kuvia uudesta keittiöstä :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tässä on muuten rakentamista suunnitteleville ollut kuvia tarjolla kahdesta TÄYSIN eri tyylisestä talosta. Ja kumpikin on saanut risuja ja ruusuja. Toivottavasti meistä on ollut apuja edes siinä että toiset tietää mitä ne EI AINAKAAN halua kotiinsa :D :D.
Aivan =)

Tässä on muuten rakentamista suunnitteleville ollut kuvia tarjolla kahdesta TÄYSIN eri tyylisestä talosta. Ja kumpikin on saanut risuja ja ruusuja. Toivottavasti meistä on ollut apuja edes siinä että toiset tietää mitä ne EI AINAKAAN halua kotiinsa :D :D.
=) Näin!

Kumpikin olemme onnistuneet siinä, että olemme saaneet sellaiset kodit mitä tahdoimme :heart:

Mää
tykään tuosta.
Meillä keittiön kaapit on vaalean harmaat, kaakelit tumman harmaata ja mustaa. Seinät aikas tumman harmaat ja patteri ja lattialistat tosi tosi tumman harmaat. Keittiöön paistaa aurinko ja se on valoisa. Ennen remppaa se oli melkein kokonaan valkoinen ja sai olla aurinkolasit päässä tai aina kaihtimet melki kiinni laitettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
tykään tuosta.
Meillä keittiön kaapit on vaalean harmaat, kaakelit tumman harmaata ja mustaa. Seinät aikas tumman harmaat ja patteri ja lattialistat tosi tosi tumman harmaat. Keittiöön paistaa aurinko ja se on valoisa. Ennen remppaa se oli melkein kokonaan valkoinen ja sai olla aurinkolasit päässä tai aina kaihtimet melki kiinni laitettuna.
kuulostaa hyvältä =) meillä oli entisessä kodissa ihan valkoista ja mä en ikinä enää halua sitä :x

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
mielenkiinnolla kysyn millaisen valaisimen itsekukin laittaisi tähän keittiöön? :whistle:
Mä laittaisin varmaan kristallikruunun, mutta oletan että se olis liian helppo valinta sulle. Sulla on selvästi mielessäs joku paljon räväkämpi vaihtoehto :D

vieras
mielenkiinnolla kysyn millaisen valaisimen itsekukin laittaisi tähän keittiöön? :whistle:
No kun tyyli on kontrastit, niin semmosen 70-luvun sinapinkeltaisen kankaisen varjostimen, jonka alareunassa on hapsut? Tai helevetin suuren bling bling kristallikruunun?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ihan kauhee,mut onko toi ikkunasta näkyvä tönö teidän naapuritalo? :D
älä ny :LOL: joo se on naapuritalo missä ennen asuttiin :whistle: nyt se pitäisi purkaa pois...
Mä jo pelästyin, että tekin asutte jossain rivitalokommuunissa :snotty:
Minuu nimittäin ällöttää, jos omakotitalot on vieriviereen :D

jurristi harmaana
Kumpikin olemme onnistuneet siinä, että olemme saaneet sellaiset kodit mitä tahdoimme :heart:
Tämähän on juuri se pääasia. Siksi minun mielestäni on pölhöä, että jotkut sanovat toisen kodin olevan kuvastomainen ja persoonaton tai että sitä ei ole tehty itselle. Mistä hitosta tuntemattomat ihmiset voisivat sen tietää? Yleensä kun omasta kodista tehdään juuri sellainen itselle sopiva ja omaa itseä kuvastava. Silloin on jotenkin hölmöä sanoa, että joku asia on tehty väärin tai huonosti.

Mäkin aion muutaman vuoden sisällä ruveta samaan hankkeeseen kuin sinä ja Turkilmas, mutta niin rohkea en ole, että näyttäisin oman kotimme kuvat joskus sitten täällä. :D Ihanaa kuitenkin, että te olette tehneet niin, minusta noita rakennus-, remppa- ja sisustuskuvia on ihanaa katella.

Ai niin, onnea uuteen kotiin! :flower:

Mä laittaisin varmaan kristallikruunun, mutta oletan että se olis liian helppo valinta sulle. Sulla on selvästi mielessäs joku paljon räväkämpi vaihtoehto :D
saattaapi olla että jos löydän oikeanlaisen kruunun niin laitankin =)

heh heh
älä ny :LOL: joo se on naapuritalo missä ennen asuttiin :whistle: nyt se pitäisi purkaa pois...
Sanoo nainen jolla ei tod.näk. ikinä eläissään tule olemaan mahdollisuutta omaan omakotitaloon ,halusi tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kun tyyli on kontrastit, niin semmosen 70-luvun sinapinkeltaisen kankaisen varjostimen, jonka alareunassa on hapsut? Tai helevetin suuren bling bling kristallikruunun?
paremmin sointuisi saatanan suuri blingblig :LOL: mutta toi sinapinkeltainen passaisi värinä kyllä...

tässä ei sitä pelkoa ole =)

Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Tämähän on juuri se pääasia. Siksi minun mielestäni on pölhöä, että jotkut sanovat toisen kodin olevan kuvastomainen ja persoonaton tai että sitä ei ole tehty itselle. Mistä hitosta tuntemattomat ihmiset voisivat sen tietää? Yleensä kun omasta kodista tehdään juuri sellainen itselle sopiva ja omaa itseä kuvastava. Silloin on jotenkin hölmöä sanoa, että joku asia on tehty väärin tai huonosti.

