^^LA elokuussa 2012!^^

Hei!

Olisko täällä jo muitakin, joilla laskettuaika elokuussa 2012? :)

Itse olen juuri tänään "plussannut", toisin sanoen digiin tuli teksti 'Raskaana 1-2'. Eli nyt olis menossa hyvin varhainen rv 3+6 ja laskettuaika siis 6.8.12.
 
K
Heippa!
Täällä saattaa olla toinen :) Menkat myöhässä, en ole uskaltanu vielä testiä tehdä, kaipa se tänään pitäis käydä hakemassa. Koskaan ei menkat ole myöhässä olleet, kuin raskauksissa.... Hui! Tätä on kyllä yritetty jo yli vuosi. Epätodellinen olo.... Jos tää nyt on totta, niin la olis 3.8.12.
 
Tein perjantai-aamuna kp 26/28 kans tuon CB:n viikkonäyttötestin joka antoi saman tuloksen kun ap:lla, varmistin vielä tänä aamuna ja sanoi, että raskaana ollaan 2-3 viikkoa.
En uskoltanut aiemmin tänne vielä kirjotella, kun viime viikolla terkkarista musta otettiin kaikenlaisia testejä kovien alavatsakipujen takia ja raskaustesti näytti terkkarissa negaa.
Soittelin niille sitten ton ekan positiivisen tuloksen jälkeen, mutta hoitsut oli hyvin penseinä positiivisestä tuloksesta :)

Odotellaan avopuolison kanssa esikoista ja avopuoliso kans innoissaan. Olen tehnyt abortin nuorempana ja hieman jännittää toi km:n suurempi mahdollisuus.
Oireita ei paljoa oo.. Viime viikolla oli etovaa oloa ja enemmän tuntemuksia rinnoissa noiden kovien vatsan vääntöjen lisäksi. Nyt enempi vaan kuuma ja kylmä, nenä tukossa, rinnat turpeena ja vähän tuntemuksia vatsassa. Jännää :) Mulla kans toi laskettu aika noiden laskureiden mukaan olis tollon 6.8.2012
Täällä kans hyvin epätodellinen olo. Muakin jännitti ihan älyttömästi tänä aamuna tehdä toi uusi testi. Testailemaan vaan!
 
Hei K ja Maygory:wave:

Itselläkin on kyllä hyvin epätodellinen olo sinänsä, mutta kun menkat on myöhässä nyt toista päivää ja on muutenkin ihan erilaista kuin normikierroissa, ja tietenkin digin tulos, niin kyllä se on uskottava! Mies ei kyllä taho vielä uskoa, sanoi että sitten vasta ko näkee sen ekaa kertaa ultrassa. Hankalampi se tietenkin miehelle, kun ei tunne mitään :D
Oireina mullakin kylmäämistä ja eilen plussan jälkeen taas ihan kuumotti poskia ja reisiä ja sydän hakkasi, etten meinannut saada untakaan! :D Nipistelee vähän väliä ja niitä kuuluisia repäisykipuja tai viiltoja tuntuu aina välillä, sängyssä maatessa kun yskii ja kun illalla hieman reippaammin lähdin keittiöön. Rinnat on arat, mutta nännit ei sitten yhtään, mikä oli tavallista normikierrossa. alaselkääkin jomottanut nyt useamman päivän : / Mielialat ei ole niinkään vaihdelleet, mutta lauantaina tuli lastenelokuvaa katsoessa ihan hullu hysteeriakohtaus! Ensin aloin nauraa ja sitten tosissaan itkeä, johon oli sitten päälle naurettava koska tilanne oli niin käsittämätön :LOL:

Meille tulossa myös oikein toivottu ja hartaudella yritetty esikoinen:heart:
 
MOIKKA! Mä voisin kans liittyä tänne. Elikkä plussan sain 27.11 dpo 12. Nyt olis siis rv 3+6 ja LA laskureiden mukaan 7.8.2012. <3 Tosi alussa vasta, ja kovasti pelottaa kaikki keskenmenot yms.. Noh toivotaan parasta. :)

Meillä on ennestään 1,5v tyttö eli pikkukakkosta odotellaan. Oireita ei vielä juurikaan ole, turvonneet tissit ja väsymys ainoat tällä hetkellä. Ja jotain pieniä kipuja ja nipistyksiä mahassa.

