kysynpä teiltäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Saako juuri yläasteelle mennyt lapsi hoitaa 2 vuotiasta ja 7 vuotiasta jos vanhemmat lähtee baariin. Ja tämä kohta 13 vuotias ei ole sisarus.

Mun mielestä ei ole ton ikäisen hommaa ja on vastuutonta touhua!!!!

Vieraalle lapselle en varmaan mitä luultavimmin antais tehtäväksi. Uskon, että itse 13 vuotiaana oisin kyennyt pestiin, mutta nykyajan lapsiin en oikein luota. Vaikea nyt sanoa uskaltaisinko antaa oman 13 vuotiaan katsoa sisariaan, sillä vanhin ei ole vielä tuon ikäinen. Riippuu niin paljon lapsen luonteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
no en kyllä omiani jättäis.pieneksi ajaksi esim.kaupassa käynnin tai korkeintaan muutamia tunteja päivällä voisin ajatella.

Jep, mutta kyse tässä on ryyppäämään lähtemisestä, kotiin tullaan 3-5 aikoihin ja molemmat kunnolla kännissä.

Liian iso vastuu. Tunti tai pari päivällä voisi jotenkuten mennä, nuorin on kuitenkin vasta 2v, joten mieluummin rajoittaisin yhteen tuntiin. Ei missään tapauksessa mikään ryyppyreissun aikainen lapsenvahti.

Alkuperäinen kirjoittaja re:
Vieraalle lapselle en varmaan mitä luultavimmin antais tehtäväksi. Uskon, että itse 13 vuotiaana oisin kyennyt pestiin, mutta nykyajan lapsiin en oikein luota. Vaikea nyt sanoa uskaltaisinko antaa oman 13 vuotiaan katsoa sisariaan, sillä vanhin ei ole vielä tuon ikäinen. Riippuu niin paljon lapsen luonteesta.

Samaa mieltä. Itse hoidin 12vuotiaana 1.5v tyttöä 6t päivässä.
Nykyajan nuoriin ei voi luottaa. Lähtevät yks kaks jonnekin ja unohtavat tehtävänsä.

Täysin vastuutonta!

Kaksivuotias herää helposti aamuyöstä. Kiva herätä siihen kun äiti ja isi tulee kännissä kotiin..

Muutenkin, vaikka hoitaja olisi pätevä, niin se että tullaan kännissä kotiin, ei ole kovin hyvä lasten kannalta.

Yhteistyössä