Öööööö mikä sopii täydellisesti tuon välitilan kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:se on just mun makuun tähän tarkoitettu.Sitä lämpöä tuomassa ja kontrastia.Sopii täydellisesti välitilan kiven kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako arvostella?
Tyylikäs, mutta aivan liikaa harmaata. Ja tuo ruokailuryhmä on varmaan lainattu naapurista? Toivottavasti siis, ei nimittäin sovi alkuunkaan tuon keittiön kanssa.
Mun mielestä pöytäryhmä tuo veikeän kontrastin keittiöön. Itse keittiötä pidän kyllä hiukan liian tasavärisenä, kun kaikki on niin tummaa. Oisin itse laittanut välitilaan vaikka valkoisen lasin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako arvostella?
Tyylikäs, mutta aivan liikaa harmaata. Ja tuo ruokailuryhmä on varmaan lainattu naapurista? Toivottavasti siis, ei nimittäin sovi alkuunkaan tuon keittiön kanssa.
Tulee varmasti täyden kympin keittiö, kunhan sinne tulee vielä tekstiilejä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:makuuni kuuluu käyttää räväköitä värejä ja sitä tulee olemaan verhoissa ja pyyhkeissä =)
Lattia on unelma siivota mutta totta,kyllä siinä nopeaa murut näkyy
Meilläkin laattalattia keittiössä,ihana siivota ja valittiin vielä sellanen missä ei näy kaikki roiskeet heti.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:makuuni kuuluu käyttää räväköitä värejä ja sitä tulee olemaan verhoissa ja pyyhkeissä =)
Lattia on unelma siivota mutta totta,kyllä siinä nopeaa murut näkyy
No se pöytäAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Öööööö mikä sopii täydellisesti tuon välitilan kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:se on just mun makuun tähän tarkoitettu.Sitä lämpöä tuomassa ja kontrastia.Sopii täydellisesti välitilan kiven kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako arvostella?