Onnea hirrrrveän paljon kaikille plussanneille ja toivotaan että pienokaiset pysyy matkassa meillä kaikilla! :)

Miten teillä muilla, monennestako yrityskierrosta tärppäs? Meillä plussa tuli yk 4, eli aika nopsaan kuitenki.
 
Niin tosiaan paljon onnea meille plussanneille! :D

Hei Nepo! Tervetuloa mukaan :) Niin ja paljon onnea sulle vielä henk.koht :flower: Mulla plussa tuli puolen vuoden yrityksen jälkeen, josta kolme viimeisintä kiertoa teroluteilla säännöllistetty. Elikkäs ollut hirveän epäsäännölliset kierrot ja ultrassa lääkäri totesi PCOS tyyppiset munasarjat ja sain nuo lääkkeet. Onneksi ne sitten sai minun kehon pelaamaan oikein ja onnistuin tässä viimeisessä kierrossa bongaamaan ovulaation kp14 ja vahvempi viiva tuli vielä kp15, eli nyt en ihan varma ole siitä, onko LA 6. vai 7.8.12, mutta mennään tuon ekan mukaan :)

Minkäs ikäisiä täällä nyt olisi? Jos haluatte kertoa :D
Itse olen 24 ja jos vauva syntyy laskettuna aikana tai korkeintaan pari päivää ennen, olen sitten juuri 25 hänen syntyessään! Saattaa vaikka tulla samana päivänä kun itse olen syntynyt eli 4.8. :O Olispa aika mahtis synttärilahja :heart:

Mulla on tässä ollu semmonen olo, että luonto ja joku maaginen psykologis-fysiologinen tai joku vastaava juttu on nyt käynyt tässä vauvan tulossa, kun olen jo aikaa sitten päättänyt itsekseni että minusta tulee äiti sitten, kun täytän 25(jos on mies)! Eli tuntuu että mieli ja keho on olleet yhteydessä keskenään ja pidätelleet sen 6kk tärppiä, jotta olisin tosissaan synnyttämässä vasta 25:na :D
Toisaalta päätin tärppikierrossa, etten ressaa lapsesta vaan annan sen tulla jos tulee, ja katsoo sen jälkeen mitä tehdään. Lääkärin kanssa jo sovittiin tutkimuspäivänä, että ensi keväänä oltaisiin alettu tarkemmin syynäämään mikä on vialla, jos vauvaa ei kuulu ennen sitä. Ja toiseksi mentiin kihloihinkin vasta ja heti sen jälkeen tapahtui ovulaatio ja raskaus pääsi alkuun! On ne mystisiä asioita nämä tämmöiset!(Anteeksi pitkä ).( :ashamed:)
 
Kiitos pansku! Hyvä että sulla lääkkeet auttoi ja plussasit noinkin nopeasti! :)

Itse olen nyt 22 ja mies 30. Kihloihin vasta menty ja häät olisi suunnitteilla kesälle 2013.

Mulla oli tässä kierrossa heti alkuun sellanen fiilis, että nyt tärppäs! Mitään raskausoireita mulla ei ollut ennen plussaa, mutta normaalit menkkoja edeltävät mahakrampit ja tissikivut puuttui kokonaan. Mies ei meinannut millään uskoa eilen kun pamautin että meille tulee vauva. :D Kun oltiin sovittu että yhessä testaillaa tiistaina tai keskiviikkona. Enhän mä kuitenkaa jaksanu odottaa ku oli testitki jo valmiiksi hommattu. :D

Millon te muut ootte ajatellu kertoa läheisille raskaudesta?
Mä soitin heti mun parhaalle kaverille ku en pystyny pitämää suutani kiinni. :D Molempien vanhemmille kerrotaan jouluaattona kun ollaan muutenki menossa syömään kumpaakin paikkaan, siinä sitten lahjojen jaon yhteydessä jos pamauttais asian ilmoille. :) Muille sukulaisille ja kavereille kerrotaan ultran jälkeen(jos sinne asti päästään) ja loput saavat ite huomata sitte aikanaan.
 
Kiitos onnitteluista ja onneksi olkoon minunkin puolestani kaikille!

