vieras
et sitten vastaa kaikkiin kun et vastannut saanko sijoitetun lapsemme takaisin, älä sit valehtele otsikoissa
Vastaatko vielä tähän edelliseen kysymykseen. KiitosAlkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:Saanko koskaan kolmatta lasta, onko se toivottu vai vahinko ja mitä sukupuolta. Ei ole herja vaikka hassut kysymykset. Kiitos.
Vahinko se ei ainakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:Vastaatko vielä tähän edelliseen kysymykseen. KiitosAlkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:Saanko koskaan kolmatta lasta, onko se toivottu vai vahinko ja mitä sukupuolta. Ei ole herja vaikka hassut kysymykset. Kiitos.
Tähän yksinkertaisesti; Kyllä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vastaa nyt siihen lapsen sijoitusjuttuun
Kiitos. Kyllä joskus haluan vielä. Mies ei. Mutta eipä se kahdelle ekallekkaan heti lämmenny vaan ajan kanssa. Aika vaan loppuu iän takia kesken. Ja kroppakaan ei synnytystä enää hyvin mulla kestä mutta toivon todella että ihan toivotusti tulisi kolmas vielä :´)Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Vahinko se ei ainakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:Vastaatko vielä tähän edelliseen kysymykseen. KiitosAlkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:Saanko koskaan kolmatta lasta, onko se toivottu vai vahinko ja mitä sukupuolta. Ei ole herja vaikka hassut kysymykset. Kiitos.
Jos haluat vielä kolmannen lapsen, niin kyllä sinä sen saat.
Kaikki on OK!Alkuperäinen kirjoittaja AADA:Miten masuvauvani voi ja onko tämä raskaus ihan ok, siis onko kaikki kunnossa?
Tähän en ole saanut vieläkään vastausta?Alkuperäinen kirjoittaja Elina:Mille alalle minun kannattaisi kouluttautua vai saanko töitä pian ilman uutta koulutusta?
Sinäpä selvännäkijä olet, kun profiilissani lukee että LA on 1.7. Olen lisäksi aika varma että olet väärässä. Mutta mitäs tuosta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA::wave:
Näen lapsen heinäkuun alulle.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Koska mä synnytän? :xmas:
Miten voit epäillä ennustajan taitoja.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sinäpä selvännäkijä olet, kun profiilissani lukee että LA on 1.7. Olen lisäksi aika varma että olet väärässä. Mutta mitäs tuosta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA::wave:
Näen lapsen heinäkuun alulle.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Koska mä synnytän? :xmas:
Et vielä, mutta tulet pian olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jumpe:Oonko mä raskaana
Lopullista lukumäärää en kerro, mutta seuraava lapsi tulee olemaan tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja mussu:Milloin seuraava lapseni syntyy,onko se tyttö vai poika?, ja mikä on lopullinen lapsilukumäärä?
Se sujuu hyvin, suunnilleen samanlailla kuin sisaruiksiensa synnytykset.Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Sujuuko minun tuleva synnytykseni nopeasti?
Valitettavasti vesirokko on kovin tarttuva tauti, ja näen ikävä kyllä lapsesi sitä sairastavan.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:vàlttyykò lapsi vesirokolta làhipàivinà?
Saat kyllä töitä ilman uutta koulutusta. Työ tulee olemaan ihmisläheistä. Jos et siitä pidä, niin ei silloin uusikaan koulutus ole pahitteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Elina:Tähän en ole saanut vieläkään vastausta?Alkuperäinen kirjoittaja Elina:Mille alalle minun kannattaisi kouluttautua vai saanko töitä pian ilman uutta koulutusta?
Olet tällä hetkellä surullinen, tiedän tunteen. Löydät elämästäsi kyllä onnen ilman häntä. Harrilla vain täytyi nyt tehdä näin, hän haluaa lyhyeltä elämältään hyvää, kuten me kaikki. Ei hän sinua kuitenkaan vihaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen ov:Noin vain jätti minut ja hävisi elämästäni vaikka meillä meni hänen mukaansa hyvin.