kuvia uudesta keittiöstä :)

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Ihan kauhee,mut onko toi ikkunasta näkyvä tönö teidän naapuritalo? :D
älä ny :LOL: joo se on naapuritalo missä ennen asuttiin :whistle: nyt se pitäisi purkaa pois...
Mä jo pelästyin, että tekin asutte jossain rivitalokommuunissa :snotty:
Minuu nimittäin ällöttää, jos omakotitalot on vieriviereen :D
Sanoo nainen jolla ei tod.näk. ikinä eläissään tule olemaan mahdollisuutta omaan omakotitaloon ,halusi tai ei.
Ja mistäköhän sä sen tiedät? :D :D
Jos me miehen kanssa muutetaan yhteen, niin saadaan pankkilaina tosta noin vain heittämällä :xmas:

Järjenköyhyyttä on maksaa paljon talosta, joka on kuin rivitalo.
Sori jos sä kommuunissa asuja otit nokkiisi :hug:
sä alat kuulostaa naurettavalta,ehkäpä vähän kateeliselta.
Kateellinen, sulleko :eek:
Mä en ala sen enempää erittelemään, miksi se laina saatais jos haluttais, mutta uuden talon hinta irtoaisi HELPOSTI.

Ja mä en todellakaan ole sun rivarikämpästä kateellinen, olenhan itsekin sellaisessa ikäni asunut =)
et mulle vaan tarkoitan sun kommenttit on sitä luokkaa ehkä vähän kade uuden talon omistajalle

mantelisuklaa
Peesailen edellisiä, eli muuten ihana, mutta; liian tumma, laatat olis voineet olla mattapintaiset ja tuo ruokailuryhmä ei sovi kokonaisuuteen... Se on muuten upea, mutta se vaatisi toisenlaisen tilan.

Kysympä tässä taas mielenkiinnosta että mihin ja minkäväriseen yhdistäisitte tälläisen ruokapöytäryhmän?
Mikään suurinpiirteinen vastaus ei kelpaa.Siitä lähetään että pöydän ympärille valitaan keittiö.

Joku kyseli lisää kuvia talosta.Laitan sitten kun joudan...pesutiloista...mutta ne ovat vaiheessa lauteiden sävyttämisen osalta!

Ja edelleen en missään nimessä pöytää vaihtaisi ja tämä on todellakin valoisa keittiö tummista huolimatta.Tila jatkuu olohuoneena joka on myös puoleksi ikkunaa. =)
Nuo kuvat ei anna muuten lainkaan oikeutta tuolla välitilan laatalle :/

Mä olen myös sitä mieltä ettei toi ruokailuryhmä sovi tuonne, mutta sitten aloin miettimään että miksi olen sitä mieltä? Ja päädyin siihen että mä en vaan pidä tuon tyylisistä huonekaluista joten musta toi ruokailuryhmä ei sopisi minnekään. Ja tää ei nyt ollut millään pahalla tarkoitettu, pääasia on se että ap tykkää, hänenhän se onkin =)

Keittiö on hieno... tosi rohkea. Mä olen itse viimeisen viikon suunnitellut meidän uuden talon sisustusta ja just eilen miehelle sanoin, et pitäis uskaltaa edes jossain "räväyttää". Pitäis vaan keksiä että mikä se jokin olisi?

h
Ranskalaiseen keittiöön minäkin tuon ruokailuryhmän laittaisin. No meidän tyttöjen mummolassa on tollanen setti ja sinne sopii, mummotyyliä. Valkoisen pistorasian vaihtaisin heti kromattuun.

Mä arvasin kyllä että tuollaista ehdotetaan :) ihan upea toi rustiikkinen keittiö.Voin myöntää että olisin tahtonut sellaisen ennen mitään muuta mutta raha ratkaisi.Sinne en taas olisi valinnut tätä pöytää koska liika on liikaa.Mä en vaan tykkää siitä että kaikki on sitä yhtä ja samaa.Liikaa puuromaista..mä tarvin jotain pläjäyksiä..

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Ruokapöytä sopii tonne keittiöön kuin hajuvesi lihapullaan. Suosittelen lämpimästi sisustussunnittelijan apua, jos olet noin hukassa.
kun mä tahdon itse niin =) en vaan ymmärrä sitä miksi minun keittiöni pitäisi olla jonkun sisustussuunnittelijan makuun eikä minun :eek:
Mä en ole ikinä hukassa jos kyse on minun omasta maustani ;) :whistle:

huh
Toi martina+esko pöytä ei kyllä sovi tonne yhtään,joillakin ei vana oel sitä silmää sisutamiselle.
Tollanen yritelmä taas.
Lopputuloksena jotain ihan kamalaa.
Lattia ku peili,eikä tuo pöytä todellakana tuo kontrastia vaan osoittaa kuin huono maku ihmisellä on.

Vähä ku yks tyyppi palstalta joka oli jyrsiny päänsä toiselle puolen hirveen laikun.Tykkäs kontrasteista,voi jeesus:D

hemmetin ihana keittiö ja ihan täydellinen kaikinpuolin ! :heart: :heart:

meille on tulossa näillä näkymin omaan taloon keittiö parin viikon päästä ja vaikka se onkin aivan ihana "paperilla" niin jänskittää millanen se on sitte noikeesti pykättynä :D

hmmm
Ihana keittiö! Ihan kateellisena katselin kuvia =D Paljon maksoi ja mistä ostitte? Laitoitteko itse vai "avaimet käteen" -periaatteella? Minä haaveilen uudesta keittiöstä myös =)

3xäippä
Lattia on aivan mahtava juuri samanlainen kun meillä :D. Liian tumma minun makuun, mut ihan hieno. Meillä kaapistot on valkoiset kiiltävät ja runko vengeä. Kaikki koneet rosteria ja vähän myös luxusta:D

Yhteistyössä