Elikäs oon 26 ja mies 31.
Ei olla vielä kihloissa, mutta alustavasti ajateltiin, että ensi kesänä mentäisiin naimisiin, mutta ehkä skipataan kuitenkin seuraavaan tai sitä seuraavaan kesään.

Meillä ei ollut varsinaista yritystä päällä, ollaan kyllä puhuttu vauvoista pitkään ja ehkäisy jäi vaan pois. Oon kuumeillut vauvojen perään jo pitkään ja mieskin siinä sivussa sitten pikku hiljaa lämmennyt ajatukselle. Kyllä mä muutamana kuukautena oon ollut pettynyt kun kuukautiset alkoi, mutta nyt sitten ei enää alkaneetkaan.

-pansku- mul oli vähän sama homma tän ikä-asian kanssa, joskus ystävän kanssa mietittiin että minkä ikäisenä haluaisi lapsen ja niinhän siinä kävi, että ite ainakin sanoin n. 5 vuotta sitten että 26.

En tiedä millon sitä uskoltautuu avaamaan suunsa asiasta läheisille. Varsinkin miehen vanhemmat on odotelleet jo pitkään lisää lapsen lapsia, heillä ennestään 1, jota näkevät todella harvoin. Mun vanhemmilla tää taas rupee menemään jo rutiinilla kun lapsenlapsia heillä on jo 8 :)

Keskiviikkona on hyvän ystävän synttärit ja tolla porukalla joka kokoontuu ollaan aika villisti juhlittu aikanaan ja kyllä varmaan ihmettelee, etten lasiakaan juo, mutta ajattelin vedota johonkin lääkekuuriin. Paikalle saapuu myös ystävä joka on tällä hetkellä 5. kuulla ja pimitti meiltä raskautta vedoten tipattomaan, joten kaikki arvaa jos tipattoman mainitsen. En vaan ihan vielä halua kertoa kellekkään.
Nepo: Tota joulua oon itekin miettinyt. Ajattelin kirjottaa joulupakettien kortteihin tällä kertaa kolme nimeä, mut kattoo nyt. Soitin tänään muuten jo neuvolaankin, kun en malttanut odottaa. Eka tapaaminen siellä 16.pvä

Mun ehdotus uudelle pinolle on Elokuun Epelit ;) No ei tarvii olla, mut ainakin ehdotin. Mukavaa iltaa kaikille! Tää lähtee koiran kanssa ulos ja sit kouluhommien pariin..
 
Plussasin tänään myös! Kuukautisten väli on kyllä ollut 6 viikkoa jo pitkään, ja menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta viikon loppu puolella, mutta on ollut vilua ja väsymystä joten päätin testata, plussaa oli ja kävin vielä hakemassa vähän kalliimman testin varmuudeksi ja sehän sanoi sitä samaa. Ollaan avokin kanssa niin onnellisia, esikoinen on 1v2kk. Laskettu aika olisi kyllä koneen mukaan heinäkuun lopussa, mutta edellinenki piti käynnistää kun 2 viikkoa meni yli, joten,aika isolla todennäköisyydellä nyt käy samoin. Eli kaikella todennäköisyydellä LA 22.8.

Neuvolanki kerkesin jo varaamaan, joulukuun 15, en malttas odottaa.. Oon just vieny kaikki vauvan vaatteet verkkokellariin ja syyhyis ne hakee takasin sieltä. Mutta lupasin itelleni että vasta kun tiedän sukupuolen:)

Ikää minulla ja miehelläni 21 vuotta molemmilla, ollaan kakaroista asti oltu yhessä. Kihloissaki ollaa oltu jo pidemmän aikaa ja kävin maistraatista hakemassa jo tutkinta paperit, että ehkä tammikuun aikana astellaan avioon ihan vaan niitten pakollisten kahen todistajan läsnäollessa, kun kerran yksi lapsi on jo, niin en viitsi häistä tehdä mitään neitseellistä tapahtumaa. En uskalla kertoa ihan vielä, sillä vanhempani ovat olleet hieman pettyneitä valintoihini elämässä. Ensin olisi pitänyt hankkia koulutus ja työpaikka, ja sitten lapset, ja minä päätin tehdä toisin päin. Vaikka tyttäreni onkin oikea mummin kulta, en vielä uskalla pamauttaa uutista ilmoille. Viimeksi taisin olla jo kuudennella ennen kun kerroin :eek:

