A
aloittaja
Vieras
Miehen siskon lapset olleet enterossa viime vkon. Nyt äidillä sama tauti, isovanhemmat menee hoitamaan lapsia sinne kun äiti ei pysty/jaksa. Periaatteessahan tuo on hieno juttu että noin tekevät, mutta,mutta... Pieni kateuden peikko kalvaa mun mieltä... Me ollaan oltu 2 vkoa kipeinä eikä anoppi oo sanallakaan sanonu että vois auttaa... Ollaan joskus pyydetty kyllä mutta ei siis enää koska anoppi tuumas mulle useesti, että itse pitää pystyä kipeenä lapsensa hoitamaan kun on niitä tehnyt. Noh, totta sekin kyllä mutta miksiköhän menee sitten miehen siskon luo...? Viimeksi kun olivat reissussa pidemmällä Suomessa, miehen sisko soitti ja sanoi että voisivatko tulla hoitamaan lapsia että he pääsee töihin. Molemmat työskentelevät toiselle eli voisivat jäädä saikulle lasten kanssa, edes pariksi päiväksi. Mutta ei. Isovanhemmat tulivat kyllä. Hienoa heille, tottakai. En siis syytä miehen siskoa mistään.
Juu, mulle on selvää että olen kateellinen. Mutta lähinnähän tässä paha mieli tulee. En ole koskaan ymmärtänyt mikä meissä mättää
Onko kellään mtn samantyyppistä eriarvoisuutta suvussa? Haluaisin vaan kovasti ymmärtää tätä asiaa, pääasia ei siis ole se että isovanhemmat hoitaa lapsia vaan en tajua mistä tämä homma juontaa juurensa?
Juu, mulle on selvää että olen kateellinen. Mutta lähinnähän tässä paha mieli tulee. En ole koskaan ymmärtänyt mikä meissä mättää
Onko kellään mtn samantyyppistä eriarvoisuutta suvussa? Haluaisin vaan kovasti ymmärtää tätä asiaa, pääasia ei siis ole se että isovanhemmat hoitaa lapsia vaan en tajua mistä tämä homma juontaa juurensa?