Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

  • Viestiketjun aloittaja ENNUSTAJA
  • Ensimmäinen viesti
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
Miten parisuhteeni voi? Menemmekö koskaan naimisiin?
Parisuhteesi voi oikein hyvin. :)
Miehesi ja sinä rakastatte tyttöjänne kovasti, ja nyt kesällä pääsettekin koko perheen kanssa nauttimaan toistenne seurasta!
 
odottaja
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Olen raskaana, alussa vasta. Saammeko tämän lapsen? Meneekö kaikki hyvin raskaudessa?
Kaikki menee hyvin, älä sitä huolehdi. Sellaisia tilanteita, joissa jokin menee pieleen on nykyaikana enää todella vähän. :)
Onnea raskaudesta!

Sen verran täytyy kysyä vielä, että mitä takoitat tällä, että "Sellaisia tilanteita, joissa jokin menee pieleen on nykyaikana enää todella vähän"? Eihän keskenmenot, tuulimunat, kohdun ulkoiset jms ole mihinkään vähentyneet.

Kiitos kuitenkin onnen toivotuksista!
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:
koskas mä lähden synnyttämään?
vastaatko mullakkin?ja vielä kysyn kumpi täältä on tulossa? ;)
Syksyn tyttö. :)
kyllä tän nyt pitäisi jo heinäkuussa syntyä..pieleen siis meni,ja tämä on viimeinen lapsemme..ja mitä luultavamminkin poika..
Mistä kukaan noin satavarmasti voi sanoa että viimeinen, ellei piuhoja poikki laita?
 
äiti kotona
Kysyisin vielä että milloin ja mihin työhön näet minun työllistyvän? On ollut ongelmia ja nyt takana vuosia kotona lasten kanssa. Aikomus on mennä töihin vielä. Kiitos.
 
wondering
Mielessäni pyörii eräs tuttava.. ei olla pidetty yhteyttä, mutta on alkanut enemmän vaan olemaan ajatuksissa. Mitähän hälle kuuluu? Kun tavattiin, oli elämä aika sekavaa. Työkuvioissa nähtiin. Ottaakohan yhteyttä ollenkaan?
 
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kotona:
Kysyisin vielä että milloin ja mihin työhön näet minun työllistyvän? On ollut ongelmia ja nyt takana vuosia kotona lasten kanssa. Aikomus on mennä töihin vielä. Kiitos.
Kyllä sinä vielä tulevaisuudessa saat töitä. :)
Jaksa vielä odottaa hetkinen.
 

Yhteistyössä