Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

• Viestiketjun aloittaja ENNUSTAJA
  • Ensimmäinen viesti
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:
Saanko koskaan kolmatta lasta, onko se toivottu vai vahinko ja mitä sukupuolta. Ei ole herja vaikka hassut kysymykset. Kiitos.
Vastaatko vielä tähän edelliseen kysymykseen. Kiitos :)
Vahinko se ei ainakaan ole. :)
Jos haluat vielä kolmannen lapsen, niin kyllä sinä sen saat. :)

kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Saanko koskaan kolmatta lasta, onko se toivottu vai vahinko ja mitä sukupuolta. Ei ole herja vaikka hassut kysymykset. Kiitos.
Vastaatko vielä tähän edelliseen kysymykseen. Kiitos :)
Vahinko se ei ainakaan ole. :)
Jos haluat vielä kolmannen lapsen, niin kyllä sinä sen saat. :)
Kiitos. Kyllä joskus haluan vielä. Mies ei. Mutta eipä se kahdelle ekallekkaan heti lämmenny vaan ajan kanssa. Aika vaan loppuu iän takia kesken. Ja kroppakaan ei synnytystä enää hyvin mulla kestä mutta toivon todella että ihan toivotusti tulisi kolmas vielä :´)

ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Mille alalle minun kannattaisi kouluttautua vai saanko töitä pian ilman uutta koulutusta?
Tähän en ole saanut vieläkään vastausta?
Saat kyllä töitä ilman uutta koulutusta. Työ tulee olemaan ihmisläheistä. Jos et siitä pidä, niin ei silloin uusikaan koulutus ole pahitteeksi. :)

ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen ov:
Noin vain jätti minut ja hävisi elämästäni vaikka meillä meni hänen mukaansa hyvin.
Olet tällä hetkellä surullinen, tiedän tunteen. Löydät elämästäsi kyllä onnen ilman häntä. Harrilla vain täytyi nyt tehdä näin, hän haluaa lyhyeltä elämältään hyvää, kuten me kaikki. Ei hän sinua kuitenkaan vihaa. =)
t: ENNUSTAJA

Yhteistyössä