Kysy mitä vaan työstäni - Hesburgerin vuoropäällikkö vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työskentely hesessä on monestikkin ollut jopa kivaa. Mulla on ollut hyvä tuuri ja oon saanu työskennellä ihanien ihmisten kanssa ja vaihtuvuus työntekijöissä on meillä ollu aina pieni, joten tiivis porukka ollut. Eli jos on hyvät työkamut niin erittäin hyvin jaksaa olla töissä. Eurolla ei myydä hamppareita, koska yrityksenä hese haluaa mahdollisimman paljon voittoa - mäkki tekee monesti tappiota.

Olen nainen, 23v, 1 lapsi, oon tällä hetkellä kaksplussalla ku en saa unta

Onks siellä ketään alasti? Ja onko touhut käynnissä siellä keittiössä? Ja johtaja rakastelee kaikkia? En ole oikein nähnyt kun on se seinä välissä mutta olisi kiva tietää...

[QUOTE="vieras";25277158]HAHAHAH hesburherin vuoropääliköksi pääsee käytännössä kuka vaan. Lukiossa yksi mun ALAIKÄINEN kaveri ole hesen vuoropäällikkö....[/QUOTE]

No hesejähän on erilaisia kun eri yrittäjät. Meillä ei todellakaan oteta edes alaikäisiä töihin, toisinkuin toisessa hesessä jossa alunperin aloitin opiskelujen ohella kun olin 16v. Olin ollut hesellä opiskelujen ohella jo muutaman vuoden ennenkun musta tehtiin päällikkö tuonne nykyiseen paikkaani.

[QUOTE="Miu";25277174]No hesejähän on erilaisia kun eri yrittäjät. Meillä ei todellakaan oteta edes alaikäisiä töihin, toisinkuin toisessa hesessä jossa alunperin aloitin opiskelujen ohella kun olin 16v. Olin ollut hesellä opiskelujen ohella jo muutaman vuoden ennenkun musta tehtiin päällikkö tuonne nykyiseen paikkaani.[/QUOTE]

joopajooo....niin eli tulit vuoropääliköksi 18vuotiaana...Ei sekään hirveäv vakuuttavaa kuvaa yrityksestä anna, että pääliköt just just täysi ikäisiä. Paitsi että hesellä vuoropäälikön työ ei taida kauheasti erota muiden työntekijöiden työstä.

[QUOTE="vieras";25277188]joopajooo....niin eli tulit vuoropääliköksi 18vuotiaana...Ei sekään hirveäv vakuuttavaa kuvaa yrityksestä anna, että pääliköt just just täysi ikäisiä. Paitsi että hesellä vuoropäälikön työ ei taida kauheasti erota muiden työntekijöiden työstä.[/QUOTE]

Jos osaisit laskea, niin ap oli silloin ainakin 19-vuotias.

Oliko ihan pakko alkaa huuteleen täällä Hesestä? Nyt alko tätä mammaa/raskaanaolevaa tekeen mieli kerroshampparia!! Toivottavasti mies suostuu hakemaan samalla ku tulee kotio :D

Palkka on mulla 12e/h plus lisät. Huonointa työssä on ainakin päällikkönä ollessa suuri vastuu yrityksestä ja siitä välillä aiheutuva stressi. Myöskin todella suuret ruuhkat ja kun välillä siihen samaan syssyyn tulee vielä odottamattomia ongelmia (limukone pamahtaa, kassat ei toimi, sähköt katkeaa) tuo oman jännityksensä. Joskus jotkut asiakkaat ottaa pattiin ja välillä vähän enemmänkin.

Syön joskus itse, lemppari on edesmennyt arizona ja kebab-hamppari. Ja tuunattuina versioina.

[QUOTE="vieras";25277199]Jos osaisit laskea, niin ap oli silloin ainakin 19-vuotias.[/QUOTE]

Mitenniin? Hän sanoi aloittaneensa 16v:nä, ja pääliköksi tuli muutaman vuoden päästä. Muutama voi olla myös 2

[QUOTE="vieras";25277214]Mitenniin? Hän sanoi aloittaneensa 16v:nä, ja pääliköksi tuli muutaman vuoden päästä. Muutama voi olla myös 2[/QUOTE]

Pari on 2 ja muutama 3 yleisesti ottaen. Mutta ap voi itse kertoa minkä ikäinen oli?

Taisin olla melkein 21v kun musta tehtiin päällikkö. On muutamia pieniä palovammoja mut eipä ne kauheesti näy ellei ettimällä eti. Meillä on yks keski-ikäinen nainen töissä keittiössä, ollut toimipisteen perustamisesta lähtien (eli n. 12v)

Yhteistyössä