Maygory meillä on sitte ekat neuvolat peräkanaa! :p

Elokuun Epelit toimii, tai sitte Enkelit:)
 
Viimeksi muokattu:
Täältä kanssa yksi plussannut mukaan! Viikkoja nyt 3+5, mut ennen kuin nt-ultra "korjaa ajan" niin se ois virallisesti 5+6... (kierto pitkä, terkkari laskee tuon 28 päivän mukaan...) To ois sit jo eka neuvola. Ikää 35 vee, 4 raskaus, 3 lapsi. Ja oksentaminen on jo nostanut päätään, mahaa ja selkää särkee/juilii. No oireet tekevät siitä enemmän totta, vai mitä??? :LOL:
 
Täällä kanssa yksi plussannut mukaan, tänään tehty positiivinen raskaustesti. Viikkoja nyt 4+4 ja toivotaan että kaikki menee hyvin, LA olisi 2.8.2012.
Oireita on rinnat tosi kipeät, paleltaa ja vessassa saa juosta tiheään ja tietysti se että menkat ei tulleet.
Hieman on uskomaton fiilis kun miehen kanssa pari vuotta yritetty tuloksetta ja nyt ensimmäinen plussa.
 
Nepo Siskolle kerroin tänään, kun ollaan tosi läheisiä ja siihen voi ainakin luottaa, ettei kerro kellekään liian aikaisin ja minä olen molempina kertoina ollut todistamassa siskoni plussausta, ni ihan kiva toisinkin päin että tietää heti. Luultavasti tässä ennen joulua joutuu myös minun vanhemmille kertomaan, kun ollaan menossa sinne lomalle ja aina ollut tapana tissutella lähes joka ilta, joten jos nyt kieltäytyy, ni äiti varmasti arvaa! Isännän vanhemmille ei varmaan kerrota vielä vähään aikaan, jos ei ole pakko. Katsellaan nyt.

Me ollaan tässä jo päätetty, että mennään sitten naimisiin kun vauva on syntynyt ja samalla kastetaan lapsi. Tuntuu että niin olisi helpointa.

Maygory Mulla tulossa vähän sama tilanne nyt joulun jälkeen, eli luultavasti nähään kavereiden kanssa ja nehän sitten heti arvaa, kun tarjoudun kuskiksi :D Olen kyllä jo kertonut yrityksestäkin, niin sama kai se on jakaa tämäkin ilo! :)

Ite en oo vielä soittanu terkkarille, mutta tässä viikon aikana täytynee, että sais sen ajan. Luultavasti se kyllä on vasta ensi vuoden puolella, kun täällä on tapana rv9-10 olla eka neuvola.. Aiotteko mennä varhaisultraan? Minä taidan käydä vilkaisemassa mitä siellä näkyy ja kiinnostaisi myös tietää, mikä on nuitten minun munisten laita tällä hetkellä!

Onnea plussasta Jenny90! :)
Onnea myös mirkku76! :flower: Ihan tosi, että kyllä ne oireet ainakin muistuttaa vähän väliä, että plussa on tullut tikkuun!

Mahtavaa Piukke! Onnea pitkän yrityksen päättymisen johdosta :heart:

Nimi voisi olla esim. tuo Elokuun Epelit :D Ihan hyvä! Saa laittaa vielä ehdotuksia!
 
Hei vaan kaikille ja onnea myös matkaan!:wave:

Täällä odotetaan myös! Eilen tein raskaustestin kun kuukautisia ei ole kuulunut. Kolmas siis tulossa, vanhin 7v ja tämä nuorempi täyttääpi tällä viikolla 6kk. Mä vielä imetän ja aion jatkaa sitä niin pitkään kun hyvältä tuntuu :) Parin viikon päästä olis häätkin... taitaa pahin olo osua just siihen... Nooo, eiköhän siitä jotenkin selvitä. Ollaan miehen kanssa kovin onnellisia odotuksesta!

