hmm
et mulle vaan tarkoitan sun kommenttit on sitä luokkaa ehkä vähän kade uuden talon omistajalleAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kateellinen, sullekoAlkuperäinen kirjoittaja hmm:sä alat kuulostaa naurettavalta,ehkäpä vähän kateeliselta.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ja mistäköhän sä sen tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:Sanoo nainen jolla ei tod.näk. ikinä eläissään tule olemaan mahdollisuutta omaan omakotitaloon ,halusi tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mä jo pelästyin, että tekin asutte jossain rivitalokommuunissa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:älä ny joo se on naapuritalo missä ennen asuttiin nyt se pitäisi purkaa pois...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ihan kauhee,mut onko toi ikkunasta näkyvä tönö teidän naapuritalo?
Minuu nimittäin ällöttää, jos omakotitalot on vieriviereen
Jos me miehen kanssa muutetaan yhteen, niin saadaan pankkilaina tosta noin vain heittämällä :xmas:
Järjenköyhyyttä on maksaa paljon talosta, joka on kuin rivitalo.
Sori jos sä kommuunissa asuja otit nokkiisi :hug:
Mä en ala sen enempää erittelemään, miksi se laina saatais jos haluttais, mutta uuden talon hinta irtoaisi HELPOSTI.
Ja mä en todellakaan ole sun rivarikämpästä kateellinen, olenhan itsekin sellaisessa ikäni asunut =)