kuvia uudesta keittiöstä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kasj:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saako arvostella? :D

Tyylikäs, mutta aivan liikaa harmaata. Ja tuo ruokailuryhmä on varmaan lainattu naapurista? Toivottavasti siis, ei nimittäin sovi alkuunkaan tuon keittiön kanssa.
se on just mun makuun tähän tarkoitettu.Sitä lämpöä tuomassa ja kontrastia.Sopii täydellisesti välitilan kiven kanssa :p
Öööööö mikä sopii täydellisesti tuon välitilan kanssa? :eek:
No se pöytä :)
nii :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
enhän mä ny muista mihin kaikkeen mun piti vastata :D
Kiitos mielipiteistä :flower:
Tämä pöytäryhmä yksistäänkään ei ole monen mieleen.Mä en tykkää liika modernistakaan niin pöytä on just sitä mitä mä halusin tähän tilaan.En mustaa yksinkertaista mikä olisi passannut sekin loistavasti.
Täältä puuttuu siis vielä se elämä ja valot ja verhot jne jne..
No ensinnäkään et totisesti ois hommannut MUSTAA pöytää vaan valkoisen!
Mutta tuo ruskea on kyl jotain aivan karseeta... Mutta sinä tykkäät ja sun kotisi...

Valitettavasti liian paljon näkee näitä jotka rakentaa/remontoi talon, mutta sisustamisesta ei ole sitten hajuakaan... ;)
Tässäkin talon ulkokuori ei natsaa alkuunkaan keittiön kanssa, ois kiva nähdä muutkin huoneet, kuinka eriparia ne on... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IHANA :
tuo lattia ja seinän väri. mikä väri tuo on millä seinä on maalattu? mä oon harmaaksi yritänyt ja aina tulee sinitarran sininen! entäpä tuo latia naarmuuntuukohan kovin helpolla? meillä oli tuo vaihtoehtona muta otettiin sitten matta eikä kiiltävä laatta.
hitsi kun kaikki tiedot on tuolla vanhalla puolella vielä niin en osaa sanoa.Ei se naarmuunnu helposti mutta toki naarmut näkyy siinä herkemmin.Niitä ei vielä oo :D
 
ullapulla
Hirveen harmaa!
Mä en voi sietää harmaata (enkä sinistä) sisustuksessa, mutta silti voin sanoa, että näytti hyvältä. Liian harmaa mulle, mutta sä varmaan sanoisit mun keittiöstä, että liian valkonen :D Mutta siis muuten näytti hyvältä ja siistiltä, verhot ym vielä ja on varmasti ihana, teidän näköinen keittiö :)

Nautinnollisia ruokailuhetkiä :)
 
vieras
Lattia on kuin luistinrata ja kaapit rumat.
Kalusto ja välitilan laatat ihan huippuja!

Kuka tuon suunnitteli? Hella ja vesipiste vierekkäin ihan ehdottomasti. Nyt saat kuskata astioita pitkin keittiöö.

Onko teillä kokonaan uusi talo tehty? Takkakin tehty näköjään? Se on kaunis myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
enhän mä ny muista mihin kaikkeen mun piti vastata :D
Kiitos mielipiteistä :flower:
Tämä pöytäryhmä yksistäänkään ei ole monen mieleen.Mä en tykkää liika modernistakaan niin pöytä on just sitä mitä mä halusin tähän tilaan.En mustaa yksinkertaista mikä olisi passannut sekin loistavasti.
Täältä puuttuu siis vielä se elämä ja valot ja verhot jne jne..
No ensinnäkään et totisesti ois hommannut MUSTAA pöytää vaan valkoisen!
Mutta tuo ruskea on kyl jotain aivan karseeta... Mutta sinä tykkäät ja sun kotisi...

Valitettavasti liian paljon näkee näitä jotka rakentaa/remontoi talon, mutta sisustamisesta ei ole sitten hajuakaan... ;)
Tässäkin talon ulkokuori ei natsaa alkuunkaan keittiön kanssa, ois kiva nähdä muutkin huoneet, kuinka eriparia ne on... :whistle:
ikinä valkoista.Mustan jossa kromijalat tms. :D

Mulla on sisustamisesta juuri se minun oma,tarkka makuni.Minulle on ihan sama mitä joku ammattilainen sanoo tästä.Tosin rakennusvalvojamme käski minun vaihtaa ammattia :D ;)

Jos haluat tutustua muihin huoneisiimme niin löydät ne kyllä tältä palstalta. :whistle:
ja mitä tulee talon ulkokuoreen niin oletko sen nähnyt jostain? :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
enhän mä ny muista mihin kaikkeen mun piti vastata :D
Kiitos mielipiteistä :flower:
Tämä pöytäryhmä yksistäänkään ei ole monen mieleen.Mä en tykkää liika modernistakaan niin pöytä on just sitä mitä mä halusin tähän tilaan.En mustaa yksinkertaista mikä olisi passannut sekin loistavasti.
Täältä puuttuu siis vielä se elämä ja valot ja verhot jne jne..
No ensinnäkään et totisesti ois hommannut MUSTAA pöytää vaan valkoisen!
Mutta tuo ruskea on kyl jotain aivan karseeta... Mutta sinä tykkäät ja sun kotisi...

