kuvia uudesta keittiöstä :)

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta edes valkoset kalusteet...
ei tulisi mieleenikään :whistle:
Ok, mut toi ruokailuryhmä on ihan karsee eikä sovi tonne..
Ap varmaan meneekin heti huomenna ostamaan uuden kaluston, kun sinä arvon vieras olet oman mielipiteesi julki tuonut...:whistle:
:saint: :D
Ai täällä oli mielipiteen sanominen kielletty? ok.. Ja kun joku on sanonut että ei sovi, jo aikaisemmin, niin enää ei saa sanoa? Kehut kyllä otetaan vastaan vai??
Eihän kukaan ole noin sanonut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta edes valkoset kalusteet...
ei tulisi mieleenikään :whistle:
Ok, mut toi ruokailuryhmä on ihan karsee eikä sovi tonne..
Ap varmaan meneekin heti huomenna ostamaan uuden kaluston, kun sinä arvon vieras olet oman mielipiteesi julki tuonut...:whistle:
:saint: :D
Ai täällä oli mielipiteen sanominen kielletty? ok.. Ja kun joku on sanonut että ei sovi, jo aikaisemmin, niin enää ei saa sanoa? Kehut kyllä otetaan vastaan vai??
Minulle on ihan sama jos jollekkin ei ruokaryhmäni kelpaa.Sen täytyy kelvata minulle ja perheelleni!
Olen kauniisti kiittänyt mielipiteistä,kaikista :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Hiano on, mut ite en ikinä tollasta...Ja hei, VALKOINEN pistorasia, sori, mutta se vasta koominen näky onkin. Kun noitakin löytyy jos jonkun värisinä! ;)
:LOL: joo,se ois voinut olla vaikka musta.Paistaa ku liikennemerkki tuolta mutta se on pientä se.Täytyy maalata se spraylla jos käy liikaa silmille :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Hiano on, mut ite en ikinä tollasta...Ja hei, VALKOINEN pistorasia, sori, mutta se vasta koominen näky onkin. Kun noitakin löytyy jos jonkun värisinä! ;)
Ai oliks siellä joku valkoinen pistorasia...

:D Niin me ihmiset kiinnitetään eri asioihin huomiota...

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Hah, minäpä pääsenkin näkemään tuon keittiön livenä. :saint: Tungen kylään vaikka väkisin. :D
mä haluan kanssa. Mutta sulla taitaa olla tuota välimatkaa vähemmän.
Raippe,sitä odotellessa.Ei tarvitse tunkea :D olet tervetullut kuin myös Ultris :heart: jään odottamaan teitä!Mahtuu meille yöksikin ;)
Ok, ootas hetki niin mä kolkuttelen kohta oventakana. :saint: :LOL: No juu, ehkä mä tällä välimatkalla jaksan tulla kotiinkin asti yöksi. :D

Hah, minäpä pääsenkin näkemään tuon keittiön livenä. :saint: Tungen kylään vaikka väkisin. :D
Raippe,sitä odotellessa.Ei tarvitse tunkea :D olet tervetullut kuin myös Ultris :heart: jään odottamaan teitä!Mahtuu meille yöksikin ;)
Ok, ootas hetki niin mä kolkuttelen kohta oventakana. :saint: :LOL: No juu, ehkä mä tällä välimatkalla jaksan tulla kotiinkin asti yöksi. :D

Jep,sä varmaan säikähdät kun mä meikit poskilla ja tukka takussa tuun avaamaan ovet :LOL: juokset suorinta tein kotiisi takas :D
Ei vaan oikeesti tuuhan jokupäivä kaffelle! =)

Jep,sä varmaan säikähdät kun mä meikit poskilla ja tukka takussa tuun avaamaan ovet :LOL: juokset suorinta tein kotiisi takas :D
Ei vaan oikeesti tuuhan jokupäivä kaffelle! =)
Tuun minä. :heart:

vieras
Liian tumma (ja siten myös epäkäytännöllinen- kaikki murut näkyy) omaan makuuni, olisin laittanut jotain vaaleampaa edes välitilaan vaikka rosterilevyt tai jonkin hienon vaaleapohjaisen isokuvioisen tapetin ja lasilevyn. Pöytä ei sovi yhteen vaikka sillä haluais kontrastia luodakin.

sisustussuunnittelija
Pöytäryhmä ei sovi millään muotoa sinne uuteen keittiöösi, joku teräs/ lasi pöytä sopii mutta ei tmaa maalaishenkinen pöytä ei ..
Jos oma silmä ei näe eroa niin ei se kovin kallista ole palkata suunnittelijaakaan ;)

Turkilmas
Tässä on muuten rakentamista suunnitteleville ollut kuvia tarjolla kahdesta TÄYSIN eri tyylisestä talosta. Ja kumpikin on saanut risuja ja ruusuja. Toivottavasti meistä on ollut apuja edes siinä että toiset tietää mitä ne EI AINAKAAN halua kotiinsa :D :D.

Alkuperäinen kirjoittaja sisustussuunnittelija:
Pöytäryhmä ei sovi millään muotoa sinne uuteen keittiöösi, joku teräs/ lasi pöytä sopii mutta ei tmaa maalaishenkinen pöytä ei ..
Jos oma silmä ei näe eroa niin ei se kovin kallista ole palkata suunnittelijaakaan ;)
Kun se juuri mielestäni sopii,usko pois =) eikö se ole tärkeintä tässä!
Mitä eroa oma silmä ei näe?!Pitäisikö jonku muun henkilön valita kotiini ruokailuryhmä?Vai mitä sä nyt meinaat :whistle:
Mä tiedän kyllä että tämä pöytä ei valtavirran makuun tähän sovi mutta sen tarvii miellyttää kuitenkin minua =)
Toisekseen sisustussuunnittelija on kyllä ollut valkkaamassa minulle juuri niitä sävyjä mitä olen etsinyt kotiini.Hän ei ole päättänyt miltä kotini näyttää ja mitä materiaaleja tahdon kotiini mutta on auttanut löytämään tapetteihin sopivat värit jne.
Tiedän myös että sisustussuunnittelija ei olisi tehnyt muutamia ratkaisuja mitä minä tein :D :whistle: ja tiedän senkin että paikan päällä käyneet ihmiset ovat todellakin ihastelleet tai olleet ihastelematta :D kuulemma on juuri näköiseni koti ja se on tärkeintä :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
keittiö+leivinuuni=eri maasta
keittiö+ruokailuryhmä=eri planeetalta.

sori, en oikein tykännyt,
Peesi, plus että leivinuuni oli eri maasta ruokaryhmänkin kanssa, eli kolmea ihan erilaista, toisiinsa sopimatonta tyyliä samassa huoneessa...

Yhteistyössä