Mäkin aion muutaman vuoden sisällä ruveta samaan hankkeeseen kuin sinä ja Turkilmas, mutta niin rohkea en ole, että näyttäisin oman kotimme kuvat joskus sitten täällä. :D Ihanaa kuitenkin, että te olette tehneet niin, minusta noita rakennus-, remppa- ja sisustuskuvia on ihanaa katella.

Ai niin, onnea uuteen kotiin! :flower:
Kiitos sinulle :hug: :flower: ihan sanoja suustani!!
Onnea sinulle hankkeeseesi!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Sanoo nainen jolla ei tod.näk. ikinä eläissään tule olemaan mahdollisuutta omaan omakotitaloon ,halusi tai ei.
Ja mistäköhän sä sen tiedät? :D :D
Jos me miehen kanssa muutetaan yhteen, niin saadaan pankkilaina tosta noin vain heittämällä :xmas:

Järjenköyhyyttä on maksaa paljon talosta, joka on kuin rivitalo.
Sori jos sä kommuunissa asuja otit nokkiisi :hug:

tässä ei sitä pelkoa ole =)
Hyvä :D

jos mulla olis tuo keittiö niin tollanen ruokailuryhmä mustana taikka sitten meidän nykyinen musta pöytä sopis loistavasti :D
mie vaan haveilen tumman ahrmaasta/mustasta keittiöstä missä olis teräksen väriset kodinkoneet.. :snotty:
ehkä mie vielä sen saan.. vaikak isoa tosta meidän keittiöstä ei saa tekemälläkään :'(

valkoista pöytää en kyllä tonne laittais ja valaisimeks joko sellanen super yksinkertainen teräs, lasi lamppu tai just kattokruunu :)

Saattaisin ottaa tän ja pitkälti värin takia
http://www.valotorni.fi/readmaxipunainene27350mm-pi-550.html?type=jpg

Muoks.
tätä mä alunperin etin, mutta en muistanut värejä.
Mutta kun teillä on tuo pöytä niin tää ruskea vois olla?
http://www.valotorni.fi/piassavaruskea-pi-562.html?type=jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
enhän mä ny muista mihin kaikkeen mun piti vastata :D
Kiitos mielipiteistä :flower:
Tämä pöytäryhmä yksistäänkään ei ole monen mieleen.Mä en tykkää liika modernistakaan niin pöytä on just sitä mitä mä halusin tähän tilaan.En mustaa yksinkertaista mikä olisi passannut sekin loistavasti.
Täältä puuttuu siis vielä se elämä ja valot ja verhot jne jne..
No ensinnäkään et totisesti ois hommannut MUSTAA pöytää vaan valkoisen!
Mutta tuo ruskea on kyl jotain aivan karseeta... Mutta sinä tykkäät ja sun kotisi...

Valitettavasti liian paljon näkee näitä jotka rakentaa/remontoi talon, mutta sisustamisesta ei ole sitten hajuakaan... ;)
Tässäkin talon ulkokuori ei natsaa alkuunkaan keittiön kanssa, ois kiva nähdä muutkin huoneet, kuinka eriparia ne on... :whistle:
eli olet joku joka on ulkokuorenkin nähnyt :D eipä se eka kerta ole kun täällä tunnettaisiin. :whistle:
Suattaapi olla puoli tuntumaakin jopa siitä kuka täällä minua rienaa ajoittain :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
jos mulla olis tuo keittiö niin tollanen ruokailuryhmä mustana taikka sitten meidän nykyinen musta pöytä sopis loistavasti :D
mie vaan haveilen tumman ahrmaasta/mustasta keittiöstä missä olis teräksen väriset kodinkoneet.. :snotty:
ehkä mie vielä sen saan.. vaikak isoa tosta meidän keittiöstä ei saa tekemälläkään :'(

valkoista pöytää en kyllä tonne laittais ja valaisimeks joko sellanen super yksinkertainen teräs, lasi lamppu tai just kattokruunu :)
Toivottavasti sä saat keittiösi myös ja ei sen iso tarvitse olla kun suunnittelee vaan toimivaksi!!Kattokruunu taitaa olla valintani myös valaisimeksi =)

Yhteistyössä