Valitettavasti liian paljon näkee näitä jotka rakentaa/remontoi talon, mutta sisustamisesta ei ole sitten hajuakaan... ;)
Tässäkin talon ulkokuori ei natsaa alkuunkaan keittiön kanssa, ois kiva nähdä muutkin huoneet, kuinka eriparia ne on... :whistle:
Valkoiset pöydät ovat ihan karseita... Että tiedoksi vain... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lattia on kuin luistinrata ja kaapit rumat.
Kalusto ja välitilan laatat ihan huippuja!

Kuka tuon suunnitteli? Hella ja vesipiste vierekkäin ihan ehdottomasti. Nyt saat kuskata astioita pitkin keittiöö.

Onko teillä kokonaan uusi talo tehty? Takkakin tehty näköjään? Se on kaunis myös.
Nykyään laitetaan aika paljon saarekkeita joissa ei enää tuo hella ja vesipiste ajatus kohtaa.Minulle sopii näin =)
On uusi talo kokonaan.Kiitos =)
 
vadelma
Hyvää kontrastia tuo ruokapöytä tuo :)
Tilassa on hyvä olla jotain yllätyksellistä ja jopa silmään pistävää, niin ei ole tasaisen tylsä perus suomalaiseen makuun tehty...niitä riittää :/
Ja lattia on hieno!
 
gug
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No ensinnäkään et totisesti ois hommannut MUSTAA pöytää vaan valkoisen!
Mutta tuo ruskea on kyl jotain aivan karseeta... Mutta sinä tykkäät ja sun kotisi...

Valitettavasti liian paljon näkee näitä jotka rakentaa/remontoi talon, mutta sisustamisesta ei ole sitten hajuakaan... ;)
Tässäkin talon ulkokuori ei natsaa alkuunkaan keittiön kanssa, ois kiva nähdä muutkin huoneet, kuinka eriparia ne on... :whistle:
Mitä tässä taas urputetaan? Tässähän nyt on sitä suurta persoonallisuutta, itselle tehtyä, mistä jankattiin silloin, kun Turkilmas esitteli kodistaan kuvia.
 
ihan kiva!
Alkuperäinen kirjoittaja FIFI:
Hieno! Hauska kontrasti Keittiön kiinteiden ja ruokapöydän välillä:)
Itse katsoin juuri samaa, lämminsävyinen pöytä houkuttelee ääreensä harmaassa ympäristössä. Vähän kuin mustavalkoinen kuva, jossa vain pöytä on väritetty. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kyllä tuossa keittiössä kelpaa kokata :flower: . Kivat nuo välitilan laatat ja kadehdittavan paljon ikkunapintaa :heart: . Ja siis kaikki ihan kohdillaan, mun mielestä sangen onnistunut kokonaisuus ja sopii hyvin teidän kotiin :)
Hassua kun meillä niiiiiin erit maut mutta mäkin kyllä pidin sinun keittiötä onnistuneena myös =) :heart:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
enhän mä ny muista mihin kaikkeen mun piti vastata :D
Kiitos mielipiteistä :flower:
Tämä pöytäryhmä yksistäänkään ei ole monen mieleen.Mä en tykkää liika modernistakaan niin pöytä on just sitä mitä mä halusin tähän tilaan.En mustaa yksinkertaista mikä olisi passannut sekin loistavasti.
Täältä puuttuu siis vielä se elämä ja valot ja verhot jne jne..
No ensinnäkään et totisesti ois hommannut MUSTAA pöytää vaan valkoisen!
Mutta tuo ruskea on kyl jotain aivan karseeta... Mutta sinä tykkäät ja sun kotisi...

Valitettavasti liian paljon näkee näitä jotka rakentaa/remontoi talon, mutta sisustamisesta ei ole sitten hajuakaan... ;)
Tässäkin talon ulkokuori ei natsaa alkuunkaan keittiön kanssa, ois kiva nähdä muutkin huoneet, kuinka eriparia ne on... :whistle:
ikinä valkoista.Mustan jossa kromijalat tms. :D

Mulla on sisustamisesta juuri se minun oma,tarkka makuni.Minulle on ihan sama mitä joku ammattilainen sanoo tästä.Tosin rakennusvalvojamme käski minun vaihtaa ammattia :D ;)

Jos haluat tutustua muihin huoneisiimme niin löydät ne kyllä tältä palstalta. :whistle:
ja mitä tulee talon ulkokuoreen niin oletko sen nähnyt jostain? :eek:
Kun linkität kuvia tänne ja otat kuvan jossa näkee ikkunasta ulos niin sen voi kääntää ni näkee talon. ;)
 
vieras
Niin, musta tuo mikro tuossa tiskialtaan yläpuolella on loistavasti sijoteltu :D
Nimittäin aina välillä se kuuma puuro- tai muu lautanen tipahtaa, niin on helppo sit siivota suoraan lavuaariin :)
 

Yhteistyössä