Kysy mitä vaan työstäni - Hesburgerin vuoropäällikkö vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Otan monestikkin eväät, yleensä edellisen päivän illallisen jämät. En flirttaile asiakkaiden kanssa, huulta oon joskus joidenkin kanssa heittänyt, niin naisten kuin miestenkin kanssa. En haluaisi olla mäkissä, vaikka ei mäkkiä vastaan mitään olekkaan.

Hampparit saavat todellakin olla vaan sen tietyn ajan tiskissä ja kone ilmoittaa milloin ne pitää heittää pois. Yleensä hampparit joutuvat roskiin, mutta jos joku on menossa juuri ruokkikselle tai jos on tosi hiljaista ja jollain on nälkä, niin saattavat mennä välillä työntekijöiden suihin.

Miksi Hesburgerissa on koko ajan samoja hampurilaisia kampanjatuotteina? Aina on ne samat Arizonahampurilaiset ym. Nyt tosin oli se Kanaria-hampurilainen, mutta melkein aina pyörii samat vaan. Miksei esimerkiksi Fiestahampurilaista oteta uudestaan kampanjatuotteeksi? Sitä olen kaivannut ja palautettakin laittanut sähköpostilla, mutta ei oikein mitään vastausta saanut, sellaisen mitäänsanomattoman "kiitos palautteestasi" -viestin.

Tykkäsin siitä Fiestahampurilaisesta hyvin paljon silloin kun sitä oli hetken aikaa myynnissä vuonna 2007.

Hesen hampurilaiset ovat hyviä. Mutta yksi kysymys mulla olisi, juurikin niihin hampurilaisiin liittyen.

Yleensä Hesen hampurilaiset ovat pihveineen kaikkineen lämpimiä, mutta miksi se juusto on ihan kylmää? Siis se on vain lätkäisty sinne väliin, ja... niin. Osaatko kertoa, miksi näin on? Mäkissä juustotkin ovat lämpöisiä.

[QUOTE="vieras";25277364]Hesen hampurilaiset ovat hyviä. Mutta yksi kysymys mulla olisi, juurikin niihin hampurilaisiin liittyen.

Yleensä Hesen hampurilaiset ovat pihveineen kaikkineen lämpimiä, mutta miksi se juusto on ihan kylmää? Siis se on vain lätkäisty sinne väliin, ja... niin. Osaatko kertoa, miksi näin on? Mäkissä juustotkin ovat lämpöisiä.[/QUOTE]

Oletko tarkkaillut oliko ostamasi hampurilainen valmiina vai tehtiinkö se tilauksesta? Hampurilaisessa on paahdettu sämpylä ja kypsennetty kuuma pihvi. Kaikki muu on kylmää. Valmiita hampurilaisia säilytetään lämpöpuhaltimen päällä. Siinä juusto lämpenee nopeasti.

Kampanjatuotteina on yleensä hamppareita, jotka on myyneet hyvin ja joita monet asiakkaat toivovat. Ja välillä aivan uusia tuotteita. Joitakin kampanjoita ei tule uudestaan hinnoittelun vuoksi esim. Giga. Hinta olisi kyseisessä burgerissa nykyään liian suuri varsinkin kampanjaksi.

Vasta valmistuneissa hamppareissa voi olla juusto vielä 'kylmää', jos ei ole ehtinyt lämpötunnellissa edes paria minuuttia olemaan, varsinkin jos ravintolassa ei ole paljoa asiakkaita tuolloin.

Ps. Saat 'fiesta' hampparin kun tilaat juustohampurilaisen ilman sipulia, maustekurkkua ja sinappia ja tilaat lisätäytteeksi yhden sipulirenkaan ja jalapenoja. Eikä maksa kauheesti lisää juuston hintaan.

Meneekö paljon ruokaa roskiin keittiön puolella?

Miksi suurin osa Heseistä joissa olen käynyt, on töhryiisä ja paskaisia, epäsiistejä mestoja?
Semmoinen yleinen töhryisyys...Vessojen nurkissa pinttynyttä paskaa, pöydissä pyyhkimäjälkiä ja ikkunat niin likaiset, ettei ulos näe?

[QUOTE="bbb";25277143]Miks teillä ei ole sellasia kun mäkeissä että euron juusto tai vastaavaa. Kartan teitä siksi kun kerrosateria maksaa yli 7 €. Naurettava hinta.[/QUOTE]

mäkkäri myi vasta viimevuonna voittoa Suomessa, Hesburger on voittoa tavoitteleva ketju, kuten ehkä fiksua? :D
Hese ei ole hyväntekeväisyyttä edustava, siinä sulle syy TYHMÄ!

Minäkin olin hesellä vuoropäällikkönä, messukeskuksessa.
Jäin äitiyslomalle ja nyt vaihdoin juuri työpaikkaa. Saa kysyä multakin, luulisin että meillä melko erilaista kuin muissa paikoissa, ainakin niissä missä olen käynyt.
:)

Yhteistyössä