kyllä jotkut ei sitte aattele yhtään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on isä kuollut ja äitini on siis yksin, naapurissa asuu perhe jossa varmaankin 3-4 lasta,sieltä äiti laittaa 2 vanhimpaa(alta koulu ikäisiä) aina minun äidille ja lapset tulee yhtäkkiä oven taakse että me saadaan olla "3tuntia" ja äiti joutuu hoitamaan niitä,ei siinä mitään, se tykkää lapsista MUTTA kun ei tämä perhe muuten käy kylässä,eikä nämä vanhemmat käy mun äidillä vaan laittavat pelkästään lapset "kylään" eivätkä kysy/soita että voivatko tulla ja äidillä on nyt monesti käynyt niin että on esim. ollut omia vieraita tai on ollut johonkin lähdössä niin on joutunutkin näitä lapsia hoitamaan,ei ole kehdannut passittaa kotiinsa kun ovelle ovat tulleet.
..luulevat varmaan että äiti on yksinäinen ja kaipaa seuraa eikä sillä ole muuta tekemistä.
mutta itseäni kyllä ihmetyttää,en kyllä omia lapsia laita naapuriin yksin,jossa ei ole lapsia edes,omalta äidiltäkin kyllä kyselen etukäteen jos tarviin lapsenlikkaa.

on se ruvennut mainitsemaan kun nyt on monta kertaa peräkkäin ollut niin että sillä on ollut muuta tekemistä,yhden kerran passitti ne ovelta kotiin kun oli sairas ja sitten oli jututtanut tätä naapurin äitiä ja sanonut että oli vuosisadan flunssassa niin se naapurin äiti oli vain meinannu että vai niinkö..ja mun äiti oli saanut käsityksen että tämä naapuri oli tykännyt huonoa kun äiti ei ollut hoitanut niitä,oli luullut tekosyyksi sairautta..

nyt kyllä äitiäsi käytetään hyväksi, ei taida ne naapurit vaan itse jaksaa omia muksujaan. saavat ne pois jaloista ja tietävät että missä ne on.
nyt äitis vaan laitettava kova kovaa vastaan eikä välitettävä lasten äidin mielipiteestä.

ihmettelen kyllä hirmusesti että millaset vanhemmat tollasta tekee! ei kyllä itselle tulis mieleenkään....

Alkuperäinen kirjoittaja eija:
nyt kyllä äitiäsi käytetään hyväksi, ei taida ne naapurit vaan itse jaksaa omia muksujaan. saavat ne pois jaloista ja tietävät että missä ne on.
nyt äitis vaan laitettava kova kovaa vastaan eikä välitettävä lasten äidin mielipiteestä.

ihmettelen kyllä hirmusesti että millaset vanhemmat tollasta tekee! ei kyllä itselle tulis mieleenkään....

Aivan! Lapset kuitenkin ilmeisesti pitävät äidistäsi kun kyläileen haluavatkin mennä oman äitinsä pyynnöstä ilmeisesti. Mutta eihän sitä toki tarvi ottaa vastaan vieraita jos on muuta hommaa tai ei muuten huvita/jaksa.

omituista. ite kyllä ihmettelisin asiaa jos tänne aina tulis jonkun lapset ja vanhempia ei näkis juuri ikinä. kyllä menisin jo sanomaan että ihan kiva että käyvät mutta vois etukäteen sopia millon ovat tulossa.

itse sanoisin, että nyt ei käy, toisella kertaa sitten, ja lähettäsin lapset takaisin kotiinsa. Ilman selityksiä että miksi. Miksi äitisi ei voi toimia samoin???

Yhteistyössä