosti siis!
Juu on se tuttua puuhaa jo kun päivittelin myös tota marraskuistenkin pinoa jossa olin vuonna 09 :)

Tuli mieleen että niillä kellä ennestään on lapsia niin minkä kokosia ne oli syntyessään ja oliko helppo vai vaikea raskaus??Entä synnytys?Oliko pahoinvointia??Miten muut ovat suhtautuneet kun ootte kertoneen vauvasta???

Ite vastaan noihin myöhemmin tänään...
 
Hei!

Minäkin varovasti tulisin mukaan jos huolitte?
Toissapäivänä tein ylläriplussatestin, menkkojen aikaan oli 2 päivää muutama tippa verta ja ei muuta. Eilen tein vielä testin ja tänään digitaalisen viikkonäyttötestin joka sanoo "raskaana 2-3" joten kai se on pakko uskoa. Menkat olleet ihan sekaisin kun lopetin imettämisen 3kk sitten.

Olen 28v. mies 26v. Mulla on edellisestä liitosta kaksi poikaa 03 ja 05 ja minun ja miehen yhteinen pimu täyttää tänään 8kk. Laskettua aikaa en osaa sanoa mutta äkkiseltään luulisin sen olevan 6.8.

Hui sentään miten epätodellinen olo. :heart:
 
Meitähän on jo paljon, ihanaa!!! :)
Kovasti onnea Ansukka, Kata,Taaperotx5 ja Tiinelli!

Taaperotx5: Mulla tyttö 04/10 oli syntyessään 48cm ja 3090g
Raskaus meni todella vaivattomasti! Ei mitään pahonvointeja tai muutakaan, mahakin oli pieni niin sekään ei tuottanut ongelmia. Synnytys oli aika pitkä, mutta loppupeleissä helppo ja suht kivuton. :)
Tää toinen meneekin sitten varmaan just päinvastoin. :D
 
-Pansku- Kyselit tuolla aiemmin varhaisultrasta. Mä en viime kerralla käyny mutta nyt jotenkin tuntuu et olis kiva tietää onko masussa elämää. Mikähän olis paras ajankohta mennä sinne ultraan? Tietääkö kukaan millä viikoilla syke näkyy ultrassa?
 

Yhteistyössä