kuvia uudesta keittiöstä :)

Gardenia
Synkällä tavalla tyylikäs. Lieden ja tiskialtaan taustat tyylikkäät, mutta todennäköisesti varsin hankalasti puhtaana pidettävät. Ruokaryhmä ei sovi kokonaisuuteen, tovottavasti jäi rahaa vaihtaa sekin.

Keskeneräiseltä jokatapauksessa vielä näyttää! Tekstiileillä ym.sisutuksella saat varmasti raikkautta ja vähän väriä muuten komeaan keittiöösi!

sienellä putsattavat.Tämä keittiö on oikeasti tehty pöytää varten.Pöytä oli ensin :D :p ja siitä en luovu mutta onneksi täällä ei tarvitsekaan muiden asua.
Keskeneränen on todellakin kun puuttuu verhot ja kaikki mahdollinen härpäke =)

kiitos :flower:

L
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saako arvostella? :D

Tyylikäs, mutta aivan liikaa harmaata. Ja tuo ruokailuryhmä on varmaan lainattu naapurista? Toivottavasti siis, ei nimittäin sovi alkuunkaan tuon keittiön kanssa.
Ajattelin just kirjoittaa näin.
Eikä tuo leivinuunihökötys sovi moderniin linjaan, mutta eihän sitä poiskaan saa.
Tykkään keittiökalustei´stanne, tyylikkäät !!

M
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
sienellä putsattavat.Tämä keittiö on oikeasti tehty pöytää varten.Pöytä oli ensin :D :p ja siitä en luovu mutta onneksi täällä ei tarvitsekaan muiden asua.

No, sitten pitää sanoa että keittiö on epäonnistunut, jos se ruokailuryhmään piti sopia.. Mun mielestä kyllä toisinpäin, keittiö on ok, ryhmä taas on ehkä kamalin näkemäni :/

uksa
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Kumpikin olemme onnistuneet siinä, että olemme saaneet sellaiset kodit mitä tahdoimme :heart:
Tämähän on juuri se pääasia. Siksi minun mielestäni on pölhöä, että jotkut sanovat toisen kodin olevan kuvastomainen ja persoonaton tai että sitä ei ole tehty itselle. Mistä hitosta tuntemattomat ihmiset voisivat sen tietää? Yleensä kun omasta kodista tehdään juuri sellainen itselle sopiva ja omaa itseä kuvastava. Silloin on jotenkin hölmöä sanoa, että joku asia on tehty väärin tai huonosti.

Mäkin aion muutaman vuoden sisällä ruveta samaan hankkeeseen kuin sinä ja Turkilmas, mutta niin rohkea en ole, että näyttäisin oman kotimme kuvat joskus sitten täällä. :D Ihanaa kuitenkin, että te olette tehneet niin, minusta noita rakennus-, remppa- ja sisustuskuvia on ihanaa katella.

Ai niin, onnea uuteen kotiin! :flower:
Mä peesaan jurristia! Täysin samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja M:

No, sitten pitää sanoa että keittiö on epäonnistunut, jos se ruokailuryhmään piti sopia.. Mun mielestä kyllä toisinpäin, keittiö on ok, ryhmä taas on ehkä kamalin näkemäni :/
Joo ne on niitä kuuluisia makuasioita.Jos mä näkisin tämän keittiön valkoisen pöydän kanssa niin luultavasti ajattelisin, että vitsi ku hieno mut pöytä heti vaihtoon :D
Makuasioista VOI kiistellä mutta kiistelyllä ei voi muuttaa kenenkään makua :whistle: ja meillä on kyllä sisustettu siihen malliin että ei varmasti olekkaan suurimman osan mieleen koko look =) just miehen kanssa eilen puhuttiin kuinka ollaan tyytyväisiä upeaan uuteen kotiimme.Ja kyllä,ihan tällä ruskealla pöydällä joka monen mielestä on maailman rumin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Anteeksi, mutta miten kauan tästä samasta asiasta vielä pitää (jaksetaan) jankata?
Anteeksi, mutta voiko olla enää kuivempaa vastausta? :LOL: Totta kai asiasta kuin asiasta saa täällä jankata. Älä ole niin nipo.
:LOL: :LOL: :LOL: Vai että nipo!
Kyllä, juurikin sellainen =)

