Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

  • Viestiketjun aloittaja ENNUSTAJA
  • Ensimmäinen viesti
omppupomppu
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
omppupomppu:

Näen maaläheisen asunnon. Olette muuttaneet sinne jo, kun seuraava lapsenne syntyy ensivuoden kesällä. :)


Kiitos :) kumpaahan sukupuolta mahtaa seuraava olla? Maanläheinen asunto jipii! Nyt asutaan 8:ssa kerroksessa..
 
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja omppupomppu:
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
omppupomppu:

Näen maaläheisen asunnon. Olette muuttaneet sinne jo, kun seuraava lapsenne syntyy ensivuoden kesällä. :)


Kiitos :) kumpaahan sukupuolta mahtaa seuraava olla? Maanläheinen asunto jipii! Nyt asutaan 8:ssa kerroksessa..
Reipas poikahan se sieltä tulla pulpahtaa. :)
 
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Onks tässä tulossa jonkinlainen suhde tähän jonka olen vasta tavannut? Mutuenkin tutustunut erilaisiin uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin.. kukahan niistä mahtaa olla se OIKEA minulle ? =)
Hänestä tulee sinulle hyvä ystävä. Rakkauttakin on luvassa tälle kesälle. :)
 
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja surua täysi:
Jaksaisitko kertoa minulle kuinka menee? Saanko työtä? Kestääkö reistaileva terveys? Entäs tyttäreni, kuinka elämä alkaa sujua?
Älä huoli, elämäsi ei ole menossa ainakaan huonompaan suuntaan. :)
Terveytesi kestää kyllä, kunhan et raadaa liikaa. Tyttäresi elämästä sinulla ei tarvitse huolehtia. Hän osaa kyllä hoitaa jo asiat itse. Työtä ei ole ihan heti tulossa, mutta kuitenkin sitä tulee. :)
 
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Saanko mä itselleni ne 4 asiaa joista tällä hetkellä haaveilen? Ja kuinka pitkän ajan kuluessa?
Ensimmäisen saat jo kesällä, muut kolme tulevaisuudessa. :)
Yksi jää valitettavasti vain haaveeksi, vaikka toki sekin toteutuu osittain. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Saanko mä itselleni ne 4 asiaa joista tällä hetkellä haaveilen? Ja kuinka pitkän ajan kuluessa?
Ensimmäisen saat jo kesällä, muut kolme tulevaisuudessa. :)
Yksi jää valitettavasti vain haaveeksi, vaikka toki sekin toteutuu osittain. :)
Ounou, mä toivoin saavani tän kaiken parin viikon aikana :saint: No, kunhan edes joskus, etten ihan ilman jää :D
 

Yhteistyössä