Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Se sujuu hyvin, suunnilleen samanlailla kuin sisaruiksiensa synnytykset.Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Sujuuko minun tuleva synnytykseni nopeasti?
Kyllä jatkuu!Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:Mites onko varmaa että työt jatkuu lokakuussa niin kuin on jo sovittu ?
Tyttöhän se sieltä tulee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kumpaa sukupuolta masussa oleva on?
syksyllä sitten näkeepi,kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Tyttöhän se sieltä tulee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kumpaa sukupuolta masussa oleva on?
Äitisi tulevat vuodet ovat onnellisia. Siihen liittyy paljon onnellisuutta. Hän saa levätä ja olla sukulaisiensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:Kysyisin vielä omasta äidistäni. Millaisena näet hänen tulevat vuotensa? Mitä siihen kuuluu ja liittyy?
Lapsia tulossa.... pian!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Miltäs meidän perheen tulevaisuus näyttää ja näkyykö lisää lapsia?
No ei ainakaan kovin piakkoin pitäis lapsia tulla. Vaikka vauvakuume on kovaAlkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Lapsia tulossa.... pian!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Miltäs meidän perheen tulevaisuus näyttää ja näkyykö lisää lapsia?
Tulevaisuus näyttää hyvältä, ainakin talouden perusteella.
Tyttö tulossa täältäkin!Alkuperäinen kirjoittaja V:Kumpi tulee ja paljon on kokoa?
Ei aivan heti, mutta malta odottaa vielä hetki!Alkuperäinen kirjoittaja haaveilijatar:toteutuuko haaveeni uudesta elämästä rakastamani miehen kanssa
hyvää ei koskaan odota liian kauan...Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Ei aivan heti, mutta malta odottaa vielä hetki!Alkuperäinen kirjoittaja haaveilijatar:toteutuuko haaveeni uudesta elämästä rakastamani miehen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA (täällä taas!):Miten voit epäillä ennustajan taitoja.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sinäpä selvännäkijä olet, kun profiilissani lukee että LA on 1.7. Olen lisäksi aika varma että olet väärässä. Mutta mitäs tuosta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA::wave:
Näen lapsen heinäkuun alulle.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Koska mä synnytän? :xmas:
Olette uudessa asunnossa jo 7.10 mennessä. Talo on oikein tilava koko perheellesi, ja varsinkin poikasi pitää uudesta ympäristöstä!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Millos me muutetaan?
Saatte toisen lapsen ensivuonna, onneksi olkoon!Alkuperäinen kirjoittaja mekolme:Hei!
Haluaisin tietää milloin me saadaan toinen lapsi ja kumpaa sukupuolta se mahdollisesti on?
Kiitos!!!
Kylläpä hyvinkin näyttää!Alkuperäinen kirjoittaja hih:Näyttääkö raskaustesti minulle positiivista viikon päästä?