Anteeksi, mutta miten kauan tästä samasta asiasta vielä pitää (jaksetaan) jankata?
Anteeksi, mutta voiko olla enää kuivempaa vastausta? :LOL: Totta kai asiasta kuin asiasta saa täällä jankata. Älä ole niin nipo.
:LOL: :LOL: :LOL: Vai että nipo!
Kyllä, juurikin sellainen =)
Pöh. Itse olet.

jaa
Kyllä mullaki ekana tuli että vau mikä keittiö, mutta mitä toi ruokailuryhmä tossa tekee.. Sit luin näitä juttuja ja kylläpä kaikki tuota mieltä ovat. Mutta mitä sitten!? Teidän keittö se on, eikä meidän. Meilä on niin outoo että moni varmaan kauhistelee, mutta se on MEIDÄN. Ja meidän näkönen. Tuo keittiö on teidän näkönen, ja kun aloin asiaa maistelemaan.. Ni miksipäs ei. Tuohon kun saa just oikeat verhot (tuleeko teille verhoja?) ni kokonaisuus varmaan tähdentyy ja palat loksahtavat paikoilleen. Minä en ole lainkaan enää huolissani teidän pöytäryhmän sopivuudesta.. moni muu näköjään on. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Kyllä mullaki ekana tuli että vau mikä keittiö, mutta mitä toi ruokailuryhmä tossa tekee.. Sit luin näitä juttuja ja kylläpä kaikki tuota mieltä ovat. Mutta mitä sitten!? Teidän keittö se on, eikä meidän. Meilä on niin outoo että moni varmaan kauhistelee, mutta se on MEIDÄN. Ja meidän näkönen. Tuo keittiö on teidän näkönen, ja kun aloin asiaa maistelemaan.. Ni miksipäs ei. Tuohon kun saa just oikeat verhot (tuleeko teille verhoja?) ni kokonaisuus varmaan tähdentyy ja palat loksahtavat paikoilleen. Minä en ole lainkaan enää huolissani teidän pöytäryhmän sopivuudesta.. moni muu näköjään on. =)
:flower: aivan.Teillä teidän näköinen ja meillä meidän :D
juu verhot kyllä tulee ja se väri shokeeraisi varmaan taas jokatoisen tällä palstalla mutta sepä ei hetkeuta minua suuntaan eikä toiseen :D

Joku kyseli vieressä olevasta rakennuksesta.Se on meidän vanha koti.Puramme sen pois ja teemme tohon rinteeseen pihan.Toisella puolella on yksi talo mutta muutoin ei...

Mun mielestä on kaunis keittiö, ja jossain näin kylpyhuoneenkin ja sekin oli upea. Ruokailuryhmäkin sopii keittiöön niin kuin nenä päähän. Yhtään ei oo mun tyyppinen keittiö mutta kaunis on. :D Ihana, sulla on kyllä silmää sisustaa. Mulla ei. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mun mielestä on kaunis keittiö, ja jossain näin kylpyhuoneenkin ja sekin oli upea. Ruokailuryhmäkin sopii keittiöön niin kuin nenä päähän. Yhtään ei oo mun tyyppinen keittiö mutta kaunis on. :D Ihana, sulla on kyllä silmää sisustaa. Mulla ei. :ashamed:
Kiitos kauniista sanoista =) :flower: kyllä mä olen suunnitellut kouluttautua uudelleen ja ylläripylläri sisustussuunnittelijaksi.Kaupunki on vaan niin pieni, että ei varmaan olisi asiakaskuntaa tarpeeksi :/
Tiedän, että joku tuntee tarpeen tulla avautumaan siitä et minusta ei tämän pöydän vuoksi olisi suunnittelijaksi mutta en mä tätä tunkisikaan kenenkään muun kotiin :D

Yhteistyössä