Angeliina
Hienoa ! KiitosAlkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Angeliina, hyvin käy.
Hienoa ! KiitosAlkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Angeliina, hyvin käy.
vaikka sormustestit on jo vuosia näyttänyt (ja just äskenkin) poikaa tulevaksi seuraavana. Kaksi tyttöä on jo.Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Olisiko se tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja raskaanako?:kumpi siellä masussa on ja milloin syntyy?
Syntyy hieman lasketun ajan jälkeen.
Parisuhteesi voi oikein hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:Miten parisuhteeni voi? Menemmekö koskaan naimisiin?
Entä minun ja sisaruksieni välit ja millaiset ne on ja miten tulevaisuudessa?Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:Miten työelämämme, jatkuuko työt? Entä toimeentulo,raha tilanne?
Älä heitä toivoa pois.Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:tulenko koskaan enää saamaan lasta?
Huhuu....Alkuperäinen kirjoittaja Höhlä:Pääsenkö opiskelemaan koulutukseen, joka alkaa syksyllä?
Olen raskaana, alussa vasta. Saammeko tämän lapsen? Meneekö kaikki hyvin raskaudessa?Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Kohtahan se sinulle selviää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä_höhlä:Huhuu....Alkuperäinen kirjoittaja Höhlä:Pääsenkö opiskelemaan koulutukseen, joka alkaa syksyllä?
Kaikki menee hyvin, älä sitä huolehdi. Sellaisia tilanteita, joissa jokin menee pieleen on nykyaikana enää todella vähän.Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Olen raskaana, alussa vasta. Saammeko tämän lapsen? Meneekö kaikki hyvin raskaudessa?Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Kaikki menee hyvin, älä sitä huolehdi. Sellaisia tilanteita, joissa jokin menee pieleen on nykyaikana enää todella vähän.Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Olen raskaana, alussa vasta. Saammeko tämän lapsen? Meneekö kaikki hyvin raskaudessa?Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Onnea raskaudesta!
Mistä kukaan noin satavarmasti voi sanoa että viimeinen, ellei piuhoja poikki laita?Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:kyllä tän nyt pitäisi jo heinäkuussa syntyä..pieleen siis meni,ja tämä on viimeinen lapsemme..ja mitä luultavamminkin poika..Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:Syksyn tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:vastaatko mullakkin?ja vielä kysyn kumpi täältä on tulossa?Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:koskas mä lähden synnyttämään?
Kyllä sinä vielä tulevaisuudessa saat töitä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:Kysyisin vielä että milloin ja mihin työhön näet minun työllistyvän? On ollut ongelmia ja nyt takana vuosia kotona lasten kanssa. Aikomus on mennä töihin vielä. Kiitos.