kuvia uudesta keittiöstä :)

ihanjees
liian tumma mun makuun, mut hieno silti!

mut oikeesti, toi ruokailuryhmä ei sovi sitten ollenkaan.
sano nyt että tuo on vaan tossa väliaikasesti kunnes löydät uuden, pliis.....
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saako arvostella? :D

Tyylikäs, mutta aivan liikaa harmaata. Ja tuo ruokailuryhmä on varmaan lainattu naapurista? Toivottavasti siis, ei nimittäin sovi alkuunkaan tuon keittiön kanssa.
se on just mun makuun tähän tarkoitettu.Sitä lämpöä tuomassa ja kontrastia.Sopii täydellisesti välitilan kiven kanssa :p
Öööööö mikä sopii täydellisesti tuon välitilan kanssa? :eek:
 
Mä tykkään tosi paljon :flower: , voisin ihan täysin kuvitella omaksi keittiökseni, onhan tuo vähän tumma, jotkut tykkää tummasta, toiset vaaleasta, mutta mainitsit että valot laittamatta, niillä pystyy ihmeen paljon vaikuttamaan vielä lopputulokseen :)

Ruokailurymä ei sitten taas laisinkaan omaan makuuni, ja riitelee mielestäni muun keittiön kanssa, mutta makunsa kullakin :p
 
ihan kiva
Hurjasti harmaata... valkoinen leivinuuni raikasti mukavasti. Liian tumma minun makuuni, mutta vaaleutta ja värejä saa esim. tekstiileillä. Pöydän tuoleista en tykännyt. MUTTA jos olet itse tyytyväinen, niin se on hyvä.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saako arvostella? :D

Tyylikäs, mutta aivan liikaa harmaata. Ja tuo ruokailuryhmä on varmaan lainattu naapurista? Toivottavasti siis, ei nimittäin sovi alkuunkaan tuon keittiön kanssa.
Mun mielestä pöytäryhmä tuo veikeän kontrastin keittiöön. Itse keittiötä pidän kyllä hiukan liian tasavärisenä, kun kaikki on niin tummaa. Oisin itse laittanut välitilaan vaikka valkoisen lasin.
 
Hieno että joku uskaltaa tehdä vähä erilaista:) Mun makuun olis kanssa., tosin edllisten kanssa ruokapöydästä samaa mieltä laita vaihtoon kun oot noin hienon keittiönkin jo ostanut:)))))
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
makuuni kuuluu käyttää räväköitä värejä ja sitä tulee olemaan verhoissa ja pyyhkeissä =)
Lattia on unelma siivota mutta totta,kyllä siinä nopeaa murut näkyy :D
Tulee varmasti täyden kympin keittiö, kunhan sinne tulee vielä tekstiilejä.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
makuuni kuuluu käyttää räväköitä värejä ja sitä tulee olemaan verhoissa ja pyyhkeissä =)
Lattia on unelma siivota mutta totta,kyllä siinä nopeaa murut näkyy :D
Meilläkin laattalattia keittiössä,ihana siivota ja valittiin vielä sellanen missä ei näy kaikki roiskeet heti.
 
kasj
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saako arvostella? :D

Tyylikäs, mutta aivan liikaa harmaata. Ja tuo ruokailuryhmä on varmaan lainattu naapurista? Toivottavasti siis, ei nimittäin sovi alkuunkaan tuon keittiön kanssa.
se on just mun makuun tähän tarkoitettu.Sitä lämpöä tuomassa ja kontrastia.Sopii täydellisesti välitilan kiven kanssa :p
Öööööö mikä sopii täydellisesti tuon välitilan kanssa? :eek:
No se pöytä :)
 
enhän mä ny muista mihin kaikkeen mun piti vastata :D
Kiitos mielipiteistä :flower:
Tämä pöytäryhmä yksistäänkään ei ole monen mieleen.Mä en tykkää liika modernistakaan niin pöytä on just sitä mitä mä halusin tähän tilaan.En mustaa yksinkertaista mikä olisi passannut sekin loistavasti.
Täältä puuttuu siis vielä se elämä ja valot ja verhot jne jne..
 

Yhteistyössä