Ansukka 4+4 la olis 3.8.2012
 
Taustalla kurkkineena (plussaa ei vielä ole mutta jos tule eniin tähän kuulun) kommentoin tuota nimiasiaa: ei tuota Enkeleitä ainakaan tai jää multa mukava pinoporukka kokematta :( Meillä edellinen lapsi on taivaanenkelinä enkä sitä nimeä kyllä seuraavalle pinolle halua.
 
Moikka vaan kaikki! Täällä yksi eilen plussannut ja laskettu aika 4.8.12
Toista odotellaan ja tunnelma on hämmentynyt vaikka tätä oikeesti odottikin.
Niin se vaan menee....
Esikoinen 2v2kk tällä hetkellä ja on jotenkin jo ymmärtänyt mitä tuleman pitää.
Pieni kuvotus alkanut ja tieto siitä että raskaana ollaaan.
Valmiina ollaan kertomaan tunteista ja olotiloista täälläkin.
 
Meitähän on jo monta, ihanaa:) Olen pahoillani Santtu , se on aina ollut minun pelkoni, mutta yritetään pysyä vaan positiivisina, sillä stressihän on pahasta:)
Teillähän riittää Kata ohjelmaa :D Onnea häiden johdosta:)

Koko yön oli hirveän kylmä, ja mies sai käydä nostamassa esikoisen aamulla sängystä, kun en voinut tulla lämpimän peiton alta pois. Ihan jäässä oon kokoajan. Paineen tunnetta mahassa, mutta muuten ei mitään erikoista:p
 
Uskaltaiskohan sitä jo tänne kurkkia kun sain tänään testiin kyllä viivan mutta jotenkin on silti niin epätodellinen olo tästä :)

Mutta voisin esitellä itseni nyt kuiteskin..mä oon 29v ja mies 28v ja lapset tyttö-04, tyttö-05, tyttö-07, poika-08 ja poika-09 eli tää ois meidän kuudes kullanmurumme jos kaikki menee hyvin loppuunasti.

La ois näil näkymin 10.8 2012 mut voi kyl muuttua vielä :)
 
K
Heissulivei!
Niinhän siinä kävi, että vaikka ne menkat ei koskaan myöhässä ole olleet, niin nytpä olivat. Eilen negatesti ja tänään täti. Ei siis sais nuolaista ennen ku tipahtaa...Mut ku niiiiin toivoin jo...
Tää mamma jatkaa siis haaveilua. Onnea teille odotusaikaan! Ehkä mäkin vielä jollekin tällaselle listalle pääsen :(
 
Ansukka Onnea ja tervetuloa mukaan! :)

Santtu81 Toivotaan kovasti, että tärppää ja pääset mukaan keskusteluun! Ja olen samaa mieltä tuon Enkeleiden kanssa.. Kuulostaa jotenkin pahaa enteilevältä : /

Kata72 Onnea! Sulla on kyllä ihan paras laskettu aika! :D

taaperitx5 Paljon onnea! Teillä hulinaa sitten riittää kun jo 6. tulossa! Ihanaa :)

Voi K! Harmi juttu :( Mutta tärppionnea ensi kiertoon! Kyllä se nyytti sieltä vielä tulee, ajallaan :)

).( Tänään olin koko päivän reissussa anopin kanssa. Siinä sitten aina ootellessa kerkesi huomioimaan mahan tuntemuksia, ja aina välillä nipistelikin eli kai siellä vielä jotain tapahtuu! Ostin sitten pari r-testiä vielä, jotta saan varmistaa viivan vahvistumista ensi viikon ma, kun pitäisi olla 5+0 ja sitten vielä siitä viikon päästä :D Ei siihen enää muuten taida uskoa. Alkaa sunnuntaisen testauksen jäljiltä olla koko ajan epätodellisempi olo.. Ostin myös Multivitan Raskaus Plus -vitamiineja.
Huomenna meinaan sitten soitella terveydenhoitajalle, mutta soittoaika sinne on 8.00-9.00, joten tulee olemaan aika kiirus pois töistä ennen sitä :O Seuraava mahdollisuus olis sitten ensi viikon ma tai ti..

Hei, mitäs jos tehtäs tuo Elokuun Epelit pino ainakin näillä näkymin?? Jos ei tule vielä muita vaihtoehtoja :) Onko uusilla ehdotuksia?

Ps. pakko laittaa perään:

-Pansku- ja bubu 4+1 :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä